PDA

Bekijk Volledige Versie : Are you the one?

dina26
27-01-07, 08:09
Ik heb zo eens even gelezen wat andere dames zoeken in een man en wat me opvalt is dat er veel vraag is naar nette, hoogopgeleide mannen met een aantal fysieke kenmerken zoals een bepaalde lengte. Hieruit concludeer ik dat deze soort heren schaars zijn of wellicht al bezet:-).

Ik zal hier geen uitzondering in zijn aangezien ik graag dezelfde kwaliteiten zie als veel andere dames. Maar ik kan aangeven dat ik slechts kwaliteiten verlang van iemand die ik zelf ook bezit:-)...ik zou geen lengte vragen als ik zelf geen lengte had en ik zou geen hoge opleiding vragen als ik deze ook niet had genoten.

Ik zal een korte omschrijving geven over mezelf.

Ik ben een 28 jarige, rustige, nette, openminded(met grenzen) dame die van praten houdt maar geen flapuit is. Ik ben zelfstandig, hoogopgeleid (HBO+), lief, zorgzaam, zachtaardig en begripvol. Ik ben een dame van 1.75Ik zie er goed uit maar knap ontzettend af van iemand die alleen interesse heeft in het uiterlijk. Het innerlijk kan zo rijk en veelzeggend zijn.

Wat zie ik graag in jou:

Minstens HBO opgeleid, langer dan 1.75, Marokkaans Arabische achtergrond, net, welbespraakt,respectvol,zelfstandig,charmant,inter essant en totaal niet macho en heeft geen bindingsangst of meerdere agenda`s .Gewoon een leuke, eerlijke, oprechte,gentleman die een serieuze intentie heeft en ook nog eens uit de randstad is of in de Randstad wil gaan wonen.

Krijg je een goed gevoel bij dit bericht? Dan kan dat een goed teken zijn en verneem ik graag van je:-)

Groetjes,

Dina

broodjeaap
27-01-07, 12:42
Ja..lastig hoor. Kijk, een mens kan het zichzelf ook heel moeilijk maken. Een arme jongen kun je overal krijgen. Maar die kan toch erg aardig & zorgzaam zijn, en trouw en sterk, en wat niet al. En wanneer z'n nederlands niet zo goed is dan doe jij, in het gegeven geval en als het moet, het woord; dat zal hij wel accepteren.

dina26
27-01-07, 13:32
Goededag broodjeaap:-)

Mag ik je adviseren mijn berichtje nogmaals te lezen. Aangezien je een reactie schrijft die totaal uit je eigen denkkader komt. Lees het even na. Ik heb het nergens over een arme of rijke jongen, tevens spreek ik nergens over wel of geen goed Nederlands sprekende man:-). Zou ik dit wel hebben gedaan dan zou ik het wellicht eens zijn met je reactie.

Een fijne dag verder.

grt.

broodjeaap
27-01-07, 14:43
Geplaatst door dina26
Goededag broodjeaap:-)

Mag ik je adviseren mijn berichtje nogmaals te lezen. Aangezien je een reactie schrijft die totaal uit je eigen denkkader komt. Lees het even na. Ik heb het nergens over een arme of rijke jongen, tevens spreek ik nergens over wel of geen goed Nederlands sprekende man:-). Zou ik dit wel hebben gedaan dan zou ik het wellicht eens zijn met je reactie.

Een fijne dag verder.

grt.

-Wat voor weer zou het zijn in Den Haag?(mooie stad achtur de duinuh)

Dina: 'Het innerlijk kan zo veelzeggend zijn.'

Een dame van wat heb ik jou daar, natuurlijk.

:knipoog:

deo
28-01-07, 11:06
tja DINA ,waar zal ik beginnen. jij zoekt iemand, iemand zoekt jou.I edereen wil graag gelukkig worden, alleen liefde kent geen diploma"s en woonplaatsen.
Een partner vinden die 100 % voor je gaat als het klikt en zijn hart op de goede plaats heeft zitten is al een hele onderneming tegenwoordig.
graag uw reactie en succses met je zoektocht :wink:

who the cap fit
29-01-07, 12:34
Hee Dame,
Wat mij opvalt is dat er best wel veel mensen het internet gebruiken om zo een partner of dergelijks te ontmoeten. Een uitstekend manier om iemands innnerlijk te leren kennen, want een foto kan overal uit gepikt zijn. Verwoording zegt toch veel over een persoon.

Wat betreft de kwaliteiten (critiria's), dat de meeste dames vragen (opleiding-taal, openminded), is voor sommige van hen een hou vast voor een goede, lang durige communicatie in een relatie en stabiliteit in het leven.

Wat betreft de gevraagde lengte, thja marokkanen zijn eenmaal niet zo lang, te weinig schopen van hen ouders gekregen. Je verteld dat je zelf 1,75m ben, dat is al opzicht een mooie lengte voor een dame, maar als je een korte jongen ben is er weinig hoop voor je denk ik.

Wat betreft of ik aan de critiria's voldoe, zal ik je heel eerlijk vertellen:
Ben 1.89m, ben geen marokkaan, woon wel in Ouijda, Heb een HBO bouwkunde opleiding, woongebied omgeveing randstad voor evt. vragen: merk het wel aan de mailbox

Wat betreft het uiteerlijk, het oog wil ook wat. En dat is toch waar we het eerst naar kijken en dan vervolgens omschakelen naar het innerlijke.
Ben wel benieuwe naar je reactie...
De groeten van
Who the cap fit let them wear it....

deo
04-02-07, 10:56
bedankt voor je reactie, jij ook veel succes !