PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse zangeres baalt van superlage score IQ-test



Marsipulami
19-01-07, 11:28
Nederlandse zangeres baalt van superlage score IQ-test

De Nederlandse zangeres Bonnie St. Claire baalt van haar ultralage score bij de Nationale IQ Test van de zender BNN. De blonde zangeres is 'not amused' met haar uitslag van 52 (!) punten. Volgens Bonnie is er sprake van een misverstand. "Mijn stemkastje deed het niet. Vind je het gek dat ik er zo belabberd vanaf ben gekomen? Ik wil dat BNN dit rechtzet!"

Het vervelendst vindt Bonnie dat mensen haar aankijken op de slechte score. "Ik ben door deze toestand gedoemd om de rest van mijn leven als 'dat alcoholverslaafde blondje' te worden gezien. Volgens deze uitslag zou ik geestelijk gehandicapt moeten zijn."

Bonnie vertelt hoe ze tijdens de live uitzending trachtte duidelijk te maken dat er iets mis was met haar stemapparaat. "Maar daar was geen beginnen aan. De productie had het veel te druk met andere dingen. En ik zat daar maar met die kapotte computer."

Persvoorlichtster Marion van Dam: "We hebben uitvoerig onderzocht en getest of er iets mis was met Bonnies computer. Dit bleek niet het geval. Wat we wel konden zien, is dat Bonnie vaak geen antwoord heeft ingevoerd. En te laat antwoord geven, wordt ook als een fout antwoord geteld."

Als de zangeres overal en dan ook nog eens binnen de tijd op had geantwoord, was de uitslag waarschijnlijk veel voordeliger uitgevallen. Van Dam: "De enige reden dat Oerang Oetan Sandy ooit 75 punten voor een IQ-test scoorde, was omdat ze op álle vragen antwoord had gegeven. Je hebt namelijk een kans van een op vier dat het goed is."

Aït Ayt
19-01-07, 12:53
Geplaatst door Marsipulami
"Ik ben door deze toestand gedoemd om de rest van mijn leven als 'dat alcoholverslaafde blondje' te worden gezien.



:fuckit: een alcoholverslaafd debieltje

Iglo
19-01-07, 20:39
Geplaatst door Marsipulami
Nederlandse zangeres baalt van superlage score IQ-test

De Nederlandse zangeres Bonnie St. Claire baalt van haar ultralage score bij de Nationale IQ Test van de zender BNN. De blonde zangeres is 'not amused' met haar uitslag van 52 (!) punten. Volgens Bonnie is er sprake van een misverstand. "Mijn stemkastje deed het niet. Vind je het gek dat ik er zo belabberd vanaf ben gekomen? Ik wil dat BNN dit rechtzet!"

..................

Persvoorlichtster Marion van Dam: "We hebben uitvoerig onderzocht en getest of er iets mis was met Bonnies computer. Dit bleek niet het geval. Wat we wel konden zien, is dat Bonnie vaak geen antwoord heeft ingevoerd. En te laat antwoord geven, wordt ook als een fout antwoord geteld."

Het is toch niet vreemd dat ze niet uit kan vogelen hoe zo'n stemkastje werkt? Dat is haast niet te doen voor iemand met een IQ van 52 :fplet: