PDA

Bekijk Volledige Versie : Micheal Jackson is moslim geworden



Vrede
29-01-07, 20:29
Will I Am vertelt over nieuw MJ Album. 24-01-'07

Bij de MidemNet in Cannes, de start van één van de grootste muziekkermissen in de wereld. Zanger, liedjesschrijver, producer en hoofd van marketing van Musicane, Will-I-Am van de Black Eyed Peas, heeft een paar vragen over de samenwerking met Michael Jackson. Hij vertelde de internationale pers dat het album "dit jaar zal uitgebracht zal worden" en dat hij zal helpen met het album te co-produceren.
Alhoewel wilde hij niet alleen beginnen te praten over het album of Michael Jackson, omdat hij denkt dat het aan "Michael Jackson is die moet beginnen te praten over zichzelf en zijn album", hij vertelde dat het album een volledige nieuwe stijl en manier van muziek bevat welke niemand ooit eerder gehoord of gedaan heeft in de muziek industrie.
Het zal Michael Jackson terug brengen "als uitvinder van grote legendarische hit muziek". En Will-I-Am is blij om een deel te zijn van dit nieuw project.
"Michael Jackson is dag en nacht aan het werken aan dit groot, groot record. Ik heb hem gehoord en gezien in de studio en hij is een meesterwerk aan het creëren. Heel wat mensen uit de industrie zijn betrokken of willen er bij betrokken zijn. Van producenten tot marketing mensen. Voor het jaar over is, is Michael Jackson terug aan de top van de charts" vertelde Will-I-Am aan journalisten in Cannes.
Hij weigerde om er meer over te vertellen en men zal moeten wachten tot het album uitgebracht word.

Bron: Cannes / Billie Jean



Kan iemand mij van meer nieuws voorzien?

observer
29-01-07, 20:33
als muzikant over the hill
als mens een mislukkig

overjarige kinderlokker die zelf kind is gebleven

Man_Ray
29-01-07, 20:38
Geplaatst door observer
als muzikant over the hill
als mens een mislukkig

overjarige kinderlokker die zelf kind is gebleven

Met deze 'aanwinst' zou ik niet bepaald uitpakken.

Dan is Yusuf Islam beter reclame voor je zaak.

observer
29-01-07, 22:21
Geplaatst door Man_Ray
Met deze 'aanwinst' zou ik niet bepaald uitpakken.

Dan is Yusuf Islam beter reclame voor je zaak. is die tegenwoordig niet weer als cat stevens aan het miauwen?

ronald
30-01-07, 01:32
Mazel tov met de nieuwe aanwinst.

Joesoef
30-01-07, 06:33
Hi Ha HOAX.



Sukkels, dit bericht duikt 2x per jaar op en het is en blijft een HOAX.

Elien
30-01-07, 09:54
'Michael Jackson moet moslim worden' (#)
De broer van Michael Jackson, Jermaine, vindt dat de zelfbenoemde 'King of Pop' zich moet bekeren tot de islam.

Goede bescherming
"Ik denk dat de islam een goede bescherming biedt tegen alles waarvan hij beschuldigd wordt" , verklaarde Jermaine tegen de BBC, nadat hij als tweede was geëindigd in het programma Big Brother Celebrity.


'Serieus overwegen'
Nadat Michael Jackson was vrijgesproken van kindermisbruik wist Jermaine hem ertoe te bewegen naar Bahrein te verhuizen. "Ik wilde dat hij ergens heen ging waar mensen vijf keer per dag bidden, want dat is prachtig", zei hij. Michael zou een bekering tot de islam 'serieus overwegen.'

Witte78
30-01-07, 11:04
Valt dit bericht ook in de catagorie moslim bashen? ;)

Elien
30-01-07, 11:20
Geplaatst door Witte78
Valt dit bericht ook in de catagorie moslim bashen? ;)


meer michael jackson :hardlach:

observer
30-01-07, 13:22
"Ik denk dat de islam een goede bescherming biedt tegen alles waarvan hij beschuldigd wordt" deze snap ik niet

als je het zo leest zou het betekenen dat moslim worden hem zou beschermen tegen beschuldigingen ipv zou genezen van zijn ziekelijke gedrag

Lost_lady
30-01-07, 13:41
Micheal is geen Moslim, misschien wordt hij binnenkort moslim
Jermaine: Michael should turn Muslim
http://bigbrother.digitalspy.co.uk/article/ds12276.html
Jermaine talks to Adil ray
http://www.bbc.co.uk/asiannetwork/

observer
30-01-07, 21:31
is dit mj als moslim? (http://youtube.com/watch?v=k7U9W62kRnQ)

Vriend
31-01-07, 08:44
Waarom krijgen wij altijd de freaks?

observer
31-01-07, 09:26
Geplaatst door Vriend
Waarom krijgen wij altijd de freaks? straf van god?

zou gewoon zeggen micheal je mag zodra je een baard kan laten groeien

Vriend
31-01-07, 09:32
een straf van God...nee nee observer...jij bent onze straf van God.


Michael is een freak van God.

naam
31-01-07, 10:27
Hij schijnt nu Jahova getuige te zijn. :melig:

observer
31-01-07, 13:40
Geplaatst door Vriend
een straf van God...nee nee observer...jij bent onze straf van God.


Michael is een freak van God. in dat geval zou ik maar vriendelijk zijn tenslotte ben ik blijkbaar erg belangrijk en dien een hoger doel
:handbang:

Vriend
31-01-07, 20:18
ok observer..ik wens geen tsunami van een observer over me heen te krijgen...


er zijn al observers genoeg!

observer
31-01-07, 22:42
Geplaatst door Vriend
ok observer..ik wens geen tsunami van een observer over me heen te krijgen...


er zijn al observers genoeg! oke voor deze keer alleen een regenbui dan :engel: