PDA

Bekijk Volledige Versie : Favoriete voor Miss België heeft gelogen over Marokkaans vriendje



Marsipulami
17-11-06, 10:18
Favoriete voor Miss België heeft gelogen


http://www.vtm.be/missbelgie2007/pics/foto018.jpg

Devos, de nieuwe sterke vrouw achter de verkiezing van Miss België, beslist nog deze week of Halima Chechaima mag deelnemen aan de finale op 19 december. De 18-jarige favoriete heeft gelogen over haar vriendje Bilal Ould Haj, een crimineel die voor het assisenhof moet verschijnen.

Volgens Miss Brussel hadden ze al jaren geen contact meer met elkaar. Maar nu blijkt dat ze hem vorige maand hielp ontsnappen.
De federale politie luisterde al een tijdje de telefoon van Bilal Ould Haj af en wist dat hij nog geregeld contact had met Halima Chechaima. Vorige maand zette het gerecht de huidige Miss Brussel onder druk om een afspraakje te regelen met haar vriendje, zodat de politie hem kon arresteren. Maar achter de rug van de politie lichtte ze de gangster in. "Ik wist echt niet meer wat ik moest doen", zegt ze. Omdat zij niet als gangsterlief naar de finale van Miss België kon, hield ze voor de buitenwereld vol dat hij een jeugdvriend was en dat ze elkaar jaren geleden uit het oog waren verloren.

De waarheid was dat ze zijn verlovingsring om haar vinger droeg. En dat de twee op 15 september nog als verliefd koppel gefotografeerd waren met het dochtertje van de zus van Bilal Ould Haj. De ouders van de gangster stuurden de foto woensdag naar de Franstalige pers, omdat ze boos zijn dat de misskandidate haar relatie met hun zoon bleef ontkennen. Halima Chechaima kon niet anders meer dan kleur te bekennen. "Ik ben totaal geblokkeerd en wist niet meer wat ik moest doen. Ik ben opgelucht dat ik de waarheid heb verteld", zegt ze nu.

De opvolgster van Cécile Muller staat nu voor een moeilijke beslissing. Haar topfavoriete uitsluiten of de kijker op 19 december laten beslissen. "Ik zou hier liever niet zelf voor rechter spelen. Maar als het moet dan moet het. Miss België moet een vlekkeloze reputatie hebben", zegt ze.

Dolle Fatima
17-11-06, 10:21
Geplaatst door Marsipulami
[SIZE=4]De 18-jarige favoriete heeft gelogen over haar vriendje Bilal Ould Haj, een crimineel die voor het assisenhof moet verschijnen.

Volgens Miss Brussel hadden ze al jaren geen contact meer met elkaar. Maar nu blijkt dat ze hem vorige maand hielp ontsnappen.


:vreemd: Oeps


Wat een schandaal zeg.

Marsipulami
17-11-06, 10:24
Bilal ontsnapt

30.07.2006 12.44u - Laurette Onkelinx was naar verluidt behoorlijk boos toen, na de geruchtmakende ontsnapping van Murat Kaplan, vorige week ook nog een andere gangster ontsnapte uit de gevangenis. Het Laatste Nieuws pakte vrijdag uit met wat pittige details over de voortvluchtige. Het gaat om de twintigjarige Bilal Ould Haj uit Brussel. Bilal stapte vlot de gevangenis van Vorst uit, nadat hij zich had uitgegeven voor zijn celgenoot.

“En half uur nadat de rechter Bilal Ould Haj ‘voorwaardelijk vrijliet’ en deze langs de grote poort de gevangenis had verlaten, vroeg zijn celgenoot wanneer hij naar huis mocht. Zo kwam het bedrog aan het licht”, schrijft verslaggever Patrick Lefelon.”

Bilal zou op 4 december met drie kompanen voor de rechter moeten verschijnen voor een nachtelijke overval op een hoogbejaarde en weerloze vrouw. De 87-jarige Maria Van den Eynde werd drie jaar geleden op een nacht in haar huis verrast door een vierkoppige jongerenbende.

De gangsters dachten dat de moeder van een bekende notaris er warm in zat en waren uit op haar geld. De vrouw werd in haar slaap overmeesterd en vastgebonden op een stoel. “Toen begon de mishandeling”, doet haar zoon het relaas. “Bijna drie uur lang hebben ze haar bedreigd, geslagen en mishandeld. Haar haar werd met een sigaret in brand gestoken. Andere daders drukten sigaretten uit op haar arm. (…) Met een hamer sloegen de overvallers op de knieën van mijn moeder, telkens opnieuw.”

“Barbaren zijn het, die jongeren”, zegt de notaris boos. Eind dit jaar moeten de daders verschijnen voor Assisen. “Laat de maatschappij deze mensen maar berechten. Het actieve leven van mijn moeder is sinds die overval ineens gestopt. Ze heeft geen gevoel voor evenwicht meer en verblijft in een rusthuis. Elke dag vertelt ze nog hoe erg ze haar tuin mist.”

Op 16-jarige leeftijd kwam Bilal, na een reeks diefstallen, voor het eerst in aanraking met het gerecht. Volgens zijn moeder had de jeugdrechter hem de eerste keer zwaar moeten straffen. “Dan zou het zover niet gekomen zijn”…

http://209.85.135.104/search?q=cache:S2NxV3rvyhsJ:www.vlaamsbelang.org/index.php%3Fp%3D0%26id%3D2167+Bilal+Ould+Haj&hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=1

Qaiys
17-11-06, 10:29
Volgens de islamitische normen en waarden is stelen en je lichaam in de uitverkoop zetten niet toegestaan. Beter zoeken ze beiden hun heil in hun geloof.

Mark
17-11-06, 10:58
Geplaatst door Marsipulami
[
De gangsters dachten dat de moeder van een bekende notaris er warm in zat en waren uit op haar geld. De vrouw werd in haar slaap overmeesterd en vastgebonden op een stoel. “Toen begon de mishandeling”, doet haar zoon het relaas. “Bijna drie uur lang hebben ze haar bedreigd, geslagen en mishandeld. Haar haar werd met een sigaret in brand gestoken. Andere daders drukten sigaretten uit op haar arm. (…) Met een hamer sloegen de overvallers op de knieën van mijn moeder, telkens opnieuw.”

ook niet aardig, ze ziet er wel leuk uit voor een gangsterslet

Qaiys
17-11-06, 11:07
Geplaatst door Mark
ook niet aardig, ze ziet er wel leuk uit voor een gangsterslet

Waarom noem je haar slet?

Mark
17-11-06, 11:34
Geplaatst door Qaiys
Waarom noem je haar slet?

dat is nou eenmaal de juiste term voor gangstersletjes, zoals bijvoorbeeld ook mabel

Qaiys
17-11-06, 11:46
Geplaatst door Mark
dat is nou eenmaal de juiste term voor gangstersletjes, zoals bijvoorbeeld ook mabel

Je legt niet uit waarom je haar een sletje noemt.

Mark
17-11-06, 12:09
Geplaatst door Qaiys
Je legt niet uit waarom je haar een sletje noemt.

je komt toch uit rotterdam??

gangstersletje is een normale term voor de vriendin van een zware misdadiger

Kal-El B.V
17-11-06, 13:13
Ze is een slet omdat al haar hersencellen en andere delen van haar lichaam haar goed weten uit te leggen waarom je niks moet beginnen met een gangster, laat staan hem ook helpen ontsnappen, maar ja daar luistert ze niet naar, wat er over blijft is het "sletje" in haar daar luistert ze wel naar. Dat maakt haar een slet.

Maar ik zou haar wel op het podium willen zien staan, helemaal als haar de gangbare vraag wordt gesteld, "Als jij de macht had, wat zou jij aan de wereld veranderen?" en dat ze dan vervolgens in haar avondjurk met een Uzi in haar arm antwoord "Laten we eerst beginnen met alle gangsters vrij te laten".

Man_Ray
17-11-06, 13:40
Geplaatst door Kal-El B.V


Maar ik zou haar wel op het podium willen zien staan, helemaal als haar de gangbare vraag wordt gesteld, "Als jij de macht had, wat zou jij aan de wereld veranderen?" en dat ze dan vervolgens in haar avondjurk met een Uzi in haar arm antwoord "Laten we eerst beginnen met alle gangsters vrij te laten".

Kinky.

Qaiys
17-11-06, 13:57
Geplaatst door Mark
je komt toch uit rotterdam??

gangstersletje is een normale term voor de vriendin van een zware misdadiger

Ik kom uit Rotterdam maar daar heb ik nog nooit gehoord dat een vriendin van iemand die een crimineel is een gangsterslet genoemd wordt.

Kom draai er niet omheen, dus nogmaals waarom noem je deze vrouw een sletje?

Witte78
17-11-06, 14:03
Geplaatst door Qaiys
Ik kom uit Rotterdam maar daar heb ik nog nooit gehoord dat een vriendin van iemand die een crimineel is een gangsterslet genoemd wordt.

Kom draai er niet omheen, dus nogmaals waarom noem je deze vrouw een sletje?

Dat jij er niet van gehoord hebt betekend nog niet dat het begrip niet bestaat. De wereld is groter dan alleen jouw belevingswereld. Tik het eens in op google, en je zal zien dat het een vaker gebruikt begrip is.

Mark
17-11-06, 14:11
Geplaatst door Qaiys
Ik kom uit Rotterdam maar daar heb ik nog nooit gehoord dat een vriendin van iemand die een crimineel is een gangsterslet genoemd wordt.



Dat jij het begrip niet kent (wat me sterk lijkt) is niet mijn schuld, maar goed dan heb je nu dus weer wat geleerd moet je maar denken :D

Qaiys
17-11-06, 14:19
Geplaatst door Witte78
Dat jij er niet van gehoord hebt betekend nog niet dat het begrip niet bestaat. De wereld is groter dan alleen jouw belevingswereld. Tik het eens in op google, en je zal zien dat het een vaker gebruikt begrip is.

Kijk maar eens goed bij google, het slaat vrijwel alleen maar op 1 uitspraak van peter R. de vries waarin hij caroline tensen zo noemde. Dat wordt dan ongeveer 2000 keer op google herhaald maar dat zegt totaal niets over de gangbaarheid van deze term.

Beetje dom je bemoeienis.

Qaiys
17-11-06, 14:24
Geplaatst door Mark
Dat jij het begrip niet kent (wat me sterk lijkt) is niet mijn schuld, maar goed dan heb je nu dus weer wat geleerd moet je maar denken :D

De juiste term is gangsterliefje dat jij daar dan meteen een ganstersletje van maakt zegt meer over jou dan over het meisje.

Vond het wel een goed moment om stil te staan bij de namen die jij vrouwen geeft als je ze niet kunt krijgen.

Witte78
17-11-06, 14:29
Geplaatst door Qaiys
Kijk maar eens goed bij google, het slaat vrijwel alleen maar op 1 uitspraak van peter R. de vries waarin hij caroline tensen zo noemde. Dat wordt dan ongeveer 2000 keer op google herhaald maar dat zegt totaal niets over de gangbaarheid van deze term.

Beetje dom je bemoeienis.

Ik denk eerder dat jouw bemoeienis met anderemans woordekeuze een beetje dom is.

Cherry Bo
17-11-06, 14:29
Geplaatst door Qaiys
Volgens de islamitische normen en waarden is stelen en je lichaam in de uitverkoop zetten niet toegestaan. Beter zoeken ze beiden hun heil in hun geloof.

Volgens Westerse normen en waarden is stelen crimineel en aan een miss verkiezing meedoen niet.

Cherry Bo
17-11-06, 14:34

Qaiys
17-11-06, 14:35
Geplaatst door Witte78
Ik denk eerder dat jouw bemoeienis met anderemans woordekeuze een beetje dom is.

Volgens mij begrijp jij niet wat dom betekent. Dom ben je als je een argument zoals die van google gebruikt maar zelf niet onderzoekt hoevaak het daadwerkelijk gebruikt wordt. Je google argument werd met gemak weerlegd. Waarom Mark iemand een sletje noemt niet.

Cherry Bo
17-11-06, 14:35
Geplaatst door Qaiys
Kijk maar eens goed bij google, het slaat vrijwel alleen maar op 1 uitspraak van peter R. de vries waarin hij caroline tensen zo noemde. Dat wordt dan ongeveer 2000 keer op google herhaald maar dat zegt totaal niets over de gangbaarheid van deze term.

Beetje dom je bemoeienis.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sletje&btnG=Google+zoeken&meta=

Qaiys
17-11-06, 14:37
Geplaatst door Cherry Bo
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sletje&btnG=Google+zoeken&meta=

Komt de beschrijving van sletje overeen met de vrouw zodat het gerechtvaardigd is om haar een gangstersletje te nomen?

Witte78
17-11-06, 14:42
Geplaatst door Qaiys
Volgens mij begrijp jij niet wat dom betekent. Dom ben je als je een argument zoals die van google gebruikt maar zelf niet onderzoekt hoevaak het daadwerkelijk gebruikt wordt. Je google argument werd met gemak weerlegd. Waarom Mark iemand een sletje noemt niet.

Je weerlegt helemaal niks. Je toont alleen aan dat het een niet veel gebruikte term is.

Maargoed, ik geef je gelijk. Mark? Waarom noem je haar slet?

Cherry Bo
17-11-06, 14:42
Geplaatst door Qaiys
Komt de beschrijving van sletje overeen met de vrouw zodat het gerechtvaardigd is om haar een gangstersletje te nomen?

Vrouwen die het met criminelen doen worden vaak zo aangeduid.

Witte78
17-11-06, 14:45
Geplaatst door Cherry Bo
Vrouwen die het met criminelen doen worden vaak zo aangeduid.

Dat betekend nog niet dat Mark haar ook slet moet noemen.

Qaiys
17-11-06, 14:46
Geplaatst door Cherry Bo
Vrouwen die het met criminelen doen worden vaak zo aangeduid.

In Nederland wordt dat aangeduidt met gangsterliefje niet met ganstersletje. De link die jij geplaatst hebt van slet komt totaal niet overeen met de vrouw. De vraag is dan waarom jij die link van slet plaatste?

Cherry Bo
17-11-06, 14:51
Geplaatst door Qaiys
In Nederland wordt dat aangeduidt met gangsterliefje niet met ganstersletje. De link die jij geplaatst hebt van slet komt totaal niet overeen met de vrouw. De vraag is dan waarom jij die link van slet plaatste?

Omdat volgens de islamitische normen en waarden je lichaam in de uitverkoop zetten niet is toegestaan.

Witte78
17-11-06, 14:51
De vandale zegt "(pejoratief) losbandige vrouw"

Met andere woorden, Mark heeft minachting voor haar, en vindt haar moreel niet juist handelen.

Dit soort uitpraken kunnen echt niet hoor. Ik verwacht zo snel mogelijk uitleg van Mark

Qaiys
17-11-06, 14:57
Geplaatst door Cherry Bo
Omdat volgens de islamitische normen en waarden je lichaam in de uitverkoop zetten niet is toegestaan.

Dan ben je nu aan het liegen, want jij hebt de link niet geplaatst met de islamitische normen in het achterhoofd.

Cherry Bo
17-11-06, 14:59
Geplaatst door Witte78
De vandale zegt "(pejoratief) losbandige vrouw"

Met andere woorden, Mark heeft minachting voor haar, en vind haar moreel niet juist handelen.


Bilal is een zware crimineel met o.a. dít op zijn geweten:

"Bilal zou op 4 december met drie kompanen voor de rechter moeten verschijnen voor een nachtelijke overval op een hoogbejaarde en weerloze vrouw. De 87-jarige Maria Van den Eynde werd drie jaar geleden op een nacht in haar huis verrast door een vierkoppige jongerenbende.

De gangsters dachten dat de moeder van een bekende notaris er warm in zat en waren uit op haar geld. De vrouw werd in haar slaap overmeesterd en vastgebonden op een stoel. “Toen begon de mishandeling”, doet haar zoon het relaas. “Bijna drie uur lang hebben ze haar bedreigd, geslagen en mishandeld. Haar haar werd met een sigaret in brand gestoken. Andere daders drukten sigaretten uit op haar arm. (…) Met een hamer sloegen de overvallers op de knieën van mijn moeder, telkens opnieuw."

Iedere vrouw die bereid is het te doen met criminelen en bereid zijn ze te helpen ontsnappen, minacht ik.
Dat ze met zo'n misdadiger wil trouwen en hem de vader van haar kinderen wil maken, haar familie onderhoudend met geld waar bloed aankleeft maakt haar een slet.





(P.s. Ik snap de ;) wel hoor. :hihi: )

Cherry Bo
17-11-06, 15:00
Geplaatst door Qaiys
Dan ben je nu aan het liegen, want jij hebt de link niet geplaatst met de islamitische normen in het achterhoofd.

Nee, maar je snapt 'm wel.

Of mag alleen jij haar een slet vinden?

Qaiys
17-11-06, 15:03
Geplaatst door Cherry Bo
Nee, maar je snapt 'm wel.

Of mag alleen jij haar een slet vinden?

Ik snap dat je een uitvlucht aan het zoeken bent voor je blunder en daarbij stapel je nog een blunder op je vorige blunder want ik heb haar geen slet genoemd.

Cherry Bo
17-11-06, 15:08
Geplaatst door Qaiys
Ik snap dat je een uitvlucht aan het zoeken bent voor je blunder en daarbij stapel je nog een blunder op je vorige blunder want ik heb haar geen slet genoemd.

Niet 'genoemd' nee.
Jij vind haar een slet. Zie je quote.
Jij vindt vrouwen om minder een slet.
Dat je het vandaag even niet zegt maakt me niet uit.

En ik vind haar een slet omdat ze een ontsnapte crimineel die het leven van een oude vrouw verwoest heeft, die haar oma had kunnen zijn en die een loslopend gevaar de maatschappij is, helpt ontsnappen, uit puur eigenbelang.

Qaiys
17-11-06, 15:17
Geplaatst door Cherry Bo
Niet 'genoemd' nee.
Jij vind haar een slet. Zie je quote.
Jij vindt vrouwen om minder een slet.
Dat je het vandaag even niet zegt maakt me niet uit.

En ik vind haar een slet omdat ze een ontsnapte crimineel die het leven van een oude vrouw verwoest heeft, die haar oma had kunnen zijn en die een loslopend gevaar de maatschappij is, een hand boven het hoofd houdt, uit puur eigenbelang.

Citeer eens waar ik haar een slet noem. Je uitleg van sletje komt overigens niet overeen met je link die geplaatst hebt.

Je stapelt blunders op blunders met leugens. Jij valt zo makkelijk door mand met je leugens.

mulan
17-11-06, 15:17
Geplaatst door Cherry Bo
En ik vind haar een slet omdat ze een ontsnapte crimineel die het leven van een oude vrouw verwoest heeft, die haar oma had kunnen zijn en die een loslopend gevaar de maatschappij is, een hand boven het hoofd houdt, uit puur eigenbelang.

Dat heet geen slet .. dat kun je hoogstens een asociale trut noemen. Maar ik vind het getuige van weinig respect om meteen slet te roepen.

Cherry Bo
17-11-06, 15:21
Geplaatst door mulan
Dat heet geen slet .. dat kun je hoogstens een asociale trut noemen. Maar ik vind het getuige van weinig respect om meteen slet te roepen.

Tjonge, ik moet respect voor haar tonen? :haha:

Cherry Bo
17-11-06, 15:25
Geplaatst door Qaiys
Citeer eens waar ik haar een slet noem. Je link van sletje komt overigens niet overeen met je link die geplaatst hebt

Je stapelt blunders op blunders met leugens. Jij valt zo makkelijk door mand met je leugens.

Fijn.
Jouw dag ook weer goed. :zwaai:

mulan
17-11-06, 15:25
Geplaatst door Cherry Bo
Tjonge, ik moet respect voor haar tonen? :haha:

Weinig respect voor vrouwen om meteen met slet aan te komen zetten ja. Waarom zeg je gewoon niet asociaal wijf dat kun je onderbouwen. Waar komt dat slet gedoe vandaan? Mannen zijn criminelen,vrouwen sletten. Toe maar. Maar goed het zal uiteraard pas erg zijn als een moslimman iemand een slet noemt. Die snapt immers niet dat vrouwen recht hebben te doen en laten wat ze willen. Goes to figger hoe je zou reageren als iemand anders haar een slet genoemd zou hebben dan Mark.

Het zou je overigens sieren om niet lager dan de grond te zakken wat dit betreft .... Mensen maken fouten. Jij ook.

Witte78
17-11-06, 15:31
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind assiciaal wijf nu niet meer respect uitstralen dan slet :confused:

mulan
17-11-06, 15:39
Geplaatst door Witte78
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind assiciaal wijf nu niet meer respect uitstralen dan slet :confused:

Nee maar dat kun je nog baseren op iets. Slet helemaal niet omdat zij daar helemaal niets van af weet.
Maar goed...als dat voortaan de redering is dan wil ik geen gezeik meer horen als niet Mark maar iemand anders iemand een slet heeft genoemd. Geen ellelange shitverhalen meer over Marokkanen, Islam of vrouwenonderdrukking. Bij voorbaat dank.

Cherry Bo
17-11-06, 15:50
Geplaatst door mulan
Weinig respect voor vrouwen om meteen met slet aan te komen zetten ja.

Nee, voor háár en haar mentaliteit.


Waarom zeg je gewoon niet asociaal wijf dat kun je onderbouwen. Waar komt dat slet gedoe vandaan?

Heb ik al uitgelegd. Was niet mijn woordkeuze, maar typerend weer om daarover te vallen, vandaar dat ik erop in ging.
En een asociaal wijf is ze ook, ja.


Mannen zijn criminelen,vrouwen sletten. Toe maar.

Nee, niet dingen zomaar in het meervoud gaan zetten.
Haar vriendje is een ontsnapte crimineel, zij hielp hem ontsnappen. Ze heeft daarmee bewust een gevaar voor anderen gecreeërd.
Maar zij denkt liever aan zichzelf. Ze wilde hem gewoon weer lekker gezellig daten.
Maar goed, ik ben ook best bereid haar 'gangsterprostituee' te noemen.


Maar goed het zal uiteraard pas erg zijn als een moslimman iemand een slet noemt.

Dat weerhoudt ze geenszins.

Of hebben moslimmannen patent op dit woord?


Die snapt immers niet dat vrouwen recht hebben te doen en laten wat ze willen. Goes to figger hoe je zou reageren als iemand anders haar een slet genoemd zou hebben dan Mark.

"Goes to figger" :rolleyes:

Tuurlijk heeft ze het recht om te doen en laten wat ze wil. Ik dus ook.

Maar een gevaarlijke crimineel helpen ontsnappen uit de gevangenis uit puur eigenbelang is zwaar immoreel.
Wat als hij straks weer iemands leven verwoest?
Dat heeft zij dan ook op haar geweten.

Maar goed, jij maakt je liever druk over futiliteiten.



Weet je wat? Mulan, Schaap, ik hoop dat Halima wint en miss België wordt! :duim:

Da's een leuke opsteker voor de Marokkanen.
Echt iemand om trots op te zijn.

Rabi'ah.
17-11-06, 16:05
Goh en bij mij thuis heette zoiets weer een gangstermeisje .

Witte78
17-11-06, 16:18
Ik wist niet dat het woord "slet" taboe is. Weer wat geleerd.

Cherry Bo
17-11-06, 16:31
Geplaatst door Witte78
Ik wist niet dat het woord "slet" taboe is. Weer wat geleerd.

Het is meer zoiets van: "Blijf met jullie rotpoten van onze rotslet af."

Dolle Fatima
17-11-06, 16:56
Geplaatst door Cherry Bo
Tjonge, ik moet respect voor haar tonen? :haha:


Ze heeft trouwens geen smaak ook, gaar vriendje en nog een lelijke bikini ook :ego:

ReTiCeNtt
17-11-06, 17:16
Sukkel, voor 1 of andere Bilal 3ad :jammer:

Als het nou een Michael was. :blij:

Cherry Bo
17-11-06, 19:35
Geplaatst door mulan
Nee maar dat kun je nog baseren op iets. Slet helemaal niet omdat zij daar helemaal niets van af weet.
Maar goed...als dat voortaan de redering is dan wil ik geen gezeik meer horen als niet Mark maar iemand anders iemand een slet heeft genoemd. Geen ellelange shitverhalen meer over Marokkanen, Islam of vrouwenonderdrukking. Bij voorbaat dank.

Slaat nergens op, deze vergelijking.

Marokkanen vinden alle vrouwen die zich niet 'zedig' genoeg kleden sletten.
Dat kun je niet eens meer serieus nemen, zo benepen.

Deze a.s. miss België geilt op die crimineel vanwege zijn geld. Helpt hem zelfs ontsnappen zodat hij nog meer kan stelen, dat hij en passant mensenlevens verwoesten boeit haar niet, 't is fantastisch goed voor haar eigen portemonnaie.

Dat maakt haar een slet.

Niet die bikini of die minirok die ze draagt tijdens die verkiezing.
Voor mij part draagt ze een string en paradeert ze topless. Of in d'r blote kont. Of in een burka. Maakt mij allemaal niks uit.
Als ze het niet met die crimineel deed voor zijn met bloed besmette geld zou ik respect voor haar hebben.
Nu niet.
En ook niet voor al die mensen die hier zitten te mierennöken over woordkeuze.
Jammer mensen, zoek volgende keer een betere vergelijking.

Zet 'm op a.s. miss België, maak de Marokkanen trots! :duim:

Wat een gare reacties. :haha:

Cherry Bo
17-11-06, 20:20

mulan
18-11-06, 11:07
Ga ga ...je zwetst en het is tragisch. Iemand is geen slet als die zich crimineel heeft gedragen. Het zou je sieren om gewoon toe te geven dat je een zeikerd bent als het om Marokkanen gaat en dat je dan het evenwicht verliest. Mij boeit het woord slet helemaal niet maar zeikerds zoals jou normaal gezien wel. Ow en Marokkanen noemen niet ieder die zich onzedig kleed een slet maar dat zal wel te maken hebben met die hoeveelheid vooroordelen die jij je mening noemt.

Cherry Bo
18-11-06, 12:07
Geplaatst door mulan
Ga ga ...je zwetst en het is tragisch. Iemand is geen slet als die zich crimineel heeft gedragen. Het zou je sieren om gewoon toe te geven dat je een zeikerd bent als het om Marokkanen gaat en dat je dan het evenwicht verliest. Mij boeit het woord slet helemaal niet maar zeikerds zoals jou normaal gezien wel. Ow en Marokkanen noemen niet ieder die zich onzedig kleed een slet maar dat zal wel te maken hebben met die hoeveelheid vooroordelen die jij je mening noemt.

Gevalletje projectie.

Zoek iemand anders om je saaie, afgekloven klaagriedeltje aan op te hangen.

Ron Haleber
18-11-06, 12:47
Geplaatst door Qaiys
Citeer eens waar ik haar een slet noem. Je uitleg van sletje komt overigens niet overeen met je link die geplaatst hebt.

Je stapelt blunders op blunders met leugens. Jij valt zo makkelijk door mand met je leugens.

Het gaat om een misverstand... Ik had indertijd nav de schrijfster Samira Bellil [en de verhalen van Schaap over zijn wijk in Rotjeknor] discussies met Schaap en met de dames hier over keldersletten - dus niet over gewone sletten!


[Post 15]
Auteur : Zwarte Schaap
Datum : 12-09-2003 14:46


Geplaatst door freya
Laten we dan maar even wachten met verder discussieren en kijken of het Zwart Schaap lukt om een aantal voorbeelden te vinden van dit soort groepsverkrachtingen door autochtone macho's. :strik:

De werkelijkheid is veel erger freya. Ik wilde jullie niet storen in jullie discussie maar als je mijn ervaringen nodig acht wil ik ze wel graag voor jullie neerkalken.

Laat ik beginnen met dat ook in mijn buurt vele keldersletten geweest zijn en nog steeds rond paraderen. Ik vond het frappant dat ze daar kennelijk ook keldersletten worden genoemd.


Hier Schaaps definitie van kelderslet:

bedoel je daarmee hetzelfde als Samira Bellil? Ook zo'n kelderslet ... Gewoon een vrouw die zich niet aan de regels van de mannen uit de omgeving houdt, maar die geen zin heeft in sex, maar wel gedwongen wordt ... en jij doet er blijkbaar niets tegen en vindt dat normaal ... fascinerend .

Cherry Bo
18-11-06, 12:58
Geplaatst door Ron Haleber
Het gaat om een misverstand... Ik had indertijd discussies met Schaap en met de dames hier over keldersletten - dus niet over gewone sletten!


[Post 15]
Auteur : Zwarte Schaap
Datum : 12-09-2003 14:46



De werkelijkheid is veel erger freya. Ik wilde jullie niet storen in jullie discussie maar als je mijn ervaringen nodig acht wil ik ze wel graag voor jullie neerkalken.

Laat ik beginnen met dat ook in mijn buurt vele keldersletten geweest zijn en nog steeds rond paraderen. Ik vond het frappant dat ze daar kennelijk ook keldersletten worden genoemd.


Hier Schaaps definitie van kelderslet:

bedoel je daarmee hetzelfde als Samira Bellil? Ook zo'n kelderslet ... Gewoon een vrouw die zich niet aan de regels van de mannen uit de omgeving houdt, maar die geen zin heeft in sex, maar wel gedwongen wordt ... en jij doet er blijkbaar niets tegen en vindt dat normaal ... fascinerend.

Aha!

Oud zeer dus.

Dank je Ron. :duim:

Ron Haleber
18-11-06, 13:07
Geplaatst door Cherry Bo
Aha!

Oud zeer dus.

Dank je Ron. :duim:


Voor een mijns inziens zinnig verslag van me over "kelderslet" Samira Bellil en discussie in het Marokkaanse centrum ARGAN lees:

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=98209 :fplet:

http://www.standaard.be/assets/images_upload/fl110903b.jpg

Qaiys
18-11-06, 15:16
Geplaatst door Ron Haleber
Het gaat om een misverstand... Ik had indertijd nav de schrijfster Samira Bellil [en de verhalen van Schaap over zijn wijk in Rotjeknor] discussies met Schaap en met de dames hier over keldersletten - dus niet over gewone sletten!


[Post 15]
Auteur : Zwarte Schaap
Datum : 12-09-2003 14:46



De werkelijkheid is veel erger freya. Ik wilde jullie niet storen in jullie discussie maar als je mijn ervaringen nodig acht wil ik ze wel graag voor jullie neerkalken.

Laat ik beginnen met dat ook in mijn buurt vele keldersletten geweest zijn en nog steeds rond paraderen. Ik vond het frappant dat ze daar kennelijk ook keldersletten worden genoemd.


Hier Schaaps definitie van kelderslet:

bedoel je daarmee hetzelfde als Samira Bellil? Ook zo'n kelderslet ... Gewoon een vrouw die zich niet aan de regels van de mannen uit de omgeving houdt, maar die geen zin heeft in sex, maar wel gedwongen wordt ... en jij doet er blijkbaar niets tegen en vindt dat normaal ... fascinerend .

Nee leugenachtige nicht je hebt niet geciteerd wat ik daadwerkelijk erover gezegd heb. Ik vind dat hatelijk van jou dat je de essentie achterhoudt maar selectief zaken post en doet alsof ik het gezegd heb. Wat jij daar citeerde was een vraag van Freya, mijn antwoord daarop was het volgende:

Meiden die erbij willen horen en van de aandacht genieten.En die daar veel voor over hebben en zich in eerste instantie zelf aanbieden.

Het hoort bij de levensstijl van de jonge mensen tegenwoordig. Laatst kwam mijn buurmeisje van 15 jaar huilend bij me aanbellen en vertelde me haar relaas. Ze was met haar vriendinnen bij vrienden op bezoek gegaan en daar gingen ze lekker alcohol drinken en is ze uit haar dak gegaan. Haar vriendin en vrienden hebben haar met een filmcamera opgenomen en hebben de videoband gekopieerd en onder elkaar verspreid en dat sommige jongens haar daarmee chanteerden op in te gaan op hun sexuele avances.

Ik zie dat veel jonge mensen graag de macholevensstijl van de arrenbie en hiphop willen naspelen. Daar hoort de term bitches en groepsex standaard bij. Mtv propageert dat soort levenstijl. Aangezien de jonge mensen geen huizen hebben waar ze hun sexperimenten in daden kunnen omzetten wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van de kelder.

Ik heb nu al generaties tieners voorbij zien gaan diezelfde kenmerken vertonen. De culturele achtergrond van de slachtoffers en daders is een afspiegeling van de wijk waarin ik leef.

Het is meer iets van de moderne cultuur dan dat het wat te maken heeft met de achtergrondcultuur van de jongeren.

Heil to MTV en free sex !

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=977717#post977717

Ik praat dat soort zaken niet goed meneer jaja, jij hoeft mij op dat gebied niets te leren hoor ! Ik probeer een omschrijving te geven hoe dat in zijn werk gaat en hoe kwetsbaar meiden zijn als ze jong, naief, dom zijn en niemand op ze past. Uit de 2de verhaal blijkt dat ze in ruil voor vriendschap en een mooie jongen zich gewillig overgaf in de kelder om genaaid te worden. Dat is genoeg om de naam kelderslet mee te krijgen.

De grens tussen verkrachten en experimenteren zit heel dicht bij elkaar. In de praktijk gaat dat heel anders. Zoals ik al eerder zei er is vaak alcohol in het spel en de laatste jaren natuurlijk xtc. Ik weet niet of je bekend bent met de werking van xtc en drank tezamen, maar men maakt goed gebruik van de werking van dergelijke drugs. Voordat de meid het door heeft is zij en haar vriendin in een gang bang verwikkeld.

Ik denk dat belill veel van de gebeurtenissen aan haarzelf te danken heeft dat het uiteindelijk uit de hand is gelopen. Maar hoe schuldig is een kind die zich laat meeslepen in de jeugdbuurtcultuur? Dat sluit natuurlijk niet de schuld van de jongens uit , die zijn minstens even schuldig. Waar ik me aan stoor is dat belil er een islamitische cultuur verhaaltje van maakt.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=978288#post978288

Onze huidige maatschappij met de nadruk op sexuele lustbevreediging is het niet altijd rozengeur en manenschijn. Wie zijn kinderen zonder bescherming volledig blootstelt aan deze maatchappij en dat in een ghettoachtige omgeving zal er achter komen dat sommige vermalen zullen worden. Wees voorzichtig met je kinderen, zorg ervoor dat je ze veel aandacht geeft en dat ze je kunnen vertrouwen in alle situaties.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=978301#post978301

Etc...etc...etc...


Maar nee onze valse nicht komt als een duveltje uit de kast om alsnog zijn gram te halen, helaas speelt hij weer een vieze spel en citeert hij niet wat er daadwerkelijk gezegd is..

Mag ik de valse nicht eraan herrineren dat ik de eerste was die deze zaken aankaarte en dat de autochtonen pas jaren later erover hoorden. Dat meiden zich voor een hamburger of beltegoed sex hebben? Helaas voor de anti-islamitische autochtonen heb ik het smerige spel van de autochtonen doorbroken want die wilden van de verkachtingsspelletjes er een islamitische zaak van maken.

De hijaab is in frankrijk namelijk verboden op grond van dergelijke leugens. Dat meiden verkracht worden doordat de meiden zich niet als islamitische meiden wilden gedragen. Dit is 1 van de belangrijkste argumenten die men egbruikt heeft om de hijaab te verbieden.

Ik heb simpelweg aangetoond dat het een standaard moderne cultuurtje was waar meiden in Nederland daaraan vrijwillig meedoen door de veranderende sexuele normen en waarden. Twee jaar later na mijn bijdrage hieraan verschenen ineens allerlei zaken in de media die precies hetzelfde beschreven van waar ik hier de autochtonen mee kennis liet maken.

Als je eerlijk bent moet je citeren wat ik werkelijk erover gezegd heb.

Als ik een beschrijving geef wat er daadwerkelijk gebeurt op straat en hoe men deze meiden noemt dan valt de hele autochtone wereld over mij heen maar als een autochtoon een meid zomaar uitscheldt voor gangsterslet dan doet meneer de valse nicht er alles aan om toch zijn landgenoot te beschermen.

Ziehier het dubbele moraal. Het gaat niet om de objectieve werkelijkheid maar om de subjectieve werkelijkheid. Meneer de valse nicht is zo diep in zijn ego gekwetst dat het hem nog steeds niet kan loslaten.

Ron Haleber
19-11-06, 11:55
Prima Schaap dat je jouw teksten uit het topic waar ik de link naar toe gaf, hier uitvoeriger citeerde...

Ik had daarbij geen nare bijbedoelingen: ik wilde alleen jouw uitspraken boven water te krijgen...

Inderdaad - zoals men al zei - het betreft veel oud zeer van je...!


Over wie er daarbij vals en leugenachtig is - plus de rest -, daar kunnen de lezers hier heus zelf wel over beslissen.

Jouw insinuaties werken duidelijk als een boemerang... :haha:

Qaiys
19-11-06, 13:41
Geplaatst door Ron Haleber
Prima Schaap dat je jouw teksten uit het topic waar ik de link naar toe gaf, hier uitvoeriger citeerde...

Ik had daarbij geen nare bijbedoelingen: ik wilde alleen jouw uitspraken boven water te krijgen...

Inderdaad - zoals men al zei - het betreft veel oud zeer van je...!


Over wie er daarbij vals en leugenachtig is - plus de rest -, daar kunnen de lezers hier heus zelf wel over beslissen.

Jouw insinuaties werken duidelijk als een boemerang... :haha:

1) Je gaf helemaal niet de link over de daadwerkelijke discussie.

2) Je had wel degelijk een nare bedoeling omdat het er nog steeds niet te boven bent gekomen dat je homosexuyeel bent en je motieven om de islam te veranderen openbaar zijn gemaakt. Mijn uitspraken heb je helemaal niet naar boven gebracht, je hebt gewoon smerig spel gespeeld door freya te citeren en te doen alsof dat mijn citaat was.

3) Het betreft geen oud zeer want ik heb uiteindelijk toch mijn gelijk gehaald over het misbruik van verkrachte meisjes door de politiek en media en die te koppelen met de islam terwijl vrijwel alle groepsverkrachtingen niet door moslims worden gepleegd.

4) Mijn schrijfels en meningen zijn overbekend bij de lezers, daar maak ik me geen zorgen over.

5) Ik insinueer niets, ik ben duidelijk en helder over de kwestie. Als ik in een beschrijving duidelijk maak dat het fenomeen kelderslet wordt misbruikt door de politiek en media vallen de autochtonen over mij heen, maar als iemand gewoon een geliefde van een crimineel uitscheldt met gangsterslet dan is komt meneer de valse nicht als een duveltje uit de kast om de boel te verdraaien en komt ie op voor de autochtone schelder die puur het liefje van de crimineel voor gangsterslet uitmaakt.

Ja wie is dan de hypocriet? :slapen:

Mill
19-11-06, 14:01
I'd do her.

Qaiys
19-11-06, 14:04
Geplaatst door Mill
I'd do her.

Ron would do you too! :hardlach:

sjaakie
24-11-06, 19:44
Slet ?
Haar "vriendje" (http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G3L14L73G)

Miss Brussels in Dire Straits
From the desk of Paul Belien on Wed, 2006-11-22 17:46
Last September Halima Chehaïma, the 18-year old daughter of a Moroccan father and a Flemish mother, was elected Miss Brussels. Until next week Ms Chehaïma was also the absolute favorite of the bookmakers for the election of Miss Belgium next month. She was thought to be an excellent candidate to symbolize the multicultural paradise that Belgium has become. However, a girl’s dream was shattered.

Halima Chehaïma was a controversial candidate. Last October she stood for the Marxist-Leninist Labour Party in the local elections in Molenbeek, the predominantly Muslim Brussels borough where she lives. The party is so marginal that she did not get elected, but her declaration that Israel must be wiped off the map raised the eyebrows of the organizers of the Miss Belgium pageant. What really seems to have ruined her chances, however, is her connection with Bilal Ould Haj, a Belgian criminal of Moroccan origin.

Ould Haj, who has been convicted three times so far for armed robberies, is soon to stand trial for torturing the 84-year old Maria Reyntjes. When he broke into the latter’s home in November 2003 and found only 500 euros (650 dollars) he flew into a rage, broke the old lady’s legs with a hammer and set her hair on fire. At the time he was Chehaïma’s sweetheart, though she claims they were just friends.

Last July Ould Haj was able to escape from jail (easy in Belgium: he said he was someone else and was allowed to walk out). Meanwhile, however, Halima Chehaïma had fallen in love with an Albanian criminal. When Ould Haj encountered the Albanian last week the two men started quarrelling, whereupon the latter knifed the former twice in the neck. Ould Haj survived the assault, was taken to hospital and arrested. The police are currently investigating whether Miss Brussels had been visiting Ould Haj in his Brussels hide-out and whether she helped to keep him out of their hands.


BRON (http://www.brusselsjournal.com/node/1678)

Mark
25-11-06, 00:03
Geplaatst door sjaakie
. Meanwhile, however, Halima Chehaïma had fallen in love with an Albanian criminal. ]

en hup door naar de volgende gangster, wat een slet zeg.

Rabi'ah.
25-11-06, 11:48
Geplaatst door Mill
I'd do her.

Seksist. :moe:

Marsipulami
07-12-06, 11:14
http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/index_opgeknipt.php?20061206_201926_liefjeA

I'mNumber1
07-12-06, 11:20
L 9a7ba tab9a L 9a7ba il'la tatoeb ila Allah.

Marsipulami
14-12-06, 09:19
Vijftien jaar cel voor foltering 84-jarige vrouw


Riad Lahmidi, Nouredine Amira en Billal Ould Haj zijn woensdagavond elk tot vijftien jaar cel veroordeeld na schuldig te zijn bevonden aan diefstal met geweld en de gevangenhouding en foltering van de 84-jarige Anna Maria R.

De procureur-generaal had twintig tot dertig jaar cel gevorderd voor elke beschuldigde, de maximumstraf. De procureur-generaal zag geen verzachtende omstandigheden die de strafmaat zouden kunnen verlagen.

De verdediging van Riad Lahmidi had de jonge leeftijd van haar cliënt aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanmerking was gekomen met het gerecht.

Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van precedenten bij haar cliënt. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.

observer
14-12-06, 21:42
n België zijn gisteren drie jongemannen tot een fikse celstraf van ieder 15 jaar veroordeeld wegens het folteren van een 84-jarige vrouw bij een overval. De mannen kwam daarmee nog goed weg want er was tegen hen tussen de 20 en 30 jaar geëist.

De drie, Riad Lahmidi (21), Nouredine Amira (21) en Billal Ould Haj (20), overvielen in 2003 de bejaarde Anna-Maria Reyntjens in haar woning in Sint-Agatha-Berchem en eisten geld. Toen de bejaarde dame dat niet kon geven, werd ze vastgebonden waarna vooral Billal Ould Haj haar urenlang af en toe met een hamer op het hoofd sloeg om zijn eis kracht bij te zetten. Ook doofden de mannen brandende sigaretten op haar armen uit en staken ze haar haar in brand. Tevens werden haar voeten en knieën gebroken. Ze is hierdoor blijvend invalide geworden.

De verdediging van Riad Lahmidi voerde zijn jonge leeftijd aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanraking was gekomen met het gerecht. Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van eerdere veroordelingen. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.

In België ontstond eerder dit jaar grote ophef over Billal Ould Haj, toen een kandidate voor de miss verkiezingen van België, miss Brussel Halima Chehaïma, contact had gehad met haar ex-vriend toen hij was ontsnapt. Er verscheen zelfs een foto in de media van het stel met de baby van Hajs zus op de armen. Vooralsnog is Chehaïma nog steeds een van de kanidates voor de verkiezing die op 19 december plaatsvindt.
. levenslang had rechtvaardiger geweest

arme meid wie weet wat hij nog met haar had gedaan in de toekomst

sidi bibi
14-12-06, 22:37
Geplaatst door Marsipulami
Vijftien jaar cel voor foltering 84-jarige vrouw


Riad Lahmidi, Nouredine Amira en Billal Ould Haj zijn woensdagavond elk tot vijftien jaar cel veroordeeld na schuldig te zijn bevonden aan diefstal met geweld en de gevangenhouding en foltering van de 84-jarige Anna Maria R.

De procureur-generaal had twintig tot dertig jaar cel gevorderd voor elke beschuldigde, de maximumstraf. De procureur-generaal zag geen verzachtende omstandigheden die de strafmaat zouden kunnen verlagen.

De verdediging van Riad Lahmidi had de jonge leeftijd van haar cliënt aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanmerking was gekomen met het gerecht.

Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van precedenten bij haar cliënt. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.
Een kort artikel deze week in MarocHebdo over Halima Chehaima. Er staat: Miss Belgique. Elle souhaiterait mettre son titre au service de la cause palestinienne. Si elle le pouvait, Halima Chehaima ferait en sorte qu'Israel rende la terre au peuple palestinien. Une position qui risque de compromettre ses chanses dans l'élection de Miss Belgique. Déjà, lapresse belge en fait ses choux gras. Bonne chance à Halima.

sidi bibi
14-12-06, 22:53
Geplaatst door sidi bibi
Een kort artikel deze week in MarocHebdo over Halima Chehaima. Er staat: Miss Belgique. Elle souhaiterait mettre son titre au service de la cause palestinienne. Si elle le pouvait, Halima Chehaima ferait en sorte qu'Israel rende la terre au peuple palestinien. Une position qui risque de compromettre ses chanses dans l'élection de Miss Belgique. Déjà, lapresse belge en fait ses choux gras. Bonne chance à Halima. Er ging iets fout, begin artikel: Halima Chechaima a toutes les chances de devenir reine de beaué de Belgique 2007. Elue miss Bruxelles, en septembre 2006, cette belge d'origine marocaine figure parmi les vingt finalistes du concours Belgique, organisé le 19 décembre 2006. Et, elle est l'une des faforites. Non seulement son physique est avantageux, un mètre soixante-dix sept pour cinquante huit kilos, mais elle a le caractère bien tempré. Agée à peine de dix-huit ans, cette passionnée de la mode a été la plus jeune candidate du Parti du Travail de Belgique pour les élections communales. Née d'une mère et d'un père marocain, elle est l'ainée d'une fratrie de cinq enfants. Jonglant avec le n'erlanddais, le français et quelques mots d'arabes, Halima Chechaima aimerrait poursuivre ses études pour exercer le métier d'interprète ou de journaliste. Mais, si demain, elle est élue Miss Belgique, zie verder eerste tekst