PDA

Bekijk Volledige Versie : Pastors: Islamisering is als oprukkend nazisme



Marsipulami
15-11-06, 21:44
Pastors: Islamisering is als oprukkend nazisme


Geplaatst door Stefan Kortrijk op
wo 15 nov '06 om 14:55u (Bron: Elsevier)


DEN HAAG (RKnieuws.net) - De islamisering van Nederland vertoont trekken van het oprukkend nazisme in Duitsland in de jaren twintig en dertig. Extremisten bepalen de toon en de gevestigde orde doet niets.

Dat is de strekking van een radiospotje dat EénNL vanaf vandaag laat uitzenden. Gisteren was het spotje al te horen bij het praatprogramma Pauw & Witteman, waar lijsttrekker Marco Pastors ook een toelichting gaf.

Pastors verdedigde de vergelijking met de Tweede Wereldoorlog door te wijzen op de lakse houding van de overheid tegen toenemend extremisme bij een grote ideologische stroming, in dit geval de islam.

Tot hier en niet verder

Net als toen tegen de steeds radicalere nazi’s durft de politiek niet op te treden tegen het extremisme dat in kringen van moslims steeds meer de overhand lijkt te krijgen. ’Er is weliswaar geen islamitisch land dat ons bezet, maar wel een gemeenschap waar extreme figuren niet worden aangepakt,’ aldus Pastors.

Columnisten en cabaretiers durven zich niet meer vrij uit te spreken, Ayaan Hirsi Ali is gevlucht, Theo van Gogh vermoord, en eerwraak en kinderontvoering komen steeds vaker voor. ’Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder’, vraagt de EénNL-lijsttrekker zich af.

De overheid doet er volgens Pastors te weinig aan, maar ook vanuit Nederlandse moslimkringen is er nauwelijks kritiek te vernemen op het extremisme in eigen kring. ’Ik hoor weinig moslims die zeggen dat het zo niet langer kan en die vinden dat zij de misstanden in de eigen gemeenschap moeten aanpakken.’

TENACH
15-11-06, 21:57
Geplaatst door Marsipulami
Pastors: Islamisering is als oprukkend nazisme
Net als toen tegen de steeds radicalere nazi’s durft de politiek niet op te treden tegen het extremisme dat in kringen van moslims steeds meer de overhand lijkt te krijgen. ’Er is weliswaar geen islamitisch land dat ons bezet, maar wel een gemeenschap waar extreme figuren niet worden aangepakt,’ aldus Pastors.


Ja, tijd dringt en die sukkel schijt in zijn broek. BOEEEHHHHH


Geplaatst door Marsipulami
Columnisten en cabaretiers durven zich niet meer vrij uit te spreken, Ayaan Hirsi Ali is gevlucht, Theo van Gogh vermoord, en eerwraak en kinderontvoering komen steeds vaker voor. ’Wanneer zeggen we nu: tot hier en niet verder’, vraagt de EénNL-lijsttrekker zich af.


Waarom vergeet die kneus, Imam Moumni, Imam Fawaz, Eisha Bersham. Deze heren zijn ook bedreigd en durven zich ook niet meer vrij uit te speken. Ik vraag me idd af waarom niemand roept: tot hier en niet verder :D


Geplaatst door Marsipulami
De overheid doet er volgens Pastors te weinig aan, maar ook vanuit Nederlandse moslimkringen is er nauwelijks kritiek te vernemen op het extremisme in eigen kring. ’Ik hoor weinig moslims die zeggen dat het zo niet langer kan en die vinden dat zij de misstanden in de eigen gemeenschap moeten aanpakken.’

Ik vraag me af of Pastors zch in de spiegel heeft gezien, en besluit om misstanden van zichzelf aan te pakken. Die kneus weet echt niet waar hij het over heeft. Hij lijkt me verdomd op die kleine nare ventje met die kleine snorretje. :fplet:

fransjan
16-11-06, 00:50
Geplaatst door TENACH
1. Ja, tijd dringt en die sukkel schijt in zijn broek. BOEEEHHHHH

2. Waarom vergeet die kneus, Imam Moumni, Imam Fawaz, Eisha Bersham. Deze heren zijn ook bedreigd en durven zich ook niet meer vrij uit te speken. Ik vraag me idd af waarom niemand roept: tot hier en niet verder :D

3. Ik vraag me af of Pastors zch in de spiegel heeft gezien, en besluit om misstanden van zichzelf aan te pakken. Die kneus weet echt niet waar hij het over heeft. Hij lijkt me verdomd op die kleine nare ventje met die kleine snorretje. :fplet:
1. Het is nog maar 6 dagen naar de verkiezingen ;)

2. Als ze serieus bedreigd worden kunnen ze een beroep doen op het ministerie van justitie voor beveiliging. Moeten ze wel achteraan de rij aansluiten.

3. Als je stemmen wilt winnen moet je niet teveel jezelf aanpakken, maar juist de argumenten van de tegenpartij onderuit halen.