PDA

Bekijk Volledige Versie : Pastors vergelijkt Islamisering met Nazisme!



Pixelshade
15-11-06, 09:17
De gevestigde orde treedt niet op tegen de islamisering van Nederland, net zomin als de politiek in de jaren dertig verzuimde het oprukkende nazisme aan te pakken. Dat is de strekking van een radiospotje van EénNL.

Het spotje wordt woensdag uitgezonden en was dinsdagavond al te horen in het tv-programma Pauw& Witteman. EénNL-lijsttrekker Marco Pastors zei in het programma dat de overheid moet optreden nu onder druk van moslim-extremisten columnisten en cabaretiers zich niet meer vrij durven uitspreken, Ayaan Hirsi Ali het land moet verlaten, Theo van Gogh vermoord werd, eerwraak steeds vaker voorkomt en kinderen ontvoerd worden naar het land van herkomst.

''Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder'', aldus Pastors. Er is wel geen islamitisch land dat ons bezet, maar wel een gemeenschap waar extreme figuren niet worden aangepakt, zei Pastors in antwoord op vragen van de interviewers waar nu precies de parallel ligt tussen de bezetting door de nazi's en de komst van moslims.

Hij vindt het tijd dat geďntegreerde moslims optreden. ''Ik hoor weinig moslims die zeggen dat het zo niet langer kan en die vinden dat zij de misstanden in de eigen gemeenschap moeten aanpakken.''

De volledige tekst van het spotje luidt: ''Voor de Tweede Wereldoorlog durfde de gevestigde orde de Duitsers niet aan te pakken, nu treedt onze politiek niet op tegen de islamisering. EénNL durft wel te vechten voor onze vrijheden.''

http://frontpage.fok.nl/nieuws/70443

Zie hier weer eens een voorbeeld van blanke nazi propaganda. Dit is puur haat zaaien.

Mark
15-11-06, 09:26
even kijken.... een nazi die moslims met nazis vergelijkt

dus eigenlijk geeft ie een compliment :)

Kal-El B.V
15-11-06, 11:28
Dit is het bewijs dat die gasten gewoon rascisten zijn. Zij zijn Nazi's, die moslims zijn Nazi's, dus wat is het probleem ? Waarom zijn ze elkaar niet aan het knuffelen ? Waarom gaan ze niet op de uitnodiging in om bij de ander thee te komen drinken ?

Het komt door de huidskleur zeg ik je, je mag als buitenlander gewoon geen Nazi zijn van deze huichelaars. Het is je reinste discriminatie. Mijn hart gaat er gewoon van bloeden.

Waarom discrimineren deze Nazi's nou ?