PDA

Bekijk Volledige Versie : :(>>>:(ik had alles, en dus zag ik dit niet aankomen...pffff:(<<<:(

loubna&ouarda
12-12-06, 09:49
de hoofdpersonen:
-Yasmina ze is 17 jaar en heeft een zus en zusje najoua(25) en Ouarda(15) en drie broers khaled(18) en rachid(22) en Nordinne(23) en ze woont in Rotterdam,ze heeft Licht groene ogen en steil kastanje-bruin haar tot haar kont,en ze heeft een mooi figuurtje.. alleen een haar ouders zijn gescheiden,ze woont bij haar vader want haar moeder heeft hun toen ze nog klein was verlaten. verder lees je natuurlijk in mijn verhaaltje
-beste vriendin: Anissa 17jaar, grote bruine ogen, mooie volle lippen en zwarte krullen die over haarschouders vallen, heeft een broer heet nasrdin(19),en een zus heet fatima(23), een een moeder en een vader natuurlijk
-Ilyas 17 jaar..blauwe ogen en zwarte krulletjes, twee zussen nayat(19) en raziqa(21),en een zusje loubna(14) een broer fouad(18) en ook moeder en vader
-mootje 17 jaar...donker zwarte ogen en steil zwart haar tot boven zijn oren en HAD drie zussen nadia(19), amira(21),en fadoua(25), en een broertje faisel(15) en twee broers bilal(20) en jawad(22) wel een vader maar geen moeder.....

mohiem dit gaat over 2 meisjes en 2 jongens, die een heel mooi leventje lijden, totdat er wat gebeurt wat ze alle 4 niet zagen aankomen:(

Fara_Nadoriatje
14-12-06, 20:19
Nieuwe Fan begin maar :wink:

loubna&ouarda
15-12-06, 08:21
trrrrr,trrrrr tfoeeee 3lik a wekker,kan ej niet een keer je bek dicht houde en me laten uitslape. ik pakte die wekker en gooi em op de grond, tiende wekker die kapot is. .maarjah moest ie me maar niet wakker make...ik draaide me om op me rug...ik had nt een mooie droomover een mooie witte paard met een hele knappe sexy man erop hij gaf me een hand en ik klom op die paard we reden door een mooie bos met vogels die fluiten, en net dat die k.utwekker afging viel ik van die paard....ik probeerde nog terug te slapen...maar voor dat ik die kans dervoor kreeg, hoorde ik me broer heel hard met zijn f.ucking lelijke stem zingen in de bad kamer,je gaat denken van wat maakt het uit je hoort tog niks...maar NEE die badkamer is net naast mijn kamer...dus het leek net alsof tie naast mij stond te zingen met die lelijke stem van hem..."girllll girlll i going of my miiiiinddd" Zo zingt mijn broer nou,kan je lekker ffmij genieten met mij.....net dat me broer langs mij kamer kwam en ze hoofd naar binne stak..sgreeuwde ik naar hem"eeey a schapenn.euker houd je snavel je kan niet zinge" a skinie ga slape ofso ik kan het wel beter dan jou,of word wakker aa hekss het is al 8 uur"... bij het woordje 8 uur sprong ik uit me bed...liep naar me kast of tewel rende ik naar me kast, en pakte ik snel een legergroene rokje tot net boven me knie en een zwarte d&g truitej met een legen groene vestje, en zwarte panty en leg ik die klaaropmijn bed, en pakte snel een lingerie en sprintte naarde douche voordatme zusje wakker werd...ik nam snel een koude douche..oooh watis dit lekker seg, het leek net alsofje de wereld agterje liet, nou eigenlijk deed ik dat ook ik was egt in dromenland.. toen me vader van benede sgreeuwde datwater niet gratis is... ik hadegt sgeit ik d8 van ik zit lekker in de douche en hij zit benede en de deur is opslot dus was kan hij doen wahahahaha....,ik pakte snel head en shoulders en deed eenbeetje in mijn haar net da tik me haar wou gaan uitspeole...aaaaaaaaaaaaah koud koud koud,ik vloog letterlijk uit de douche,...wolahila ik zat tebibbere, ik deed snel een baddoek om me heem en liepnaar me kamer,ik wou net me lingerie aantrekke toen de deur opeens open ging... me ogen deden egt pijn..k d8 van misgein heb k niet goed geslapen, maar ik was dus die shampoo helemaal vergete... me broer nordinne kwam binne hij keek naar me en wollahila hij lachte zich helemaal dood..."wesh hahahaha wesh wil jij hahahah met shampoo in je hahaha naarschool gaan aa zeeheks....WHAATTT!! hoorde ik dat goed schampoo in mijn haar, ik keek naar mezlef in mijn spiegel en ik zag een een lelijk wijf met witte haar en helemaal rode ogen.. "wajajammaaa inooeee" me broer lag daar nog helemaal in een deuk.. terwijl dit egt helmaal niet grappig is..ik rende snel naard e douche,en deed de sha-shora(die douche dinges ik weet egt niet heo je dat in het nederlands moet segge) aan......ik ging erondere maar die sha-shora gaf alleen ijskoud water... wollah ik was helemaal blauw geworde...ik sgreeuwde naar me vader"bebba, doe aub die geizer aan.. aub???"nee niks daarvan moet je maar leren snel uit de douche te komen".. maar bebba ik heb nog shampoo in me haar... bebba: nou dat kan je tog ook gwn met koud water wassen:phehehe.. wajooooww ik werd egt helemaal para vooral door die shampoo in me ogen, dus ik hield me adem in en stapte onder die koude douche, wolah ma ik hield het twee tellen daaruit of ik vloog al die douche uit..ik had nog steeds shampoo in mijn haar... dus het enigste wat ik deed was douche in douche uit zo ging het maar door tot die shamppoo uit mijn haar gewassen was, ik deed snel me kleren aan pakte mijn telefoon.. en rende naar benede.. ik zag me vader op de bank zitten naar al-jazeera kijke.. Sbah-el geer...bebba: sbah-elgheer.. bebba: en was het lekker onder de douche.. zei met een sneaky lach op zijn gezicht... wolah ik heb op dit moment egt zin om in zijn gezicht te trappe..maar jaah het is en blijft me vadervoor wat voor reen dan ook ,dus het enigste wat ik kon doen, was me neppe glimlach opzette.. "Jhaa het was egt lekker...bebba: trouwens moet je nog niet naar school het is al half 9" wajoow ik rende naar de keuken pakte en appel , en deed me zwarte laarzen aan... en vloog de deur uit....ik moest helemaal naar amsterdam gaan..dus nog een hele rit te gaan....Ik hoorde een stemmetje in me hoofd zeggen: Yasminaaa je kan ook gwn terug naar huis gaan en in je bedje kruipe voor het te laat is... maar nee ik heb al heel veel lessen gemist...opeens ging me telefoon af..hasbi rabbi jama allah allahoe allah.... egt en prachtige anasheed..
ik zag op de scherm dat het Anissa is... oo shit ik ben haar helemaal vergete...!! zal ik opneme of nie.. ik besloot tog om op t neme

