PDA

Bekijk Volledige Versie : waarschuwing voor diegene die wilders en anderen kwaad wensen!!!



observer
20-11-06, 20:22
Een 56-jarige Rotterdammer die Tweede Kamerlid Geert Wilders met de dood heeft bedreigd, is terminaal ziek. De man ligt met longkanker in het ziekenhuis en krijgt zuurstof en morfine toegediend. De rechtszaak die tegen de man is aangespannen, is voor onbepaalde tijd opgeschort. De advocaat van de man zegt dat er grote een kans bestaat dat de man het ziekenhuis niet levend zal verlaten.

De man had in verschillende emails die hij verstuurde aan de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bedreigingen richting Wilders geuit. Zo schreef hij in een van de berichten: "Als de voorzitters van de Eerste en Tweede Kamer deze klootzak Wilders niet tegen kunnen houden, schiet ik hem als Nederlander zelf wel dood" Volgens zijn advocaat moeten de dreigementen niet al te serieus worden genomen. Hij noemt ze aandachttrekkerij. . als ik die imam met zijn verwensingen was zou ik maar een (nederlandse) dokter opzoeken je weet nooit :hihi: