PDA

Bekijk Volledige Versie : Man overleeft val van 4572 meter



Marsipulami
21-12-06, 09:05
Man overleeft val van 4572 meter


Een Britse waaghals heeft onlangs miraculeus veel geluk gehad toen zijn parachute bij het skydiven dienst weigerde. De man overleefde een val van maar liefst 4572 meter, dankzij een bessenstruik.

De 25-jarige Michael Holmes stortte aan een snelheid van 160 km/u naar beneden, maar het dichte struikgewas redde zijn leven.

,,Het ging allemaal goed totdat ik mijn parachute probeerde te openen op 1200 meter. Dat mislukte en toen ook mijn reserveparachtute het begaf, dacht ik dat mijn leven voorbij was'', vertelt Holmes in de Britse krant The Sun.

Toch heeft het voorval niet al te veel indruk nagelaten op de valschermspringer. ,,Ik kan niet wachten om opnieuw te springen. Dit schrikt me niet af'', zegt hij vastberaden. ivb

Witte78
21-12-06, 11:32
Geplaatst door Marsipulami

Toch heeft het voorval niet al te veel indruk nagelaten op de valschermspringer. ,,Ik kan niet wachten om opnieuw te springen. Dit schrikt me niet af'', zegt hij vastberaden. ivb


Ach ja, hoe groot is nu de kans dat TWEE keer in je leven je valscherm niet open gaat tijdens een sprong :D

JohannaH
21-12-06, 11:46
Sorry hoor maar waarom staat deze discussie als openingsthread op de beginpagina?

Joesoef
21-12-06, 16:38
Ff kijken na hoeveel reply's het gaat over achterlijke moslims en arme zionisten.

Spoetnik
21-12-06, 17:40
Geplaatst door Joesoef
Ff kijken na hoeveel reply's het gaat over achterlijke moslims en arme zionisten.

Maar als Mohammed uit een vliegtuig springt dan staat de wereld in brand.

Olive Yao
21-12-06, 21:38
Geplaatst door Joesoef
Ff kijken na hoeveel reply's het gaat over achterlijke moslims en arme zionisten.
4572 meter? Da’s niks vergeleken bij Gibreel Farishsta en Salahuddin Chamchawala. Die vielen van 10.000 m hoog uit een vliegtuig en overleefden het. En dat was het begin van hun wonderlijke avonturen, verteld in Salman Rushdie’s De Duivelsverzen.

sweety-mocro
21-12-06, 21:42
jah