PDA

Bekijk Volledige Versie : Scenario: de atoom bom uit Rusland.



DieSter
23-12-06, 20:17
Polonium, zeer zeldzaam en gebruikt tegen een ex spion die beweerde dat de aanslagen in Moskow door de rusische geheime dienst zelf zijn gepleegd en niet door checheense "rebellen" om zo een excuus te hebben om de deel republiek Chechenie binnen te vallen en daar op brute manier op te treden. Om een ex KGBer te vermoorden met Polonium is wel heel merkwaardig en niet echt "geheim", het moest dus in het nieuws komen en "high profile" zijn anders zouden ze hem wel gewoon met een "onzichtbaar" gif hebben vermoord....het moest dus de kranten koppen halen...waarom dus Polonium?

Polen, is nu tot de Europese unie getreden en heeft een hele grote grens met wit rusland...

Europa moet zijn bek dichthouden over Chechenie en de mensenrechten schennis die daar aan de gang is.

Als een atoom bom tot ontploffen wordt gebracht in bijv. Rotterdam dan worden de Moslims meteen daarvan beschuldigt en dan kan Rusland weer vlink "huishouden" in chenchenie tegen die "baarbaarse moslims", Israel zou daar ook geen probleem mee hebben want dan kunnen ze weer leuk landje veroveren, en natuurlijk Iran ff aanpakken.

Een onwaarschijnlijk cenario? misschien onderschat ik de waarde van liefde....

888
24-12-06, 09:44
Wat mij toch is opgevallen rond de ex-spion en over vergiftiging met Polonium, dat de pers heel terughoudend is.

Dit is eigenlijk terrorisme van de Russen op een slim abstract wetenschappelijk niveau.

Dit is veel enger en gevaarlijker, dan men denkt.

DieSter
24-12-06, 12:14
Geplaatst door Vicky
Wat mij toch is opgevallen rond de ex-spion en over vergiftiging met Polonium, dat de pers heel terughoudend is.

Dit is eigenlijk terrorisme van de Russen op een slim abstract wetenschappelijk niveau.

Dit is veel enger en gevaarlijker, dan men denkt.

De pers is terughoudend? ik vind de Prime Minister van Groot Britanie en Duitsland helemaal terughoudend....net alsof de geheime diensten geen conclusies uit deze hele affaire hebben getrokken...natuurlijk mag het volk niet ongerust worden dus gaat het de doofpot in....

observer
24-12-06, 20:07
Geplaatst door DieSter


Als een atoom bom tot ontploffen wordt gebracht in bijv. Rotterdam dan worden de Moslims meteen daarvan beschuldigt en dan kan Rusland weer vlink "huishouden" in chenchenie tegen die "baarbaarse moslims", Israel zou daar ook geen probleem mee hebben want dan kunnen ze weer leuk landje veroveren, en natuurlijk Iran ff aanpakken.

Een onwaarschijnlijk cenario? misschien onderschat ik de waarde van liefde.... een atoombom op rotterdam zou bijna nog meer moslims dan niet moslims doden

Spoetnik
24-12-06, 20:14
Geplaatst door observer
een atoombom op rotterdam zou bijna nog meer moslims dan niet moslims doden

Ah jij bent een aanhanger van de alle allochtonen zijn moslim theorie.

Ter informatie: ongeveer 10% van de Rotterdamse bevolking is moslim.

observer
25-12-06, 00:42
Geplaatst door Spoetnik
Ah jij bent een aanhanger van de alle allochtonen zijn moslim theorie.

Ter informatie: ongeveer 10% van de Rotterdamse bevolking is moslim. dat % klopt niet geheel

45,7% van de bevolking van rotterdam was in 2005 "allochtoon" de grootste groepen surinamers, turken, marokanen de laatste 2 vrijwel exclusief moslim de eerste een deel

vergeten wordt dat 3e generatie in dit % als autochtoon wordt meegeteld en dus het % moslims onder autochtonen dus ook stijgt (de komende 15 jaar meer dan 20000 ie 4 % van de bevolking)

het werkelijk % moslims in rotterdam is afhankelijk van wie je mag geloven 20 30%

Spoetnik
25-12-06, 12:28
Geplaatst door observer
dat % klopt niet geheel

45,7% van de bevolking van rotterdam was in 2005 "allochtoon" de grootste groepen surinamers, turken, marokanen de laatste 2 vrijwel exclusief moslim de eerste een deel

vergeten wordt dat 3e generatie in dit % als autochtoon wordt meegeteld en dus het % moslims onder autochtonen dus ook stijgt (de komende 15 jaar meer dan 20000 ie 4 % van de bevolking)

het werkelijk % moslims in rotterdam is afhankelijk van wie je mag geloven 20 30%

Ik weet niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar volgens het CBS was het aantal moslims in 2005 10.2% van de bevolking.

( ik kan even de cijfers van 2005 niet vinden maar in 2004 was het 10% volgens het CBS
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components//actueel/rtlnieuws/2004/09_september/20/binnenland/0920_Moslims_in_Nederland_1100.xml

)

DieSter
25-12-06, 12:44
Geplaatst door observer
een atoombom op rotterdam zou bijna nog meer moslims dan niet moslims doden


Dat slaat als een tang op een varken...

observer
25-12-06, 14:03
Geplaatst door DieSter
Dat slaat als een tang op een varken... blijft een raar spreekwoord

wie wil er nu met een tang op een varken slaan

een moker oke dat zou nog kunnen

tangen zijn niet ontworpen om mee te slaan

DieSter
25-12-06, 15:12
Geplaatst door observer
blijft een raar spreekwoord

wie wil er nu met een tang op een varken slaan

een moker oke dat zou nog kunnen

tangen zijn niet ontworpen om mee te slaan

Nee, als een tang op een varken wordt geslagen dan stuitert deze (het heeft dus geen enkel resultaat)

helaas.

Maar wie weet worden we nog eens een keer echt wakker....

888
27-12-06, 13:58
Geplaatst door DieSter
De pers is terughoudend?
Heb niets anders gemerkt, dat de pers wat voorzichtig is. Alhoewel is dit niet helemaal zo.


ik vind de Prime Minister van Groot Britanie en Duitsland helemaal terughoudend....net alsof de geheime diensten geen conclusies uit deze hele affaire hebben getrokken...natuurlijk mag het volk niet ongerust worden dus gaat het de doofpot in....
Ze moeten wel. Het gaat om een zeer gevaarlijke situatie en moet in hoge kringen, tot een diplomatieke oplossing komen in deze geheime crisis. Het is een crisis dat nog dateerd uit de Koude Oorlog.