PDA

Bekijk Volledige Versie : "Pausbezoek Turkije campagne tegen islam"



Marsipulami
30-11-06, 08:01
Al Qaïda: "Pausbezoek Turkije campagne tegen islam"
Vaticaan niet onder de indruk

Geplaatst door Theo Borgermans op
do 30 nov '06 om 00:03u



DUBAI (RKnieuws.net) - Het bezoek van paus Benedictus XVI aan Turkije is een onderdeel van de kruistocht tegen de islam. Dat zegt de zelf uitgeroepen "Islamitische Staat in Irak", gedomineerd door de Irakese tak van Al Qaïda, in een mededeling die woensdag op het internet werd geplaatst. De echtheid van de mededeling kan niet met zekerheid worden bevestigd.


Het Vaticaan liet woensdagavond weten dat de paus "niet ongerust" is over de boodschap. Volgens Federico Lombardi, de woordvoerder van het Vaticaan, bevestigt deze boodschap eens te meer de dringendheid en het belang van een gemeenschappelijk engagement van alle krachten die tegenstander zijn van het gebruik van geweld. "De dialoog tussen de godsdiensten is belangrijk om op de meest uitdrukkelijke manier te bevestigen dat geen enkele godsdienst geweld moet gebruiken in naam van God", zo voegde hij er aan toe. (tb)

Wortel
30-11-06, 08:51
Het bezoek van paus Benedictus XVI aan Turkije is een onderdeel van de kruistocht tegen de islam.

Geert Wilders had het op zijn manier niet beter kunnen zeggen. Het is algemeen bekend dat je als christen in Turkije systematisch wordt achtergesteld, en dat je maar zeer moeizaam je eigen geloof kunt belijden. Dat heeft naar mijn idee niet zoveel te maken met de Islam, maar met een misplaatst nationalisme en patriottisme. Het Turkse volk is een prima volk, waar ik het ook hier in Rotterdam heel goed mee kan vinden, maar die nationalisten verpesten het voor de rest.
Het wordt tijd dat iemand die Grote Grijze Wolf eens met zijn staart tussen zijn benen terug naar zijn mand stuurt.

super ick
30-11-06, 13:32
Geplaatst door Wortel
Geert Wilders had het op zijn manier niet beter kunnen zeggen. Het is algemeen bekend dat je als christen in Turkije systematisch wordt achtergesteld, en dat je maar zeer moeizaam je eigen geloof kunt belijden. Dat heeft naar mijn idee niet zoveel te maken met de Islam, maar met een misplaatst nationalisme en patriottisme. Het Turkse volk is een prima volk, waar ik het ook hier in Rotterdam heel goed mee kan vinden, maar die nationalisten verpesten het voor de rest.
Het wordt tijd dat iemand die Grote Grijze Wolf eens met zijn staart tussen zijn benen terug naar zijn mand stuurt.

De Islam mag alleen bewierookt worden als het enige ware geloof.
Tegen ieder ander geluid worden de gehersenspoelden uit de Moslimlanden die zelf geen vrijheid hebben (helaas bijna allemaal) opgezet.
En dan nog zonder te blozen zeggen dat je in de E.U. wilt. Zeker uit ideologische overwegingen?

Man_Ray
30-11-06, 13:38
Geplaatst door Wortel
Geert Wilders had het op zijn manier niet beter kunnen zeggen. Het is algemeen bekend dat je als christen in Turkije systematisch wordt achtergesteld, en dat je maar zeer moeizaam je eigen geloof kunt belijden. Dat heeft naar mijn idee niet zoveel te maken met de Islam, maar met een misplaatst nationalisme en patriottisme. Het Turkse volk is een prima volk, waar ik het ook hier in Rotterdam heel goed mee kan vinden, maar die nationalisten verpesten het voor de rest.
Het wordt tijd dat iemand die Grote Grijze Wolf eens met zijn staart tussen zijn benen terug naar zijn mand stuurt.

Ik denk dat dat ook te maken heeft met de aard van de staat Turkije. Alle godsdiensten worden daar relatief 'kort' gehouden.

Witte78
30-11-06, 13:50
HAHAHA, aldus een groepering die dagelijks honderden moslims uitmoord.

Wat een idioten