PDA

Bekijk Volledige Versie : Vacature

illmatik
06-01-07, 15:24
Een vriend van me zoekt personeel, het liefst een allochtoon (ja, bespaar me het gezeik, it's a job ffs).

Let wel: het is een functie die meer geschikt is voor deeltijdstudenten of middelbaar geschoolde mensen/startersfunctie:

Computer Futures Solutions is per direct op zoek naar meerdere servicedesk medewerker voor in de regio Utrecht. Voor een marktbepalende speler op de IT markt zul je voornamelijk verantwoordelijk zijn voor het afhandelen van incidenten voor verschillende internationale organisaties (1e en 2e lijns). De afdeling waar je werkzaam zult zijn bestaat uit 50 mensen. Binnen deze groep is uitgebreide IT kennis aanwezig is die het mogelijk maakt om je eigen kennis te vergroten.

Gevraagde kennis en ervaring:
- Naast Nederlands is het belangrijk dat je goed in Engels bent
- Voor een aantal functie is het belangrijk dat je Duits spreekt
- Goede kennis van Windows XP, Office 2003 en Internet explorer
- Algemene kennis van Windows back office en infrastructuur omgevingen
- Het gebruik van call handeling systemen
- Ervaring met ITIL
- Goede communicatieve vaardigheden over de telefoon

Wij kunnen je een contract aanbieden van 1 jaar met telkens een optie tot verlenging van 1 jaar. Verder kunnen we je een tarief aanbieden van maximaal 20 Euro bruto per uur wat neer zal komen op ongeveer 1400-1500 Euro netto per maand (bij 40 uur per week). Ben je geÔnteresseerd, of ken je iemand die interesse heeft in zo'n project? Neem direct contact op met Mark Joosten via 020 522 17 17 of stuur een mail met een korte motivatie: [email protected]

Het salaris is in de officiŽle advertentie vastgesteld maar er is over te onderhandelen.

Succes.

Tamriel
06-01-07, 15:29
40 uur voor 1500 euro netto? :fucyc:
Bietje weinig voor eerste en tweede lijn.

7eloua
06-01-07, 17:58
Ik weet misschien wel iemand, ik zal hem de vacature vandaag nog tonen. Maar is dit outbound of inbound?