PDA

Bekijk Volledige Versie : Monnik hakt penis af na erectie tijdens meditatie



Marsipulami
22-11-06, 17:08
Monnik hakt penis af na erectie tijdens meditatie


Geplaatst door Theo Borgermans op
wo 22 nov '06 om 16:59u (Bron: DS)


BANGKOK (RKnieuws.net) - Een Thaise Boedhistische monnik heeft zijn eigen penis afgehakt omdat hij een erectie had gekregen tijdens het mediteren. Omdat de monnik naar eigen zeggen afstand heeft gedaan van alle aardse zorgen, wil hij ook niet dat de penis opnieuw wordt aangehecht.



De 35-jaar-oude monnik, wiens naam om privacyredenen niet werd vrijgegeven, stond het medisch personeel van het Maharaj-ziekenhuis, 780 km ten zuiden van Bangkok toe, om zijn wond te verzorgen, maar weigerde een operatie.

Volgens hoofdarts Prawing Euanontouch werd de wond verzorgd en kreeg de man enkele inspuitingen. "Hij weigerde de aanhechting omdat hij zei dat hij alle aardse zorgen had afgezworen.

Sallahddin
22-11-06, 17:42
Geplaatst door Marsipulami
Monnik hakt penis af na erectie tijdens meditatie


Geplaatst door Theo Borgermans op
wo 22 nov '06 om 16:59u (Bron: DS)


BANGKOK (RKnieuws.net) - Een Thaise Boedhistische monnik heeft zijn eigen penis afgehakt omdat hij een erectie had gekregen tijdens het mediteren. Omdat de monnik naar eigen zeggen afstand heeft gedaan van alle aardse zorgen, wil hij ook niet dat de penis opnieuw wordt aangehecht.



De 35-jaar-oude monnik, wiens naam om privacyredenen niet werd vrijgegeven, stond het medisch personeel van het Maharaj-ziekenhuis, 780 km ten zuiden van Bangkok toe, om zijn wond te verzorgen, maar weigerde een operatie.

Volgens hoofdarts Prawing Euanontouch werd de wond verzorgd en kreeg de man enkele inspuitingen. "Hij weigerde de aanhechting omdat hij zei dat hij alle aardse zorgen had afgezworen.


Zie je wat "religieus" onwetendheid doet : "ignorance kills" maar dit is de eerste keer dat ik zie dat die onwetendheid er toe leidt een "penis af te hakken"!...die monnik weet niet wat hij mist!!!!....mensonwaardig!

Sex maakt een belangrijk deel uit van het leven ,dus waaroom die "elimineren" of "demoniseren"!

P.S.: Boeddisme is populair bij veel "verlichte" Westerlingen ,ik ben benieuwd of deze laatsten het "voorbeeld" van die idioot monnik gaan opvolgen (mooi niet ,denk ik!)!...te barbaars!

Bofko
22-11-06, 17:53
Wat een eigengereide l*l zeg. Dit zal ´m leren.

pingelaar
22-11-06, 18:08
Die monnik verdient respect, dus bij deze krijgt hij van mij respect. Eindelijk een echte man die afstand doet van het aardse leven.

Sallahddin
23-11-06, 17:34
Geplaatst door pingelaar
Die monnik verdient respect, dus bij deze krijgt hij van mij respect. Eindelijk een echte man die afstand doet van het aardse leven.


Meen je dat???
Waaroom ga je dus niet zijn "voorbeeld" opvolgen ,om je "theorie" kracht bij te zetten!!!......

P.S.: da's ernstig zelfverminking ,en dat verdient zeker geen respect!!!...
wel een psychish behandeling .....maar of dat helpt is maar de vraag ,gezien de "religieus overtuiging" die daar achter zit!!!.....te laat voor die arm vent ook!!!

ReTiCeNtt
23-11-06, 17:52
:|

Pratana
23-11-06, 18:30
Geplaatst door Sallahddin
Meen je dat???
Waaroom ga je dus niet zijn "voorbeeld" opvolgen ,om je "theorie" kracht bij te zetten!!!......

P.S.: da's ernstig zelfverminking ,en dat verdient zeker geen respect!!!...
wel een psychish behandeling .....maar of dat helpt is maar de vraag ,gezien de "religieus overtuiging" die daar achter zit!!!.....te laat voor die arm vent ook!!!
wat mij hier opvalt is "religieus overtuiging" als zich laten ontploffen liefst in het bij zijn van vele onschuldigen bv?
Kijk in de Bijbel staat ergens dat Jezus zegt: als je hand je verlijd te stelen hak het dan af, want je bent beter met één hand ..." natuurlijk is daad diepgaander en niet letterlijk als sommigen het interpreteren.
En zich controleren ook op lustgevoelens, word in alle religies geboden.

ibnu
24-11-06, 10:21
Geplaatst door Sallahddin
Zie je wat "religieus" onwetendheid doet : "ignorance kills" maar dit is de eerste keer dat ik zie dat die onwetendheid er toe leidt een "penis af te hakken"!...die monnik weet niet wat hij mist!!!!....mensonwaardig!

Sex maakt een belangrijk deel uit van het leven ,dus waaroom die "elimineren" of "demoniseren"!

P.S.: Boeddisme is populair bij veel "verlichte" Westerlingen ,ik ben benieuwd of deze laatsten het "voorbeeld" van die idioot monnik gaan opvolgen (mooi niet ,denk ik!)!...te barbaars!

Het probleem lost zich vanzelf op omdat ze niet hun nakomelingen van die idioterie kunnen overtuigen. :)

Olive Yao
24-11-06, 13:52
Geplaatst door Bofko
Wat een eigengereide l*l zeg. Dit zal ´m leren.
Misschien kan de vrouw van de monnik hem nog als d**do gebruiken.

ibnu
24-11-06, 16:18
Geplaatst door Olive Yao
Misschien kan de vrouw van de monnik hem nog als d**do gebruiken.

Of om de tuin te harken.. :D

Sallahddin
24-11-06, 17:12
Geplaatst door ibnu
Het probleem lost zich vanzelf op omdat ze niet hun nakomelingen van die idioterie kunnen overtuigen. :)


Als ze wel nakomelingen hebben : het wordt toch "moeiljik"(als niet onmogelijk!) voor hem nakomelingen te krijgen voortaan !

Anti-life is dat!

Mooi gezegd ,hoor! :duim:

Divine_70
25-11-06, 23:22
Geplaatst door pingelaar
Die monnik verdient respect, dus bij deze krijgt hij van mij respect. Eindelijk een echte man die afstand doet van het aardse leven.

Aardse leven? :loens: , het gebruik ervan brengt je doorgaans toch in de 7de hemel. :engel:

Olive Yao
26-11-06, 00:44
Geplaatst door Divine_70
Aardse leven? :loens: , het gebruik ervan brengt je doorgaans toch in de 7de hemel. :engel:
Waar zou die monnik eigenlijk over gemediteerd hebben?

Divine_70
26-11-06, 11:29
Geplaatst door Olive Yao
Waar zou die monnik eigenlijk over gemediteerd hebben?

Dat heb ik me ook al afgevraagd. :hihi:

Goodnight
26-11-06, 11:35
Hopelijk heeft ie het wel verdoofd gedaan :verward:

Divine_70
26-11-06, 23:32
Geplaatst door Goodnight
Hopelijk heeft ie het wel verdoofd gedaan :verward:

Wat nou verdoving, we baren ook kinderen zonder verdoving. :ego: