PDA

Bekijk Volledige Versie : Dappere Euro-Afrikaanse strijdster wordt door racistische rechter veroordeeld



Mark
14-01-07, 16:56
Rémak beschuldigt rechter van racisme
Gepost door Jan (Jigzoz) - Bron: Novum
Gepubliceerd: zondag 14 januari 2007 @ 09:05
Het wegens uitkeringsfraude veroordeelde oud VVD-kamerlid Patricia Rémak meent dat zij mede vanwege haar huidskleur veroordeeld is. Rémak werd op 4 januari veroordeeld tot een jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. Dit omdat zij wachtgeld ontving nadat ze in de Tweede Kamer gezeten had, terwijl ze al vrij snel aan het werk is gegaan als Statenlid in Noord-Holland.

In het actualiteitenprogramma Nova zegt zij: "Er is sprake van rassenjustitie, de rechter heeft de feiten genegeerd. Mijn kleur heeft een rol gespeeld. Ik heb geen kans gekregen mij te verweren, de rechter had zijn mening al klaar."

Olive Yao
14-01-07, 17:14
Die rechter is een neo-kolonialist.
Het wachtgeld is genoegdoening voor de slavernij van haar voorouders.

Spoetnik
14-01-07, 17:44
Geplaatst door Mark
Rémak beschuldigt rechter van racisme
Gepost door Jan (Jigzoz) - Bron: Novum
Gepubliceerd: zondag 14 januari 2007 @ 09:05
Het wegens uitkeringsfraude veroordeelde oud VVD-kamerlid Patricia Rémak meent dat zij mede vanwege haar huidskleur veroordeeld is. Rémak werd op 4 januari veroordeeld tot een jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. Dit omdat zij wachtgeld ontving nadat ze in de Tweede Kamer gezeten had, terwijl ze al vrij snel aan het werk is gegaan als Statenlid in Noord-Holland.

In het actualiteitenprogramma Nova zegt zij: "Er is sprake van rassenjustitie, de rechter heeft de feiten genegeerd. Mijn kleur heeft een rol gespeeld. Ik heb geen kans gekregen mij te verweren, de rechter had zijn mening al klaar."

Iedereen weet toch dat VVD mensen corrupte geldgraaiers zijn. :jammer: Heeft niets met kleur te maken, al die vvd'ers zijn hetzelfde.

Mark
14-01-07, 17:59
Geplaatst door Spoetnik
Iedereen weet toch dat VVD mensen corrupte geldgraaiers zijn. :jammer: Heeft niets met kleur te maken, al die vvd'ers zijn hetzelfde.

maar alleen zwarte VVDers gaan de cel in

Olive Yao
14-01-07, 18:09
Geplaatst door Mark
maar alleen zwarte VVDers gaan de cel in
Precies. De notoire zakkenvulster Neel Kroes was commissaris bij Ballast Nedam, dat na de parlementaire enquète bouwfraude schuldig is bevonden aan kartelvorming. Nu is Kroes eurocommissaris voor mededinging. Passende functie. Ze heeft er praktijkervaring mee.

observer
14-01-07, 20:14
Geplaatst door Spoetnik
Iedereen weet toch dat VVD mensen corrupte geldgraaiers zijn. :jammer: Heeft niets met kleur te maken, al die vvd'ers zijn hetzelfde. het record voor fraudeurs zit volgens mij bij GL, het leukste stukje archief film vond ik nog wel dat ze singh varma van gl uitbundig omhelsde

teken aan de wand blijkbaar