PDA

Bekijk Volledige Versie : EénNl ziet parallel tussen islamisering en nazisme



Elien
15-11-06, 07:48
Nederland islamiseert sterk en de overheid treedt daar niet goed tegenop.

Jaren 30
En dat is vergelijkbaar met de lakse houding waarop de politiek in de jaren 30 reageerde op het oprukkende nazisme. Die visie is te horen in een radiospotje van EénNL, de partij van lijsttrekker Pastors. Volgens Pastors moet de overheid nu hard optreden tegen politiek misbruik van de islam.

Geïntegreerde moslims
"Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder", aldus Pastors. Hij vindt dat geïntegreerde moslims nu moeten optreden om de 'misstanden in de eigen gemeenschap' aan te pakken.

Dolle Fatima
15-11-06, 08:34
Taz, een keer in de spiegel kijken zou ook geen kwaad kunnen.

Extremisten in alle gelederen (inclusief meneer Pastors, Wilders, Bin Ladin) delen toch dezelfde angst: verandering, het verdwijnen van de eigen normen en waarden.

freya
15-11-06, 08:57
Interessant dat de 'andere kant' nu ook de parallellen met de jaren '30 begint te zien.

Ze houden het plaatje alleen nog op de kop :vreemd:


Die Pastors duft wel, met het noemen van nazi's btw.
Had kafka niet uitgezocht dat er een aantal echte neonazi's in die partij te vinden zijn? :alien:

observer
15-11-06, 09:02
Geplaatst door Dolle Fatima
Taz, een keer in de spiegel kijken zou ook geen kwaad kunnen.

Extremisten in alle gelederen (inclusief meneer Pastors, Wilders, Bin Ladin) delen toch dezelfde angst: verandering, het verdwijnen van de eigen normen en waarden. om nu deze 2 samen te noemen met de massamoordenaar bin laden gaat wel erg ver

zie het maar als een culturele uiting, net zoiets als iemand een vervloeken of een ziekte wensen

Dolle Fatima
15-11-06, 11:56
Geplaatst door observer
om nu deze 2 samen te noemen met de massamoordenaar bin laden gaat wel erg ver

zie het maar als een culturele uiting, net zoiets als iemand een vervloeken of een ziekte wensen

Ik had het niet over begane daden, ik had het over het delen van dezelfde angst voor vernietiging. Op dat punt vergelijk ik ze, en ik suggereerde geen enkel ander vergelijkingspunt.

Qaiys
15-11-06, 12:12
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik had het niet over begane daden, ik had het over het delen van dezelfde angst voor vernietiging. Op dat punt vergelijk ik ze, en ik suggereerde geen enkel ander vergelijkingspunt.

Nazi bloedhond pastors is helemaal niet bang voor de islam, het is een sluwe rat die zijn baantje als politicus wil behouden en juist mensen in zijn armen drijft door ze angstgevoelens aan te praten.

http://img142.imageshack.us/img142/4963/pastorsso9.jpg

fransjan
15-11-06, 13:48
Vrijdag 22-10-2004 door Theo van Gogh (vzmh)
"De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeën, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. "

Qaiys
15-11-06, 14:07
Geplaatst door fransjan
Vrijdag 22-10-2004 door Theo van Gogh (vzmh)
"De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeën, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. "


Van Gogh weigerde pertinent beveiliging

Van onze verslaggevers

AMSTERDAM, woensdag

Hoewel begenadigd schrijver kwam het woord beveiliging niet in het woordenboek van Theo van Gogh voor. Hij weigerde pertinent zich te laten beveiligen ondanks dat hij regelmatig met de dood werd bedreigd.

"Natuurlijk hebben we het er regelmatig over gehad, ook na de moord op Pim Fortuyn, waarover we allebei vreselijk verontwaardigd waren", zo stelt mr. Stefan Kalff, advocaat van Van Gogh, maar vooral al vele jaren bevriend met de cineast en schrijver. De bekende media-advocaat bracht gisteren een deel van de dag door met de familie. "Beveiliging zag Theo gewoon niet voor zich", zo vertelt mr. Kalff.

Max Stirner
15-11-06, 14:08
Geplaatst door Elien
Nederland islamiseert sterk en de overheid treedt daar niet goed tegenop.

Jaren 30
En dat is vergelijkbaar met de lakse houding waarop de politiek in de jaren 30 reageerde op het oprukkende nazisme. Die visie is te horen in een radiospotje van EénNL, de partij van lijsttrekker Pastors. Volgens Pastors moet de overheid nu hard optreden tegen politiek misbruik van de islam.

Geïntegreerde moslims
"Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder", aldus Pastors. Hij vindt dat geïntegreerde moslims nu moeten optreden om de 'misstanden in de eigen gemeenschap' aan te pakken.


Die parallel tussen totalitaire politieke religies (Nazisme, Bolsjewisme, Maoisme etc) en een samenleving waarin politiek en islam hand in hand gaan (Taliban-Afghanistan, Iran) is er natuurlijk wel degelijk:

Vooral in die zin dat er maar één waarheid is en dat iedereen die daar anders over denkt een kopje kleiner wordt gemaakt.
Alle bewoners worden geindoctrineerd om hen om te vormen tot zombies die slechts bestaan ter meerdere glorie van de Partij/God/de Staat of een ander verzinsel.

Dat dit een direct gevaar is in NL, lijkt me nogal overdreven trouwens.

fransjan
15-11-06, 14:13
Geplaatst door Qaiys
Van Gogh weigerde pertinent beveiliging

...........


Ik kan met dat wel voorstellen. Nederland wordt een soort politiestaat als iedereen die zijn bek opentrekt beveiliging nodig heeft. Het moet niet gekker worden, we zijn hier niet in het Wilde Westen van Amerika.

Je hebt met je poten van zo iemand (vzmh) af te blijven.

Overigens hebben kamerleden niks te zeggen over hun eigen beveiliging, de minister van Justitie heeft daar verantwoordelijk voor.

Qaiys
15-11-06, 14:23
Geplaatst door fransjan
Ik kan met dat wel voorstellen. Nederland wordt een soort politiestaat als iedereen die zijn bek opentrekt beveiliging nodig heeft. Het moet niet gekker worden, we zijn hier niet in het Wilde Westen van Amerika.

Je hebt met je poten van zo iemand (vzmh) af te blijven.

Overigens hebben kamerleden niks te zeggen over hun eigen beveiliging, de minister van Justitie heeft daar verantwoordelijk voor.

Ben ik met je eens, moskeen horen ook niet in de fik gestoken te worden. Moslima's horen niet bespuwd te worden door mensen die hun geloof niet accepteren.

fransjan
15-11-06, 14:26
Geplaatst door Qaiys
Ben ik met je eens, moskeen horen ook niet in de fik gestoken te worden. Moslima's horen niet bespuwd te worden door mensen die hun geloof niet accepteren.
Eens.

Witte78
15-11-06, 14:33
Geplaatst door Qaiys
Ben ik met je eens, moskeen horen ook niet in de fik gestoken te worden. Moslima's horen niet bespuwd te worden door mensen die hun geloof niet accepteren.

En westerse vrouwen horen niet voor hoer uitgemaakt worden, zwembaden en bioscopen horen niet geterroriseerd te worden etc etc. Dit soort ongein hoort hier zeker niet thuis in nederland, of elders in de wereld. Beide kanten hebben werk te doen.

Echter, moord is toch wel van een hele andere orde. Dan ga je echt over de grens, en gaat het alleen maar van kwaad tot erger. Het is onmogelijk dit te tolereren.

freya
15-11-06, 15:41
Geplaatst door fransjan
Vrijdag 22-10-2004 door Theo van Gogh (vzmh)
"De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeën, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. "

Uh, en de link met het onderwerp is?

fransjan
15-11-06, 16:15
Geplaatst door freya
Uh, en de link met het onderwerp is?
Het heeft allemaal met elkaar te maken.

