PDA

Bekijk Volledige Versie : Kinderen gedood in de Gazastrook



Gerard074
11-12-06, 09:46
In de Gazastrook hebben Palestijnse schutters maandagochtend drie kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar gedood. Het gaat om de zoontjes van een hoge functionaris van de Palestijnse veiligheidsdienst. De kinderen waren in een auto op weg naar school. Ook de chauffeur werd gedood.

De kindermoord is mogelijk een wraakoefening in de strijd tussen de fracties van Hamas en Fatah, de twee belangrijkste partijen in de Palestijnse gebieden. De spanning tussen de groeperingen is recent opnieuw opgelopen nadat president Mahmoud Abbas (Fatah) gezegd had vervroegde verkiezingen uit te willen schrijven


bron: ANP

The Black Flame
11-12-06, 12:07
Weinig reacties hierop zeg.

Kom op jongens! Hoe gaan we dit de Joden en de Amerikanen in de schoenen schuiven?

Beetje creatief hè?

observer
11-12-06, 12:14
Geplaatst door The Black Flame
Weinig reacties hierop zeg.

Kom op jongens! Hoe gaan we dit de Joden en de Amerikanen in de schoenen schuiven?

Beetje creatief hè? hmmm die kinderen hadden spongebob t shirts aan en knabbelden aan matzes?

gh.wille
11-12-06, 20:32
Geplaatst door The Black Flame
Weinig reacties hierop zeg.

Kom op jongens! Hoe gaan we dit de Joden en de Amerikanen in de schoenen schuiven?

Beetje creatief hè?


Ja dat wordt een probleem !

Al met al afschuwlijk dat kleine kinderen al de dupe moeten worden van volwassenen die het niet met elkaar eens zijn hoe ze anderen mensen (Israeli)het beste kunnen vermoorden !

Het is wel opvallend dat als een 16 jarige provocerende stenen gooiende Palestijnse tienager *, gedood wordt door de Israeli dan is het hek van de dam , zie het aantal reactie ,s maar op die betreffende topic !

*)De knaap gooide met stenen naar een open voertuig ( gemakshalve vergetend dat een steen op afstand gemakkelijk lijkt op een handgranaat

IbnRushd
11-12-06, 20:52
Geplaatst door gh.wille
Ja dat wordt een probleem !

Al met al afschuwlijk dat kleine kinderen al de dupe moeten worden van volwassenen die het niet met elkaar eens zijn hoe ze anderen mensen (Israeli)het beste kunnen vermoorden !



Je hebt helemaal gelijk. Die Hamas en Hezbollah toch. Altijd die moslims hè? Altijd die slechte, agressieve en baardige bommengooiers? Of niet kapitein? Jij weet het altijd beter. Waar zouden we zijn zonder jou? Kun je me misschien nog een keer uitleggen hoe die vredelievende, bijzonder onschuldige en oprechte zionisten de opstandige en venijnige zesjarige Palestijn geëxecuteerd hebben?

Morosian
12-12-06, 12:29
Geplaatst door IbnRushd
Kun je me misschien nog een keer uitleggen hoe die vredelievende, bijzonder onschuldige en oprechte zionisten de opstandige en venijnige zesjarige Palestijn geëxecuteerd hebben?

Hamas, Hezbollah, Israël, allemaal amateurs. De Arabische Janjahweed milities jagen er in Darfur honderden kinderen per week doorheen; eerst verkrachten en dan afschieten. Vreemd genoeg is daar overigens niet zoveel aandacht voor.

IbnRushd
12-12-06, 16:17
Geplaatst door Morosian
Hamas, Hezbollah, Israël, allemaal amateurs. De Arabische Janjahweed milities jagen er in Darfur honderden kinderen per week doorheen; eerst verkrachten en dan afschieten. Vreemd genoeg is daar overigens niet zoveel aandacht voor.

Daar open je maar een nieuwe topic over.

gh.wille
12-12-06, 16:18
Geplaatst door IbnRushd
Je hebt helemaal gelijk. Die Hamas en Hezbollah toch. Altijd die moslims hè? Altijd die slechte, agressieve en baardige bommengooiers? Of niet kapitein? Jij weet het altijd beter. Waar zouden we zijn zonder jou? Kun je me misschien nog een keer uitleggen hoe die vredelievende, bijzonder onschuldige en oprechte zionisten de opstandige en venijnige zesjarige Palestijn geëxecuteerd hebben?

