PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze levenspartner..

lovegirl23
19-11-06, 17:40
Salam,

Ik ben een serieuze marokkaanse meid van 23 jaar. Ik ben op zoek naar een serieuze jongeman die derest van zijn leven met mij wil delen.

Ik heb geen behoefte aan reacties van jongens die eigenlijk nog niet zo goed weten wat ze met hun leven willen en ook niet echt serieus zijn. Als je er nog niet uit ben, reageer dan ajb. niet. Ik wil mijn tijd niet verbruiken.. ben al genoeg tijd verloren!

Ik heb het afgelopen jaar erg veel meegemaakt. Mijn vader is vorig jaar overleden. Waar ik erg veel verdriet van heb gehad en om eerlijk te zijn nog steeds heb natuurlijk. Toch moet ik verder met mijn leven. Wat ik ook dagelijks doe! Wil niet alleen oud worden.

Ik ben een erg betrouwbaar, eerlijk, open, spontane meid. Ik houd van lachen en lol hebben. Ik zie er goed en netjes verzorgd uit. Ik ben slank en rond de 1.62 m. Voor degenen die dat graag willen weten.

Ik vind het uiterlijk aan de ene kant wel belangrijk. Je moet er wel verzorgd en netjes uitzien. Aan de andere kant is voor mij absoluut het innerlijk het allerbelangrijkst. Dat houd je namelijk bij elkaar! Insha-allah voor derest van je leven!

Ben je tussen de 24 - 29 jaar en spreekt bovenstaande je aan, aarzel dan geen seconde en reageer!

Wie weet ben jij mijn droomprins en kan ik jou droomprinses zijn. haha.

Mister1872
19-11-06, 22:39
dag Dame

aller eerst wil ik je condoleren met je vader allah je rahmoe,

Je spreekt me zeker aan! kort en krachtig dat ben je alleen als je weet wat je wil.....

leeftijd is maar een getal dat zeg ik omdat ik zelf 34 ben serieus op zoek en geen tijd of zin heb in onnodig chatten of spelletjes spelen dus (straight to the point)

lijkt het je wat ondanks dat je hebt vermeld tot 29jaar dan hoor ik van je ([email protected])

Anders wens ik je heel veel geluk in de toekomst..... En kop omhoog meid alles komt goed vertouw op allah.

groetjes.....

lovegirl23
19-11-06, 23:31
Geplaatst door Mister1872
dag Dame

aller eerst wil ik je condoleren met je vader allah je rahmoe,

Je spreekt me zeker aan! kort en krachtig dat ben je alleen als je weet wat je wil.....

leeftijd is maar een getal dat zeg ik omdat ik zelf 34 ben serieus op zoek en geen tijd of zin heb in onnodig chatten of spelletjes spelen dus (straight to the point)

lijkt het je wat ondanks dat je hebt vermeld tot 29jaar dan hoor ik van je ([email protected])

Anders wens ik je heel veel geluk in de toekomst..... En kop omhoog meid alles komt goed vertouw op allah.

groetjes.....

Salam
Dank je wel voor je medeleven. En zeker leuk om te horen dat mijn oproep jou aanspreekt!

Leeftijd is zeker maar een getal. Voor mij wel een getal die vaak aangeeft waar je staat in het leven. Ik vind 34 jaar dat ook ietsjes te oud voor mij. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen. 11 jaar verschil vind ik gewoon net iets te veel. Sorry dat ik je hierop afwijs.

Bedankt voor je lieve woorden. Ik vertrouw ook zeker op allah swt, en ga er ook vanuit dat alles inshA allah goed komt!

Ik wens jou daarom ook erg veel geluk in de toekomst! Ik hoop dat je gauw de ware tegen het lijf aan loopt! Nogmaal bedankt en sorry.

ice_men
20-11-06, 17:15
jou tekst sprak me echt aan er zit wel wat in wat ik zie als een mooie uitdaging ik ben abdelamin 27 jaar kom uit breda marokko nador werk ben zeker open voor je verhaal voor mij is het beter als ik mijn nr achter laat zo kunnen we toch wat dichter bij elkaar komen en voor een helder gesprek komen wie weet spreek ik je take care

lovegirl23
20-11-06, 17:49
Geplaatst door ice_men
jou tekst sprak me echt aan er zit wel wat in wat ik zie als een mooie uitdaging ik ben abdelamin 27 jaar kom uit breda marokko nador werk ben zeker open voor je verhaal voor mij is het beter als ik mijn nr achter laat zo kunnen we toch wat dichter bij elkaar komen en voor een helder gesprek komen wie weet spreek ik je take care

Je mag me altijd jou nummer via pb mailen! Dan zal ik je zeker bellen!
Je komt spontaan over.. dus wie weet??

ice_men
20-11-06, 17:52
voeg me anders toe lijkt me niet veilig om mijn nr zo bloot te geven beter via msn dat is een stuk veiliger :knipoog: voeg me toe op [email protected]

lovegirl23
20-11-06, 22:58
Ik weet niet hoe ik dit oproepje kan verwijderen, iemand die mij hierbij kan helpen??

ramzy12
23-11-06, 19:27
Salaam alaikoum wa rahmatoellah,

Misschien ben ik wel je droomprins.
Ben 23 jaar en ben nu een jaar praktiserend moslim.
Ben al een aantal maanden op zoek naar een vrouw,maar zonder succes.Miscchien kunnen we contact hebben via msn om elkaar beter te leren kennen.

Graag reactie,

Ramzy

Flupke.
24-11-06, 18:37
Geplaatst door lovegirl23
Salam,

oud worden.

Ik ben slank en rond de 1.62 m. Voor degenen die dat graag willen weten.
Hoe kun je nu slank en tegelijkertijd 1m62 zijn?

oujdi25
04-12-06, 13:14
Dag jongedame,

Ben een 27 jarige marokaan uit antwerpen en Oujdi,ben op zoek naaar de ware spijtig dat het op zo'n manier moet via het web.
Ben zeer geintereseerd in je je ziet er mee een lieve en correcte vrouw die straight to the point is.

Zou je beter willen leren kennen je kan me e-mailen op [email protected]

beslama en tot snel Inshallah

khaled105
11-12-06, 12:05
ik zou jou graag beter willen leen kennen ik ben die prins die je zoekt

said1975
17-01-07, 16:04
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem