PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben op zoek naar mijn prins

roosje23
19-12-06, 20:21
Hoi,

Via deze weg probeer ik mijn prins te vinden.
Reageer en we komen erg gauw genoeg wel achter of het klikt.

tot gauw.

Rochdi26
25-12-06, 11:49
Assalaamu 3alaykum zuster,

Vooropgesteld ik hoop dat je in goede staat van gezondheid en imaan verkeren inshaAllah.

Even wat over mezelf vertellen zonder dat je mijn foto's gezien hebt. Ik ben een zeer leuke jongen, van 28 jaar. Ik ben 1,87 m lang. (zeer leuke ogen trouwens). Ik ben redelijk sportief,

ik ben iemand met wie je lekker kan praten lachen ben heel open en dat zoek ik ook in een vrouw. De reden dat ik jou een mailtje stuur is omdat ik zo ontzettend graag samen met een lieve meid als jij !!! in contact te komen .....
Ik wil wel wat meer over mezelf vertellen, maar via een PM, wacht ik daar nog even mee.

En als je nieuwsgierig bent en wil je meer van me weten en me beter leren kennen hoor ik het van je !!!!

spreek ik je aan aarzel dan niet en laat wat horen

Groetjes,

Karim
[email protected]

Nadeem
25-12-06, 18:55
Heb je geen eisen?

kalu
26-12-06, 15:49
nleuke?

Salah Edin 22
29-12-06, 12:29
Dag zuster ik heb je bericht gelezen van daar deze reactie ik ben ook op zoek naar een ware vrouw. Het lijkt mij heel leuk om insallah jou beter te leren kennen en je man te worden insallah .Ha ha het is niet de gebruikelijke wijze om een vrouw te zoeken maar het leek mij ook wel een betje spannend om het te doen kijk ik heb je niet gezien en jij mij ook niet maar het zal wel goed komen.

nu even iets over mij

ben een vrolijke jongen en spontaan en volg islam op de voet dat is wel belangrijk dat jou intressen er ook naar toe gaat / ik ben niet extreem vaar vind wel dat je moet bidden en dat je niet moet vergeten waar je vandaan komt watt nog meer ik heb kort zwart haar bruine ogen iniedergeval zie er niet slecht uit en ben 22 jaar oud ik woon op mij zelf in eindhoven werk en ga naar school nou ik hoop dat je even genoeg weet zo niet kan je mij en sms stuuren met je nummer dan stuur ik je er ook een met mijn mail adres op ok insallah komt het goed en ben ik je prins op het witten paard

khaled105
07-01-07, 12:09
waar zijn jullie allemaal ingodsnaam allemaal meebzig jongens die meisje wil niet trouwen ze wil eest genieten...... ja genieten dat hoort bij het leven tegenwoordig

wuld
07-01-07, 14:24
Hoi Roosje
Nou heb je het ook al moeilijk om je droomprins te vinden, nou ik kan
maar moeilijk mijn prinses vinden...zou tegen welke problemen stuit jij
op....misschien kunnen we elkaar helpen zoeken....
Als je dat wat lijkt laat het me dan weten
groetjes.

Flupke.
09-01-07, 22:02
Geplaatst door roosje23
Hoi,

Via deze weg probeer ik mijn prins te vinden.
Reageer en we komen erg gauw genoeg wel achter of het klikt.

tot gauw. Ik reageer, en dankzij de rechterknop van mijn muis klikt het tussen ons.

alatif
10-01-07, 16:47
Hoi roosje. Nou ik ben geen prins, maar als je opzoek bent naar een gewoon jongen dan ben je welkom.

[email protected]

De groeten.

Zjuan
14-01-07, 22:45
Mag ik even vragen waarom je op straat, school, trein of werk geen leuke jongen tegen bent gekomen? Niet dat via internet iets mis is ofzo, maar klaarblijkelijk ben je niet spontaan (lees:knap) genoeg om aangesproken te worden. succes! (prins, pfft... achterhaalde bulls###, teveel cartoons gekeken)

said1975
17-01-07, 16:02
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem