PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslim hebben behandeling gevonden voor pedofielen/kindermoordenaars



Somatic
05-12-06, 21:25
Menigte wilde verkrachter lynchen

Soldaten en agenten hebben maandag in het zuidoosten van Turkije waarschuwingsschoten moeten lossen om te verhinderen dat een boze menigte een gedetineerde lynchte die twee meisjes vermoordde en er zeker een verkrachtte. Bij het geweld vielen een dode en meer dan 22 gewonden.
Medegedetineerden hadden de man in elkaar geslagen, waarna hij naar het ziekenhuis in Sirnak was gebracht. De menigte viel het ziekenhuis aan en gooide ramen in, berichtte het persbureau Anatolia.
De man werd twee weken geleden opgepakt en heeft naar verluidt de moord op twee meisjes en de verkrachting van een van hen bekend. Hij wordt ervan verdacht nog zes meisjes te hebben verkracht.
http://www.lokum.nl/turkije/2006/12/05/menigte-wilde-verkrachter-lynchen/

TBS niet nodig, wat behandeling voor die gasten..kop eraf :haha:

observer
05-12-06, 22:12
op zich niks mis mee

voordeel hier zou zijn dat de politie minder snel waarschuwingsschoten afvuurt

aan de andere kant lynchen is wel erg passe

Dolle Fatima
05-12-06, 23:00
wel gek zeg, je zou denken dat die turken eerwraak zouden toepassen op de meisjes :moe:


Deze situatie gooit het wereldbeeld van een hoop mensen door de war vrees ik.

observer
06-12-06, 10:18
Geplaatst door Dolle Fatima
wel gek zeg, je zou denken dat die turken eerwraak zouden toepassen op de meisjes :moe:


Deze situatie gooit het wereldbeeld van een hoop mensen door de war vrees ik. Lastig eerwraak op dode meisjes

mischien dat ze hem daarom wilde lynchen

Man_Ray
06-12-06, 13:06
Geplaatst door Somatic
Menigte wilde verkrachter lynchen

Soldaten en agenten hebben maandag in het zuidoosten van Turkije waarschuwingsschoten moeten lossen om te verhinderen dat een boze menigte een gedetineerde lynchte die twee meisjes vermoordde en er zeker een verkrachtte. Bij het geweld vielen een dode en meer dan 22 gewonden.
Medegedetineerden hadden de man in elkaar geslagen, waarna hij naar het ziekenhuis in Sirnak was gebracht. De menigte viel het ziekenhuis aan en gooide ramen in, berichtte het persbureau Anatolia.
De man werd twee weken geleden opgepakt en heeft naar verluidt de moord op twee meisjes en de verkrachting van een van hen bekend. Hij wordt ervan verdacht nog zes meisjes te hebben verkracht.
http://www.lokum.nl/turkije/2006/12/05/menigte-wilde-verkrachter-lynchen/

TBS niet nodig, wat behandeling voor die gasten..kop eraf :haha:

Bende primitieven.

tr_imparator
06-12-06, 22:10
Geplaatst door Man_Ray
Bende primitieven.


Craptalk.



Jij bent er ook zo een die de andere kant op kijkt, wanneer er iemand naast je wordt neergeslagen of verkracht? Dacht ik al.


Of nee wat was het...

1) Breng jezelf niet in gevaar
2) Bel 1-1-2 en geef het signalement van de dader door...
3) ..

..loool. :D

observer
07-12-06, 09:40
Geplaatst door tr_imparator
Craptalk.



Jij bent er ook zo een die de andere kant op kijkt, wanneer er iemand naast je wordt neergeslagen of verkracht? Dacht ik al.

slap gelul er is een groot verschil tussen ingrijpen bij een verkrachtig oid en een verdachte die in handen van de poltitie is proberen te lynchen

Man_Ray
07-12-06, 11:18
Geplaatst door tr_imparator

Jij bent er ook zo een die de andere kant op kijkt, wanneer er iemand naast je wordt neergeslagen of verkracht? Dacht ik al.


Of nee wat was het...

1) Breng jezelf niet in gevaar
2) Bel 1-1-2 en geef het signalement van de dader door...
3) ..

..loool. :D

Ik zal mezelf niet nodeloos in gevaar brengen maar ook niet de andere kant opkijken.

Maar daar ging het niet over. Ik had het op die mensen die die verdachte gingen lynchen.

tr_imparator
07-12-06, 11:37
Geplaatst door Man_Ray
Ik zal mezelf niet nodeloos in gevaar brengen maar ook niet de andere kant opkijken.

Maar daar ging het niet over. Ik had het op die mensen die die verdachte gingen lynchen.


Anyways, ik zou m ook in elkaar slaan.

Dolle Fatima
08-12-06, 08:56
Geplaatst door observer
Lastig eerwraak op dode meisjes

mischien dat ze hem daarom wilde lynchen

Ik bedoelde die andere zes

Mark
08-12-06, 10:07
Geplaatst door Dolle Fatima
Ik bedoelde die andere zes

dat die door hun familie verstoten worden is zo vanzelfsprekend dat het niet eens vermeld hoeft te worden :D

Morosian
08-12-06, 10:17
Turkije is duidelijk klaar voor de EU.