PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze jongedame

Smilie
09-01-07, 13:49
Salaam 3alaikoem,

Ik heb er lang over na moeten denken of ik het wel via deze manier wil doen, maar soms moet je niet denken en gewoon doen. Dus ik waag de sprong en we zien wel, gair inchallah.

Tot heden ben ik mijn mektab met wie ik de rest van mijn leven wil delen inchallah nog niet tegengekomen. Het kan zijn dat hij verdwaald is :p , dus vandaar dit berichtje.

Ik ben een jongedame van 28 jaar, ben serieus, eerlijk, betrouwbaar en heb ook een goed gevoel voor humor. Ik ben echt een familiemens en hecht veel waarde aan respect voor elkaar.

De dingen die ik zelf belangrijk vind in een persoon zijn: betrouwbaarheid, eerlijkheid, respect, humor en het geloof. Indien jij ook iemand wil leren kennen met eerbare intentie dan hoop ik dat ik iets van je hoor.

Wie weet inchallah is dit het begin van iets moois.

a Salaam 3alakoem (w.r.t.w.b.)

Flupke.
09-01-07, 21:56
Naar mijn mening moet jij met je spiegelbeeld trouwen.

qqqqqq
13-01-07, 23:34
Ma3likoem salam,

Jongedame. Jouw berichtje heeft veel indruk op mij gemaakt. Graag wil ik jou beter leren kennen. Ik ben een serieus jongeman die opzoek is naar een lieve betrouwbare vrouw die haar leven met mij wil delen.

Verder heb ik een eigen woning en een vaste baan...

Hoop snel contact met je te kunnen maken.

Liefs Abdel.

Mijn mailadres is [email protected]

said1975
17-01-07, 15:47
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem