PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Moslims moeten Pastors aanklagen'



BiL@L
16-11-06, 17:03
gewist

Sou
16-11-06, 20:17
Wat een walgelijk mannetje is die Pastors. Uitzending gezien waar hij te gast was bij Witteman en Pauw? Die gast draait er maar omheen. Zo vlak voor de verkiezingen probeert hij op achterlijke manier, net zoals Wilders, kiezers te trekken. Ik snap niet dat het spotje gewoon mag worden uitgezonden. TOT HIER EN NIET VERDER is zijn zogenaamde lijfspreuk, hij moet eerst eens grenzen leren trekken alvorens hij woorden in de mond neemt die niet op zijn achterlijke betoog slaan.

En zijn gelul over een hoofddoekloze zondag. Want dan bewijzen 'wij hoofddoekdragende moslima's' pas dat we ons doekje écht vrijwillig dragen. Want als we het zeggen dan kan je dat niet geloven? Flikker toch op.

Onderaan deze site staat een link en kan je de uitzending bekijken:

http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=9952


En voordat iemand gaat beginnen over mijn taalgebruik: Respectloze idioten verdienen geen net taalgebruik.





Thalla,
Sou

sylk
16-11-06, 21:02
goed gesproken, maar ook huftertjes verdienen net taalgebruik: als voorbeeld hoe het hoort.

IbnRushd
16-11-06, 21:26
Aangifte tegen radiospotje Pastors

16 november 2006


De politieke partij Islam Democraten heeft aangifte gedaan tegen de leider van EénNL, Marco Pastors. De partij is gekwetst door een verkiezingsspotje van EénNL op de radio.

In het verkiezingsspotje zegt Pastors dat de politiek niet optreedt tegen de islamisering, net zoals de gevestigde orde voor de Tweede Wereldoorlog de Duitsers niet durfde aan te pakken. Op Radio 1 noemde partijleider Potmis van de Islam Democraten die vergelijking schandalig. Bij zijn partij zijn veel klachten binnengekomen.

De Islam Democraten doen in sommige districten mee aan de verkiezingen, onder de naam Lijst 21.

Bron: NOS

Wortel
16-11-06, 22:23
Wat een walgelijk mannetje is die Pastors. Uitzending gezien waar hij te gast was bij Witteman en Pauw? Die gast draait er maar omheen. Zo vlak voor de verkiezingen probeert hij op achterlijke manier, net zoals Wilders, kiezers te trekken. Ik snap niet dat het spotje gewoon mag worden uitgezonden. TOT HIER EN NIET VERDER is zijn zogenaamde lijfspreuk, hij moet eerst eens grenzen leren trekken alvorens hij woorden in de mond neemt die niet op zijn achterlijke betoog slaan.

En zijn gelul over een hoofddoekloze zondag. Want dan bewijzen 'wij hoofddoekdragende moslima's' pas dat we ons doekje écht vrijwillig dragen. Want als we het zeggen dan kan je dat niet geloven? Flikker toch op.

Al zal ik niet snel deze woorden kiezen om hetzelfde te zeggen, inhoudelijk ben ik het met wat je hier schrijft geheel en al eens, Sou.
Dit soort rioolrethoriek met een putlucht is inderdaad te stuitend voor woorden. En als meneer serieus pleit voor een "hoofddoekloze zondag", dan moet ik 'als christen' af en toe op zondag zeker mijn kruis aan de kapstok laten hangen. Wat een zeldzaam gebazel.

Het voordeel van dit soort rioolrethoriek is wel dat de stupiditeit er zo dik bovenop ligt dat een kind kan zien dat het voor geen millimeter deugt.
Wat dat betreft vond ik de uitzending van Pauw en Witteman waarin Mohammed Benzakour te gast was, veel geniepiger in het stigmatiseren van moslims. Ze zaagden in die uitzending Benzakour door over zijn column waarin hij op een ironische manier het huwelijksgeluk relativeerde. Benzakour stelde daarin, naar mijn idee zeer ironisch, dat binnen de Marokkaanse cultuur een vrouw eraan gewend is dat ze op momenten klappen krijgt. Prompt moest Benzakour zich verdedigen tegen een spervuur van vragen in de trant van: "Vind u niet dat u hiermee het slaan van vrouwen goedkeurt?" en meer van dat fraais.

Voor alle duidelijkheid, meneer Pauw en Witteman: Voor mij is het slaan van een vrouw een zwaktebod van het allerlaagste soort, dat alleen op kan komen in het hoofd van een vent die geen ruggegraat en geen zelfrespect heeft, maar misschien moet u voortaan toch echt iets beter kennis nemen van de portée en de achtergrond van iemands column, voordat u een hele bevolkingsgroep, met voortdurend rondzingend geklets, weer een stempel op het voorhoofd zet.

MaRiaH
16-11-06, 23:32
Geplaatst door Wortel


:duim:

binloser
17-11-06, 06:36
De islam heeft facistoide trekken zoals iedere godsdienst dat is onmiskenbaar -zie bijv de toestand in Pakistan, Iran, S.A (islamofacisme) Ook in Nederland sympatiseert een te te grote groep daarmee.
Pastors heeft nu 0 zetels maar ik ben ervan overtuigd dat dat op een bepaald moment heel snel kan groeien, als er aan een paar voorwaarden wordt voldaan nl een lange recessie (en die komt er), nog meer moslims in Ned. (dat gaat gebeuren) en het opstaan van een charismatisch leider voor een.nl

Wortel
17-11-06, 09:00
De islam heeft facistoide trekken zoals iedere godsdienst dat is onmiskenbaar -zie bijv de toestand in Pakistan, Iran, S.A (islamofacisme) Ook in Nederland sympatiseert een te te grote groep daarmee.

Mensen die godsdienstijver en patriottisme verwarren met een willen overcompenseren van hun eigen gebrek of hun eigen overmaat aan egosterkte krijgen nogal eens last van fascistoïde neigingen.

Cherry Bo
17-11-06, 09:34
Geplaatst door Wortel
Mensen die godsdienstijver en patriottisme verwarren met een willen overcompenseren van hun eigen gebrek of hun eigen overmaat aan egosterkte krijgen nogal eens last van fascistoïde neigingen.

Met deze psychologische analyse van hun godsdienstijver zullen de fundi's het niet eens zijn.

Wortel
17-11-06, 12:25
Met deze psychologische analyse van hun godsdienstijver zullen de fundi's het niet eens zijn.

Dat is inderdaad een bekend symptoom.

mulan
17-11-06, 15:21
Geplaatst door binloser
De islam heeft facistoide trekken zoals iedere godsdienst dat is onmiskenbaar -zie bijv de toestand in Pakistan, Iran, S.A (islamofacisme) Ook in Nederland sympatiseert een te te grote groep daarmee.
Pastors heeft nu 0 zetels maar ik ben ervan overtuigd dat dat op een bepaald moment heel snel kan groeien, als er aan een paar voorwaarden wordt voldaan nl een lange recessie (en die komt er), nog meer moslims in Ned. (dat gaat gebeuren) en het opstaan van een charismatisch leider voor een.nl

Met andere woorden jij stemt op hem. Gefeliciflapstaart.

binloser
17-11-06, 17:10
Geplaatst door mulan
Met andere woorden jij stemt op hem. Gefeliciflapstaart.

neen