PDA

Bekijk Volledige Versie : serieuse meiden???

goedleven
16-11-06, 21:36
hallo zijn er hier serieuze meiden die een vaste relatie zoeken?
maar...........

behalve de clichees, lief, eerlijk, betrouwbaar, verzorgt, etc.
ook nog van reizen houden, en reizen is niet elk jaar 6 weken naar marokko of 3 weken Ibiza maar wel iets van de wereld willen zien!

niet roken & drinken!!! tsja ik kan het nog steeds niet geloven maar er zijn gewoon marokkaanse meiden die roken en drinken!!!

meiden die niet materialistisch zijn....dus geen bling bling!!!
bedoel daar mee de verwende meiden........

meiden die met geld om kunnen gaan........dus niet alleen maar winkelen, en met de 20ste paar schoenen thuis komen of de 20ste broek
of toren hoge schulden hebben!

ik wil niet hun tiende relaties zijn, ik bedoel mijn relaties zijn op 1 hand te tellen, en dat wil ik graag zo houden

ik weet ze zijn zeldzaam.........maar toch vraag ik het!

graag reacties naar: [email protected]

ik hoor het wel anders wens ik jullie veel succes

groetjes

Bella_maffia
29-11-06, 10:33
:zweep: hey

weet jou nou wat jou probleem is je wilt iemand die scheinheilig is... er is bijna geen meid die niks verkeerds doet jij hebt denk ik een engel nodig. en als jij roken en drinken ziet als een misdrijf dan ben jij beetje geflipt hoe bedoel je iemand die het niet doet. hierbij wil jij eigenlijk zeggen dat die meiden die drinken en roken geen kans maken om een serieuse relatie te beginnen. MAAR DAN ZIT JIJ FOUTTTTTTTT.

en over 20schoennen paar tuurlijk lekker meiden houden graag van100 bij elke outfit een schoen en zo lang niet iemand afhankelijk is moet je dan niet zeggen dat het niet goed is. met geld opschieten is iemand de zaak en niet de jouwneeeee hahahahaha veel plezier met je engel te zoeken.. je zou wel moeite hebben

latersssssssssssss bellaaa

goedleven
29-11-06, 11:56
om te beginnen......bedankt voor je reactie!!!
hahahahahah.......ik merk dat ik tegen iemand ZERE been aan SCHOP!!!
aan je reactie te merken merk ik al dat je een jong iemand bent....
zomaar een grote mond..........en ik weet het de volgende generatie word alleen maar erger!!!!!!!

maar goed ben niet de beroertse om een reactie te geven:

ten eerste ik heb geen probleem......denk eerder jij want jij zit er mee!
gezien je reactie........en je zegt het goed er is BIJNA geen meid die iets verkeerds doet! ik weet zelf ook wel dat iedereen iets verkeerds doet of gedaan heeft...... en ik zie roken en drinken niet als een misdrijf!!!
ik dacht dat ik zwart/wit dacht........maar zo te zien zijn er meer!
iedereen die rookt of drinkt......he moet dat zelf weten, maar zolang ik het niet doe.........ik mag toch wel een vrouw zoeken die niet rookt en drinkt? wat is dat nou???? dat jij nou een zuiplap en een ketting roker wilt? das jou probleem!!!! (voor dat je "weer" uit je dak gaat, het is bewijs van spreken.....) en die meiden maken natuurlijk wel een kans op een serieuze relatie......maar niet met mij!!!! een hoop zwijgen daar over.....ik NIET........ik ben daar GLASHELDER in.....want ik ga me daar aan irriteren, en dus kan ik het maar beter van te voren melden, dat noemen ze EERLIJK...........maar dat is een vaag begrip in de marokkaanse samenleving!!!! (kan niet wachten op de reacties hierop)

he en al koop je een miljoen schoenen........goed voor de economie!
maar ik wil niet zo'n verwende meid! materialistisch......die met niks blij is en alleen maar wil kopen!!!! nogmaals ik ben daar GLASHELDER in!!!
accepteer dat nou.........tegenover gestelde van wat jij beweert.....schijnheilig???? het is schijnheilig is als je daar over een jaar mee zou aan komen.........ik meld het van te voren!!!!!

geld opschieten niet mijn zaak???? he gemancipeerd.........pffff ik wil daar door zien hoe volwassen iemand is, kan je daar mee een huishouden runnen, of moet ik rekening houden met incassoburo's etc.

maar als ik het goed begrijp, maakt het jou niet uit of een jongen rookt, drinkt en schulden heeft? zolang hij maar de indruk wekt dat ie lief, trouw en bla bla is........GOOD LUCK onthou deze woorden als je bij de rechtbank staat voor een echtscheiding!!!!

O ja moeite.........ja heel veel!!! ben echt desparete......

ps. ik vind het jammer dat ik zo heb moeten reageren, maar als iemand zo op mij reageert, dan zou ik beter moeten weten, maar ik ben ook niet perfekt

sam-sous
03-12-06, 10:19
samsous hier,

Waarom leren jullie allebei niet eerst schrijven..!!

goedleven
03-12-06, 12:05
ook jij bedankt voor je reactie......
om te beginnen is niet iedereen zo hoog op geleid als jij misschien!
het gaat er om dat er begrepen wordt wat er geschreven is......
en dat is het!

maar.......over leren schrijven gesproken wat is: eingenlijk ?

dus kijk effe eerst naar je eigen spelfouten voordat je een ander
der op wijst "schoolmeester"

riffiatje
08-12-06, 14:30
Salaam mo3alaikom

ja ik wou gewoon mijn eigen mening eventjes zeggen
jaah niemand is perfect, inderdaad Maar ik persoonlijk vind ook dat drinken en roken niet gepast is bij vrouwen zelfs niet bij mannen. En zeker niet de moslimvrouwen, grote schande dan, echtwaar

Misschien is dat in een christelijke,... samenleving normaal, maar bij ons in de islam is dat een zonde. En goed maar ook, want roken en drinken is ONGEZOND!!! Het heeft dus niets met serieuze relatie te maken, maar gewoon hoe je jouw relatie/huwelijk ziet

Dus ja , ik weet niet maar als je een echt gelukkig en islamitisch huwelijk wil dan zou je er toch wel anders over denken.
(dit is wat ik inchallah wil, amin)

Moge allah (swt) alle zonden vergeven en de daden aanvaarden inchallah.

riffiatje
08-12-06, 14:30
Salaam mo3alaikom

ja ik wou gewoon mijn eigen mening eventjes zeggen
jaah niemand is perfect, inderdaad Maar ik persoonlijk vind ook dat drinken en roken niet gepast is bij vrouwen zelfs niet bij mannen. En zeker niet de moslimvrouwen, grote schande dan, echtwaar

Misschien is dat in een christelijke,... samenleving normaal, maar bij ons in de islam is dat een zonde. En goed maar ook, want roken en drinken is ONGEZOND!!! Het heeft dus niets met serieuze relatie te maken, maar gewoon hoe je jouw relatie/huwelijk ziet

Dus ja , ik weet niet maar als je een echt gelukkig en islamitisch huwelijk wil dan zou je er toch wel anders over denken.
(dit is wat ik inchallah wil, amin)

Moge allah (swt) alle zonden vergeven en de daden aanvaarden inchallah.

riffiatje
08-12-06, 14:32
jaah sorry voor het foutje, mijn reactie staat er dus nu 2 maal op :cheefbek:

goedleven
08-12-06, 15:45
ook jij bedankt voor je reactie........
ik denk daar ook zo over maar ben wel realistisch, het is 2006
en dus "heel" normaal voor sommige dat ze roken en drinken....
voor sommige is zelfs hardrugs normaal, maar "nog" taboe vergeleken
met roken en drank...........maar geloof me er komt een tijd.....
voor mij is dat niet normaal......iedereen moet dat lekker zelf weten
maar mijn aanstaande vrouw moet daar over het zelfde denken als ik

en buiten dat het ongezond is.........laat maar zinloze discussie!!!!
hou der meteen over op.........he zo lang ik het maar niet doe!

Gr.

goedleven
21-12-06, 21:20
op de 1 of andere manier kan ik het berichtje niet wijzigen......
maar dat maakt niet uit:.......wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties en intresses..........maar ik heb de speld in de hooiberg gevonden!!!!!

groetjes

riffiatje
21-12-06, 21:27
bsaha
ben blij voor jouw

Moge allah swt alles goed laten verlopen

Groeten

goedleven
21-12-06, 21:30
wat lief van je dat je der op reageerd......thanks!
hoop dat jij ook ooit de juiste persoon vind of misschien al gevonden heb

groetjes

riffiatje
21-12-06, 21:34
inchaellah