PDA

Bekijk Volledige Versie : Wij hebben elkaar nodig!

AARDIG
23-01-07, 18:57
Beste PB’ers,

Naast het prestatiegerichte werk dat we met zijn allen leveren, hunkert onze psyche zo nu en dan naar een maatschappelijk verantwoorde balans. Velen van ons zitten boordevol ambitieuze hersenspinsels die met wat bijschaving, in praktijk gebracht kunnen worden. Het gebrek aan motivatie en middelen of omstandigheden en gesteldheden kunnen er aan bijdragen dat deze verborgen wortels nimmer tot bloei komen. Zelf zit ik ook al lang te broeien op bepaalde stukken die ik verbeterd wil zien, binnen onze Nederlandse samenleving, met name op het gebied van educatie. Ik heb het hier met een enkeling over gehad, wat betreft de haalbaarheid, het realiteitsgehalte en de benodigde middelen. Ik wil het niet benamen, omdat ik vind dat er een groep mensen moet zijn die met meerdere plannen moet komen, waar uiteindelijk een unanieme selectie gemaakt dient te worden. Om niet door te schieten in vaagheden, benoem ik hieronder wat steekwoorden die mij essentieel lijken voor het in realisatie brengen van onze maatschappelijke onderdrukte gedachten.

• Motivatie
• Optimisme
• Behulpzaamheid
• Geduld
• Ambitie
• Verantwoordelijkheid
• Initiatief
• Creativiteit
• Filantropie

Ben jij een persoon die in teamverband de duurzaamheid v/d maatschappij wil bevorderen en wil jij jouw, inmiddels opgebouwde kennis verspreiden en van scratch iets opzetten, stuur dan even een PM naar AARDIG. Het doel is charitatief te werk gaan, onafhankelijk (met de nadruk op GEEN SUBSIDIE ) en vrijwillig. Geen salariëring. Heren, ik hoop dat jullie ook reageren, want de dames zijn wat dat betreft veel actiever.

(Niet religie, ras of wat dan ook gebonden!!)

3anakoemoe Allah