Nee dat was geen 6 jarig kind het was een bijna volwassen knaap de de stenen gooide (als je daar ten minste op doeld !)
trouwens jou overdreven manier doet het vermoedden als of ze het kind opgehangen hebben aan een boom en daarna neer geschoten pardon AFGESLACHT hebben ! ach ik ben ff in de war met deTaliban of bedoelde je die niet soms ?
Afgezien van dat feit als je in een open patroulle wagen rijdt (jeep of zo)en gezien de opofferings gezindheid van de kleine helden ,die vaak al in de wieg (foto,s ten bewijzen hier destijds zijn verwijderd)al geindoctrineerd worden , is het niet zo verwonderlijk dat de Israelische veelal dienstplichtige twintigers of jonger uit angst geen enkel ricico nemen !!
WAT ZOU JIJ DOEN IN HUN SITUATIE???

Verder kijk je je niet !je wil niet zien wat in IRAK en nu recentlijk ook in Palestina gebeurt de moordzuchtigen weten van gekkigheid niet hoe ze elkaar zo efficient mogelijk van kant kunnnen maken!

Dag vriend nu mag jij weer !

En lees dan en passant ook ff het geen onze forum deelnemer Morosian schreef over de "brave"" en vooral ""vrome"" Janjahweed milities !!!

IbnRushd
12-12-06, 16:25
Geplaatst door gh.wille
Nee dat was geen 6 jarig kind het was een bijna volwassen knaap de de stenen gooide (als je daar ten minste op doeld !)......


Nee. Het waren kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar. Probeer het maar nog een keer. Tip: eerst even diep nadenken.

gh.wille
12-12-06, 18:23
Geplaatst door IbnRushd
Nee. Het waren kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar. Probeer het maar nog een keer. Tip: eerst even diep nadenken.

Voor de goede orde je hebt het toch over deze kinderen ??

In de Gazastrook hebben Palestijnse schutters maandagochtend drie kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar gedood. Het gaat om de zoontjes van een hoge functionaris van de Palestijnse veiligheidsdienst. De kinderen waren in een auto op weg naar school. Ook de chauffeur werd gedood.

Ik begrijp dat je het maar al te graag in de schoenen van de Israeli wil schuiven(as usual) maar ik reageerde op deze kinderen zoals beschreven in de bovenstaande topic .

Spoetnik
12-12-06, 18:36
Geplaatst door gh.wille
Het is wel opvallend dat als een 16 jarige provocerende stenen gooiende Palestijnse tienager *, gedood wordt door de Israeli dan is het hek van de dam , zie het aantal reactie ,s maar op die betreffende topic !


Je bedoelt deze topic?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=208758

Precies 1 reactie en wel van Morosian, met zijn standaard Darfur/Janjaweed dooddoener.

Over Darfur, feit is dat de darfur rebellen de opstand zijn begonnen en duizenden arabieren hebben omgebracht.

Spoetnik
12-12-06, 18:38
Geplaatst door gh.wille
In de Gazastrook hebben Palestijnse schutters maandagochtend drie kinderen in de leeftijd van 6 tot 10 jaar gedood. Het gaat om de zoontjes van een hoge functionaris van de Palestijnse veiligheidsdienst. De kinderen waren in een auto op weg naar school. Ook de chauffeur werd gedood.

Veel Israeliers lijken op arabieren.

gh.wille
12-12-06, 18:57
Geplaatst door Spoetnik
Veel Israeliers lijken op arabieren.

En omgekeerd ook !
Zou HITLER en z,n trawanten dan toch nog gelijk hebben gehad (aan verwante rassen ) om ze na de Joden hoog op z,n (verlanglijstje ) te plaatsen ???

Maar ik begrijp het wel het zijn uiteraaard de Joden geweest die vermomd als Palestijnen het op hun geweten heben want daar komt het toch op neer , net zoals de onderlinge slachtpartijen tussen bepaalde groepen MOSLIMS in IRAK en uiteraard ook in PALESTINA ,allemaal de schuld van de Joden en ...de Amerikanen !

blij dat ik :nl: ben .

Morosian
13-12-06, 09:59
Geplaatst door Spoetnik
Precies 1 reactie en wel van Morosian, met zijn standaard Darfur/Janjaweed dooddoener.

Ja, dat was ik. Ik heb de onverbeterlijke eigenschap om zaken in een breder perspectief te willen zetten.


Over Darfur, feit is dat de darfur rebellen de opstand zijn begonnen en duizenden arabieren hebben omgebracht.

Ah, het schuldvraag-denken dat hier op dit forum zo floreert. Zelf denk ik persoonlijk dat het belangrijker is om te zorgen dat het geweld stopt, ongeacht de historie.

Vraagje. Er staan twee kleuterschooltjes in brand, in de ene zitten 500 kinderen, in de andere 3; welke brand blus je als eerste?

Vanun
13-12-06, 10:32
Geplaatst door Morosian

Vraagje. Er staan twee kleuterschooltjes in brand, in de ene zitten 500 kinderen, in de andere 3; welke brand blus je als eerste?
Kleuterschool dat tig jaren lang staat te branden.

Morosian
13-12-06, 10:45
Geplaatst door Vanun
Kleuterschool dat tig jaren lang staat te branden.

Ik ben heel blij dat jij niet bij de brandweer werkt.

Vanun
13-12-06, 11:33
Geplaatst door Morosian
Ik ben heel blij dat jij niet bij de brandweer werkt.
De brandweerleden kijken gezellig hoe een kleuterschool jarenlang staat te branden en vertikken het om het gebouw te gaan blussen.

Morosian
13-12-06, 11:41
Geplaatst door Vanun
De brandweerleden kijken gezellig hoe een kleuterschool jarenlang staat te branden en vertikken het om het gebouw te gaan blussen.

Amusante logica.

gh.wille
13-12-06, 20:31
Geplaatst door Spoetnik
Je bedoelt deze topic?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=208758

Precies 1 reactie en wel van Morosian, met zijn standaard Darfur/Janjaweed dooddoener.

Over Darfur, feit is dat de darfur rebellen de opstand zijn begonnen en duizenden arabieren hebben omgebracht.

Nee die bedoelde ik dus niet !
Zoals wel vaker gebeurt hier worden sommige onderwerpen al uitgebreid besproken en/of aangehaald in andere topic,s of je plaatst een topic die doodleuk geen reactie,s krijgt zo als jou topic en die van mij van gisteren"oud nieuws"" luidde de kop .
Als ik me niet vergis was het "stenen gooiende knaapje "" al ter sprake in deze :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=207595

Spoetnik
14-12-06, 12:12
Geplaatst door gh.wille
Nee die bedoelde ik dus niet !
Zoals wel vaker gebeurt hier worden sommige onderwerpen al uitgebreid besproken en/of aangehaald in andere topic,s of je plaatst een topic die doodleuk geen reactie,s krijgt zo als jou topic en die van mij van gisteren"oud nieuws"" luidde de kop .
Als ik me niet vergis was het "stenen gooiende knaapje "" al ter sprake in deze :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=207595

Dat lijkt me sterk aangezien dat kind op 3 december werd vermoord en het laatste bericht de topic die jij aanhaalt van 27 november is.

Ach ja, jouw logica is zowiezo gestoord.

Spoetnik
14-12-06, 12:20
Geplaatst door Morosian
Ja, dat was ik. Ik heb de onverbeterlijke eigenschap om zaken in een breder perspectief te willen zetten.

Pff, maar desondanks heb jij een fixatie op moslims en islam.

Je komt geen topic tegen waar jij het niet over moslims hebben. Triest.




Ah, het schuldvraag-denken dat hier op dit forum zo floreert. Zelf denk ik persoonlijk dat het belangrijker is om te zorgen dat het geweld stopt, ongeacht de historie.

Vraagje. Er staan twee kleuterschooltjes in brand, in de ene zitten 500 kinderen, in de andere 3; welke brand blus je als eerste?

Dus het is verstandig om allereerst de Darfur rebellen te ontwapenen aangezien zij verantwoordelijk zijn voor aanvallen op hulpverleners ed.

Overigens is de brandweer in Iraq en Afghanistan, waar oorspronkelijk helemaal geen vuur was, magoed.

Morosian
14-12-06, 12:54
Geplaatst door Spoetnik
Pff, maar desondanks heb jij een fixatie op moslims en islam.

Je komt geen topic tegen waar jij het niet over moslims hebben. Triest.

Je leest wat je wilt lezen, daar hebben hier meer mensen van.

Zo vielen er tot voor kort 1500 doden per maand in Congo als gevolg van gewelddadigheden, en ook dat voorbeeld haal ik naast de situatie in Darfur veelvuldig naar voren in een poging om het pathologische navelstaren op het Midden-Oosten conflict te doorbreken.

Feit blijft helaas dat een bepaalde groep mensen hier voortdurend blijk geeft van een bijzonder selectieve verontwaardiging en daarnaast absoluut niet in staat is om zich oprecht op te winden over zaken die niets met de Palestijnse kwestie te maken hebben. Als er een Palestijnse kleuter wordt neergeschoten dan schieten de topics als paddestoelen uit de grond, maar dat er tegelijkertijd in Darfur en Congo dagelijks een veelvoud aan slachtoffers valt, daar wordt hier niet of nauwelijks aandacht aan besteed.

Als je spreekt over een fixatie, dan zou ik die typering ook met name loslaten aan een ieder hier die elke scheet die er in het Midden-Oosten conflict gelaten wordt onder een vergrootglas legt, daarmee elke andere humanitaire ramp in de rest van de wereld verontachtzamend.


Dus het is verstandig om allereerst de Darfur rebellen te ontwapenen aangezien zij verantwoordelijk zijn voor aanvallen op hulpverleners ed.

Een wereld zonder wapens zou er een stuk beter uitzien, dat is een feit.


Overigens is de brandweer in Iraq en Afghanistan, waar oorspronkelijk helemaal geen vuur was, magoed.

Je hoort mij dan ook niet zeggen dat ik vind dat de brandweer daar hoort te zijn.

Spoetnik
14-12-06, 15:27
Geplaatst door Morosian
Als je spreekt over een fixatie, dan zou ik die typering ook met name loslaten aan een ieder hier die elke scheet die er in het Midden-Oosten conflict gelaten wordt onder een vergrootglas legt, daarmee elke andere humanitaire ramp in de rest van de wereld verontachtzamend.

Een van de belangrijkste redenen dat het Israel conflict zo'n prominente rol inneemt in de wereld politiek is zionistische lobby. Israel probeert altijd het beeld te schetsen dat het, het democratische bolwerk is in een zee van dictators dat haar omringt. En voor het grootste deel wordt dit beeld geaccepteerd in de westerse wereld, met name de westerse politiek. Op dit forum wordt dit nog eens versterkt door ras zionisten die elke zionistische daad van oppressie goedpraten.

Waar iedereen het er wel over eens is dat er ernstige dingen gebeuren in Sudan en Congo. Mensen zijn er echter over verdeeld of wat het Israelische leger doet, juist is. En dat is nu juist het punt waarom er een fixatie is over het Israel-Palestijnse conflict. Dit lijkt mij vrij evident.

Als je wil zien, zal je snel door hebben dat Israel tegenwoordig niet meer een verlichte democratie is. Het leger en de diverse geheime diensten hebben een positie van invloed waar je bang van wordt. En lees eens over de rules of engagements van het IDF: http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1563273,00.html

Israel is de blinde vlek in Europees en Amerikaans moralistisch vermogen. Daar maken de dictators in de wereld handig gebruik van.

gh.wille
14-12-06, 15:55
Geplaatst door Spoetnik
Dat lijkt me sterk aangezien dat kind op 3 december werd vermoord en het laatste bericht de topic die jij aanhaalt van 27 november is.

Ach ja, jouw logica is zowiezo gestoord.

Gelukkig niet zo gestoord als jou logica !
Niet van plan zijnde om al die topic, s door te spitten zo als jij doet om "" elk slakje te vinden waar evt zout op gestrooid kan worden ""
hield ik al een slag om m,n armen :
IK CITEER:
Als ik me niet vergis was het "stenen gooiende knaapje "" al ter sprake in deze :
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/s...threadid=207595

Overigens sluit ik me aan bij wat morisian al ze treffend weergaf in zijn citaat:
Als je spreekt over een fixatie, dan zou ik die typering ook met name loslaten aan een ieder hier die elke scheet die er in het Midden-Oosten conflict gelaten wordt onder een vergrootglas legt, daarmee elke andere humanitaire ramp in de rest van de wereld verontachtzamend !

:)

Spoetnik
14-12-06, 15:57
Geplaatst door gh.wille


Geef nou gewoon toe dat je ongelijk hebt.

Op dit forum wordt nauwelijks gereageerd op incidenten die plaats vinden in de West-bank. Mensen zijn meer geobsedeerd door een kind dat wordt omgebracht in een Nederlandse school dan in de West-bank of Darfur.

Nederlanders zijn kleingeestig.

gh.wille
14-12-06, 16:43
Geplaatst door Spoetnik
Geef nou gewoon toe dat je ongelijk hebt.

Op dit forum wordt nauwelijks gereageerd op incidenten die plaats vinden in de West-bank. Mensen zijn meer geobsedeerd door een kind dat wordt omgebracht in een Nederlandse school dan in de West-bank of Darfur.

Nederlanders zijn kleingeestig.

Wat een voorbeeld ! logisch dat mensen eerder geobsedeert zijn in iets in hun omgeving (als hier in het dorp iemand omkomt bij een verkeers ongeluk dan praat iedereen er over , en soms komt het wel eens in een dagblad. Het hemd is nu eenmaal nader als de rok ) .
Over het algemeen worden dat soort topic alleen pas geplaatst om vooral aan te tonen hoe slecht de Nederlanders wel zijn !
Hier is eer weer een:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=209751

Maar dat er vandaag weer enkele tientallen doden zijn te betreuren in
IRAK waar de Moslims blijkbaar een soort wedstrijd houden om elkaar uit te moorden zonder aanziens des persoons liefst zelfs zoveel mogelijk vrouwen en kinderen (heeft meer effect denk ik ) en dat de Palestijnse broeders elkaar naar ""goed gebruik "" uit moorden wordt gemakshalve verzwegen of over heen gepraat en als het ffkan de Israeli,s er de schuld van geven !
Over KLEINGEESTIGHEID gesproken.
:zozo:

gh.wille
14-12-06, 16:49
Geplaatst door gh.wille
Wat een voorbeeld ! logisch dat mensen eerder geobsedeert zijn in iets in hun omgeving (als hier in het dorp iemand omkomt bij een verkeers ongeluk dan praat iedereen er over , en soms komt het wel eens in een dagblad. Het hemd is nu eenmaal nader als de rok ) .
Over het algemeen worden dat soort topic alleen pas geplaatst om vooral aan te tonen hoe slecht de Nederlanders wel zijn !
Hier is eer weer een:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=209751

Maar dat er vandaag weer enkele tientallen doden zijn te betreuren in
IRAK waar de Moslims blijkbaar een soort wedstrijd houden om elkaar uit te moorden zonder aanziens des persoons liefst zelfs zoveel mogelijk vrouwen en kinderen (heeft meer effect denk ik ) en dat de Palestijnse broeders elkaar naar ""goed gebruik "" uit moorden wordt gemakshalve verzwegen of over heen gepraat en als het ffkan de Israeli,s er de schuld van geven !
Over KLEINGEESTIGHEID gesproken.
:zozo:

En dann nog ff dit :

Je gaf commentaar maar gemakshalve liet je mijn antwoord weg remember????
Hier je stomme reactie :
geplaatst door gh.wille (verder dus geen vermelding waar je op reageerde !!!!!)
Geef nou gewoon toe dat je ongelijk hebt.

Op dit forum wordt nauwelijks gereageerd op incidenten die plaats vinden in de West-bank. Mensen zijn meer geobsedeerd door een kind dat wordt omgebracht in een Nederlandse school dan in de West-bank of Darfur.

Nederlanders zijn kleingeestig.


doei

Morosian
15-12-06, 19:37
Geplaatst door Spoetnik
Een van de belangrijkste redenen dat het Israel conflict zo'n prominente rol inneemt in de wereld politiek is zionistische lobby. Israel probeert altijd het beeld te schetsen dat het, het democratische bolwerk is in een zee van dictators dat haar omringt. En voor het grootste deel wordt dit beeld geaccepteerd in de westerse wereld, met name de westerse politiek. Op dit forum wordt dit nog eens versterkt door ras zionisten die elke zionistische daad van oppressie goedpraten.

Je hoeft mij helemaal niet te overtuigen van de agressieve Israëlische politiek en de dubieuze rol die het Westen en met name de VS daarin spelen. Ik heb er geen goed woord voor over. Mijn probleem echter is dat ik ook geen goed woord over heb voor de manier waarop de Palestijnen dit conflict menen te moeten oplossen. Die houding schept op dit forum overduidelijk verwarring (Coolassprov had er zelfs een term voor: valse symmetrie) - als je niet voor de Palestijnen bent, dan ben je immers een Zionist of een Nazi.

Die kortzichtige visie is vermoeiend en destructief en leidt tot niets anders dan oeverloze welles-nietes discussies en minstens 1 Zionisten vermoorden bus vol baby's of Joden bombarderen bejaardentehuis topic per dag. Hoewel ik moet toegeven dat de kinderlijke complottheorieën die hiermee vaak gepaard gaan erg amusant zijn, leidt dit soort non-discussies de aandacht af van alle andere humanitaire rampgebieden in de wereld, waarvan er velen, in numeriek opzicht in ieder geval, een factor ernstiger zijn dan de situatie in dit zich al decennia voortslepende conflict.


Waar iedereen het er wel over eens is dat er ernstige dingen gebeuren in Sudan en Congo. Mensen zijn er echter over verdeeld of wat het Israelische leger doet, juist is. En dat is nu juist het punt waarom er een fixatie is over het Israel-Palestijnse conflict. Dit lijkt mij vrij evident.

Mensen zijn er ook over verdeeld wie er schuldig is aan de ramp in Darfur. Als je eerlijk bent, is er maar een reden dat er zo'n fixatie is op het Midden-Oosten conflict, en dat is dat het een klassieke Het Westen tegen de Moslimwereld conflict is. Het Westen slikt alles wat Israël doet of zegt door de sterke Joodse lobby, de Moslimwereld heeft in het conflict de reden gevonden om al haar frustratie en ongenoegen jegens het Westen en de Joden op af te reageren.

Ondertussen blazen moslims zichzelf dagelijks op op marktpleinen en in moskeeën, een veelvoud aan volstrekt onschuldige moslimslachtoffers veroorzakend, maar geen Jihadpuber hier op dit forum die zich daarover opwindt. Maar als Israël een auto beschiet en er zit een kleuter in, dan zijn de rapen gaar. Die pathologische fixatie is in ieder geval vanuit een humanitair standpunt volstrekt onbegrijpelijk.

gh.wille
15-12-06, 19:51
Geplaatst door Morosian
Je hoeft mij helemaal niet te overtuigen van de agressieve Israëlische politiek en de dubieuze rol die het Westen en met name de VS daarin spelen. Ik heb er geen goed woord voor over. Mijn probleem echter is dat ik ook geen goed woord over heb voor de manier waarop de Palestijnen dit conflict menen te moeten oplossen. Die houding schept op dit forum overduidelijk verwarring (Coolassprov had er zelfs een term voor: valse symmetrie) - als je niet voor de Palestijnen bent, dan ben je immers een Zionist of een Nazi.

Die kortzichtige visie is vermoeiend en destructief en leidt tot niets anders dan oeverloze welles-nietes discussies en minstens 1 Zionisten vermoorden bus vol baby's of Joden bombarderen bejaardentehuis topic per dag. Hoewel ik moet toegeven dat de kinderlijke complottheorieën die hiermee vaak gepaard gaan erg amusant zijn, leidt dit soort non-discussies de aandacht af van alle andere humanitaire rampgebieden in de wereld, waarvan er velen, in numeriek opzicht in ieder geval, een factor ernstiger zijn dan de situatie in dit zich al decennia voortslepende conflict.



Mensen zijn er ook over verdeeld wie er schuldig is aan de ramp in Darfur. Als je eerlijk bent, is er maar een reden dat er zo'n fixatie is op het Midden-Oosten conflict, en dat is dat het een klassieke Het Westen tegen de Moslimwereld conflict is. Het Westen slikt alles wat Israël doet of zegt door de sterke Joodse lobby, de Moslimwereld heeft in het conflict de reden gevonden om al haar frustratie en ongenoegen jegens het Westen en de Joden op af te reageren.

Ondertussen blazen moslims zichzelf dagelijks op op marktpleinen en in moskeeën, een veelvoud aan volstrekt onschuldige moslimslachtoffers veroorzakend, maar geen Jihadpuber hier op dit forum die zich daarover opwindt. Maar als Israël een auto beschiet en er zit een kleuter in, dan zijn de rapen gaar. Die pathologische fixatie is in ieder geval vanuit een humanitair standpunt volstrekt onbegrijpelijk.

Komt op hetzelfde neer wat ik al zo vaak heb gezegd !

:duim:

jang0201
17-12-06, 09:43
laten we onze handen maar aftrekken van palestina, irak en andere moslimstaten. men ruimt elkander wel op, zijn wij dr tenminste vanaf :sniper: