PDA

Bekijk Volledige Versie : de ware aard!!



gh.wille
25-12-06, 02:41
De ware aard van onze( deskundige ) Moderator AL-SAWR komt boven water!!
DEZE VULGAIRE MAN KAN NIET TEGEN DE WAARHEID DUS DAN GEEF JE TEGENSTANDER DUS GEFINGEERDE STRAFPUNTEN!!

nogmaals ik vervloek SOORT dit tuig!! Vulgair en tuig? Je neemt wel grove uitspraken in je mond. Het is voorbij! Al Sawt.
Mij zie je hier niet meer!

Met dank aan al die fijne en goede mensen die ik ook hier heb leren kennnen,al waren we het niet altijd eens daar zijn dicussies voor tenslotte
REST MIJ IEDER EN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2007 TOE TE WENSEN!

groet

gh.wille jr

III
25-12-06, 03:22
Jij komt wel weer terug als het vaarwater rustiger is.
Zo gaat het altijd.

Als men zou weten dat de vijand in ieders hoofd zit en dat jij jouw vijand hennentwille doodt, dan zullen ze jou willen doden om hem te redden.
Zij geloven dat hun vijand hun beste vriend is, alleen omdat hij ze heeft voorgelogen dat hij hen is...

Ik verwacht binnen afzienbare tijd jouw terugkomst hier.
Voor de loutering hoef je het niet te doen, want jij weet dat je hen niet elpt omdat je van ze houdt, maar omdat je ze bent!

Al Sawt
27-12-06, 14:00
Geplaatst door gh.wille
De ware aard van onze( deskundige ) Moderator AL-SAWR komt boven water!!
DEZE VULGAIRE MAN KAN NIET TEGEN DE WAARHEID DUS DAN GEEF JE TEGENSTANDER DUS GEFINGEERDE STRAFPUNTEN!!

nogmaals ik vervloek SOORT dit tuig!!

Mij zie je hier niet meer!

Met dank aan al die fijne en goede mensen die ik ook hier heb leren kennnen,al waren we het niet altijd eens daar zijn dicussies voor tenslotte
REST MIJ IEDER EN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2007 TOE TE WENSEN!

groet

gh.wille jr Wentel jezelf voornamelijk in slachtofferschap!

Je hebt strafpunten gehad wegens beschuldigingen van antisemitisme. Ik had je nog een kans gegeven, om beschuldigingen te staven met citaten van mijn hand. Wat je helaas niet kon.

Thermopylae
27-12-06, 14:24
@ Al Sawt.

"Wat je helaas niet kon."

Dus je had liever gehad, dat hij met onderhavige citaten wel antisemitisme had kunnen aantonen?

janus
27-12-06, 15:37
Geplaatst door sjeng
nou ben ik erg benieuwd naar het belastend materiaal. :denk:

Het is maar wat je "belastend noemt" bij AL-SAWT ben je al in overtreding als je hem '' geen vriend van de Joden noemt " en Israel hater.
Zelf vergeet hij de uiterst geraffineerde en beledigende opmerkingen aan het adres van gh .wille die hij blijkbaar in een verwoedde poging doet om de"gevatheidsprijs" van 2006 als nog in de wacht te slepen .

:hihi:

Gerard074
27-12-06, 15:42
Geplaatst door Al Sawt
Wentel jezelf voornamelijk in slachtofferschap!

Je hebt strafpunten gehad wegens beschuldigingen van antisemitisme. Ik had je nog een kans gegeven, om beschuldigingen te staven met citaten van mijn hand. Wat je helaas niet kon.

Hier ben ik het met je eens.

Als je iemand beschuldigd hoor je daar citaten bij aan te leveren.


ps. dus als iemand voor racist wordt uitgemaakt ook dan graag citaten.

janus
27-12-06, 16:14
Geplaatst door Gerard074
Hier ben ik het met je eens.

Als je iemand beschuldigd hoor je daar citaten bij aan te leveren.


ps. dus als iemand voor racist wordt uitgemaakt ook dan graag citaten.

Misschien heb je hier iets aan !
quote:
Geplaatst door IbnRushd
Gh.wille moet je niet serieus nemen. :tik: :tik: Sultan Mubarad ken ik niet en naar mijn weten was dat ook geen alias van hem. Kennelijk bedoelt hij sultan Murat IV, maar die heeft nooit 60.000 'burgers' vermoord, naar mijn weten. Wel 20.000 rebellen in Anatolië. Volgens mij was 't in 1631/2 gebeurd en niet in 1638. (bron: wikipedia)
Gh.Wille is heel apart.

Tweede wereldoorlog leest hij aan de hand van oorlogsgraven. En de Islam aan de hand van museumstukken. :tik: :tik:

Zelfs een kind van 12 beseft dat het geen realistisch inzicht levert in geschiedenis. :tik: :tik:

janus
27-12-06, 16:34
Geplaatst door Gerard074
Hier ben ik het met je eens.

Als je iemand beschuldigd hoor je daar citaten bij aan te leveren.


ps. dus als iemand voor racist wordt uitgemaakt ook dan graag citaten.

Deze misschien???
Geplaatst door gh.wille
Ja net zo als jij overal het WESTEN van beschuldigd !!of beter nog deAmerikanen en uiteraard de Joden (pardon het zijn alleen maar de Zionisten die de boosdoenders zijn ).
Indd haal ik de ''Sulthans"" erbij en ook het feit wat ik niet eerder oemde dat o.a MOEBARAD wel degelijk:

TE VUUR EN MET ZWAARD zijn GELOOF OPDRONG !*)

En deze despoot was echt niet de enige!!

Ook waren er genoeg heel erg goed Sulthans bij o.a SELIM.

*)
Ende bronnen die kun je vinden in o.a jet TOPKAPI museum ( het voormalige YILDIZ het ""optrekje van de Sulthans
Maar als je daar zelf te beroerd voor bent en nog banger om beroert worden van de wandaden die begaan zijn moet je ervooral niet gaan kijken !!!!
Zelf heb ik hier herhaaldelijk boekwerken enz genoemd ,aangezien het me nog al veel moeite kost en niet weet hoe ik ze copieren moet met mijn bescheiden scanner ,bovendien heb ik maar enkele van de tientallen boekwerken .
Zal ik je er nog een paar noemen (nogmaals het lezen van deze door ooggetuigen geschreven boeken kunnen typetje,s zoals jij blijvend schade toebrengen!!)
Maar dan klopt het daar natuurlijk niet !de history die daar beschreven is zijn allemaal grove leugens kan toch niet anders !
Ik denk zelfs dat het de JODEN zijn geweest die dat beschreven hebben en het stiekum het Museum hebben binnen gesmokkeld ja dat zal het wel zijn !!


Hier heb je vast een boekwerkje waar je ff mee vooruit kunt:
History off the Ottoman Empire till 1828 ( 2parts ) by Uphan Edwarts

Edited Version of grand Seigneur,s Seraglio (1650) dit boek werk is ook te vinden in LONDEN!!

Verder verwijs ik je naar de beschrijvingen van dhr ILLBAN Oz voormalig directeur en beheerder van het TOPKAPI museum die de authentieke welliswaar anonyme geschiedenisschrijvers en hun beschrijvingen weer geven ,van wat er zich afspeelde tijdens de (uitstapjes) van de SULTHANS naar o.a BAGDAD, JERUZALEM , WENEN *)en vele andere landen en plaatsen waar gek genoeg na het ;bezoek en ondanks de verkrachtingen ,martelingen en moorden van de Sulthan(s) en zijn troepen de geteisterde bevolking zich spontaan en uiteraard geheel uit vrije wil zich bekeerde tot de ISLAAM .
(m.u.z van WENEN dat helaas niet veroverd werd, integen deel zelfs de expansie drift wist te stoppen )

Mocht je nog twijfelen dan heb ik nog de beschikking voor je over ong 65 boekwerken die hoewel door verschillende geschiedkundige schrijvers geschreven allemaal nagenoeg op het zelde neerkomen !
Een vrij recent en goed boekwerk is ook te vinden in Parijs waar ook foto matriaal bij zit Le Paleis Yilditz et le Sublime Porte (1897) !
Verder zijn er gelukkig ook nog foto,s en kranten enz van de laatste Sulthans en hun ongelooflijke aan het waanzinnige grenzende rijkdommen , hun honderden ongelukkigen die tot een deel van hun hofhouding behoorden (haremdames maar ook zwakzinnige mensen die tot vermaak dienden ).
De beschrijvingen zijn een scenario waar de ;;HEL van DANTE slechts een vlakkerend vlammetje bij zou zijn !!
Nog steeds leuk ? ik kan je met nog veel meer feiten confronteren maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg om te stellen dat niet alleen het""WESTEN"" zulke veroveringen op zijn naam heeft!

Voor de goede orde dit is het antwoord van AL-SAWT hoor!
ik verwijs na her onderstaande:

Hoop dronkenmans geleuter en weinig inhoud.

Ik vroeg duidelijk naar bronnen die wetenschappelijk gestaafd zijn en duidelijk aangeven dat Sultan Moebared inderdaad het geen deed waar jij van hem beticht.

Maar helaas verzaak je wederom om jouw beweringen te staven. Jij verwijst mij ondermeer naar een boekwerk van 17e eeuw. Moet ik nu geloven dat een 17e eeuwse boekwerk objectieve feiten bevat die kloppen? In die tijd werd je al op een brandstapel gegooid als je beweert dat aarde om de zon draait.


Nee, voor mijnheer Gh. Wille is het een objectieve boek. En niet alleen dat, maar onze zeeman verwijst zelfs naar museums om zijn gelijk te bewijzen.

Hiermee gaat hij automatisch vanuit dat relikwieen uit die tijd ook een correcte historisch overleving vertellen.

Maar onze stoere zeebonk probeert zich in alle bochten te wringen, om te laten zien dat de Islam een moordende religie is. En dat het Christendom, met name jouw katholieke deel, een uiterst vriendelijke en tolerante religie was.



P.S. Als jij mij nog een keer van antisemitisme *(beticht en dat zonder bewijzen, dan zijn jouw dagen hier geteld.

cote Janus
*) niets te vinden

super ick
27-12-06, 16:52
Mensen mensen,

Laten we niet vergeten dat als je je leven onderdrukt bent, geen vrije pers kent en een geloof ingeramd krijgt dat het dan een paar generaties duurt voordat je met de vrijheid om kunt gaan zonder de grenzen uit het oog te verliezen en eigen rechtertje te gaan spelen.

Mijnheer Sawt, de (sl)echte Goy heeft zijn moderatorschap gebruikt om een andersdenkende de mond te snoeren.

Voorbeeldjes hebben hoe vaak ik al beschuldigd ben dat ik anti-islam ben? Als moderator kan je dus diegene bannen? Blijft er weinig meer over. Dus waarom verschil maken tussen anti-semiet en anti-islam? Sommigen mogen hier duidelijk meer dan anderen.
Fundies krijgen hier vrij spel met posten van negatieve berichten over alles wat westers is. In de natuur noemen ze een dergelijk verschijnsel parasitisme.

Spoetnik
27-12-06, 16:58
Geplaatst door super ick
Voorbeeldjes hebben hoe vaak ik al beschuldigd ben dat ik anti-islam ben?

Jij bent toch anti-islam?

janus
27-12-06, 17:10
Geplaatst door Spoetnik
Jij bent toch anti-islam?

Ook hier weer de vraag waar blijkt dat uit?

En is gh wille ook anti ISLAM alleen omdat hij de geschieddenis citeert aan de hand van boeken en feiten ?

Spoetnik
27-12-06, 17:11
Geplaatst door janus
Ook hier weer de vraag waar blijkt dat uit?


Ik stel een vraag.

janus
27-12-06, 18:17
Geplaatst door Spoetnik
Ik stel een vraag.

Ja dat klopt ,
En ik gaf het antwoord , want bij het doorlezen van de (gewraakte topic) kwam ik tot de conclussie dat je een vraag indien mogelijk zo moet verdraaien dat het een wedervraag wordt, of je stelt gewoon een wedervraag als antwoord.
p.s ook van jou geleerd hoor.

:zwaai:

Spoetnik
27-12-06, 18:49
Geplaatst door janus
Ja dat klopt ,
En ik gaf het antwoord , want bij het doorlezen van de (gewraakte topic) kwam ik tot de conclussie dat je een vraag indien mogelijk zo moet verdraaien dat het een wedervraag wordt, of je stelt gewoon een wedervraag als antwoord.
p.s ook van jou geleerd hoor.

:zwaai:

Ik stelde de vraag niet aan jou.

janus
27-12-06, 19:09
Geplaatst door Spoetnik
Ik stelde de vraag niet aan jou.

Dat maakt toch niks uit het is een discussie , maar kan het me voorstellen hoor.
:eek:

super ick
27-12-06, 22:31
Geplaatst door Spoetnik
Jij bent toch anti-islam?

waar baseer jij dat dan op?

Spoetnik
28-12-06, 13:54
Geplaatst door super ick
waar baseer jij dat dan op?

Gewoon een antwoord geven. Ja/Nee.

gh.wille
29-12-06, 00:08
Geplaatst door Spoetnik
Gewoon een antwoord geven. Ja/Nee.

WAAR KEN IK DIT TOCH VAN?
FF NADENKEN ?
JA VAN PRESIDENT BUSH ALLEEN ZIJN KEUZE PAKKET WAS IETS GERAFFINEERDER :HIJ GAF NL HET ANTWOORD ZELF AL:

WIE NIET VOOR ONS IS,IS TEGEN ONS !

LEUK HE DIE BUSH TOCH !

:stout:

super ick
29-12-06, 11:39
Geplaatst door Spoetnik
Gewoon een antwoord geven. Ja/Nee.

Mag je mij eerst vertellen voor of tegen welke Islam ik moet zijn.

Die van barmhartigheid en geen dwang (die helaas niet in het M.O. geparaktiseerd wordt),

Of die van intolerantie, wraak en Jihad?

Al Sawt
29-12-06, 16:23
Geplaatst door Thermopylae
@ Al Sawt.

"Wat je helaas niet kon."

Dus je had liever gehad, dat hij met onderhavige citaten wel antisemitisme had kunnen aantonen? Met helaas, doel ik op het feit dat de beschuldigingen niet hard kunnen worden gemaakt en dat ze daarmee nadeelig gevolgen hadden voor betreffende persoon.

Al Sawt
29-12-06, 16:24
Geplaatst door sjeng
nou ben ik erg benieuwd naar het belastend materiaal. :denk: Kom maar op!

Al Sawt
29-12-06, 16:28
Geplaatst door sjeng
ja ik moest ook erg lachen toen ik zag dat al-sawt moderator was geworden. is net zoiets als het josti-band broertje van saddam hoessein eindredacteur te maken van "de waarheid". Ik moet ook erg lachen als onze Joodse medeprikkers klagen over censuur. Terwijl ze alle vrijheden hebben om hun sympathie tegenover Israel en haat tegenover tegenpartij te spuwen. En dan te bedenken dat Joods.nl een zeer strikt censuurbeleid voert.

Is net zo geloofwaardig als claimen dat Sjeng en een Sefardische jood, semitische broeders van elkaar zijn.

Al Sawt
29-12-06, 16:34
Geplaatst door super ick
Mensen mensen,

Laten we niet vergeten dat als je je leven onderdrukt bent, geen vrije pers kent en een geloof ingeramd krijgt dat het dan een paar generaties duurt voordat je met de vrijheid om kunt gaan zonder de grenzen uit het oog te verliezen en eigen rechtertje te gaan spelen.

Mijnheer Sawt, de (sl)echte Goy heeft zijn moderatorschap gebruikt om een andersdenkende de mond te snoeren.

Voorbeeldjes hebben hoe vaak ik al beschuldigd ben dat ik anti-islam ben? Als moderator kan je dus diegene bannen? Blijft er weinig meer over. Dus waarom verschil maken tussen anti-semiet en anti-islam? Sommigen mogen hier duidelijk meer dan anderen.
Fundies krijgen hier vrij spel met posten van negatieve berichten over alles wat westers is. In de natuur noemen ze een dergelijk verschijnsel parasitisme. Mensen mensen.

