PDA

Bekijk Volledige Versie : Heeft wilders gelijk?



Bokitoo
17-02-07, 13:12
herr wilders had de afgelopen dagen prachtige plannen.*kots*
Alle moslims moeten de koran voor de helft verscheuren.
( voor de baardapen: het is maar de helft wees dus blij ! J)
Abutaleb mag volgens hem de regering niet in! Hij heeft namelijk een dubbele paspoort!
En op verschillende forums vinden wildershaar zijn volgers het oh zo geweldig. Op de krant van tokkie Nederland telde deze topic meer dan 700 bagger reacties. Pas bij 600 kwam men erachter dat een dubbel paspoort geen individuele keuze is maar dat van het land van je ouders of zelfs daar de ouders van. In de plaats dat 'onze' fuhrer , de redder van Nederland in nood ( volgens zijn volgers),zijn baggerbek open scheurt richting de Marokkaanse overheid. Doet hij dat tegen abu die meer Nederlands is dan onze geblondeerde varkenskop ooit door zal zijn. Mijn maroc paspoort is al 17 jaar verlopen. En nooit dacht ik eraan. Ik denk nu dat ik het toch maar moet gaan verlengen. Kan inderdaad van pas komen als deze nazi meer volgers gaat krijgen.

Maar goed een paar dagen later deed onze fuhrer aangifte! Via via, kwam hij erachter dat een paar terroristen van plan waren om hem omver te rijden. Maar het ergste is dat ze hem daarna ook wilden neerschieten ! en denk je nu dat dit erg genoeg is? .. echt niet! want ze waren ook nog eens van plan om een busje vol tnt naast hem tot ontploffing te brengen.Komt erop neer dat ze van plan waren hem drie keer te vermoorden.!!!!

Gelukkig wist de meldmisdaadanoniem.nl dit te voorkomen.

Maar goed onze fuhrer was hiermee nog niet klaar want een maroc grappenmaker piste over hem heen en onthoofde hem zelfs.! En dat valt nou net niet onder vrijheid van beledigen(herstel vrijheid van meningsuiting bedoel ik)
Kortom wildshit! Krijg de tering!!!!!!!!
2/17/2007 13:46:20 Ifkan