PDA

Bekijk Volledige Versie : Brit krijgt 15 maanden cel voor spugen naar moslima



3rd Bass
27-11-06, 20:35
Brit krijgt 15 maanden cel voor spugen naar moslima

Een rechtbank heeft een Brit donderdag veroordeeld tot vijftien maanden celstraf voor het spugen in het gezicht van een moslima en het beledigen van haar religie. Charles Adams (23) maakte afgelopen zomer in een Londense trein de gesluierde Michelle Idrees en de andere leden in haar gezelschap uit voor terroristen en bommengooiers. Hij zei tegen haar dat haar kinderen zouden eindigen als plegers van zelfmoordaanslagen. Toen ze hem van repliek diende, spuugde hij naar haar. Het getreiter eindigde pas toen Idrees aan de noodrem trok bij station West Hampstead, waar Adams werd gearresteerd, net als zijn vader en broer. Idrees was op de terugweg van een herdenkingsceremonie voor de slachtoffers van de dodelijke zelfmoordaanslagen van 7 juli 2005 in het Londense openbaar vervoer. De vader kreeg een voorwaardelijke celstraf van dertig weken omdat hij, in plaats van zijn zoon te trachten te kalmeren, olie op het vuur gooide. Hij vroeg aan Idrees waarom ze gekleed ging als een Pakistaanse als ze niet wilde dat dit soort dingen haar overkwam. Ook vroeg hij haar waarom ze niet terugging naar haar eigen land. De broer kreeg een taakstraf van honderd uur.

ANP

:jammer:

Witte78
27-11-06, 21:37
Goeie zaak. Dit soort idioot gedrag behoord bestraft te worden.

Dolle Fatima
27-11-06, 21:43
Hmmz, volgende keer ga ik toch maar ns aangifte doen.

gh.wille
28-11-06, 01:19
Geplaatst door Witte78
Goeie zaak. Dit soort idioot gedrag behoord bestraft te worden.

IK SLUIT ME VOLKOMEN BIJ JOU AAN !

Shemharosh
28-11-06, 07:22
Zie je wel: "Everything in Britain is cricket"...hoewel: 15 maanden cel vind ik best wel te veel voor een jochie van 23 gezien de omstandigheden.Respect toch voor de britten,de spanjaarden en de fransen ook,als kafirs zelfmoordaanslagen zouden plegen in moslim metro's(oh moslims hebben geen metro's)dan zou iedere kaaskop openbaar gelyncht worden.Maar ook zonder bommen in metro's worden afvallige moslims gelyncht bij wet.wat ik er van heb begrepen is dat die vrouw een afvallige westerling is die ook nog als een spook er bij loopt en toch werd ze zo beschermd...respect hoor!!! het is niet voor niks dat de britten,een kleine eilandje vol zuiperds en hooligans, de hele wereld hebben veroverd.Dat komt door dit soort leuke gekke dingen....ik mag ze wel,wat mij betreft mogen ze terug naar het Midden Oosten om die weer te besturen....ze mogen de hele wereld zelfs besturen als het aan mij ligt.....I WANNA BE BRITISH!!

IbnRushd
28-11-06, 10:48
Geplaatst door Shemharosh
Zie je wel: "Everything in Britain is cricket"...hoewel: 15 maanden cel vind ik best wel te veel voor een jochie van 23 gezien de omstandigheden.Respect toch voor de britten,de spanjaarden en de fransen ook,als kafirs zelfmoordaanslagen zouden plegen in moslim metro's(oh moslims hebben geen metro's)dan zou iedere kaaskop openbaar gelyncht worden.Maar ook zonder bommen in metro's worden afvallige moslims gelyncht bij wet.wat ik er van heb begrepen is dat die vrouw een afvallige westerling is die ook nog als een spook er bij loopt en toch werd ze zo beschermd...respect hoor!!! het is niet voor niks dat de britten,een kleine eilandje vol zuiperds en hooligans, de hele wereld hebben veroverd.Dat komt door dit soort leuke gekke dingen....ik mag ze wel,wat mij betreft mogen ze terug naar het Midden Oosten om die weer te besturen....ze mogen de hele wereld zelfs besturen als het aan mij ligt.....I WANNA BE BRITISH!!

Is je asielaanvraag (aanvraag voor een verblijfsvergunning) nog niet gehonoreerd?

Shemharosh
28-11-06, 11:15
en jij waar ga je asiel vragen?...in Irak zeker daar zal je ook een huis en een uitkering krijgen toch?en er zullen vrijwilligers je huis komen schoonmaken en je vermaken en voor je halal gaan koken en boodschappen voor je gaan doen...doe maar het rijke zonnige landje Qatar dan daar hebben ze zo veel geld dat ze je een miljoen kado geven alleen voor je mooie zwarte ogen....je loopt er een kans om verkracht te worden vriend en te recht te komen in een homoharem van een amir waarna ze je gaan stenigen omdat je een zondige slaaf bent

IbnRushd
28-11-06, 11:46
Geplaatst door Shemharosh
en jij waar ga je asiel vragen?...in Irak zeker daar zal je ook een huis en een uitkering krijgen toch?en er zullen vrijwilligers je huis komen schoonmaken en je vermaken en voor je halal gaan koken en boodschappen voor je gaan doen...doe maar het rijke zonnige landje Qatar dan daar hebben ze zo veel geld dat ze je een miljoen kado geven alleen voor je mooie zwarte ogen....je loopt er een kans om verkracht te worden vriend en te recht te komen in een homoharem van een amir waarna ze je gaan stenigen omdat je een zondige slaaf bent

Ik ben je vriend niet. Ik vraag me alleen af op wie je indruk wilt maken. Wilders en/of Pastor komt naar mijn weten hier niet prikken. Wellicht is stormfront iets voor jou. Die passen mi wel goed in jouw straatje. Misschien besef je dat niet, maar nagenoeg al jouw posten bestaat uit bagger en nog eens bagger. Je hebt kennelijk een hekel aan de Arabieren? Je hebt kennelijk een hekel aan de geleerden? Je hebt kennelijk een hekel aan vrouwen met een hoofddoek? Of heb ik het fout? Zeg het maar, jongen.

Shemharosh
28-11-06, 16:49
Ik weet niet in wat voor droomland je leeft maar ik vertel je echte dingen uit de echte wereld.Ik kom wel een beetje bot over maar de werklijkheid is nog botter.Het is toch zo dat als iemand asiel aanvraagt in England of Nederland goed behandeld en gevoed wordt door de staat en dat er vrijwilligersorganisaties bestaan die dag en nacht voor ze klaar staan.Zo iets kennen de arabische landen niet hoe rijk en welvarend ze ook zijn,van arme landen bergrijp ik het wel maar dat rijke landen als de golfstadjes er een slavenwetgeving op er na houden is een waarheid.De geimporteerde slavenarbeiders worden zwaar onderbetaald en ze hebben geen enkele recht zelf niet die van zelfverdediging laat staan van godsdienst of reizen.Als een migrant een autochtoon aanklaagt bij de rechter wordt die opgepakt en het land uit gezet zonder naar zijn zaak te kijken,verkrachting en mishandeling van die slavenarbeiders is aan de orde van de dag,velen dienen eigenlijk als sexslaven,heel normaal daar....is echt zo vriend!!! .
Of kijk naar wat de marokkannen hebben gedaan met de afrikaanse migraten van de zomer:ze hebben ze opgepakt en zo maar in de woestijn gedumpt velen gingen er dood.

Zie je het verschil in beschaving,hier lopen een paar Wildersen en Pastorsen rond maar daar is het juist een plicht om extremer te denken dan Pastors en Wilders,dan pas ben je een echte heer.

Carin de Rooy
28-11-06, 16:52
Geplaatst door Dolle Fatima
Hmmz, volgende keer ga ik toch maar ns aangifte doen.

Wordt jij bespuugt dan? Wat afschuwelijk, terecht dat je aangifte doet.

IbnRushd
28-11-06, 18:55
Geplaatst door Shemharosh
Ik weet niet in wat voor droomland je leeft maar ik vertel je echte dingen uit de echte wereld.Ik kom wel een beetje bot over maar de werklijkheid is nog botter.Het is toch zo dat als iemand asiel aanvraagt in England of Nederland goed behandeld en gevoed wordt door de staat en dat er vrijwilligersorganisaties bestaan die dag en nacht voor ze klaar staan.Zo iets kennen de arabische landen niet hoe rijk en welvarend ze ook zijn,van arme landen bergrijp ik het wel maar dat rijke landen als de golfstadjes er een slavenwetgeving op er na houden is een waarheid.De geimporteerde slavenarbeiders worden zwaar onderbetaald en ze hebben geen enkele recht zelf niet die van zelfverdediging laat staan van godsdienst of reizen.Als een migrant een autochtoon aanklaagt bij de rechter wordt die opgepakt en het land uit gezet zonder naar zijn zaak te kijken,verkrachting en mishandeling van die slavenarbeiders is aan de orde van de dag,velen dienen eigenlijk als sexslaven,heel normaal daar....is echt zo vriend!!! .
Of kijk naar wat de marokkannen hebben gedaan met de afrikaanse migraten van de zomer:ze hebben ze opgepakt en zo maar in de woestijn gedumpt velen gingen er dood.

Zie je het verschil in beschaving,hier lopen een paar Wildersen en Pastorsen rond maar daar is het juist een plicht om extremer te denken dan Pastors en Wilders,dan pas ben je een echte heer.

Ik ben volstrekt tegen de wijze hoe veel landen ('islamitisch' of niet) met immigranten omgaan en de onrechtvaardigheid jegens de midnerheden. Laat dat duidelijk zijn. Ik vind dat je constant denigrerend tegen moslims en Arabieren doet. Je noemt zojuist een moslima (met een goed hart: ze was op de terugweg van een herdenkingsceremonie voor de slachtoffers van de dodelijke zelfmoordaanslagen van 7 juli 2005 in het Londense openbaar vervoer) een spook, en gisteren beledigde je een prikker om zijn ras. Nu mag het allemaal niet zo bedoeld zijn he, maar bij mij iig komt het anders over, dan hoe je 't ws bedoeld.

Dolle Fatima
28-11-06, 18:57
Geplaatst door Carin de Rooy
Wordt jij bespuugt dan? Wat afschuwelijk, terecht dat je aangifte doet.

Nou dat is me inderdaad een keer overkomen. Ik was zo verbaast en realiseerde het eigenlijk niet dus ben ik gewoon doorgelopen. Maar daar had ik naderhand wel spijt van natuurlijk. Laatst had ik een gesprek met de burgemeester van de stad waar ik woon en die drukte me op het hart om voortaan aangifte te doen. En mocht me ooit weer zoiets overkomen dan doe ik dat natuurlijk ook.

saida_arif
28-11-06, 19:28
Ik vind dat ze iedereen moeten straffen die iemands religie voor dom uitmaakt. De grens van vrije meningsuiting houdt op bij waar je iemand kwetst. En niet alleen de islam ook het jodendom, christendom en het hindoeisme en andere geloven. Je moet iedereen respecteren maar veel mensen vinden het moeilijk. Ook al roepen ze de hele dag normen en waarden. :regie:

Stopnaald
28-11-06, 22:18
Geplaatst door Dolle Fatima
Nou dat is me inderdaad een keer overkomen. Ik was zo verbaast en realiseerde het eigenlijk niet dus ben ik gewoon doorgelopen. Maar daar had ik naderhand wel spijt van natuurlijk. Laatst had ik een gesprek met de burgemeester van de stad waar ik woon en die drukte me op het hart om voortaan aangifte te doen. En mocht me ooit weer zoiets overkomen dan doe ik dat natuurlijk ook.

Gewoon aangifte doen. Heb je groot gelijk in.
Als je gevraagd wordt om een mening te geven, moet je gewoon je mening kunnen zeggen, maar spugen is echt een (paar) brug(gen) te ver! Zonder meer.

Witte78
28-11-06, 22:39
Geplaatst door saida_arif
Ik vind dat ze iedereen moeten straffen die iemands religie voor dom uitmaakt. De grens van vrije meningsuiting houdt op bij waar je iemand kwetst. En niet alleen de islam ook het jodendom, christendom en het hindoeisme en andere geloven. Je moet iedereen respecteren maar veel mensen vinden het moeilijk. Ook al roepen ze de hele dag normen en waarden. :regie:

Moet je dan niet per definitie alle moslims constant bestraffen, gezien de standpunten over ongelovigen of homos?

Shemharosh
29-11-06, 08:02
Geplaatst door IbnRushd
Ik ben volstrekt tegen de wijze hoe veel landen ('islamitisch' of niet) met immigranten omgaan en de onrechtvaardigheid jegens de midnerheden. Laat dat duidelijk zijn. Ik vind dat je constant denigrerend tegen moslims en Arabieren doet. Je noemt zojuist een moslima (met een goed hart: ze was op de terugweg van een herdenkingsceremonie voor de slachtoffers van de dodelijke zelfmoordaanslagen van 7 juli 2005 in het Londense openbaar vervoer) een spook, en gisteren beledigde je een prikker om zijn ras. Nu mag het allemaal niet zo bedoeld zijn he, maar bij mij iig komt het anders over, dan hoe je 't ws bedoeld.

En jij dan!! je noemde het afslachten van 100.000 mensen,vooral vrouwen en kinderen,sarcastisch,een gevolg van hoogopgelopen emoties!!!

ik heb het niet over arabieren en moslims,moslima's bestaan niet net zoals moslimo's niet bestaan,ik heb geen hekel aan ze,wel heb ik een hekel aan domme fascisten die ons te gronde richten.Veel van je ideeen,de boeken die je leest,moskeeen en stichtingen die dat uitgeven,TV zenders,worden "toevallig" zwaar gesteun met domme oliedollars uit die achterlijke inhumane landjes, en jij maar blijven tieren over hoe bedorven en ziek Nederland en Europa is.In plaats dat jij wonden helpt genezen met kennis en wijsheid maak je ze erger door je vodoo hocus pocus en gif.Je wil die helse levenwijze van die achterlijke olieveldjes hier naar toe importeren.

Dat jij respect kan opbrengen voor een domme hetzer en vogelverschrikker als Fawaz kan ik gewoon niet vatten.Hoe noem je iemand die wantrouwig,provocerend en onherkenbaar in het openbaar manifesteert:een spook ja...en dan ben ik nog mild ook....ik had ze ook Venetiaanse hoeren kunnen noemen want zo liepen die er bij in de tijden van De Sade en Casanova.

Wie hoog tot aan de zon wil vliegen moet drie dingen kunnen:
-vliegen.
-geen hoogtevrees hebben
- en tegen de hitte kunnen

Dus zeur niet!!....ik ben meer een vriend dan je denkt

saida_arif
29-11-06, 20:23
Geplaatst door Witte78
Moet je dan niet per definitie alle moslims constant bestraffen, gezien de standpunten over ongelovigen of homos?


Denken is 1
Je mag pas iemand straffen als ie er iets mee doet.....Bijv dreigen, schelden, etc.....

Iglo
29-11-06, 22:35
Geplaatst door saida_arif
Ik vind dat ze iedereen moeten straffen die iemands religie voor dom uitmaakt. De grens van vrije meningsuiting houdt op bij waar je iemand kwetst. En niet alleen de islam ook het jodendom, christendom en het hindoeisme en andere geloven. Je moet iedereen respecteren maar veel mensen vinden het moeilijk. Ook al roepen ze de hele dag normen en waarden. :regie: Het is onbeschoft om in een gesprek met een gelovige te zeggen "wat dom daar je daar in gelooft, hoe komt het dat je daar in trapt?". Maar het is ook onbeschoft om te zeggen: "wat achterlijk dat je SP gestemd hebt, je hebt duidelijk de intelligentie van de achterkant ener varken". Waarom zou je dat ene strafbaar willen stellen en het andere niet? Mijn vraag is, waarom verdiend religie deze uitzonderings positie?