PDA

Bekijk Volledige Versie : Die zijn weer snel "verdiend" die 35 miljoen dollar



HenkS
14-12-06, 23:36
Israel heeft de Palestijnse MP Haniya 35 miljoen dollar afgenomen toen die daarmee de grens van Egypte naar Gaza wilde overschrijden.
Naar het schijnt heeft Israel eerder laten doorschemeren dat ze Haniya
ongemoeid zouden laten. Hoe typisch!
Volgens een Palestijnse woordvoerder was het geld bedoeld voor Palestijnse ambtenaren die door de economische blokkade van Westerse regeringen al meer dan een half jaar geen salaris hebben ontvangen.
Volgens Israel kwamen ze er op het laatste moment achter dat het geld
bedoeld was voor wapens. Hoe typisch.

ronald
15-12-06, 00:52
Wat raar....ik lees bij NOS.nl dat hij dat in Egypte moest achterlaten. Wat is jouw bron? En wie heeft dat "snel" verdiend? Dat laat je onduidelijk zijn.



http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/12/art000001C71FB0D8C0286D.html


teletekst
lees voor
23:51 14 December 2006
Haniyeh zonder geld Gazastrook in
Israël heeft de Palestijnse premier Haniyeh enige tijd tegengehouden toen hij de Gazastrook vanuit Egypte binnen wilde gaan. Haniyeh had in koffers 35 miljoen dollar bij zich. Dat geld, dat opgehaald was op een reis langs enkele moslimlanden, moest hij in Egypte laten.

De blokkade van Haniyeh leidde tot een felle schietpartij tussen Hamas- en Fatah-leden bij de grenspost. Daarbij is een lijfwacht van de premier gedood.

Haniyehs Hamas-beweging beschuldigde daarop de garde van president Abbas dat dat die heeft geprobeerd de premier te vermoorden. De oudste zoon van Haniyeh, raakte bij het incident gewond.

gh.wille
15-12-06, 01:15
Geplaatst door ronald
Wat raar....ik lees bij NOS.nl dat hij dat in Egypte moest achterlaten. Wat is jouw bron? En wie heeft dat "snel" verdiend? Dat laat je onduidelijk zijn.



http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/12/art000001C71FB0D8C0286D.html


teletekst
lees voor
23:51 14 December 2006
Haniyeh zonder geld Gazastrook in
Israël heeft de Palestijnse premier Haniyeh enige tijd tegengehouden toen hij de Gazastrook vanuit Egypte binnen wilde gaan. Haniyeh had in koffers 35 miljoen dollar bij zich. Dat geld, dat opgehaald was op een reis langs enkele moslimlanden, moest hij in Egypte laten.

De blokkade van Haniyeh leidde tot een felle schietpartij tussen Hamas- en Fatah-leden bij de grenspost. Daarbij is een lijfwacht van de premier gedood.

Haniyehs Hamas-beweging beschuldigde daarop de garde van president Abbas dat dat die heeft geprobeerd de premier te vermoorden. De oudste zoon van Haniyeh, raakte bij het incident gewond.

Ja dit is ff andere koek als HenkS beweert ,zoals gewoonlijk wordt de boel weer ""typisch"" verdraaid !!
Maar wel logisch gezien de gevolgen dat de de Palestijntjes zich gebroederlijk op de (vermeende )prooi storten !
Vraag me af of deze ""BROEDERS"" morgen gezamelijk in de MOSKEE zitten ??
Gezien het ""geschil"" dat ze blijkbaar wel opgelost hebben :kalasniko

Witte78
15-12-06, 01:21
Geplaatst door gh.wille
Ja dit is ff andere koek als HenkS beweert ,zoals gewoonlijk wordt de boel weer ""typisch"" verdraaid !!
Maar wel logisch gezien de gevolgen dat de de Palestijntjes zich gebroederlijk op de (vermeende )prooi storten !
Vraag me af of deze ""BROEDERS"" morgen gezamelijk in de MOSKEE zitten ??
Gezien het ""geschil"" dat ze blijkbaar wel opgelost hebben :kalasniko

Het meest typische vind ik nog wel dat vele op deze site de westerse media er van beschuldigen de boel te verdraaien, met als reactie hierop deze zelfde mensen elk bericht wat ze tegenkomen zelf ook proberen te verdraaien.

Zo van, zei doen het, dan doe ik het ook.

HenkS
15-12-06, 01:35
[QUOTE]Geplaatst door ronald
[B]Wat raar....ik lees bij NOS.nl dat hij dat in Egypte moest achterlaten. Wat is jouw bron? En wie heeft dat "snel" verdiend? Dat laat je onduidelijk zijn.

Je m'excuse Ronald. Ik heb me vergist. Veroorzaakt door slordig lezen en zeker ook mijn beeld van Israel.
Het geld schijnt inderdaad in Egypte te zijn gebleven.

"Javier Solana, the EU foreign policy chief, said: "The money he was carrying is not across the border, it is now in a bank in Egypt."
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/1D2087F6-EC45-4F8B-872B-49B8A17CF51D.htm