PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk onschadelijk gemaakt



chrisutrecht
14-12-06, 01:53
Ze zit er nog, maar ze kan helemaal niks meer. Althans niks schadelijks, nu ze de asielportefeuille kwijt is. Dat Verdonk nog steeds minister is, is vooral een kwestie van vorm.

Ach ja, het was mooier geweest als ze helemaal was weggestuurd, maar dan zou het te ingewikkeld zijn geworden. En het belangrijkste is: veel asielzoekers worden nu niet uitgezet, met name die met kinderen.

Zijn jullie ook tevreden?


(zie ook mijn weblog hierover (http://bonebakker.punt.nl/#306224))

gh.wille
14-12-06, 02:15
Geplaatst door chrisutrecht
Ze zit er nog, maar ze kan helemaal niks meer. Althans niks schadelijks, nu ze de asielportefeuille kwijt is. Dat Verdonk nog steeds minister is, is vooral een kwestie van vorm.

Ach ja, het was mooier geweest als ze helemaal was weggestuurd, maar dan zou het te ingewikkeld zijn geworden. En het belangrijkste is: veel asielzoekers worden nu niet uitgezet, met name die met kinderen.

Zijn jullie ook tevreden?


(zie ook mijn weblog hierover (http://bonebakker.punt.nl/#306224))

Ja hoor het maakt mij niet uit "" hoe meer zielen hoe meer vreugd ""
luidt toch het spreek woord !
Nou wat maken die paar miljoen *)er bij dan nog uit over 40 jaar zitten we met z,n allen letterlijk op een kluitje .
ik niet want dan moet ik 117 jaar worden ; hetgeen me gezien de komende drukte *)net iets te veel zou zijn !

Wens toch iedereen veel geluk toe de komende jaren . *) gezien de huidige aanwas is dat de voorspelling over 40 jaar heeft Nederland ong 17 .000000 inwoners !
En dan te bedenken dat het pool ijs smelt en half Nederland onder water komt (volgens de sombere berichten) !

Gelukig hebben we daar ook een spreekwoord voor: "Wie dan leeft, wie dan zorgt "

En wat Minister VERDONK betreft is ook een spreekwoord voor ""regeren is voor uit zien "" en zij was een van de weinigen die dat probeerde toe te passen , ondanks al haar fouten !

:)

Plutocraat
14-12-06, 16:52
Wat doet Rita Verdonk als ze op TV ziet dat iemand het niet met haar eens is?





























































Uitzetten! :fplayer:

Rachid de 21e
14-12-06, 17:30
Geplaatst door Plutocraat
Wat doet Rita Verdonk als ze op TV ziet dat iemand het niet met haar eens is?
Uitzetten! :fplayer:

Haha ik ga stuk hiero :hihi:

gh.wille
14-12-06, 23:22
Geplaatst door Plutocraat
Wat doet Rita Verdonk als ze op TV ziet dat iemand het niet met haar eens





























































Uitzetten! :fplayer:

:hardlach: kostelijk ! had ,m nog niet gehoord.

sidi bibi
15-12-06, 00:12
[QUOTE]Geplaatst door gh.wille
Ja hoor het maakt mij niet uit [B]"" hoe meer zielen hoe meer vreugd ""
luidt toch het spreek woord !
Nou wat maken die paar miljoen *)er bij dan nog uit over 40 jaar zitten we met z,n allen letterlijk op een kluitje .
ik niet want dan moet ik 117 jaar worden ; hetgeen me gezien de komende drukte *)net iets te veel zou zijn !

Wens toch iedereen veel geluk toe de komende jaren . *) gezien de huidige aanwas is dat de voorspelling over 40 jaar heeft Nederland ong 17 .000000 inwoners !
En dan te bedenken dat het pool ijs smelt en half Nederland onder water komt (volgens de sombere berichten) !

Gelukig hebben we daar ook een spreekwoord voor: "Wie dan leeft, wie dan zorgt "

En wat Minister VERDONK betreft is ook een spreekwoord voor ""regeren is voor uit zien "" en zij was een van de weinigen die dat probeerde toe te passen , ondanks al haar fouten !
Nderland heeft nu ongeveer 16.491.000 inwoners, da's maar een half miljoen erbij in 40 jaar. The World Factbook, bron

gh.wille
15-12-06, 01:42
Geplaatst door sidi bibi
[QUOTE]Geplaatst door gh.wille
Ja hoor het maakt mij niet uit [B]"" hoe meer zielen hoe meer vreugd ""
luidt toch het spreek woord !
Nou wat maken die paar miljoen *)er bij dan nog uit over 40 jaar zitten we met z,n allen letterlijk op een kluitje .
ik niet want dan moet ik 117 jaar worden ; hetgeen me gezien de komende drukte *)net iets te veel zou zijn !

Wens toch iedereen veel geluk toe de komende jaren . *) gezien de huidige aanwas is dat de voorspelling over 40 jaar heeft Nederland ong 17 .000000 inwoners !
En dan te bedenken dat het pool ijs smelt en half Nederland onder water komt (volgens de sombere berichten) !

Gelukig hebben we daar ook een spreekwoord voor: "Wie dan leeft, wie dan zorgt "

En wat Minister VERDONK betreft is ook een spreekwoord voor ""regeren is voor uit zien "" en zij was een van de weinigen die dat probeerde toe te passen , ondanks al haar fouten !
Nderland heeft nu ongeveer 16.491.000 inwoners, da's maar een half miljoen erbij in 40 jaar. The World Factbook, bron

Je hebt gelijk !
die 17.000 000 zouden de limit moeten zijn tegen die tijd nou ,daar gaan ze denk ik met gemak ver overheen ,als we nu al bijna zo ver zijn .

:)

sidi bibi
15-12-06, 21:39
Geplaatst door gh.wille
Je hebt gelijk !
die 17.000 000 zouden de limit moeten zijn tegen die tijd nou ,daar gaan ze denk ik met gemak ver overheen ,als we nu al bijna zo ver zijn .

:)
Je moet voor de aardigheid eens op World Factbook of EVD kijken naar de bevolkingsgroei van verschillende landen, de meeste Europese landen gaan nauwelijks vooruit, Duitsland heeft al een negatief getal. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat afgelopen jaar zo'n honderdduizend Nederlanders hun koffers gepakt hebben en vertrokken zijn waaronder ook heel veel mensen die remigreren.

gh.wille
15-12-06, 22:03
Geplaatst door sidi bibi
Je moet voor de aardigheid eens op World Factbook of EVD kijken naar de bevolkingsgroei van verschillende landen, de meeste Europese landen gaan nauwelijks vooruit, Duitsland heeft al een negatief getal. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat afgelopen jaar zo'n honderdduizend Nederlanders hun koffers gepakt hebben en vertrokken zijn waaronder ook heel veel mensen die remigreren.

Nou dat hoef ik echt niet te doen, dat de meeste Europeese landen nauwlijks meer inwoners krijgen is voornamelijk te danken aan de autotochtone bewoners , en wat het "koffers"pakken betreft misschien hebben deze mensen een ""vooruitziende "" blik !
Inmiddels hebben we wel een bijna (regeringscrisus ) achter de rug omdat de sommige linkse partijen onder aan voering van de P.V.D.A. met (vooruit ziende blik ) de leegloop wil opvangen door zoveel mogelijk buitenlanders *)hier te laten en vast een gebaar maken naar de volgende groep vast uitnodigen om zich hier te vestigen .

*)let wel ik heb niks tegen asiel zoekers en zeker niet voor het uit zetten van mensen die hier al meer dan 10jaar! zitten endan als nog weg moeten dat vind in absurt !
Maar de zgn ""gelukszoekers"" die mogen van mij blijven waar ze vandaan komen .