PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen willen Wilders knuffelen



IbnRushd
10-12-06, 17:11
Marokkanen willen Wilders knuffelen

VENRAY - Tegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze 'knuffelen', dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray.

Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken. De Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.

ad.nl

Olive Yao
10-12-06, 19:54
Het eerste dat je van een topic leest is de titel -
"Wilders knuffelen"?, dacht ik met lichte ontzetting.

Maar ik wens de marokkanen veel succes. Vraag me trouwens af of daar een mentaliteitsomslag voor nodig is, of er ooit veel mis is geweest met de mentaliteit van de meesten.

sater
11-12-06, 12:51
:fplayer: Doodknuffelen?

lionofAtlas
11-12-06, 21:44
De kop van het artikel was een uitspraak van de burgemeester van Venray, die op de bijeenkomst grappig probeerde te zijn. Het is typisch weer de media die juist deze uitspraak gebruiken als kop van hun artikel. Over de campagne wil ik vermelden dat het de zoveelste poging is om duidelijk te maken dat Marokkanen een volk zijn die afwijkend zijn en zo nodig moeten veranderen in ‘normale’ mensen. De campagne generaliseert de Marokkanen en kwalificeert ze tot verdwaalde mensen, zwart-wit denkers die een campagne nodig hebben om de juiste weg te vinden in het leven. Ze moeten stoppen met dergelijke campagnes want ze maken de Marokkanen belachelijk!!!!! :verdriet:

Ik was trouwens aanwezig op de bijeenkomst in Venray.

tr_imparator
11-12-06, 23:30
Geplaatst door IbnRushd


zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving.





lol? Wat een idiote stuk. Whats next?




met overheidssteun


aha. Welke kaaskop zit hier achter?

Gerard074
12-12-06, 08:15
Pim Fortuyn had dit zo gewild :hihi:

Noam
12-12-06, 08:53
Geplaatst door lionofAtlas
De kop van het artikel was een uitspraak van de burgemeester van Venray, die op de bijeenkomst grappig probeerde te zijn. Het is typisch weer de media die juist deze uitspraak gebruiken als kop van hun artikel. Over de campagne wil ik vermelden dat het de zoveelste poging is om duidelijk te maken dat Marokkanen een volk zijn die afwijkend zijn en zo nodig moeten veranderen in ‘normale’ mensen. De campagne generaliseert de Marokkanen en kwalificeert ze tot verdwaalde mensen, zwart-wit denkers die een campagne nodig hebben om de juiste weg te vinden in het leven. Ze moeten stoppen met dergelijke campagnes want ze maken de Marokkanen belachelijk!!!!! :verdriet:

Ik was trouwens aanwezig op de bijeenkomst in Venray.

Marokkanen moeten dat eerst zelf beseffen. Zij doen mee aan deze onzin.

Morosian
12-12-06, 08:55
Geplaatst door tr_imparator
aha. Welke kaaskop zit hier achter?

Dezelfde kaaskop die achter de subsidies aan moskeeën zit?

Pixelshade
12-12-06, 11:05
subsidie gelul

Morosian
12-12-06, 12:47
Geplaatst door Pixelshade
subsidie gelul

Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.

lionofAtlas
12-12-06, 21:18
Het zijn onze eigen Marokkanen zoals meneer Chrifi van de Trendy Maroc Stars en vele anderen die munt willen slaan uit het slechte imago van Marokkanen. Zulke figuren proberen over de rug van de Marokkanen carrière te maken en bekend te worden. Doe je ding, maak je zelf en anderen niet belachelijk a.u.b.
Als je zo nodig mede-Marokkanen wil helpen doe dat vanuit een oprecht gevoel zonder tegenprestatie (subsidie). Dankzij deze domme campagne kunnen de tegenstanders na het lezen van dit artikel weer roepen dat hun belastingcenten verkeerd worden gebruikt. Het werkt allemaal averechts. In plaats van imagoverbetering leidt deze campagne alleen maar tot een slechter imago. :bril:

Gilles de Bilde
12-12-06, 21:52
Geplaatst door IbnRushd
Marokkanen willen Wilders knuffelen

VENRAY - Tegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze 'knuffelen', dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray.

Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken. De Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.

ad.nl

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de krant hier een analogie maakt tussen discriminatie en politici.

super ick
13-12-06, 16:23
Geplaatst door Gilles de Bilde
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de krant hier een analogie maakt tussen discriminatie en politici.

Discriminatie bestaat niet als je het slim aanpakt. Gewoon gebruik maken van de vrijheid van godsdienst. Dan kan je alles maken.

Gilles de Bilde
13-12-06, 16:27
Geplaatst door super ick
Discriminatie bestaat niet als je het slim aanpakt. Gewoon gebruik maken van de vrijheid van godsdienst. Dan kan je alles maken.

Domheid bestaat evenmin als je slimmer bent.