PDA

Bekijk Volledige Versie : nederlandse moslima zoekt openminded marokkaanse man

fortune
13-01-07, 14:46
beste marokkaanse heren,

Ik ben een jonge, nederlandse moslima. Ik heb mijn leventje al aardig op orde;universitaire studie bijna afgerond, eigen bedrijf in opstart etc..
Maar mis toch nog dat ene dat geluk brengt... het kunnen delen.

Men omschrijft mij wel als zijnde: ambitieus, zorgzaam, humoristisch en intelligent. Ik ben op zoek naar een leuke marokkaanse man die zichzelf kan vinden in zowel mijn eigenschappen als de volgende:
- verzorgd
-ambitieus
- zorgzaam
- een persoon die mij kan ondersteunen in het geloof
-eerlijk

Inshaallah moge er een goede man reageren.

said1975
17-01-07, 15:47
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem

turbobilal
26-01-07, 19:49
assalamoe alaikum

Ik wil je graag leren kennen. Ik ben een beetje rustige jongen. Ik ben moslim en accountant heb een drukke baan. Spreek bijna geen vrouwen die moslim zijn en waar ik mij de opvoeding van mijn kinderen zou kunnen toevertrouwen. Probeer mij te mailen als je wil.

beslama, groetjes
bilal

Bidaouiman
31-01-07, 04:30
assalamo 3alaikum lieve dame,

alles goed verder? met mij gaat het prima al7amdulillah.
ik zou je zeggen wie niet waagt die niet wint...
hier heb je mijn e.mail adres kijk wat je ermee doet
[email protected]
ik hoor 't graag van je...
salaaaaam

serieusM
01-02-07, 13:39
salaamu alaikum zuster

ik wil je graag leren kennen ben 31 jaar ... groetjes

Abbelbal
31-05-07, 13:31
Beste Zuster,

Ik las je stukje met interesse, en vooral omdat je een bekeerde
moslima bent. Ik zie wel dat je oproep niet zo recent is en wil
eerst vragen of je oproepje nog steeds geldig is?

Zo ja dan kunnen we wellicht verder van gedachten wisselen,
zo niet wens ik je veel succes verder.

schepsel
14-06-07, 21:06
Geplaatst door fortune
beste marokkaanse heren,

Ik ben een jonge, nederlandse moslima. Ik heb mijn leventje al aardig op orde;universitaire studie bijna afgerond, eigen bedrijf in opstart etc..

Men omschrijft mij wel als zijnde: ambitieus, zorgzaam, humoristisch en intelligent. Ik ben op zoek naar een leuke marokkaanse man die zichzelf kan vinden in zowel mijn eigenschappen als de volgende:
- verzorgd
-ambitieus
- zorgzaam
-eerlijk

Ben geen dromer maar hier droom ik van ..Te ideal voor deze nederige schepsel ! Dat onze harten worde vervuld met oprechte liefde in Cha Allah .

paktin
22-06-07, 17:24
Aslaam

dus waroom marokkan niet iemand anders

Waslaam

schepsel
25-06-07, 08:47
Geplaatst door paktin
Aslaam

Waslaam

Leuke Marokannen zijn echt origineler en leuker dan de rest is mijn stelling ! hmm het mag ook gezegd worden hoewel men dat niet gauw wil geloven :wink:

Pourquoi pas ? Why not ? 3lache ella ? Limada Laa?

appie25
21-07-07, 21:08
hoi wil graag reageren op je mailtje ik vind de punten die je zegt ook heel erg belangrijk maar vind het ook belangrijk als iemand er goed uitziet dus vroeg me af hoe je eruit zag misschien kun je me dat mailen hou wel van mysterieus dus wie weet

Flupke.
27-07-07, 17:41
Geplaatst door paktin
Aslaam

Waslaam Omdat iemand anders niet Marokkaan is.

sayyidq
28-07-07, 12:16
Salamu alaikum zuster,

Ik ben een Marokkaanse man van 26 jaar, WO zelf ook bezig met een eigen bedrijf. Ik zou graag eens verder met je willen praten omdat ik zelf ook graag wil trouwen en een gezin wil stichting en jouw beschrijving spreekt me erg aan. Ik hoor het graag van je.

Fi amanillah

a el barouta
29-07-07, 09:50
Halo Fortune,
Jouw bericht spreekt me heel erg aan.
Ik ben zelf getrouwd met een Marokkaanse man.
Ik heb een hele lieve, intelligente schoonbroer, die nog op zoek is naar die ene.....

Ik hoor het wel als je geinteresseerd bent!!
Groetjes,
M.

turbobilal
19-01-08, 17:51
hoi,

ik zag dat je mij zocht.

Habalilou
16-02-08, 13:39
Sallam alikoum,

ik heb interesse in jou profiel daarom reageer ik terplek...ik ben marokkanse afkomst en ik ben 29, ben ik afgestudeerd hbo bedrijfwiskunde en ik werk bij een verzekraar.ik ben serieus iemand betrouwdbaar bezig met religie, houd van humor, reizen..etc om verder te gaan praten wacht ik een reactie van jou...wassalam

khaled7565
16-02-08, 23:57
alsalmo aleekom..ik heb meeste kant wat jij zoekt maar ik ben egyptenaar!!en hier is mijn foto als jou bevalt dan wil ik ook graag zien en met jou in contact komen.groetjes..khaled

