PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslims/joden pas op met postzegels uit china!



observer
10-01-07, 21:03
In China kun je dit jaar likken aan postzegels met een varkenssmaak. De postzegel ruikt naar het populaire Chinese gerecht en als je eraan likt, proeft het ook zo. Er is keuze tussen twee smaken: zoet en zuur.

De Chinese posterijen brengen de zegels volgende maand op de markt vanwege het jaar van het Varken (18 februari 2007 - 6 februari 2008).

De Chinese dierenriem telt 12 tekens. Afgelopen jaar was het jaar van de Hond. Het varken is volgens de Chinese astrologie tolerant en begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw. Een Varken is bovendien een vredesstichter. Varkens handhaven orde en gezag en geloven in gerechtigheid. Ze zijn bereid anderen hun fouten te vergeven, koesteren zelden wrok en zijn niet haatdragend.. Dat gezegd hebbende zouden beiden wel wat van het karakter van het varken kunnen leren

Victory
10-01-07, 21:39
Ik zag gisteren een rode Perzische tapijt met witte hakenkruizen.

Zag er interessant uit....

Olive Yao
11-01-07, 00:29
Geplaatst door observer
Dat gezegd hebbende zouden beiden wel wat van het karakter van het varken kunnen leren
Sommigen zouden er daardoor op vooruit gaan.

Bar
11-01-07, 01:20
Geplaatst door Victory
Ik zag gisteren een rode Perzische tapijt met witte hakenkruizen.

Zag er interessant uit....

Misschien ook een leuk ideetje om swastika's op de verrijkingsinstallaties te plakken.

Max Stirner
11-01-07, 10:49
Geplaatst door Victory
Ik zag gisteren een rode Perzische tapijt met witte hakenkruizen.

Zag er interessant uit....


Een rood Perzisch tapijt.


:zwaai:

'Dag mijnheer, bedankt voor de moeite maar u komt helaas niet in aanmerking voor deze baan, probeer het ns als vuilnisman of forumclown..... '

Victory
11-01-07, 11:31
:gniffel: :giechel:

http://itfoo.com/uploaded_images/zionist_crying-703095.jpg