PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk wil vicepremier worden



BiL@L
14-11-06, 12:16
gewist

Elien
14-11-06, 12:32
:fuckit: geweldig van alles wat!








:moe:

Bofko
14-11-06, 12:54
*zelfbewust vingertje* ´Ik wordt de volgende vice-premier !´

De Fortuynachtigen blijven populair.

freya
14-11-06, 13:26
Geplaatst door BiL@L
DEN HAAG - VVD-minister Rita Verdonk gaat er vanuit dat ze vicepremier wordt als de VVD na de Tweede Kamerverkiezingen weer in het kabinet komt met het CDA. Ze zei dat dinsdag bij BNR Nieuwsradio.

Bij de VVD blijft traditiegetrouw de politiek leider in het parlement, tenzij de liberalen de premier leveren. VVD-leider Mark Rutte blijft wat Verdonk betreft dan ook fractievoorzitter na de stembusgang van 22 november.

Verdonk zet in op meerdere portefeuilles zoals verkeer, onderwijs, zorg of veiligheid.

http://www.nu.nl/news/885572/2000/Verdonk_wil_vicepremier_worden.html

:moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe:



O ja, en ook nog: :moe:

sater
14-11-06, 13:58
:lole: Rutte ramt het land dicht met asfalt, opdat Verdonk voortschrijde.

Dolle Fatima
14-11-06, 14:39
ik zag het net op tv

nou daar zitten we echt op te wachten......:moe:

justus
14-11-06, 15:07
je moet er toch niet aan denken zeg... nog afgezien van de debiele ideeen van dat 'mens' is het toch te zot voor woorden om iemand die nog niet eens in het nederlands een speech kan houden als reserve van zakellende naar anderstalige gasten te sturen zoals bijvoorbeeld engelsen of zo?!? daar komt toch geen zinnig woord uit?

4 jaar wanbeleid en dat een beloning? te idioot voor woorden.
verdonken is een werkwoord geworden in nederland....met een matige betekenis!

rikkie
14-11-06, 15:15
Rita is zo autistisch als een bos uien. Ze heeft het empatisch vermogen van een spitskool. Voor haar is de wet de regel en thats it. Ordnung muss sein. Geen compassie what so ever. Een rug zo recht als een stuk plaatstaal. Geen journalist zal haar betrappen op lief gepraat omwille van wat stemmen. What you'll see is what you'll get.

Ik geef haar mijn stem op de 22ste. Nederland heeft politici nodig die puin kunnen ruimen, niet buigen voor de media, niet aardiger willen overkomen dan ze zijn, en gewoon hun taak doen. Die mensen aanspreken op eigen verantwoordelijkheid. Nederland heeft Rita's nodig!

gh.wille
14-11-06, 16:15
Geplaatst door rikkie
Rita is zo autistisch als een bos uien. Ze heeft het empatisch vermogen van een spitskool. Voor haar is de wet de regel en thats it. Ordnung muss sein. Geen compassie what so ever. Een rug zo recht als een stuk plaatstaal. Geen journalist zal haar betrappen op lief gepraat omwille van wat stemmen. What you'll see is what you'll get.

Ik geef haar mijn stem op de 22ste. Nederland heeft politici nodig die puin kunnen ruimen, niet buigen voor de media, niet aardiger willen overkomen dan ze zijn, en gewoon hun taak doen. Die mensen aanspreken op eigen verantwoordelijkheid. Nederland heeft Rita's nodig!

Dat zal je wel niet in dank af genomen worden maar het wel waar wat je zegd ! en uche wie werkt maakt ook fouten , gek dat het merendeel die niet werkt blijbaar ook geen fouten maken wel aanmerkingen uiteraard !

Om misverstanden te voorkomen zeg ik vast:
""Wie de schoen past trekke hem aan ""

:D

rikkie
14-11-06, 17:52
Geplaatst door rikkie
Rita is zo autistisch als een bos uien. Ze heeft het empatisch vermogen van een spitskool. Voor haar is de wet de regel en thats it. Ordnung muss sein. Geen compassie what so ever. Een rug zo recht als een stuk plaatstaal. Geen journalist zal haar betrappen op lief gepraat omwille van wat stemmen. What you'll see is what you'll get.

Ik geef haar mijn stem op de 22ste. Nederland heeft politici nodig die puin kunnen ruimen, niet buigen voor de media, niet aardiger willen overkomen dan ze zijn, en gewoon hun taak doen. Die mensen aanspreken op eigen verantwoordelijkheid. Nederland heeft Rita's nodig!

aanvulling: Ik vind dat ze autistisch is. a) ze beslist in eerste instantie om Ayaan's paspoort in te trekken, en b) ze wil er eens met een goed glas wijn over napraten met Ayaan. a) ze schenkt zondag 700.000 aan het COC en b) maandag stuurt ze homo's terug naar het veilige Irak. Ze gaat daarbij uit, van de info die haar wordt aangeleverd.

Ze doet dus wat ze moet doen (zeer taakgericht) terwijl haar mensgerichtheid achterwege blijft. Ik zie haar uiteraard ook wel eens mensgericht doen. Maar in wezen heeft zij velen malen meer taakgerichtheid in zich.

Een slechtlopend bedrijf heeft een interim nodig die kan bijten. Een interim die niet-populaire beslissingen durft te nemen.

Nederland is nog niet 'gezond' en heeft (nog even) Rita nodig. Daarom stem ik op Rita.

sater
15-11-06, 04:36
:lol: VVD - coryfee Hans Wiegel orakelt uit Diever dat Verdonk ietwat voorbarig haar verlangen naar het vicepremierschap uit.

Bron:Nova 14 - 11 - '06

Dolle Fatima
15-11-06, 08:37
Geplaatst door rikkie
aanvulling: Ik vind dat ze autistisch is. a) ze beslist in eerste instantie om Ayaan's paspoort in te trekken, en b) ze wil er eens met een goed glas wijn over napraten met Ayaan. a) ze schenkt zondag 700.000 aan het COC en b) maandag stuurt ze homo's terug naar het veilige Irak. Ze gaat daarbij uit, van de info die haar wordt aangeleverd.

Ze doet dus wat ze moet doen (zeer taakgericht) terwijl haar mensgerichtheid achterwege blijft. Ik zie haar uiteraard ook wel eens mensgericht doen. Maar in wezen heeft zij velen malen meer taakgerichtheid in zich.

Een slechtlopend bedrijf heeft een interim nodig die kan bijten. Een interim die niet-populaire beslissingen durft te nemen.

Nederland is nog niet 'gezond' en heeft (nog even) Rita nodig. Daarom stem ik op Rita.


Super. Maar wat heeft ze met die rechte rug van haar bereikt dan? Concreet?

fransjan
15-11-06, 10:20
Geplaatst door Dolle Fatima
Super. Maar wat heeft ze met die rechte rug van haar bereikt dan? Concreet?
Een vrachtauto. Onder andere.

Maarten
15-11-06, 11:01
Geplaatst door rikkie
Daarom stem ik op Rita.
Misschien een goed plan. Dan hoef je 4 jaar geen krant meer open te slaan, om mee de denken over op wat voor manier er misschien nog iets zinnigs uit de Nederlandse politiek komt. Je weet dan gewoon zeker: 4 jaar larie.

sater
15-11-06, 11:07
Geplaatst door Dolle Fatima
Super. Maar wat heeft ze met die rechte rug van haar bereikt dan? Concreet?

Dat [tijdelijke ] verblijfsvergunningen niet meer zo vanzelfsprekend worden verstrekt? Aanzienlijk terugdringen van importbruiden, -bruidgommen uit het land van herkomst?
Aanzet tot een inburgeringstoets? Het naar de prullenbak verwijzen van het [s]links politiek - correcte gedachtegoed?

Dolle Fatima
15-11-06, 11:54
Geplaatst door sater
Dat [tijdelijke ] verblijfsvergunningen niet meer zo vanzelfsprekend worden verstrekt? Aanzienlijk terugdringen van importbruiden, -bruidgommen uit het land van herkomst?
Aanzet tot een inburgeringstoets? Het naar de prullenbak verwijzen van het [s]links politiek - correcte gedachtegoed?

Met andere woorden: ze heeft buitenlanders het land uitgegooid en gezorgd dat er niet veel nieuwe bijkwamen. En daarom mag ze fouten maken, blunderen wat ze wil en heel de VVD gijzelen. Als ze maar zorgt dat die buitenlanders eens oprotten.

sater
15-11-06, 15:08
Geplaatst door Dolle Fatima
Met andere woorden: ze heeft buitenlanders het land uitgegooid en gezorgd dat er niet veel nieuwe bijkwamen. En daarom mag ze fouten maken, blunderen wat ze wil en heel de VVD gijzelen. Als ze maar zorgt dat die buitenlanders eens oprotten.

:handbang: Nee de minister voerde de wet Cohen uit. Hetzelfde Jobje dat in Amsterdam de boel bij elkaar tracht te houden.