- verzorgd
-ambitieus
- zorgzaam
-eerlijk

Inshaallah moge er een goede man reageren.[/QUOTE]

nahim
18-02-08, 03:16
salam ben ook op zoek naar een liefe vrouw heb er veel voor over [email protected]

arifi34
20-02-08, 12:20
ik wil je graag leren kenen este zuster ,ik ben echt bezig met mjn geloof ,naast heb ik goede baan hamdolillh en wat onbrekt is goede vrouw:gek::ego::fpimp::traan1:

khaled7565
20-02-08, 13:32
ik wil je graag leren kenen este zuster ,ik ben echt bezig met mjn geloof ,naast heb ik goede baan hamdolillh en wat onbrekt is goede vrouw:gek::ego::fpimp::traan1:

bedankt voor jou reactie.ik ben khaled. 38jaar.eijgen zaak.geen kindren.gescheiden.woon al 20 jaar in ned.geloofig.universt.in egypte gedaan als technisch industry tekenen.seru.eerlijk. meer vertel ik laater. mag ik jou foto wel zien en meer over jou zelf vertelen? en sory voor mijn ned.taal..gr khaled

Joesoef
22-02-08, 19:08
Moet het perse een Marokkaan zijn? Je sluit op die manier een hoop mogelijkheden uit. Je zou kunnen uitleggen waarom het een Marokkaanse man moet zijn, uberhaupt zou ik iets meer over mijzelf vertellen. Als je te algemeen lijkt het alsof je de kans op reacties vergroot maar dat is niet zo.

nahim
22-02-08, 19:44
salam wat is je e mail gr.

khaled7565
22-02-08, 20:52
salam wat is je e mail gr.

[email protected] gr. khaled

europesebroeder
25-02-08, 09:57
Je beseft toch wel dat het gros van de marokaanse mannen alleen maar open minded is zolang je niet met ze getrouwd ben.

badouri
06-03-08, 00:31
Ik ben geinteresseerd om je te leren kennen

khaled7565
06-03-08, 02:15
ik ben akkoord.0655758899 ik wach op jou reactie gr khaled uit Apeldoorn

khaled7565
06-03-08, 02:18
Sallam alikoum,

ik heb interesse in jou profiel daarom reageer ik terplek...ik ben marokkanse afkomst en ik ben 29, ben ik afgestudeerd hbo bedrijfwiskunde en ik werk bij een verzekraar.ik ben serieus iemand betrouwdbaar bezig met religie, houd van humor, reizen..etc om verder te gaan praten wacht ik een reactie van jou...wassalam

BEDANKT VOOR JOU REACTIE MIJN MOB.0655758899 GR.KHALED

paktin
08-03-08, 04:44
Salaam
Eerst wil ik zeggen Dat u ben Moslima en 2 Mashaallah Dat u Zoekt En dus als wilt u nog meer wetten Stur Maar Antwoord
Wasselaam Paktin

lycoss
20-03-08, 20:50
Hoi ,
ik wil trouwen serieus
ik ben in staat voor spelletje
graag reactie

appie83
20-03-08, 23:33
hallo dame,
kun je misschien wat meer over je zelf vertellen. hoe oud je bent en zo.
ik hoor het nog van je

paktin
20-03-08, 23:39
Assalaam alaikom

U bent Reactie gesturd onder mij Advertentie?

Dus ik ben Moslim Alhumdolilah 2 Ik ben Sunni moslim ik ben uit Afghanistan ik ben geboren in kandahar ben ik ongeveer 28 Jaar oud tot nu tu ben ik niet Getrouwd.
Ik ben allen stand mijn famile woont in Europa Canada en America ik woon bijna 12 jaar in Nederland mijn beroep is Taxi Chauffeur.
Ik wet het niet nog wat kan ik inschrijven dus wat u wilt nog weten stuur maar email Insha Allah als God wil.
Dus alles aan die hand van Allah wij kunnen niks veranderen.
Wassalaam
Farid Paktin

mijster
27-12-10, 22:25
Hallo lieve moslima vrouwe ,Ik ben een leuk marokkanse jongman die jou graag wil met mij een mooie toekomst mee op te bouwen

muratxxxx
27-12-10, 23:24
hallo,beste moslima
zoals jij zijn er nie veel ,maar wat ik mij afvrag is of jij toch weet welke keuze
je moet maken tussen al de reacties die je gekregen hebt ,wel het is hier een soort blid date aan het worden hahahahh,ik zou zeggen wat jij zoekt heb ik allemaa lnamelijk; -ambitieus
verzorgd
- zorgzaam
- een persoon die jou kan ondersteunen in het geloof
-eerlijk
je moet het gewoon ontdekken name!!!!!
ik zou zeggen als jij durf ben jij aan het juiste adres en dat is [email protected] ps ;het leven ligt aan de durvers,ik kom wel uit belgie

mijster
27-12-10, 23:40
Hallo lieve moslima vrouwe ,Ik ben een leuk marokkanse jongman die jou graag wil met mij een mooie toekomst mee op te bouwen als je wilt verder kontakt met elkaar voeg me dan op je msn ik vind het een stuek betere om elkaar te leren kunnen mijn msn is
[email protected]
hope eens van ej te hooren
vriendelijk groetjes

abdellah172
14-01-11, 22:17
salaam aleikom

beste marokkaanse heren

- verzorgd
-ambitieus
- zorgzaam
-eerlijk

jongenwiltrouwen
27-01-11, 20:16
a salaamoulikum zuster

ik heb je topic gelezen en ik ben hartstikke geinterseerd in jou , ik denk dat jij een leuke en spontaan persoon bent ( en allah weet het beste) en wil jou hier bij ook graag beter leren kennen
( zou graag willen weten hoe oud je bent ?)

groet,

moslim broeder:)