PDA

Bekijk Volledige Versie : arme jood



Marsipulami
07-12-06, 15:07
Diamantair sterft tijdens een huiszoeking


do 07/12/06 - Tijdens een huiszoeking in Antwerpen heeft een diamantair een hartaanval gekregen. Hij is overleden. De Hoge Raad voor Diamant is verontwaardigd.
De Hoge Raad voor Diamant wil een onderzoek naar het optreden van de inspecteurs. Naar aanleiding van het incident zal er morgen geen handel zijn op de diamantbeurs.

Eerst was gezegd dat de Hoge Raad een klacht zou indienen voor schuldig verzuim, omdat de inspecteurs pas na twintig minuten de hulpdiensten zouden verwittigd hebben.

De federale politie zegt dat de hulpdiensten meteen werden verwittigd. "De Hoge Raad voor Diamant beschuldigt ons valselijk", zegt woordvoerster Els Cleemput.

"De inspecteurs hebben om 7.32 uur aangebeld bij de diamantair en om 7.33 zijn de hulpdiensten verwittigd."

Sallahddin
07-12-06, 19:39
Geplaatst door Marsipulami
Diamantair sterft tijdens een huiszoeking


do 07/12/06 - Tijdens een huiszoeking in Antwerpen heeft een diamantair een hartaanval gekregen. Hij is overleden. De Hoge Raad voor Diamant is verontwaardigd.
De Hoge Raad voor Diamant wil een onderzoek naar het optreden van de inspecteurs. Naar aanleiding van het incident zal er morgen geen handel zijn op de diamantbeurs.

Eerst was gezegd dat de Hoge Raad een klacht zou indienen voor schuldig verzuim, omdat de inspecteurs pas na twintig minuten de hulpdiensten zouden verwittigd hebben.

De federale politie zegt dat de hulpdiensten meteen werden verwittigd. "De Hoge Raad voor Diamant beschuldigt ons valselijk", zegt woordvoerster Els Cleemput.

"De inspecteurs hebben om 7.32 uur aangebeld bij de diamantair en om 7.33 zijn de hulpdiensten verwittigd."

Afkeurenswaardig wat die politie deed!

Misschien had die jood iets te verbergen ,vandaar die heart- attack!...wie weet!

Is dit een truc -nieuwtje: vooraal de titel : arm jood ...om "antisemitishe reacties " uit te lokken ?

De diamanten industrie is wel belangrijk in Antwerpen , dus maak je maar geen zorgen over het feit WANNEER (niet OF die worden bestraft!) die inspecteurs worden bestraft , in tegenstelling tot de tweede rangs burgers (die ook economish bijna niets meer voor het gast land voorstellen!) die slachtoffers van diezelfde politie worden!

observer
08-12-06, 11:59
weet niet van wie het iq lager is mars omdat hij zo'n ranzige kop bedenkt of sallahddin die met zijn even ranzige antisemitisme de boel nog verder onder water duwt

for the record

het slachtoffer was een indier

:stomp:

Sallahddin
08-12-06, 19:19
Geplaatst door Sallahddin
Afkeurenswaardig wat die politie deed!

Misschien had die jood iets te verbergen ,vandaar die heart- attack!...wie weet!

Is dit een truc -nieuwtje: vooraal de titel : arm jood ...om "antisemitishe reacties " uit te lokken ?

De diamanten industrie is wel belangrijk in Antwerpen , dus maak je maar geen zorgen over het feit WANNEER (niet OF die worden bestraft!) die inspecteurs worden bestraft , in tegenstelling tot de tweede rangs burgers (die ook economish bijna niets meer voor het gast land voorstellen!) die slachtoffers van diezelfde politie worden!

Waar is het vervolg van mijn bovestaande post , beheer :
wat is de reden achter die censuur ,dan :

Kort samengevat had in in het vervolg gezegd dat ik geen tranen kan verspillen aan die arme jood ,als ik dagelijks de beelden zie van op koele bloede vermoorde palestijnen door niet arme joden :war criminals in fact!!!!

Wat is er mis mee???

Sallahddin
08-12-06, 19:22
Geplaatst door observer
weet niet van wie het iq lager is mars omdat hij zo'n ranzige kop bedenkt of sallahddin die met zijn even ranzige antisemitisme de boel nog verder onder water duwt

for the record

het slachtoffer was een indier

:stomp:


Wat is er zo antisemitish aan mijn bovenstaande post ???...vertel het mij ééns ,a.u.b.!

observer
08-12-06, 19:48
Geplaatst door Sallahddin
Wat is er zo antisemitish aan mijn bovenstaande post ???...vertel het mij ééns ,a.u.b.! je gebruikt een generaliserende term (joden) voor iets wat de israeli doen

je stelt zelfs dat zijn dood je geen moer kan schelen omdat andere joden palestijnen doden

stel dat ik zou zeggen dat het doodschoppen van marokkanen geen probleem is omdat andere marokkanen crimineel zijn, dan zou (terecht) men stellen dat ik generaliseer en discrimineer

snap ie sal

Sallahddin
08-12-06, 20:39
Geplaatst door observer
je gebruikt een generaliserende term (joden) voor iets wat de israeli doen

je stelt zelfs dat zijn dood je geen moer kan schelen omdat andere joden palestijnen doden

stel dat ik zou zeggen dat het doodschoppen van marokkanen geen probleem is omdat andere marokkanen crimineel zijn, dan zou (terecht) men stellen dat ik generaliseer en discrimineer

snap ie sal


De dood van die jood laat me onverschillig (indifferent!) maar die keur ik niet goed (vanzelfsprekend),nuance van belang !

Wat ik aan het "insinueren" was is het volgende( heeft weinig met onze onderwerp!):
mede door de "provocatie" van die kop(titel wel te verstaan !) van Marsi:arme jood !

Waaroom is de dood van één enkel jood of Israeli meer telt & is "belangrijker " dan die deliberate murders of palestinians (burgers ,vrouwen en kinderen en al...) door die Israeli's joden dan!

Palestinians zijn Sub-Humans wiens levens minderwaardig zijn en minder tellen ,zo te zien!

ronald
09-12-06, 19:41
Geplaatst door Sallahddin
Waar is het vervolg van mijn bovestaande post , beheer :
wat is de reden achter die censuur ,dan :

Kort samengevat had in in het vervolg gezegd dat ik geen tranen kan verspillen aan die arme jood ,als ik dagelijks de beelden zie van op koele bloede vermoorde palestijnen door niet arme joden :war criminals in fact!!!!

Wat is er mis mee???



Antizionisme = antisemitisme. De zoveelste ranz die dat heeft bepaald.

observer
09-12-06, 20:09
Geplaatst door ronald
Antizionisme = antisemitisme. De zoveelste ranz die dat heeft bepaald.

1. deze man was dus geen jood maar een indier
2. als je israel en jodendom als 1 gaat zien ja dan ben je een anti semiet en geen antizionist

ronald
09-12-06, 20:14
Geplaatst door observer
1. deze man was dus geen jood maar een indier
2. als je israel en jodendom als 1 gaat zien ja dan ben je een anti semiet en geen antizionist


Dat weet ik. Dat veronderstelde Sallahadin niet. In zoverren is het dus volledig waar dat Sallahdin bevestigde dat antizionisme = antisemitisme. Als je jodendom en Israel als 1 gaat zien ben je weldegelijk een antisemiet EN een antizionist. Hijzelf verwisselt het onderwerp. Hij komt zelf met de hele Palestijnse kwestie op de proppen.

Sallahddin
09-12-06, 20:26
Geplaatst door ronald
Antizionisme = antisemitisme. De zoveelste ranz die dat heeft bepaald.


Waar haal je deze achterlijk definitie vandaan ,jongen ?:
Anti-Zionnisme=Antisemitisme???


That's not what i meant , ik ben anti-Zionnisme maar niet anti-jood!

No fucky false accusations !

What 'bout:
Zionnisme pushs poeple to get antisemitic ,'cause its backed not by few but by most jews: but i don't buy it anyway !

Zionnisme is slechts een ideologie , je kan wel anti-zionnisme wezen , dus anti die ideologie die racistish is bovendien !

Er zijn veel joden die anti-zionnisme zijn : volgens die definitie zijn die dus antisemitish ,belachelijk shit!: i'm not a moran to think that way, right??,

Antisemitisme is discriminatie van vooraal joden (ook Arabieren in andere opties , want Arabieren zijn ook een semitish volk!) op basis van :
geloof (het jodendom!) of ras, alleen voor het feit dat die joods zijn !

ronald
09-12-06, 20:39
Geplaatst door Sallahddin
Waar haal je deze achterlijk definitie vandaan ,jongen ?:
Anti-Zionnisme=Antisemitisme???


That's not what i meant , ik ben anti-Zionnisme maar niet anti-jood!

No fucky false accusations !

What 'bout:
Zionnisme pushs poeple to get antisemitic ,'cause its backed not by few but by most jews: but i don't buy it anyway !

Zionnisme is slechts een ideologie , je kan wel anti-zionnisme wezen , dus anti die ideologie die racistish is bovendien !

Er zijn veel joden die anti-zionnisme zijn : volgens die definitie zijn die dus antisemitish ,belachelijk shit!: i'm not a moran to think that way, right??,

Antisemitisme is discriminatie van vooraal joden (ook Arabieren in andere opties , want Arabieren zijn ook een semitish volk!) op basis van :
geloof (het jodendom!) of ras, alleen voor het feit dat die joods zijn !


Bespaar me je achterlijke ideeen.
Als jij bij een voorval in diep Antwerpen iets met een door jou vermeende jood gebeurt en jij vervolgens het Palestijnse probleem en Israel erbij sleept dan ben je ronduit een antisemiet. Buiten dat verwissel jij Jsrael en jood met de grootste gemak, dat er op duidt dat jij bevestigt dat antizionisme gelijk staat aan anitisemitisme. Duidelijk?

Sallahddin
10-12-06, 19:18
Geplaatst door ronald
Bespaar me je achterlijke ideeen.
Als jij bij een voorval in diep Antwerpen iets met een door jou vermeende jood gebeurt en jij vervolgens het Palestijnse probleem en Israel erbij sleept dan ben je ronduit een antisemiet. Buiten dat verwissel jij Jsrael en jood met de grootste gemak, dat er op duidt dat jij bevestigt dat antizionisme gelijk staat aan anitisemitisme. Duidelijk?


Mijn achterljke ideen???: welke dan ,Einstein!

Trouwens , je verwacht van mij dat ik ondanks dat ik mezelf duidelijk distancieer van antisemitisme, dat ik dus compassie of zelfs sympathie met de eventueel dood van 1 enkel sympathiserend met de Israelishe misdaden jood of meer (terwijl ik die nooit goed zou keuren!: de eventueel moord op joden!)) zou moeten tonen , terwijl ik zie (en de heel wereld mee!) hoe beestachtig & barbaars die verachtelijk zionistish ideologie militair aan het werk gaat in Palestina & Lebanon : de coward IDF durft niet ééns de confrontatie met Hizbollah strijders aan te gaan (zelfs het opzettelijk & met koele bloede vermoorden van burgers ,vrouwen en kinderen is zonder enig wroeging gepleegd en zelfs gelegitimeerd ...) ...

Enerzijds:
Ik vind het altijd verwerpelijk dat een mens om het leven wordt gebracht ongeacht zijn (of haar!) : ras ,huidskleur, geloof.... ,vanzelfsprekend !....compassie met de dood van oorlogsmisdadigers of zelfs hun "onschuldige " geloofsgenoten die niet die misdaden veroordelen (nogmaals: al keur ik die moorden nooit: van die "onschuldigen " wel te verstaan!) kan je niet altijd bij mij verwachten , als ik zie dat diezelfde mensen geen genade of compassie tonen bij het vermoorden van palestijnen bijv. ...behalve een klein minderheid die is wel de uitzondering op de regel is :

Anderzijds , heb ik wel respect van bepaalde joden als die van : the other Israel : voices of dissent & refusal die tegen de Israelishe misdaden & politiek durven op te staan en aan de heel wereld kenbaar te maken , waaronder bijv. Uri Avnery , de bekend Israelish schrijver en peace activist , former militair, former member of the Knesset ....

Die man publiceert columns op ,onder ander ,:

www.antiwar.com www.mediamonitors.net www.counterpunch.com

P.S.:Bijvoorbeeld : Moslims moeten opstaan en "moslim terrorisme" veroordelen al zijn die of de Islam niet aansprakelijk er voor !

Integere & fatsoenlijke joden en Israeli's (die zijn er zeker ook!) moeten de "moral courage " hebben om de Israelishe oorlogsmisdaden en misdaden tout court te veroordelen , anders zijn die MOREEL medeplichtig en veraantwoordelijk voor die misdaden : duidelijk???

observer
11-12-06, 12:17
Integere & fatsoenlijke joden en Israeli's (die zijn er zeker ook!) moeten de "moral courage " hebben om de Israelishe oorlogsmisdaden en misdaden tout court te veroordelen , anders zijn die MOREEL medeplichtig en veraantwoordelijk voor die misdaden : duidelijk??? kijk naar de steun voor vrede nu

pre 2e intifada was die enorm, gek genoeg is de steun samen met die voor meer vrede gerichte partijen snel naar bijna 0 gedaald toen palestijnen zich in pizzeria;s en dergelijke gingen opblazen gevolg netanyahu en later sharon

Don Vito
11-12-06, 14:44
ook al was die diamantair een moslim

die klootzakken verdienen geld over de lijken van duizenden en duizenden afrikanen

Gilles de Bilde
11-12-06, 16:17
Geplaatst door Marsipulami
Diamantair sterft tijdens een huiszoeking


do 07/12/06 - Tijdens een huiszoeking in Antwerpen heeft een diamantair een hartaanval gekregen. Hij is overleden. De Hoge Raad voor Diamant is verontwaardigd.
De Hoge Raad voor Diamant wil een onderzoek naar het optreden van de inspecteurs. Naar aanleiding van het incident zal er morgen geen handel zijn op de diamantbeurs.

Eerst was gezegd dat de Hoge Raad een klacht zou indienen voor schuldig verzuim, omdat de inspecteurs pas na twintig minuten de hulpdiensten zouden verwittigd hebben.

De federale politie zegt dat de hulpdiensten meteen werden verwittigd. "De Hoge Raad voor Diamant beschuldigt ons valselijk", zegt woordvoerster Els Cleemput.

"De inspecteurs hebben om 7.32 uur aangebeld bij de diamantair en om 7.33 zijn de hulpdiensten verwittigd."

De enige die er bij was was die diamantair zelf dus laat die raad maar kletsen.

Sallahddin
11-12-06, 18:45
Geplaatst door observer
kijk naar de steun voor vrede nu

pre 2e intifada was die enorm, gek genoeg is de steun samen met die voor meer vrede gerichte partijen snel naar bijna 0 gedaald toen palestijnen zich in pizzeria;s en dergelijke gingen opblazen gevolg netanyahu en later sharon

Ja , maar vraag je je misschien af waaroom gingen die Palestijnse verzetsgroepen over tot "zelfmoord aanslagen" ???...

The bottom line is :

Israel pleegt staats terrorisme en wordt ook gesteund daarin door het heel Westen en de MEEST joden : al die hoop bij elkaar is dus MOREEL verantwoordelijk voor de misdaden van die "artificial terrorist state" ,

terwijl "moslim terrorisme " bijv., door een zeer klein out-lawed minderheid (Al Qaeda & co., ....Hizbollah & Hamas reken ik er niet bij : die zijn legetiem VERZETS BEWEGINGEN!)wordt gepleegd, en dus wordt veroordeeld door MEEST moslims ook nog!

Vergelijk beiden "equaties" en vertel me wat je daaruit concludeert!