PDA

Bekijk Volledige Versie : Are you the one?

dina26
27-01-07, 08:09
Ik heb zo eens even gelezen wat andere dames zoeken in een man en wat me opvalt is dat er veel vraag is naar nette, hoogopgeleide mannen met een aantal fysieke kenmerken zoals een bepaalde lengte. Hieruit concludeer ik dat deze soort heren schaars zijn of wellicht al bezet:-).

Ik zal hier geen uitzondering in zijn aangezien ik graag dezelfde kwaliteiten zie als veel andere dames. Maar ik kan aangeven dat ik slechts kwaliteiten verlang van iemand die ik zelf ook bezit:-)...ik zou geen lengte vragen als ik zelf geen lengte had en ik zou geen hoge opleiding vragen als ik deze ook niet had genoten.

Ik zal een korte omschrijving geven over mezelf.

Ik ben een 28 jarige, rustige, nette, openminded(met grenzen) dame die van praten houdt maar geen flapuit is. Ik ben zelfstandig, hoogopgeleid (HBO+), lief, zorgzaam, zachtaardig en begripvol. Ik ben een dame van 1.75Ik zie er goed uit maar knap ontzettend af van iemand die alleen interesse heeft in het uiterlijk. Het innerlijk kan zo rijk en veelzeggend zijn.

Wat zie ik graag in jou:

Minstens HBO opgeleid, langer dan 1.75, Marokkaans Arabische achtergrond, net, welbespraakt,respectvol,zelfstandig,charmant,inter essant en totaal niet macho en heeft geen bindingsangst of meerdere agenda`s .Gewoon een leuke, eerlijke, oprechte,gentleman die een serieuze intentie heeft en ook nog eens uit de randstad is of in de Randstad wil gaan wonen.

Krijg je een goed gevoel bij dit bericht? Dan kan dat een goed teken zijn en verneem ik graag van je:-)

Groetjes,

Dina

broodjeaap
27-01-07, 12:42
Ja..lastig hoor. Kijk, een mens kan het zichzelf ook heel moeilijk maken. Een arme jongen kun je overal krijgen. Maar die kan toch erg aardig & zorgzaam zijn, en trouw en sterk, en wat niet al. En wanneer z'n nederlands niet zo goed is dan doe jij, in het gegeven geval en als het moet, het woord; dat zal hij wel accepteren.

dina26
27-01-07, 13:32
Goededag broodjeaap:-)