Als het inderdaad geval was dat mijn moderatorschap ertoe diende om andersdenkenden de mond te snoeren.

Dan vraag ik mij af, waarom Superdick nog hier reacties kan plaatsen en zijn gal over mijn moderatorschap kan spuwen.

Al Sawt
29-12-06, 16:35
Geplaatst door janus
Ook hier weer de vraag waar blijkt dat uit?

En is gh wille ook anti ISLAM alleen omdat hij de geschieddenis citeert aan de hand van boeken en feiten ? En waar blijkt uit dat ik antisemitisch ben!

Al Sawt
29-12-06, 16:38
Geplaatst door super ick
Mag je mij eerst vertellen voor of tegen welke Islam ik moet zijn.

Die van barmhartigheid en geen dwang (die helaas niet in het M.O. geparaktiseerd wordt),

Of die van intolerantie, wraak en Jihad?
Nee over de Islam dat zich niet heeft bezondigd aan inquisitie, vervolging van andersdenkende, tot dwang bekering van religieuze minderheden of uitmoorden ervan.

Foxcave1
29-12-06, 17:30
Geplaatst door Al Sawt
Nee over de Islam dat zich niet heeft bezondigd aan inquisitie, vervolging van andersdenkende, tot dwang bekering van religieuze minderheden of uitmoorden ervan.


Eeuh, wordt die vorm van de Islam ook beleden, of is die vorm van de Islam het zoveelste sprookje?

Noem mij bijvoorbeeld 1 Islamitisch land waar geen van bovenstaande zaken hebben plaatsgevonden of nog plaatsvinden.

En mijn persoonlijke mening over het aanstellen van jouw als moderator? Het zuigt nog meer dan een OB!

Freya is al niets, jij bent zo mogelijk nog minder.

Witte78
29-12-06, 23:04
Jij verwijst mij ondermeer naar een boekwerk van 17e eeuw. Moet ik nu geloven dat een 17e eeuwse boekwerk objectieve feiten bevat die kloppen? In die tijd werd je al op een brandstapel gegooid als je beweert dat aarde om de zon draait.


Nee, voor mijnheer Gh. Wille is het een objectieve boek. En niet alleen dat, maar onze zeeman verwijst zelfs naar museums om zijn gelijk te bewijzen.



Ik vond deze quote wel lollig. Zeker als die komt van iemand die tot op de letter in een boek van rond de 4e eeuw geloofd. Ik vraag me ook strek af hoe je anders dan van geschriften de geschiedenis moet achterhalen. Je kan een en ander reconstrueren met opgravingen. En je hebt nog mond op mond vertellingen. Maar of die nu zo noukeurig zijn? :confused:

Maargoed, verder is dit hele topic maar kinderachtig gedoe :boogie:

super ick
30-12-06, 09:34
Geplaatst door Al Sawt
Nee over de Islam dat zich niet heeft bezondigd aan inquisitie, vervolging van andersdenkende, tot dwang bekering van religieuze minderheden of uitmoorden ervan.

Waar wordt die beleden dan?
O je bedoelt de Islam die sommige Westerse Moslims als Utopie tussen hun oren hebben zitten?
De Islam die jij omschrijft kan ik in het Midden Oosten nergens ontdekken.

Al Sawt
30-12-06, 12:01
Geplaatst door Witte78
Ik vond deze quote wel lollig. Zeker als die komt van iemand die tot op de letter in een boek van rond de 4e eeuw geloofd. Ik vraag me ook strek af hoe je anders dan van geschriften de geschiedenis moet achterhalen. Je kan een en ander reconstrueren met opgravingen. En je hebt nog mond op mond vertellingen. Maar of die nu zo noukeurig zijn? :confused: Lollig zijn mensen die niet in staat zijn om logisch en rationeel na te denken.

Mijn geloof in Islam staat los van elke historische discussie die ik voer. Dus bespaar me jouw cynische kronkels.

Al Sawt
30-12-06, 12:03
Geplaatst door super ick
Waar wordt die beleden dan?
O je bedoelt de Islam die sommige Westerse Moslims als Utopie tussen hun oren hebben zitten?
De Islam die jij omschrijft kan ik in het Midden Oosten nergens ontdekken. Overal in de Islamitische wereld!

Overal in de Islamitische wereld heb je religieuze minderheden. Als Islam voorbeeld had gevolgd van de verlichte Westerse samenleving, dan waren alle Sefaridische Joden en Christenen uitgemoord.

En Allah de almachtige heeft dat behoed.

Foxcave1
30-12-06, 12:08
Geplaatst door Al Sawt
Overal in de Islamitische wereld!

Overal in de Islamitische wereld heb je religieuze minderheden. Als Islam voorbeeld had gevolgd van de verlichte Westerse samenleving, dan waren alle Sefaridische Joden en Christenen uitgemoord.

En Allah de almachtige heeft dat behoed.

Ja hoor, je hebt helemaal gelijk, nu weer naar bed en je middag slaapje doen he.

Al Sawt
30-12-06, 12:13
Geplaatst door Foxcave1
Eeuh, wordt die vorm van de Islam ook beleden, of is die vorm van de Islam het zoveelste sprookje? Sprookje is dat het Westen een beschaafde en vooral een tolerante beschaving is waar menselijke waarden hoog in vaandel waperen.

Alleen hadden ze daarvoor een wereldoorlog met genocide voor nodig. Het Westen had meer dan 6 miljoen vermoorde medeburgers voor nodig, om te beseffen waar hun intolerantie naar toe gaat.





Noem mij bijvoorbeeld 1 Islamitisch land waar geen van bovenstaande zaken hebben plaatsgevonden of nog plaatsvinden. Ik daag jou uit, om er een te noemen! Waar minderheden door de eeuwen heen zijn uitgemoord.



En mijn persoonlijke mening over het aanstellen van jouw als moderator? Het zuigt nog meer dan een OB!

Freya is al niets, jij bent zo mogelijk nog minder. Wat triest.

Bepaalde figuren krijgen alle vrijheden om hun meningen te spuwen en om zogenaamde mistanden van de Islam aan de kaak te stellen. En dat op een Islamitische website! En toch gaan ze klagen over modereerbeleid en wentelen ze zich in een misplaatste slachtofferschap.

Jouw mening over mijn persoon, deert mij niet. Maar hou in ogenschouw dat jij hier respect moet tonen aan normen en waarden die hier gelden.

Doe je dat niet, dan vlieg je eruit.

Foxcave1
30-12-06, 15:57
Geplaatst door Al Sawt
En dat op een Islamitische website!

Ik stel voor dat jij eens de statuten en het huishoudelijk reglement leest, dit is namelijk niet specifiek een Islamitische website, dit is een "normale" website, een website om kennis te verspreiden. Op het moment dat ze het namelijk een "Islamitische' website gaan noemen gaat de subsidie kraan dicht, en dat willen we toch geen van allen nietwaar?

Omdat je ze dus duidelijk niet gelezen of niet begrepen hebt, hier de link (http://www.maroc.nl/stichting/forums/showthread.php?s=&postid=710930#post710930)


Vergeef me aub dat ik op de rest van je gewauwel niet reageer, het is het me niet waard.

Ongelovelijk
30-12-06, 16:20
Geplaatst door Al Sawt
Maar hou in ogenschouw dat jij hier respect moet tonen aan normen en waarden die hier gelden.

Doe je dat niet, dan vlieg je eruit.

Je lijkt potdorie verdonk wel!

Witte78
30-12-06, 16:52
Geplaatst door Al Sawt
Sprookje is dat het Westen een beschaafde en vooral een tolerante beschaving is waar menselijke waarden hoog in vaandel waperen.

Alleen hadden ze daarvoor een wereldoorlog met genocide voor nodig. Het Westen had meer dan 6 miljoen vermoorde medeburgers voor nodig, om te beseffen waar hun intolerantie naar toe gaat.




Ik daag jou uit, om er een te noemen! Waar minderheden door de eeuwen heen zijn uitgemoord.


Wat triest.

Bepaalde figuren krijgen alle vrijheden om hun meningen te spuwen en om zogenaamde mistanden van de Islam aan de kaak te stellen. En dat op een Islamitische website! En toch gaan ze klagen over modereerbeleid en wentelen ze zich in een misplaatste slachtofferschap.

Jouw mening over mijn persoon, deert mij niet. Maar hou in ogenschouw dat jij hier respect moet tonen aan normen en waarden die hier gelden.

Doe je dat niet, dan vlieg je eruit.


Eerst loop je te voor te doen dat de islam zo tolerant en verdelievend is etc, daarna zeg je dat je er uit vliegt als je je niet aan de islamitische normen en waarde houdt. :hihi:

ronald
30-12-06, 17:47
Geplaatst door Al Sawt
Overal in de Islamitische wereld!

Overal in de Islamitische wereld heb je religieuze minderheden. Als Islam voorbeeld had gevolgd van de verlichte Westerse samenleving, dan waren alle Sefaridische Joden en Christenen uitgemoord.

En Allah de almachtige heeft dat behoed.




In welk Europa zijn alle joden vermoord?

super ick
30-12-06, 18:14
Geplaatst door Al Sawt
Overal in de Islamitische wereld!

Overal in de Islamitische wereld heb je religieuze minderheden. Als Islam voorbeeld had gevolgd van de verlichte Westerse samenleving, dan waren alle Sefaridische Joden en Christenen uitgemoord.

En Allah de almachtige heeft dat behoed.

www.liberales.be

Neem de kwestie van de bouwvergunningen. Moslims in het Westen mogen zoveel moskeeën bouwen als ze willen en kunnen financieren – of laten financieren, door Saoedi-Arabië of de Turkse achterban van de Turkse moskeevereniging Milli Görüs. In Nederland steeg het aantal moskeeën in vijftig jaar van nul naar vijfhonderd. En dat beeld is representatief voor andere westerse landen. In de Verenigde Staten, voor menige moslim de grote satan, steeg het aantal moskeeën sinds 1994 van 962 naar 1209. Maar dat betekent allerminst dat niet-moslims in overwegend islamitische landen vrij zijn om zo veel kerken en tempels te bouwen als ze willen bouwen en kunnen bekostigen. In Egypte is tien procent van de bevolking christelijk, maar al sinds 1856 moet het staatshoofd voor elke nieuwe kerk of verbouwing van een bestaande kerk ontheffing verlenen. De laatste tien jaar kregen de zes miljoen christenen in totaal tien maal toestemming voor de bouw van een nieuwe kerk.

Zeker niet waar of zionistisch complot?

Ongelovelijk
30-12-06, 18:32
Geplaatst door ronald
In welk Europa zijn alle joden vermoord?

Dit is spijkers op laag water zoeken. Ook jij weet dat Allah dit verhoed heeft. Jammer dat veel islamieten dit niet als een geschenk van Allah zien, en Allah weet het beter.

ronald
30-12-06, 18:35
Geplaatst door Ongelovelijk
Dit is spijkers op laag water zoeken. Ook jij weet dat Allah dit verhoed heeft. Jammer dat veel islamieten dit niet als een geschenk van Allah zien, en Allah weet het beter.


Al Sawt moet niet met veren pronken die er niet zijn.

super ick
31-12-06, 11:08
Geplaatst door super ick
www.liberales.be

Neem de kwestie van de bouwvergunningen. Moslims in het Westen mogen zoveel moskeeën bouwen als ze willen en kunnen financieren – of laten financieren, door Saoedi-Arabië of de Turkse achterban van de Turkse moskeevereniging Milli Görüs. In Nederland steeg het aantal moskeeën in vijftig jaar van nul naar vijfhonderd. En dat beeld is representatief voor andere westerse landen. In de Verenigde Staten, voor menige moslim de grote satan, steeg het aantal moskeeën sinds 1994 van 962 naar 1209. Maar dat betekent allerminst dat niet-moslims in overwegend islamitische landen vrij zijn om zo veel kerken en tempels te bouwen als ze willen bouwen en kunnen bekostigen. In Egypte is tien procent van de bevolking christelijk, maar al sinds 1856 moet het staatshoofd voor elke nieuwe kerk of verbouwing van een bestaande kerk ontheffing verlenen. De laatste tien jaar kregen de zes miljoen christenen in totaal tien maal toestemming voor de bouw van een nieuwe kerk.