PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone Nederlander verkracht 40 Marokkaanse kindertjes



Wizdom
09-12-06, 15:50
Buurman moskee ontucht-verdachte
Door ABDEL ILAH RUBIO



ROTTERMDAM - In de Rotterdamse wijk het Oude Noorden is grote onrust ontstaan na de aanhouding van een 61-jarige ...


FOTO JAAP ROZEMA... buurtbewoner. De man, die pal naast de Marokkaanse moskee Abou Bakr woont, wordt verdacht van seksueel misbruik van meerdere jongens. Het gaat vooral om Marokkaanse kinderen, die hij naar binnen lokte met geld.
Het Openbaar Ministerie bevestigt de aanhouding. Het OM heeft al drie aangiften binnen. Onderzocht wordt of er nog meer slachtoffers zijn. Bezoekers van de moskee vrezen dat wellicht tien tot veertig kinderen zijn misbruikt door de man .
In de moskee doet het verhaal de ronde dat de man hiv-besmet zou zijn. De vrees bij veel ouders is dat ook de kinderen zijn besmet met het virus dat aids kan veroorzaken.
Voorzitter Kaddouri van de Abou Bakr, die gisteravond een gesprek had met politie en de deelgemeente Noord, zegt dat het nog volstrekt onduidelijk is om hoeveel kinderen het gaat. ,,Maar het zijn er zeker geen veertig, anders was dat al wel eerder bekend geworden.’’ De GGD heeft volgens hem wel twee kinderen onderzocht op hiv-besmetting.
Een getuige: ,,Je zag vaak kinderen bij hem naar binnen gaan. Wat ik heb gehoord, is dat hij ze vijftig euro betaalde voor seks. Voor die jongens, zo rond de tien jaar, is dat véél geld. Vooral in deze buurt.’’

Witte78
09-12-06, 16:06
o.O ziek!!! Niet alleen die vent, maar wat bezielt die kinderen. Kan er niet echt met mn pet bij.

Wizdom
09-12-06, 16:08
Geplaatst door Witte78
o.O ziek!!! Niet alleen die vent, maar wat bezielt die kinderen. Kan er niet echt met mn pet bij.

Kinderen zijn onschuldig... Het is die monster....

Julien
09-12-06, 16:14
Waar in het bericht staat sat het om een autochtone Nederlander gaat?? :slapen:

Beetje vreemde titel dus.

Wizdom
09-12-06, 16:25
Geplaatst door Julien
Waar in het bericht staat sat het om een autochtone Nederlander gaat?? :slapen:

Beetje vreemde titel dus.

Het is alom bekend... Maar als het een autochtoon betreft worden dit soort dingen nu eenmaal door de media niet breed uitgemeten....

Witte78
09-12-06, 16:32
Geplaatst door Julien
Waar in het bericht staat sat het om een autochtone Nederlander gaat?? :slapen:

Beetje vreemde titel dus.

De titel is duidelijk bedacht door wizdom als zijnde een satire op de westerse media. Het woord vrekrachten is ook verzonnen.

Neemt niet weg dat het heel ziek is trouwens.

Wizdom
09-12-06, 16:34
Geplaatst door Witte78
De titel is duidelijk bedacht door wizdom als zijnde een satire op de westerse media. Het woord vrekrachten is ook verzonnen.

Neemt niet weg dat het heel ziek is trouwens.

De Media is zo STIL ALS DE NACHT... Terwijl het toch WEL WEZELIJK LANDELIJK NIEUWS IS....

Julien
09-12-06, 16:41
Geplaatst door Wizdom
Het is alom bekend... Maar als het een autochtoon betreft worden dit soort dingen nu eenmaal door de media niet breed uitgemeten....

Vind je jezelf niet kinderachtig? :huil: Zij doen het, dus nu doe ik het ook :huil: Bovendien is het niet bewezen dat het om een autochtoon gaat, dus het zijn ook nog onjuistheden.
Toen die Marokkaanse pedo in België werd opgepakt, heb ik ook nergens gelezen dat het om een Marokkaan ging.

Wizdom
09-12-06, 16:51
Geplaatst door Julien
Vind je jezelf niet kinderachtig? :huil: Zij doen het, dus nu doe ik het ook :huil: Bovendien is het niet bewezen dat het om een autochtoon gaat, dus het zijn ook nog onjuistheden.
Toen die Marokkaanse pedo in België werd opgepakt, heb ik ook nergens gelezen dat het om een Marokkaan ging.

Een beetje de de zaak recht trekken.... Vind je ook niet dan...? Dit geeft de media de kans om de criminaliteit in de samenleving wat te balanceren...

Elke crimineel is er een te veel... Maar graag wel gelijke monniken... Gelijke kappen.... Met evenveel aandacht.... Anders lijkt het wel of de ene mens beter is dan de ander en wat mij betreft bestaan er alleen goede en slechte mensen op basis van hun daden...

Sommige mensen geloven in de ERFZONDE....

Wizdom
09-12-06, 16:57
Verder heb ik geleerd dat propaganda... Een manier van nieuws publiceren is die eenzijdig is en nieuwszaken die niet het doel verwezenlijken negeren of weglaten....

Riekt er de laatste tijd een beetje naar...

Witte78
09-12-06, 17:13
Geplaatst door Wizdom
Verder heb ik geleerd dat propaganda... Een manier van nieuws publiceren is die eenzijdig is en nieuwszaken die niet het doel verwezenlijken negeren of weglaten....

Riekt er de laatste tijd een beetje naar...

Ik denk dat het voor een groot deel marktwerking is, en in veel mindere mate politieke overweging. Journalisten verkondigen nu eenmaal liever populair nieuws.

Buiten dat, ik vind dit nu niet echt een bericht waar de marokkaanse gemeenschap er echt positief van afkomt. Zeker als je die getuige verklaring leest. Het was blijkbaar al een tijdje gaande, maar niemand vond het noodzakelijk in te grijpen. Dat is toch ook niet echt positief?

Wizdom
09-12-06, 18:23
Geplaatst door Witte78
Ik denk dat het voor een groot deel marktwerking is, en in veel mindere mate politieke overweging. Journalisten verkondigen nu eenmaal liever populair nieuws.

Buiten dat, ik vind dit nu niet echt een bericht waar de marokkaanse gemeenschap er echt positief van afkomt. Zeker als je die getuige verklaring leest. Het was blijkbaar al een tijdje gaande, maar niemand vond het noodzakelijk in te grijpen. Dat is toch ook niet echt positief?

Noch effe en je geeft de slachtoffers de schuld.... Je bent niet goed bij je hoofd....?

tribia
09-12-06, 18:35
Geplaatst door Wizdom
Buurman moskee ontucht-verdachte
Door ABDEL ILAH RUBIO



ROTTERMDAM - In de Rotterdamse wijk het Oude Noorden is grote onrust ontstaan na de aanhouding van een 61-jarige ...


FOTO JAAP ROZEMA... buurtbewoner. De man, die pal naast de Marokkaanse moskee Abou Bakr woont, wordt verdacht van seksueel misbruik van meerdere jongens. Het gaat vooral om Marokkaanse kinderen, die hij naar binnen lokte met geld.
Het Openbaar Ministerie bevestigt de aanhouding. Het OM heeft al drie aangiften binnen. Onderzocht wordt of er nog meer slachtoffers zijn. Bezoekers van de moskee vrezen dat wellicht tien tot veertig kinderen zijn misbruikt door de man .
In de moskee doet het verhaal de ronde dat de man hiv-besmet zou zijn. De vrees bij veel ouders is dat ook de kinderen zijn besmet met het virus dat aids kan veroorzaken.
Voorzitter Kaddouri van de Abou Bakr, die gisteravond een gesprek had met politie en de deelgemeente Noord, zegt dat het nog volstrekt onduidelijk is om hoeveel kinderen het gaat. ,,Maar het zijn er zeker geen veertig, anders was dat al wel eerder bekend geworden.’’ De GGD heeft volgens hem wel twee kinderen onderzocht op hiv-besmetting.
Een getuige: ,,Je zag vaak kinderen bij hem naar binnen gaan. Wat ik heb gehoord, is dat hij ze vijftig euro betaalde voor seks. Voor die jongens, zo rond de tien jaar, is dat véél geld. Vooral in deze buurt.’’

bron?

Witte78
09-12-06, 18:36
Geplaatst door Wizdom
Noch effe en je geeft de slachtoffers de schuld.... Je bent niet goed bij je hoofd....?

Zo vreemd is die gedachte niet, het gaat hier om prostitutie waarvan blijkbaar ooggetuigen op de hoogte waren.

Ik hab ook geen goed woord over voor die idioten uit belgie, die midden in de nacht hun kinderen uit het cafe met een vreemde mee lieten gaan.

Wizdom
09-12-06, 18:41
Geplaatst door Witte78
Zo vreemd is die gedachte niet, het gaat hier om prostitutie waarvan blijkbaar ooggetuigen op de hoogte waren.

Ik hab ook geen goed woord over voor die idioten uit belgie, die midden in de nacht hun kinderen uit het cafe met een vreemde mee lieten gaan.

Jawel... Niet goed bij je hoofd!

Wizdom
09-12-06, 18:42
Geplaatst door tribia
bron? AD.nl (http://www.ad.nl/rotterdam/article853765.ece)

Witte78
09-12-06, 18:43
Geplaatst door Wizdom
Jawel... Niet goed bij je hoofd!

Ja goed argument. Zo had ik het nog niet gezien.

gh.wille
09-12-06, 19:09
Helaas is de man geen Amerikaan van Joodse afkomst !
Dan had de kop van de topic helemaal er uit gesprongen !!

Doet overigens niks af van de ernst van deze walgelijke zaak !!

I'mNumber1
09-12-06, 20:49
Gatverdamme.. :kwaad:

Plutocraat
11-12-06, 07:52
Alle autochtonen dienen meteen het land uit worden gezet. :slapen:

Wizdom
11-12-06, 20:31
Geplaatst door Plutocraat
Alle autochtonen dienen meteen het land uit worden gezet. :slapen:

Wilde (Barbaarse) Wilders Logica!

barfly
11-12-06, 21:57
Onbegrijpelijk dat die Marokkaanse jochies zo open staan voor sex voor geld. Daar haalde Pimmetje ook de mosterd vandaan.

Ik reken jeugdzorg dit wel aan. Ik zou willen pleiten voor een gezinsvoogd voor alle Marokkaanse ouders.

gh.wille
12-12-06, 02:34
Geplaatst door Wizdom
Wilde (Barbaarse) Wilders Logica!

Dan sluit ik me in dit geval graag aan bij WILDERS er uit met dit soort hufters !!

Morosian
12-12-06, 09:08
Geplaatst door Wizdom
Een getuige: ,,Je zag vaak kinderen bij hem naar binnen gaan. Wat ik heb gehoord, is dat hij ze vijftig euro betaalde voor seks. Voor die jongens, zo rond de tien jaar, is dat véél geld. Vooral in deze buurt.’’

Dat klinkt niet als verkrachting, maar als prostitutie.

super ick
13-12-06, 15:28
Geplaatst door Wizdom
Verder heb ik geleerd dat propaganda... Een manier van nieuws publiceren is die eenzijdig is en nieuwszaken die niet het doel verwezenlijken negeren of weglaten....

Riekt er de laatste tijd een beetje naar...

Je bent anders toch in staat geweest om de waarheid tot je te nemen middels diezelfde propaganda.
Probeer dat maar eens in het gemiddelde arabische moslimland.
Wel de zaken in perspectief blijven zien graag.
Vergelijken doe je met andere landen en niet met het ideaalbeeld.
Gezien het aantal mensen die er alles voor opgeven om hier te mogen leven doen we het, met zijn allen blijkbaar zo slecht nog niet.