PDA

Bekijk Volledige Versie : Baasje van Balkenende wil ons weer bedotten



HenkS
19-11-06, 16:16
De Amerikaanse journalist Hersh heeft interne CIA-documenten onthult waaruit blijkt dat er geen enkele bewijs is dat Iran atoomwapens ontwikkelt. Volgens Hersh doet de VS-regering er alles aan om die informatie geheim te houden om, door het tegendeel te beweren, steun te vinden voor een militaire aanval op Iran.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,449377,00.html

Blijkbaar wil de Bushkliek de wereld, net als met de massavernietigingswapens in Irak, opnieuw beliegen.
En Balkenende zal natuurlijk weer al te graag als lokale
verspreider van die leugens, zijn hondstrouw aan Bush willen
bewijzen.

gh.wille
19-11-06, 16:43
Geplaatst door HenkS
De Amerikaanse journalist Hersh heeft interne CIA-documenten onthult waaruit blijkt dat er geen enkele bewijs is dat Iran atoomwapens ontwikkelt. Volgens Hersh doet de VS-regering er alles aan om die informatie geheim te houden om, door het tegendeel te beweren, steun te vinden voor een militaire aanval op Iran.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,449377,00.html

Blijkbaar wil de Bushkliek de wereld, net als met de massavernietigingswapens in Irak, opnieuw beliegen.
En Balkenende zal natuurlijk weer al te graag als lokale
verspreider van die leugens, zijn hondstrouw aan Bush willen
bewijzen.

Dit is de gekste KOP van een topic verdraaing die ik hier tot nu toe heb gezien!

Zelfs een berichtje in een Duits blad*) wordt al gebruikt voor om Balkenende er ff bij te halen !
Niet dat ik pro Balkenende ben maar het is gewoon weg BESPOTTELIJK !

*)
Maar ja het is dan ook geschreven door een echte heuse ONTHULLINGSJOURNALIST !
Waarvan akte !!

:student:
:D

HenkS
20-11-06, 04:08
Geplaatst door gh.wille
Dit is de gekste KOP van een topic verdraaing die ik hier tot nu toe heb gezien!

Zelfs een berichtje in een Duits blad*) wordt al gebruikt voor om Balkenende er ff bij te halen !
Niet dat ik pro Balkenende ben maar het is gewoon weg BESPOTTELIJK !

*)
Maar ja het is dan ook geschreven door een echte heuse ONTHULLINGSJOURNALIST !
Waarvan akte !!

:student:
:D



Wat is er mis met het betrekken van Balkenende bij dit bericht?
Heeft hij de leugen van Bush over MVW in Irak hier niet als een papagaai rondgelorred en aangegrepen om soldaten naar Irak te zenden?

reason
20-11-06, 09:20
Geplaatst door HenkS

Heeft hij de leugen van Bush over MVW in Irak hier niet als een papagaai rondgelorred en aangegrepen om soldaten naar Irak te zenden?

Nee, dat is niet zo.
De Nederlandse militairen zijn onder een VN-mandaat naar Irak gestuurd.
De VN heeft de inval in Irak door de VS en Gr.-Br. NIET goedgekeurd, maar toen de bezetting eenmaal een feit was, wél besloten om zo goed mogelijk met de situatie om te gaan in het belang van het Iraakse volk. Onderdeel daarvan waren een aantal besluiten waarin werd goedgekeurd dat buitenlandse soldaten de orde in Irak moesten bewaren, dat er verkiezingen zouden komen, en dat de nieuwe regering van Irak zo spoedig mogelijk in staat moest worden gesteld om het gezag in eigen hand te nemen.
Helaas waren er een stel zogenaamde rebellen die - tegen de wens van de meeste Iraki’s in – besloten dat zij liever alleen maar wilden schieten en moorden…

gh.wille
20-11-06, 22:43
Geplaatst door reason
Nee, dat is niet zo.
De Nederlandse militairen zijn onder een VN-mandaat naar Irak gestuurd.
De VN heeft de inval in Irak door de VS en Gr.-Br. NIET goedgekeurd, maar toen de bezetting eenmaal een feit was, wél besloten om zo goed mogelijk met de situatie om te gaan in het belang van het Iraakse volk. Onderdeel daarvan waren een aantal besluiten waarin werd goedgekeurd dat buitenlandse soldaten de orde in Irak moesten bewaren, dat er verkiezingen zouden komen, en dat de nieuwe regering van Irak zo spoedig mogelijk in staat moest worden gesteld om het gezag in eigen hand te nemen.
Helaas waren er een stel zogenaamde rebellen die - tegen de wens van de meeste Iraki’s in – besloten dat zij liever alleen maar wilden schieten en moorden…

Je verwoord het goed !
Maar logisch dat elke regel verdraaid wordt om de haat te spuien !
Zo simpel ligt dat , kijk BUSH is gehaat (kan me nog voorstellen ook) en Balkenende ook ( kan ik me niet voorstellen ) bovendien de gehate partij vertegenwoordigd het C.D.A die ministerpresident is van het gehate kabinet die de troepen heeft gestuurd (had van mij ook niet gehoeven vanwege het kosten plaatje alleen al!).

Gemakshalve wordt er dan ff vergeten dat als het ene deel van de Iraakse bevolking (met name de voormalige elite kliek van Saddam welke jaren lang het grootste deel van de bevolking had uitgebuit) het er nu niet bij liet zitten en als gekken is gaan knokken om hun voormalige status ELITE weer terug te veroveren.