PDA

Bekijk Volledige Versie : Politieke Barometer Verkiezingen 2006 Maroc.nl



Mark
13-11-06, 14:35
Op wie ga jij stemmen?

Mark
13-11-06, 14:37
Ik ging eigenlijk niet stemmen maar ik ga denk ik toch maar partij van de dieren stemmen.

Gerard074
13-11-06, 15:01
Ik zweef nog.

barfly
13-11-06, 22:13
VVD Ik hoop op minder regeltjes en meer mogelijkheden. Weg met de overregulatie van Nederland. :wohaa:

Mark
13-11-06, 22:50
de VVD ligt op de eerste plaats van maroc.nl

wie had dat verwacht?

ik weet dat freya, Maarten en wytze VVD stemmen maar wie zijn die anderen? :p

Mark
13-11-06, 23:02
wie maakt hem een topper? :)

888
15-11-06, 19:41
Geplaatst door Mark
de VVD ligt op de eerste plaats van maroc.nl

wie had dat verwacht?

ik weet dat freya, Maarten en wytze VVD stemmen maar wie zijn die anderen? :p

Freya stemt juist op de SP. Dit blijkt uit haar eerdere posten.

Mark
15-11-06, 21:38
Geplaatst door Vicky
Freya stemt juist op de SP. Dit blijkt uit haar eerdere posten.

nee hoor volgens mij is Freya bijzonder rechts.

Maarten
15-11-06, 22:46
Wel leuk, dat de grootste groep hier VVD stemt.

Dat is dus de partij van de georganiseerde misdaad rond Israel.
En die jongens hier, dat zijn de lui die nooit een zinnig antwoord op al die zaken hebben.
En die denken hier een beetje die Nederlandse normen en waarden te komen brengen.
het gekrakeelgruis, dat hier denkt de beschaving te vertegenwoordigen.

Ik denk dat ik maar Al Qaida stem, want zonder dat blijft Nederland een land van volgevreten speelgoedfilosofen.

gh.wille
16-11-06, 00:58
Geplaatst door Maarten
Wel leuk, dat de grootste groep hier VVD stemt.

Dat is dus de partij van de georganiseerde misdaad rond Israel.
En die jongens hier, dat zijn de lui die nooit een zinnig antwoord op al die zaken hebben.
En die denken hier een beetje die Nederlandse normen en waarden te komen brengen.
het gekrakeelgruis, dat hier denkt de beschaving te vertegenwoordigen.

Ik denk dat ik maar Al Qaida stem, want zonder dat blijft Nederland een land van volgevreten speelgoedfilosofen.

Dat zou ik maar doen ,mischien dat die het (werk )van HITLER af kunnen maken .
In je blinde haat tegen ISRAEL laat je dat zelfs een rol spelen in je stemgedrag !
Begin me steeds meer af te vragen of ik nog wel in NEDERLAND woon waar ik nog steeds een dak boven mijn hoofd heb ,te eten en te drinkenen waar er het gelukkig nog ( geen) oorlog is al ziet jou soort dat anders ( gezien de NED . troepen Afghanistan*).

Niks deugd er hier het beleid niet ,de gezondsheidzorg niet dit en dat niet .
In de bijna 70 jaar dat ik hier woon heb ik op uitzondering van de Oorlog en de periode kort daar na het nog nooit slecht gehad ,onder welk kabinet dan ook !

*)Zo als eerder vermeld sta ik er niet achter , wij moeten het immers betalen !
En hoe zielig het ook klinkt je kunt landen die eenmaal onder HET Middeleeuwse regiem gewend zijn te leven geen sprong laten maken van enkele eeuwen .)dat verhinderen de drugs baronnen en ander gajus wel .

Maarten
16-11-06, 01:19
Kijk, rechts begint meteen zijn vuilnisbak hier te dumpen. Hitler, e.a. bolocks..
Vertel me niks over wat in Nederland het probleem is. In elk geval niet de moslims.

sater
16-11-06, 07:25
Geplaatst door Maarten
Kijk, rechts begint meteen zijn vuilnisbak hier te dumpen. Hitler, e.a. bolocks..
Vertel me niks over wat in Nederland het probleem is. In elk geval niet de moslims.

:brozac: Dezulken zijn evenwel niet de oplossing.

888
17-11-06, 13:58
Geplaatst door Mark
nee hoor volgens mij is Freya bijzonder rechts.

Waarom stem ze dan SP?

rikkie
19-11-06, 08:57
ik stem uiteraard ook VVD!! en wel op nummer 2 van lijst 3 :D

Maarten
19-11-06, 09:23
Geplaatst door rikkie
ik stem uiteraard ook VVD!! en wel op nummer 2 van lijst 3 :D
Geeft niet. We leren je wel integreren hier. Over 4 jaar mag je hier weer examen komen doen, dan kijken we wel of dat gelukt is.. :D

contradictio
19-11-06, 12:19
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=3112111#post3112111


http://www4.kieskompas.nl/


http://www.christenunie.nl/nl/standpunten

http://www.christenunie.nl/nl/page/10893


Wie komt het dichts bij de standpunten, normen en waarden van een moslim... Pvda, Groenlinks, VVD, SP of D66 ?!, dacht het niet...

Mark
19-11-06, 22:39
eindelijk al die duizenden topics die opende eindelijk een topper :D

Gerard074
20-11-06, 09:59
Geplaatst door Mark
eindelijk al die duizenden topics die opende eindelijk een topper :D

ik kan meerdere keren stemmen, ff een linkse meerderheid creeëren in jouw topic. :D

Rabi'ah.
20-11-06, 12:27
Ik denk dat het toch maar SP wordt.

