PDA

Bekijk Volledige Versie : Kijk ééns WIE op TIME magazine staat???



Sallahddin
20-11-06, 21:19
On the cover of TIME magazine van November 27,2006,staat de POPE als "SUPER STAR" met de titel:
The Pope confronts Islam
Table of contents:

Cover story:The passion of the pope.

What the pope gets right.

...and where he's still in the dark.

http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1561120,00.html


Time magazine should pay me for this ! :lole:

Marsipulami
20-11-06, 21:48
Ik ben benieuwd wat hij in Turkije over enkele dagen zal gaan vertellen. Het kan geen kwaad dat er een gezonde (forse) discussie op gang komt tussen christendom en islam. Anderzijds blijkt de islamkennis van de paus toch maar van een bedenkelijk niveau (en dan hebben we het niet over dat citaat in Regensburg). Echter als hij er in slaagt om een intellectuele elite in de moslimwereld te sensibiliseren voor een echte dialoog op voet van gelijkheid waar ook meningsverschillen mogen besproken worden, dan verdient hij wel een vredesprijs.

observer
20-11-06, 23:00
Anderzijds blijkt de islamkennis van de paus toch maar van een bedenkelijk niveau en andersom ook

meer dan wat geschreeuw over kruisvaarders ed hoor ik ook niet

behalve als ze beide een 3e vinden om over te klagen

gh.wille
21-11-06, 00:36
Geplaatst door observer
en andersom ook

meer dan wat geschreeuw over kruisvaarders ed hoor ik ook niet

behalve als ze beide een 3e vinden om over te klagen

Het is in elk geval beter als elkaar over en weer aan te klagen ,en we leven nu niet in de middeleeuwen .
Ik vind het een begin van toenadering tussen de twee grootste geloven van de wereld .
Mischien zelfs wel voor de wereld vrede in de toekomst !

observer
21-11-06, 08:06
Geplaatst door gh.wille
Het is in elk geval beter als elkaar over en weer aan te klagen ,en we leven nu niet in de middeleeuwen .
Ik vind het een begin van toenadering tussen de twee grootste geloven van de wereld .
Mischien zelfs wel voor de wereld vrede in de toekomst ! ze proberen beide een middeleeuwse moraal op te dringen dus dat hebben ze al gemeen

sater
21-11-06, 09:52
Geplaatst door observer
ze proberen beide een middeleeuwse moraal op te dringen dus dat hebben ze al gemeen

:zwaai: Rabiate moslimstaten moedigen kindertjes aan om soldaat voor Allah te worden. Toekomstige martelaartjes worden uitgedost met speelgoed opblaasgordeltjes. Moderne tegenhanger van de toenmalige middeleeuwse kinderkruistochten?

John2
21-11-06, 10:22
Beter een moslima in bed dan een bom op straat.........