PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudi-Arabië gaat hek langs grens Irak bouwen



BiL@L
14-11-06, 12:19
gewist

barfly
14-11-06, 12:21
Van wie hebben ze dat idee nou? :schok:

Bofko
14-11-06, 12:26
Geplaatst door barfly
Van wie hebben ze dat idee nou? :schok:

De Chinezen :wink: . Meer dan 2000 jaar geleden daarmee begonnen om de barbaren buiten te houden. Recentelijk herontdekt door de VS (Mexico) en Israel (Palestina).

gh.wille
14-11-06, 12:47
Geplaatst door Bofko
De Chinezen :wink: . Meer dan 2000 jaar geleden daarmee begonnen om de barbaren buiten te houden. Recentelijk herontdekt door de VS (Mexico) en Israel (Palestina).

:duim:

sjaen
14-11-06, 12:55
Marocco / West-Sahara

Bofko
14-11-06, 12:58
Geplaatst door sjaen
Marocco / West-Sahara

Marokko, Spanje /Ceuta en Melillah

Arvid
14-11-06, 19:19
Tussen N-Korea en Z-Korea bevindt zich ook een groot afscheidingsmuur.

TENACH
14-11-06, 22:03
Geplaatst door Bofko
De Chinezen :wink: . Meer dan 2000 jaar geleden daarmee begonnen om de barbaren buiten te houden. Recentelijk herontdekt door de VS (Mexico) en Israel (Palestina).

Hitler had het ook ontdekt en toegepast in Birkenau en Monowitz.

Israel heeft wat dat betreft veel geleerd van de WOII.

De Saudi´s passen zich aan de ontwikkelingen in de MO.

ronald
14-11-06, 22:16
Geplaatst door TENACH
Hitler had het ook ontdekt en toegepast in Birkenau en Monowitz.

Israel heeft wat dat betreft veel geleerd van de WOII.

De Saudi´s passen zich aan de ontwikkelingen in de MO.


Bedankt. Kunnen wij joden Birkenau en Auschwitz en andere plaatsen als joods land claimen. Dombo.

TENACH
14-11-06, 22:29
Geplaatst door ronald
Bedankt. Kunnen wij joden Birkenau en Auschwitz en andere plaatsen als joods land claimen. Dombo.

Luister zionist,

Het feit dat je meteen begint te schelden, na een woedeaanval als ik iets zeg over Israel, alsof ik je moeder in haar bek kak, zegt veel over je niveau.

Voor alle duidelijkheid jij bent niet een normale jood, maar een fanatieke zionist met een verrotte tumor in je geest.

Als jij denkt, meestal door fanatieke zionisten zo gedacht, dat je zomaar landen kunt claimen als het je uitkomt, dan kun je toch niet blijven ontkennen dat jullie fanatieke zionisten ziek in hun geest zijn of wel?

Inmiddels is het sinds eind WOII overduidelijk helder.

Jullie hebben veel geleerd van WOII, zelfs jij zal dat moeten begrijpen. :zweep:

ronald
14-11-06, 22:33
Geplaatst door TENACH
Luister zionist,

Het feit dat je meteen begint te schelden, na een woedeaanval als ik iets zeg over Israel, alsof ik je moeder in haar bek kak, zegt veel over je niveau.

Voor alle duidelijkheid jij bent niet een normale jood, maar een fanatieke zionist met een verrotte tumor in je geest.

Als jij denkt, meestal door fanatieke zionisten zo gedacht, dat je zomaar landen kunt claimen als het je uitkomt, dan kun je toch niet blijven ontkennen dat jullie fanatieke zionisten ziek in hun geest zijn of wel?

Inmiddels is het sinds eind WOII overduidelijk helder.

Jullie hebben veel geleerd van WOII, zelfs jij zal dat moeten begrijpen. :zweep:


Leer mij mijn eigenheimers kennen zool.

TENACH
14-11-06, 22:44
Geplaatst door ronald
Leer mij mijn eigenheimers kennen zool.

Kijk daar ga je weer,

Die zijn mij overduidelijk, genoeg reden om je zionistische fanatisme ziekelijk te verklaren.

ronald
14-11-06, 22:54
Geplaatst door TENACH
Kijk daar ga je weer,

Die zijn mij overduidelijk, genoeg reden om je zionistische fanatisme ziekelijk te verklaren.


Lachen met jou zeg...

TENACH
14-11-06, 23:04
Geplaatst door ronald
Lachen met jou zeg...

Ja, je mag lachen. Feit blijft wel dat een ziekelijke bloeddorstige zionistische gedachtgoed, zoals jij die aanhangt, walgelijk is.

Overigens zou ik wel voor willen pleiten om de bovenstaande hekwerk, zoals hierboven aangegeven, op volkeren en types als jij toe te passen. Ja, ja, vroeger wisten ze daar raad mee. Ja, ja, vroeger...

ronald
14-11-06, 23:39
Geplaatst door TENACH
Ja, je mag lachen. Feit blijft wel dat een ziekelijke bloeddorstige zionistische gedachtgoed, zoals jij die aanhangt, walgelijk is.

Overigens zou ik wel voor willen pleiten om de bovenstaande hekwerk, zoals hierboven aangegeven, op volkeren en types als jij toe te passen. Ja, ja, vroeger wisten ze daar raad mee. Ja, ja, vroeger...


Aangezien alles in jouw hoofd toch zo verward is...what do I care?

Btw...moet je niet janken als "men" het met jou doet.