Qaiys
15-11-06, 19:39
Geplaatst door Witte78
En westerse vrouwen horen niet voor hoer uitgemaakt worden, zwembaden en bioscopen horen niet geterroriseerd te worden etc etc. Dit soort ongein hoort hier zeker niet thuis in nederland, of elders in de wereld. Beide kanten hebben werk te doen.

Echter, moord is toch wel van een hele andere orde. Dan ga je echt over de grens, en gaat het alleen maar van kwaad tot erger. Het is onmogelijk dit te tolereren.

Een paar incidenten worden zo erg door de media en politiek uitvergroot en herhaald dat het lijkt alsof het dagelijkse praktijk is maar alleen tot doel heeft om de moslims te criminaliseren en te stigmatiseren. Alsof die jongelui zogenaamd als moslims door het leven gaan en dat het ene islamitische gebruik is.


Het enige doel ervan is om een draagvlak te creeren zodat de politiek en media hun smerige plannen c.q. beleid er doorheen kunnen drukken.

Datzelfde spelletje speelde hitler en zijn propaganda minster Goebbels ook. Der ewige Jüde is nu verworden tot der ewige muslim.

Maroc Mol
15-11-06, 19:48
Nederland islamiseert sterk en de overheid treedt daar niet goed tegenop.

Jaren 30
En dat is vergelijkbaar met de lakse houding waarop de politiek in de jaren 30 reageerde op het oprukkende nazisme. Die visie is te horen in een radiospotje van EénNL, de partij van lijsttrekker Pastors. Volgens Pastors moet de overheid nu hard optreden tegen politiek misbruik van de islam.

Geïntegreerde moslims
"Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder", aldus Pastors. Hij vindt dat geïntegreerde moslims nu moeten optreden om de 'misstanden in de eigen gemeenschap' aan te pakken.



Sommige doen hier, alsof het niets is om even de islam te vergelijken met nazisme. Er word van alles bij gehaald om te proberen het te relativeren. Iemand als Pastors, zou juridisch vervolgd moeten worden, er zijn mensen die voor minder in de gevangenis zijn beland.

TENACH
15-11-06, 20:16
Geplaatst door Witte78
En westerse vrouwen horen niet voor hoer uitgemaakt worden,.........


Sommige westerse vrouwen zijn wel degelijk hoeren. Ik zou zeggen kom uit je grot en ga naar de big cities. Ik hoef je toch niet te vertellen dat we in Nederland heel wat bordelen hebben. En dat zijn toch plekken waar je niet graag naast wil wonen. En waar erg veel sprake is van overlast en foute sfeer.

Ik hoor die ezel van Patoors, en meer dan een ezel is het niet, hier absoluut niet over. Hij heeft alleen maar zijn vieze gore mond vol van allochtonen dit en moslims dat.

Ik probeer hiermee een punt te maken dat jij heel simplistisch aangeeft dat westerse vrouwen niet als hoeren bestempeld mogen worden, maar jij distantieert je niet van de 2 superezels Wilders en Pastoors en nog een paar van de freaks die ALLE allochtonen en ALLE moslims stigmatiseren en ze ´over 1 poepkam scheren´ misschien omdat er een paar, en ik bedoel een paar over de scheef aan.

Als je die lijn doorzet van die 2 megasukkels, dan zouden alle westerse vrouwen hoeren zijn. Dat zijn toch de logistieke veronderstellingen van de 2 keuzen nietwaar?

En ja, natuurlijk kun je volstaan dat 99,99% van de moslims/allochtonen westerse vrouwen niet als hoeren zien.

Dit alles i.t.t. die paar honderd duizenden autochtonen (stemmers op wilders, Pastors en nog een paar van die misselijkmakende mannetjes en vrouwtjes).