PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen kwaad om executie Saddam



barfly
06-01-07, 01:24
In de Marokkaanse stad Rabat hebben meer dan 500 mensen gedemonstreerd tegen de galgdood van de voormalige Iraakse dictator Saddam Hoessein.


Politieke moord
De demontratie vond plaats voor de deur van de Amerikaanse ambassade in Rabat. De menigte noemde de executie een politieke moord. Kort na het voltrekken van het vonnis waren er ook al spontane demonstraties in Rabat.


Beroering
De Iraakse regering heeft de doodstraf van een rechter en een halfbroer van Saddam op de lange baan geschoven. Internationaal zorgde de executie van Saddam voor grote beroering.

Bron: www.rtl.nl (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2007/01_januari/05/buitenland/0105_2230_betoging_marokko_saddam.xml)

Massaal kwam het Marokkaanse volk in opstand tegen de onderdrukkers... :hihi:

observer
06-01-07, 13:18
Geplaatst door barfly

Massaal kwam het Marokkaanse volk in opstand tegen de onderdrukkers... :hihi: [/B] bij een h en m uitverkoop zie je er meer

brownmocro
06-01-07, 16:25
dat kun je wel zeggen ja politieke moord is de juiste woord voor de ophanging ...ze hebben bij saddam van een dictator een martelaar gemaakt was beter geweest als hij voor de haagse tribunaal was voor gekomen netals milosevic en taylor maarja met zo een corrupte staat als irak kan dat natuurlijk niet omdat daar mensen aan de macht zijn die zogenoemde marionetten zijn van amerika....

observer
06-01-07, 16:39
Geplaatst door brownmocro
omdat daar mensen aan de macht zijn die zogenoemde marionetten zijn van amerika.... zou zeggen loop eens op al sadr af en zeg dat tegen hem :zwaai:

brownmocro
06-01-07, 16:44
dat zou ik graag zeggen ja als ik in irak zou wonen...
maar zeg nou eerlijk je ziet meteen dat veel moslims uit angst de kant van amerika kiezen,of ben ik nou de enigste die dat ziet..nee toch?
netals pakistaanse regering die hun kant hebben gekozen tijdens de inval in afghanistan omdat ze wisten dat ze anders naar de stenen tijdperk gebombardeerd zouden worden ..trouwens ik zeg niet dat al-sadr een marionnet is van amerika maar wel de meeste andere irakezen netals al-maliki en nog vele andere

Olive Yao
06-01-07, 21:52
Geplaatst door brownmocro
dat zou ik graag zeggen ja als ik in irak zou wonen...
maar zeg nou eerlijk je ziet meteen dat veel moslims uit angst de kant van amerika kiezen,of ben ik nou de enigste die dat ziet..nee toch?
netals pakistaanse regering die hun kant hebben gekozen tijdens de inval in afghanistan omdat ze wisten dat ze anders naar de stenen tijdperk gebombardeerd zouden worden ..trouwens ik zeg niet dat al-sadr een marionnet is van amerika maar wel de meeste andere irakezen netals al-maliki en nog vele andere
De moedige verzetstrijders in Irak slachten elkaar af.

brownmocro
07-01-07, 14:54
noem je dat nou moedig als mensen elkaar nog afslachten....
ik vind het eerder zielig!!!

Invidia
07-01-07, 14:58
"Marokkanen" = 500 mensen?

Zwarte Schaap
07-01-07, 15:07
Geplaatst door Invidia
"Marokkanen" = 500 mensen?

Het gaat er ook om Marokkanen belachelijk te maken. Daarvoor grijpen ze alles aan.

Pixelshade
07-01-07, 15:32
typische vorm van non-nieuws. Als dit soort berichten niet over Marokkanen of moslims gingen waren het nooit een nieuwsberichten geweest.

Bar
07-01-07, 15:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het gaat er ook om Marokkanen belachelijk te maken. Daarvoor grijpen ze alles aan.

Nee hoor, dat zouden wij nooit doen.

Dat laten we gevoeglijk aan jou over.