Y: jaah???
A: wat jhaaaa waar ben je aaa heksss!!!!, ik zit hier al een uur te w8en!!!
Y: wolah srry sgatje k ben nu pa uit huis en......
A: wattt!! hoebedoel je ik ben nu pas uit huis..heb je al gezien hoe laat het is???
Y: jhaahaaa... maar er was iets gebeurd bij mij huis, weet je?? zal ik het vertelle??? zei ik terwil ik richting metrostation liep.
A: Wajoow ben je wel goed wakker. je wilt hier op je gemakje je verhaaltje aan mij vertelle..waaaah kom snel naar sgool ik w8 bij de poort op je...
Y: ben je nie boos opmij??? :hardlach:
A: neey hoor ik ben egt niet boos op jou hoor.. ik ben alleen heel heeeel piettie kleinbeetje booss..TUUUURLIJK BEN IK BOOS OP JOU WAT DENK JE WEL NIET IK STA HIER AL RUIM EEN HALF UUR OP JE TE W8EN... EN EN ER ZIJN HIER ALLEMAAL VAN DEI LELIJKE ZWANGER MANNE..MET DEI DIKKE BUIKEN NAAR MIJ TE FLUITEN!!!! NEEJ HOOR LIEVERD IK BEN EGT NIET BOOS OPJOU HOOR.A BILLAHILA ALS IKJOU PAK IK VERMORZEL JE LEVEND..DUS KOM SNEL!!!! :fuckit2:
Ik hield die telefoon eenbeetje bij me oor vandaan..want ik denk dat ik aan 1 oor doof ben gworde..zelfs die mense die voorbij lopen die hoorde haar zelfs sgreeuwen..wolahila fdieha...
Y: jhaa lieverd ik kom er aan...beslama :kusgrijs:
A: en snelll!!!!

ik liep snel naar de metro.... ik zag nog een paar marokaanse jongens naar ma fluiten eentje daar van viel me egt op.. hij was egt goed gekleed..hahahaha ik voelde me egt net een gangsta ...tot ik bijna door een banenschil viel....ik hield me net nog vast aan een opa die langs kwam, wollah sfatah ik liep snel door..ik hoorde ze nog lachen..waja jemma...wrm moet dit tog altijd bij mij gebeure.....????

okeej hoor het wel wanneer ik verder moet :zwaai:

Fara_Nadoriatje
15-12-06, 16:39
wollah mooi verhaal , ga snel verder :wink: