PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke jongeman....?

yasmina Jeblia
04-12-06, 14:11
hey iedereen,

ik zou graag een leuke man leren kennen tussen de 24 en 28jaar. In het dagelijks leven kom niet zo snel iemand tegen.
Ik zal eerst even mezelf een beetje voorstellen: ik ben bijna 23jaar, woonachtig te antwerpen, ik studeer en werk, ik ga graag uiteten, naar de bios, winkelen enzo
Qua uiterlijk heb ik hmdl niet te klagen, ik zie er goed uit ;) (zonder een hoge dunk van mezelf te hebben)

Wie wil ik graag leren kennen:
een serieuze jongeman die speels kan zijn met momenten, een prater, een lieve, goeduitziende, charmante, verzorgde, beleefde man.
Iemand die zich met nuttige zaken bezig houdt: werken/school
Jongens die van spelletjes houden en nog in hun puberteit zijn blijven steken moeten bij mij niet zijn, daar steek ik mijn tijd niet in.

tot gauw.... groetjes

mohsin62
08-12-06, 10:40
Salam Yasmina

Ik ben een jonge man van 25 uit antwerpen
rustig, vriendelijk, een gezonde humor

ik zou je graag willen leren kennen
mijn email is [email protected]

Rochdi26
17-12-06, 15:42
Salamo3alikom,

Ik zag je oproep staan. Ik wil eerst vragen of je ge´nteresseerd ben en of dit mailtje Řberhaupt wel aankomt.

Even wat over mezelf vertellen zonder dat je mijn foto's gezien hebt. Ik ben een zeer leuke jongen, van 27 jaar. Ik ben 1,87 m lang. Ik heb donkerbruin haar en bruine ogen (zeer leuke ogen trouwens). Ik ben een leuke en aardige jongen man waar je veel mee kunt lachen. en ik wil graag in contact met je te komen

Ik wil wel wat meer over mezelf vertellen, maar omdat de advertentie niet meer zo recent is, wacht ik daar nog even mee.

Groetjes,

karim

yasmina Jeblia
15-02-07, 15:41
up

younous
10-05-07, 22:53
Ben ik (hopeloos) te laat met reageren?

younous
10-05-07, 22:58

younous
10-05-07, 23:06

younous
10-05-07, 23:34
tiens, bovenstaand bericht werd verschillende keren doorgestuurd!

Assis
17-01-08, 18:19
[email protected]