PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Moslims moeten van Wilders de helft van de Koran verscheuren'



Jihanetje
13-02-07, 06:35
'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

Uitgegeven: 13 februari 2007 06:00

DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er "genoeg verschrikkelijke dingen" in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. "Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen", zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.


De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het "grootste gevaar is dat ons bedreigt". Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. "Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel", aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: "Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!"

______________________________________

Wilders, is niets anders dan een sensatie zoeker! Gelukkig denken niet alle Nederlanders zo over de Islam.

Wilders is zielig, zijn enige kwaliteit is het zwartmaken van de Islam. Denken jullie dat hij hiervoor heeft gestudeerd? Hij begrijpt volgens mij ook niet dat hij wordt gebruikt door de media voor de uitspraken die hij doet, of is dat juist de bedoeling?

Ik vraag me ook af of dit weer een dergelijk domme uitspraak is over de koran of dat hij echt de hele koran heeft gelezen waardoor hij tot zijn uitspraak is gekomen? Ik denk de eerste optie, wat denken jullie?

Kortom vind ik dit een kwalijke zaak. Dit geen kwestie meer is van meningsuiting! Hij doet mensen pijn met de uitspraken die hij doet over onze profeet Mohammed SWT en over ons geloof!

Elien
13-02-07, 09:48
die man wordt met de dag grappiger en wanhopiger zou je tijd niet teveel verspillen aan zijn gelul

Jihanetje
13-02-07, 10:13
was ik niet van plan maar af en toe kan ik het niet laten!

Beter om hier wat stoom af te blazen!!

prikkerd
13-02-07, 10:14
Geplaatst door Elien
die man wordt met de dag grappiger en wanhopiger zou je tijd niet teveel verspillen aan zijn gelul

9 zetels zijn niet grappig

Door de afwezige moslim-PR kan deze man zijn gang gaan en streven naar het "martelaarschap".

Waar ik nu zit (London) zou deze man geen poot hebben om op te staan als hij met zulke uitlatingen kwam. De klasse intellectuele moslims hier is zeer aanwezig en de PR-machine rekent af met zulke ongegronde uitlatingen in een mum van tijd.

Jihanetje
13-02-07, 10:22
In Nederland doen ze er niets aan! Terwijl als je over joden begint of een ander geloof krijg je een pv en mag je voor de rechter komen!

tja, dat is Nederland!

illmatik
13-02-07, 10:26
Geplaatst door prikkerd
9 zetels zijn niet grappig

Door de afwezige moslim-PR kan deze man zijn gang gaan en streven naar het "martelaarschap".

Waar ik nu zit (London) zou deze man geen poot hebben om op te staan als hij met zulke uitlatingen kwam. De klasse intellectuele moslims hier is zeer aanwezig en de PR-machine rekent af met zulke ongegronde uitlatingen in een mum van tijd.

Moslims in het 'dorp' Nederland zijn te goed ingeburgerd om geopolitiek te bedrijven. Je kunt ze zowat niet vergelijken met moslims elders in de wereld. Bijna een apart 'ras'.

No backbone, as they say.

Rabi'ah.
13-02-07, 15:50
Geplaatst door Jihanetje
Hij doet mensen pijn met de uitspraken die hij doet over onze profeet Mohammed SWT en over ons geloof!

:wtf: De profeet SWT????? SWT is iets wat je zegt na de naam van Allah (swt), na de naam van de profeet zeg je saws of in het Nederlands vzmh.

Bar
13-02-07, 16:12
Geplaatst door Rabi'ah.
:wtf: De profeet SWT????? SWT is iets wat je zegt na de naam van Allah (swt), na de naam van de profeet zeg je saws of in het Nederlands vzmh.

Laatst sprak ik een adept van Rudolf Steiner. Regelmatig hoorde ik de term 'DMHG'.
Dit bleek te betekenen: 'Der Meister hat gesagt'.

Zelden zo gelachen.

Maar wel triest eigenlijk.

Olive Yao
13-02-07, 19:33
Geplaatst door Bar
Laatst sprak ik een adept van Rudolf Steiner. Regelmatig hoorde ik de term 'DMHG'.
Dit bleek te betekenen: 'Der Meister hat gesagt'.

Zelden zo gelachen.

Maar wel triest eigenlijk.
In Frankrijk zijn ze meer van v. s. o. p.

Bar
13-02-07, 21:59
Geplaatst door Olive Yao
In Frankrijk zijn ze meer van v. s. o. p.

Daar schijn je ook geestelijk verruimd van te raken.

Jihanetje
14-02-07, 07:13
Geplaatst door Rabi'ah.
:wtf: De profeet SWT????? SWT is iets wat je zegt na de naam van Allah (swt), na de naam van de profeet zeg je saws of in het Nederlands vzmh.

Sorry voor mijn fout.... ik zal er de volgende keer aan denken!

thnx

en toch blijft wilders een ....

sater
14-02-07, 08:18
Geplaatst door Jihanetje
In Nederland doen ze er niets aan! Terwijl als je over joden begint of een ander geloof krijg je een pv en mag je voor de rechter komen!

tja, dat is Nederland!

:nl:Benieuwd of de moslimgemeente aangifte doet van belediging van de islam en aantasting van religieuze gevoelens.

:vingers: Bevrijd van haatzaaiende teksten wordt de koran eindelijk een liefdevol geschrift. "Maar", zal het opletten lezertje opmerken, " kijk ook eens naar de teksten in het oude testament." Tja, die worden beschouwd als geschreven in een voorbijgegane tijd, waarvan de mores inmiddels zwaar is achterhaald.

prikkerd
14-02-07, 09:50
Chucky Wilders (http://www.youtube.com/watch?v=iXCb-IgpGco)

Julien
14-02-07, 10:42
Geplaatst door Jihanetje
Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. "Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen",

Alsof de extremist Wilders niet aanzet tot gewelddadige reacties :dood: deze man moet gewoon aangepakt worden en met pek en veren het land uitgejaagd worden.