PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoofddoek en tulband nieuwe trend bij celebrities



NIS
06-02-07, 13:40
Hoofddoek en tulband nieuwe trend bij celebrities

Jennifer Lopez droeg afgelopen zomer al een tulband.
Van Prada tot Marc Jacobs, van Ralph Lauren tot confectieketens als H&M, allemaal hebben ze de komende lente hoofddoekjes en tulbanden in hun collectie opgenomen.

Actrice en zangeres Jennifer Lopez droeg afgelopen zomer al een zilveren ‘badmuts’ bij de MTV Video Music Awards en vervolgens werden actrices Katie Holmes en Eva Mendes ook met soortgelijke 'hoedjes' gespot. Zelfs zanger Prince droeg er een tijdens de Super Bowl.

Een beetje tulband of hoofddoek is niet goedkoop; een chique Prada-tulband kost zo’n 695 dollar (538 euro).

Wortel
06-02-07, 14:40
Hai NIS
even off topic: Ik was kort geleden in Marrakech. Mooie stad en heel vriendelijke mensen.

tribia
06-02-07, 14:50
Geplaatst door Wortel
Hai NIS
even off topic: Ik was kort geleden in Marrakech. Mooie stad en heel vriendelijke mensen.

hoe was marrakech idd...jij vroeg toch laatst wat aan te raden is om te bezichtigen...en nog aanraders...wij gaan ook in juni

Wortel
06-02-07, 15:12
Marrakech was fantastisch, al zie je ook heel veel armoede. De paleizen geloofde ik allemaal wel, maar de souks buiten de toeristische paden zijn een belevenis en die oeroude Koranschool in de oude Medina is prachtig om te zien. Daar proef je de sfeer van eeuwen. Verwacht daar trouwens wel te verdwalen.
Ook aardig wat gesproken met de lokale bevolking. Mijn Arabisch is niet zo, maar met Frans kom je ook een heel eind. Een aanrader is ook de oude Joodse wijk in het zuiden van de oude stad. Het Jemaa al Fna-plein is een belevenis op zich, maar hou je ver van het vermaak met de aapjes want dat is gewoon dierenmishandeling. Het verdient ook aanbeveling om bedelende kinderen met een vriendelijk gezicht aan te sporen naar school te gaan.
Eigenlijk heb ik alleen maar heel vriendelijke en welwillende mensen ontmoet en als je jezelf openstelt gaan er heel veel mooie werelden voor je open.

naam
06-02-07, 18:49
Geplaatst door Wortel
Marrakech was fantastisch, al zie je ook heel veel armoede. De paleizen geloofde ik allemaal wel, maar de souks buiten de toeristische paden zijn een belevenis en die oeroude Koranschool in de oude Medina is prachtig om te zien. Daar proef je de sfeer van eeuwen. Verwacht daar trouwens wel te verdwalen.
Ook aardig wat gesproken met de lokale bevolking. Mijn Arabisch is niet zo, maar met Frans kom je ook een heel eind. Een aanrader is ook de oude Joodse wijk in het zuiden van de oude stad. Het Jemaa al Fna-plein is een belevenis op zich, maar hou je ver van het vermaak met de aapjes want dat is gewoon dierenmishandeling. Het verdient ook aanbeveling om bedelende kinderen met een vriendelijk gezicht aan te sporen naar school te gaan.
Eigenlijk heb ik alleen maar heel vriendelijke en welwillende mensen ontmoet en als je jezelf openstelt gaan er heel veel mooie werelden voor je open.

Behalve als je vrouw bent. ca va, ca va, ca va, ca va enz.
Je moet de jongens van je af slaan.

Wortel
06-02-07, 20:46
Behalve als je vrouw bent. ca va, ca va, ca va, ca va enz.
Je moet de jongens van je af slaan.

Het zal waar zijn, maar het is niet de ervaring van een achttienjarige vrouw uit ons gezelschap. Zij liet zich, naar haar zeggen, door twee jongens uit Marrakech door de oude Medina begeleiden, en het was uitermate plezierig, zonder enige opdringerigheid of handtastelijkheden.
Ze wilden zelfs geïntroduceerd worden bij de rest van haar gezelschap uit Nederland.
Ik had persoonlijk heel wat meer moeite de verschillende handelaren van me af te slaan. Non merci, non vraiment merci.

naam
06-02-07, 22:02
Geplaatst door Wortel
Het zal waar zijn, maar het is niet de ervaring van een achttienjarige vrouw uit ons gezelschap. Zij liet zich, naar haar zeggen, door twee jongens uit Marrakech door de oude Medina begeleiden, en het was uitermate plezierig, zonder enige opdringerigheid of handtastelijkheden.
Ze wilden zelfs geïntroduceerd worden bij de rest van haar gezelschap uit Nederland.
Ik had persoonlijk heel wat meer moeite de verschillende handelaren van me af te slaan. Non merci, non vraiment merci.

Ja, maar als je je niet laat begeleiden, dan......ca va ca va ca va ca va.
Zodra er mannen naast lopen valt het mee, als niet dan wordt je niet met rust gelaten.
Begeleiden tegen betaling natuurlijk.

Man_Ray
06-02-07, 22:47
Geplaatst door naam
Ja, maar als je je niet laat begeleiden, dan......ca va ca va ca va ca va.
Zodra er mannen naast lopen valt het mee, als niet dan wordt je niet met rust gelaten.
Begeleiden tegen betaling natuurlijk.

Gidsen kosten overal geld.

En in veel van onze Europese hoofsteden waag je je als vrouw ook niet alleen buiten 's nachts.

NIS
07-02-07, 13:14
Marrakech is de mooiste stad van de wereld! Mocht je naar Marrakech gaan, zorg ervoor, dat je in een Riad komt te slapen. Geen hotel, maar een Riad.

tribia
07-02-07, 13:36
Geplaatst door Wortel
Marrakech was fantastisch, al zie je ook heel veel armoede. De paleizen geloofde ik allemaal wel, maar de souks buiten de toeristische paden zijn een belevenis en die oeroude Koranschool in de oude Medina is prachtig om te zien. Daar proef je de sfeer van eeuwen. Verwacht daar trouwens wel te verdwalen.
Ook aardig wat gesproken met de lokale bevolking. Mijn Arabisch is niet zo, maar met Frans kom je ook een heel eind. Een aanrader is ook de oude Joodse wijk in het zuiden van de oude stad. Het Jemaa al Fna-plein is een belevenis op zich, maar hou je ver van het vermaak met de aapjes want dat is gewoon dierenmishandeling. Het verdient ook aanbeveling om bedelende kinderen met een vriendelijk gezicht aan te sporen naar school te gaan.
Eigenlijk heb ik alleen maar heel vriendelijke en welwillende mensen ontmoet en als je jezelf openstelt gaan er heel veel mooie werelden voor je open.

Thanks for sharing

naam
08-02-07, 07:47
Geplaatst door Man_Ray
Gidsen kosten overal geld.

En in veel van onze Europese hoofsteden waag je je als vrouw ook niet alleen buiten 's nachts.

In welke dan niet? Ca va?