Hawa
20-11-06, 15:48
Willy vergelijkt alles met een Hilter stadium! Is lang geleden Willy! Maar wonden worden weleens geheeld nietwaar.....
Denkje dat Afghanistan,eerst onder het Russischische-juk(hoe barbaars,lees die boek maar eens Talibaan van Hassan)...
en later Talibaan bewind....Hahaha(Frankrijk nodigde een Talibaan strijder voor gesprek uit,weet je nog? Is Hitler?) Is geld niet onderdrukking dan?
Al die Amerikanen,die politiek met Zuid-Amerika, Allende,(omvergeworpen,in gestapo politiek?) ...Nicaraqua,ja ook,daar werden onze journalisten afgeschoten, drie stuks op de bergpost(Hitler koers?)...
Zuid-Afrika,de Duits gereformeerde Kerk( hitler koers,alleen voor blanke)
(zeg nu niet dat die land er braak bij ligt,maar toch die onderdrukkingskoersen hebben de mensen van Zuid_Afrika,ziek gemaakt,domgemaakt,en nu die aids....(straf van God zeker)...
Ik begrijp je wel Willy,maar tweede wereldoorlog,heeft de hele onderdrukkings strategieen nog nieteens bloot gelegd.....
Nederlanders met hun NSB-praktijken(nu zegt Pastors hetzelfde over moslims hier in Nederland) is dat rechtvaardig?
Die hele godverkloten oorlog, die tweede wereldoorlog, heeft ook met een verdrag te maken van Kolen Staal, waaraan Duitsland,uitgesloten werd, notabene na die eerste wereld oorlog, waarmenigeen, vergast werd door mosterbommen, en vreselijke gassen, hoeveel doden vielen er wel niet....
Ja de geschiedenis moet ons veel leren, jij stelt altijd die 2e wereldoorlog af, aan verschrikkingen en terreur, dat klopt, maar al die andere verschrikkingen na die tweede wereldoorlog, en nu al helemaal, in onze democratische hervormingen is toch Koren op de Molen.....
Je bent bang, van toen, wij weten wel van toen, uit boeken, en die oeverloze lessen over tweede wereldoorlog,we denken dat we alles wel weten, maar we weten ook niks meer of minder aan jou theorieeen....
In ieder geval zijn de Nederlanders niet meer dom, iedereen heeft te eten, en iedereen heeft een huis, maar toch,het is wel een schijnheilige land aan het worden, waar je moslims uitsluit.......
In hun geloof. In hun Bron!
Al die andere verderfelijke bronnen worden hier nu gebezigt, als het echte democraten zijn,maar is dat wel zo Willy!
Het is een schijnwerkelijkheid,waar moet je op stemmen?
Links en rechts zijn allang zoek.
Maar we sluiten wel anderen uit, vooral moslims?
Hoe kan dat?
Nou ik weet het wel, vanaf de kansel wordt al geopperd, dat islam probeert onze staat omvertewerpen...Onze staat!
Die christelijke fundamenten liggen dicht bij de Joodse fundamenten,alhoewel,hoe kan dan die holocaust?
Is dat dan eenschuldgevoel? Het uileveren van een andere cultuur aan een Hitler bewind? Waar iedereen ook nog gerigistreerd staat, je kan precies uit vogelen hoe en waarop zij zijn getransporteerd!
En al die Nederlanders die tegen de hele regiem vochten, en onderduikers in huis namen,en die andere cultuur een kans gaven uit de dood te doen ontsnappen. Overal heb je mensen die het voor elkaar opnemen,hoe zwaar het is,maar toch,je kan je principe niet verkanllen, door al die andere gedachtenkoersen, die alles op scherp zet, en alles wat islam is in een kwaaddaglicht stelt...Zelfs draaf je hier aan bij, als iemand roept Alquada, maar diegene denkt niet echt zo, die grapt dat,die wil ogenen openen,niet een Hitler koers varen Willy!
Die hele tweede wereldoorlog ligt nog op netvliezen,maar vergis je niet,Marokkanen hebben gevochten tegen Hilter,Heel Afrika heeft gevochten tegen Hilter,alleen de kolonies Duitsland,waren pro-Hilter,ook in Europa,kijk maar naar Kroatie,Bosnie, en Turkije allemaal Hitler.....
En even later onder het juk van de Communisten, en toen ze onafhankelijk wilden worden kreeg je weer die etnische zuiveringen,
Je moet niet opkroppen, je moet niet in harnas leven,als je dat doet, dat komt Hilter weer in zicht,dan roeit iedereen elkaar weer uit, en ...jadaar..hebben we die punt weer van onderdrukkingspraktijken.....
Wees niet bang voor moslims, die zijn vergevingsgezindt,die passen zich aan aan land, maar al die anderen die Alqauda voeren, strijden voor rechtvaardige koers,inzake Midden_Oosten: Daar is alles zoek,daar kan je niet vrijuitspreken,daar is men bezig met vrije mening,en rechten voor mannen en vrouwen gelijk te stellen, maar als het westen als een arrogante boeman,hun zaken betreffende de olie op een koers willen varen, slepen ze al die vrije toegankelijke moslims mee in een koers die hun waarde ontneemt,hun als afvalligen bestempelen, en Allah Akbhar schreeuwen, bij elke aanslag die ze plegen als een pleger die dierekt in hemel belandt.....
Ja Hemel. Lekker makkelijk,hier de hel en daar de Hemel,bloed en bloed,en smurrie op het wegdek....
En al die soldaten uit democratische landen, die Irakezen martelen(Abu-Graib), de Duitse militairen die met schedels van Afghaanse militairen lopen te leuren, de Nederlanders spuiten ze lek met de waterspuit,achja,we hebben niks geleerd hoor, geweld is geoorlooft, het beest komt naar boven.......Nog steeds,hoe kan dat Willy!!
De mens heeft twee gezichten, een liefdevol gezicht, maar als de duivel er in heerst een moordenaar,een Hitler, een Saddam, een Stalin kophoofd...
Vertouwen moet je leren...Wantrouwen leidt tot bovenstaande moordpartijen,liqudaties,uitleveringen, van buren waar je ooit broederlijk en zusterlijk mee hebt geleefd, denk je dat de mens is veranderd, de politiek?
De mens, de politiek is wel veranderd, maar wel met een addertje onder het Gras...En dat baat mij zorgen,ook in die stemmingmakerij,over hoe Nederland nu moet gaan varen,Nederland moet haar ware gezicht laten zien in de buitenlandse politiek,en daar hoor je geen woord over,of het is weer een hetze....
Nou neem van mij aan, als er onschuldige mensen vallen,zoals in Bosnie,zoals in Irak,zoals in Afghanistan,zoals in Darfur(was ook al jaren bekend die holocaust),in Afrika(het leger van de Heer), in Zuid-Afrika,al die aids,en die land vesloeren,rijke Negers die corrupt zijn er ook in bosjes,voorbeeld van hun blanke onderdrukkers?
Laat mij niet lachen Willy!
Als moslims niet worden gezien als volwaardig, krijg je Alqauda op je dak,terroristen die naar zich volproppen met explosieven, naar het land van maagd....
Het is afschuwelijk wat gebeurd is in tweede Wereldoorlog, maar nu......
Het nu.........
Moet evenredig zijn aan al die anderen, die nog nieteens een excuus hebben gekregen aan al die moord en vergeldingspraktijken vanuit het westen,
Vergevingsgezind, en tolerante opstellingkoersen,waar je niemand kan uitsluiten,inscha Allah!

wytze
20-11-06, 18:14
Geplaatst door Mark
de VVD ligt op de eerste plaats van maroc.nl

wie had dat verwacht?

ik weet dat freya, Maarten en wytze VVD stemmen maar wie zijn die anderen? :p


tsjonge, mark. ik vin t niet zo leuk dat je mijn stemgedrag openbaar maakt. :jammer:

maar tisook niet waar. ik twijfel nog tussen mijn kamp en wilders. ze zitten zo dicht bij elkaar dat ik t erg moeilijk vind.

Inanna
20-11-06, 20:30
Nu er wat meer mensen stemmen in deze poll, staat de VVD niet langer voor. Winnaars zijn PvdA en SP.
Voor heel tolerant en democratisch Nederland kan ik alleen maar hopen dat links wint. Want met het harde uitzettingsbeleid van onze vriendelijke ijzeren Rita van de VVD ben ik het niet eens. Integreren of ik schiet is volgens mij geen optie. Ook ben ik niet blij met VVD Kamp. Want die man is gewoon dol op oorlog!
Maar over 11 september spreken de polieke partijen zich nog steeds niet uit. Osama bL en zijn 19 plofmoslims blijven een mythe waarin wij moeten blijven geloven.
Stel dat het geweld niet van de moslims komt, maar is georganiseerd door de CIA en dat soort organisaties, wat dan????
Eis dus een onderzoek naar 11 september!!!!
Wees niet rechts, wees niet links, weer eerlijk!!!!
Stem op een partij die deze openheid wil bevorderen.
Wat denk je van lijst 14???
Kijk voor je stemt even hier: www.lijst14.nl
Misschien zit daar wel een kandidaat bij, waar je echt achter kunt staan.
Zo niet, richt dan zelf een partij op. Want waar blijft de Nederlandse Moslim Partij?

Red Sonja
21-11-06, 16:06
Ik zou eerst blanco gaan stemmen maar ik heb toch besloten Lijst 14, nr. 9 te kiezen.

wytze
21-11-06, 17:08
Geplaatst door Red Sonja
Ik zou eerst blanco gaan stemmen maar ik heb toch besloten Lijst 14, nr. 9 te kiezen.


waarom juist die, als ik vragen mag?

Red Sonja
21-11-06, 21:10
Geplaatst door wytze
waarom juist die, als ik vragen mag?

Deze kandidaat houdt zich bezig met zaken die ik belangrijk vind op een manier die ik kan onderschrijven.

NorElHouda
22-11-06, 09:08
http://img208.imageshack.us/img208/3233/pvdare1.gif

Dan krijg je Marijnissen kado ....

contradictio
22-11-06, 10:51
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=3115362#post3115362

Hawa
22-11-06, 15:04
MY WAY CAN NEVER BE THE AYAAN WAY NOR THE DARTH VADER WAY....

Heb je Freek de JOnge nog gezien,gisterenavond,toevallig. Het ging over Ayaan,hoe ze haar binnenhaalden als een prinses.
Freek de Jonge deed al die politici na,hoe ze buigden,hoe zij,dikke zwaard kregen(beetje seksistische lulkoek), maar toch,en haar naam en dan die Rita Verdonk!
Over moeders en Omaas was Freek de JOnge ook niet vergevingsgezind,vooral die klappen die Ayaan wel niet kreeg. (uit haar biografie,)..
En over Nelie Smit Kroes, die haar binnen de VVD heeft gehaald, en toen al die misstanden, die filmpje submission,die posten die ze zich zelf toebedeelde, en alleen maar verdeel en heers zaaide.....
En dan nog even over die hele hypcrisie,over haar zogenaamde documenten, die niet klopten, waar menigeen wel van wist, maar die brief aan haar, een soort schuldbekentenis gaan tekenen, om die Rita Verdonk te dekken in haar beleidsvoering. (Dankzij, D66) Heeft dit hele kabinet haar biezen moeten pakken, en vandaag gaan al die Nederlanders dus naar stemhokje.
Ik vind deze dag,en vooral gisteren met die Freek de Jonge, wel Oudejaarsavond,ik sta te koken als een gek,alleen de oliebollen ontbreken.
En mijn stem,heb ik al besloten en vastgelegd,en nu heb ik al weer spijt,aan die keuze die ik heb gedaan, als ik weer het een en ander hoor over die politicus. En ik stoootte ook nog mijn hoofd in die kiescentrum, in een Babtitsen kerk,waar ik een bekende tegen kwam,van wel tien jaar geleden,en ik vloekte ook nog,notabene in een kerk.....
Ik stootte mijn hoofd bij het bukken tegen een kapstok......GVD...riep ik
Sorry! Niet vloeken in een kerk. Allah heeft mij gelijk al afgestraft,mijn geweten gaat nu al spelen,waarom niet gebleven bij mijn eerste keuze,D66, die opkomt voor het individu,en niet mee doet aan die hetze tegen al die moslims die hier wonen. MIjn tweede keuze was Partij voor de Dieren,die hebben al helemaal geen keuze,laat staan een verkiezingen wedstrijdt! Partij voor de Dieren is overigens voor elk geweld,ook tegen mensen...(streelt mijn ziel). Maar ik heb mijn ziel verkocht,aan de SP! Aan Marijnissen! Top een!
En waarom? Kranten van rechtse makelaardij uit Spanje,hebben de koppen op voorpagina staan: Nederland is niet meer zoals het is geweest.....Eerst humaan en nu volledig de weg kwijt......(voldoet in mijn gevoel). Ze halen Marijnissen aan,een scherp politicus,een charismatische leider..En Belgie klopt die gedachte ook,iedereen kijkt naar,kies nu Sp!
En daarom heb ik na die kopstoot van die kapstok, mij volledig afgereageert en met een dreun Marijnissen getikt,als een getikte,een herzenloze hypocriet,een weerloos mens,maar ik wil die anderen een poepie laten ruiken,dan maar super rood,dan maar andere koers,kijken hoe dat uitpakt,en ik denk dat ik bij de winnaars zit,inscha Allah!