PDA

Bekijk Volledige Versie : SA eist excuses van WIlders na uitspraken over de koran



azulay
18-02-07, 09:29
DE Saudische ambassade in Den Haag is druk bezig om druk uit te oefnen op Nederland zodat Wilders zijn excuses gaat aanbieden over zijn uitspraen van vorig week over het weggooien van de helft van de koran.



السعودية تطالب نائبا هولنديا بالاعتذار عن دعوته لإلغاء نصف القران





دبي - العربية .نت

بدأت السفارة السعودية في لاهاي تحركا لدى وزارة الخارجية الهولندية ضد تصريحات البرلماني اليميني غريت فيلدرز رئيس حزب الحرية، والتي طالب خلالها المسلمين بإلغاء نصف القرآن، بجانب تطاوله على الرسول الكريم صلى الله عليه وسلم.

وطالبت السفارة بضرورة سحب فيلدرز لتصريحاته المسيئة، وتقديم الاعتذار للمسلمين، بحسب تقرير لصحيفة الوطن السعودية الاحد 18-2-2007 كتبته الزميلة فكرية أحمد.

وأكد السفير السعودي في لاهاي وليد عبدالكريم الخريجي أن السفارة تفضل إبقاء تحركاتها بعيدا عن الإعلاميين، مؤكدا أن الهدف هو وقف الإساءه للإسلام ووضع حد لها.

وذكرت الصحيفة أن السفارة طالبت الجانب الهولندي بوضع حد نهائي لمثل هذه التصريحات والتصرفات.

وكان عضو البرلمان والسياسي الهولندي المعادي للمهاجرين غريت فيلدرز قد نقل عنه الثلاثاء الماضي أنه حث المسلمين على إلغاء نصف القرآن موجها إساءات مباشرة لشخصية الرسول صلى الله عليه وسلم.

وحذر فيلدرز من "موجة مد إسلامي" في هولندا التي يعيش فيها مليون مسلم. وينظر الى فيلدرز باعتباره خليفة للسياسي القومي القتيل بيم فورتوين وفاز حزبه الجديد بتسعة من مقاعد البرلمان الهولندي البالغ عددها 150 في انتخابات نوفمبر/ تشرين الثاني الماضي.

وقال: "أعلم أنه لن يكون عندنا أغلبية مسلمة خلال العقدين المقبلين لكن عددهم يتزايد.. لم تعد تشعر أنك تعيش في بلدك. هناك معركة تلوح نذرها في الافق ويتعين علينا الدفاع عن أنفسنا. قريبا سيكون عدد المساجد هنا أكثر من الكنائس".

وشن فيلدرز - الذي يعيش تحت حراسة مشددة منذ 2004 عندما قتل هولندي من أصل مغربي المخرج المنتقد للاسلام ثيو فان غوخ - حملة لحظر النقاب ويرغب في تجميد الهجرة وحظر بناء مساجد ومدارس دينية جديدة.
عودة للأعلى


Een van de reactie op het bericht:

Hij moet zijn excuses aanbieden, hij moet ons smeken om zijn excuses aan te vaarden, Hij moet in een positie gebracht worden om zich tot iedereen te wenden zodat we hem zullen vergeven, Hij moet alle onze handen gaan kussen, zodat de gedachte in ons hoofd komt om hem te vergeven.

Een ander vindt de oplossing heel simpel, namelijk het boycotten van Nederlandse producten..

Zal dit ook rel worden:

Slinger
18-02-07, 09:31
De Saoedi's snappen weer niet dat Nederland een democratie is, waarin iedereen kan zeggen wat hij wil. Ik denk dat ze lang kunnen wachten op Wilders' excuses in deze zaak.

Victory
18-02-07, 11:58
Geplaatst door Slinger
De Saoedi's snappen weer niet dat Nederland een democratie is, waarin iedereen kan zeggen wat hij wil. Ik denk dat ze lang kunnen wachten op Wilders' excuses in deze zaak.
Moslims die zeggen wat ze willen in jouw democratie worden meteen gearresteerd. Laat staan als je over de hollekast en joden begint.

Wizdom
18-02-07, 12:11
Geplaatst door Slinger
De Saoedi's snappen weer niet dat Nederland een democratie is, waarin iedereen kan zeggen wat hij wil. Ik denk dat ze lang kunnen wachten op Wilders' excuses in deze zaak.

Wanneer Wilders zijn woorden niet hoeft terug te nemen... Leven wij Moslims in een Tiranie en Dictatuur van Hufterigheid...

Slinger
18-02-07, 13:00
Geplaatst door Victory
Moslims die zeggen wat ze willen in jouw democratie worden meteen gearresteerd. Laat staan als je over de hollekast en joden begint.

Wie zich aan de spelregels van de democratie houdt, wordt niet gearresteerd.

Slinger
18-02-07, 13:00
Geplaatst door Wizdom
Wanneer Wilders zijn woorden niet hoeft terug te nemen... Leven wij Moslims in een Tiranie en Dictatuur van Hufterigheid...

Ik zou daarin niet willen leven, als ik jou was.

Julien
18-02-07, 14:18
Hoewel ik ook vind dat Wilders te ver is gegaan en de moslims in Nederland excuses moet aanbieden, vind ik deze oproep van soedie Arabie erg hypocriet.
Laat de Saoediërs ook maar excuses aanbieden aan de christenen voor alle bijbels die ze verbranden, evangelisten die ze oppakken, bekeerde christenen die ze executeren en christelijke kerkdiensten die ze verbieden!

IbnRushd
18-02-07, 14:18
Wilders: geen excuus aan Saudi-Arabië

DEN HAAG - Geert Wilders peinst er niet over aan Saudi-Arabië excuses aan te bieden voor zijn recente uitspraken over de Koran.

Hij zei dat in een reactie op een bericht dat het islamitische land bij de Nederlandse regering zijn ongenoegen kenbaar heeft gemaakt over de uitlatingen.

De Saudische ambassade in Den Haag heeft volgens de krant geëist dat Wilders zijn uitspraken terugneemt en de moslims zijn excuses aanbiedt. ,,Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt daar een millimeter van terug te nemen'', zei het Tweede Kamerlid.

,,Zijn ze hartstikke gek geworden? Het is schandalig dat een land dat geen vrijheid van meningsuiting kent, mij de les leest. Ze moeten maar eens leren dat je als parlementariër hier mag zeggen wat je wilt.''

Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. Volgens de voorman van de Partij voor de Vrijheid staan er ,,genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims.

Betreurt
Wilders zal minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken schriftelijk vragen of hij de Saudische ambassadeur terecht wil wijzen en hem een lesje in parlementaire democratie wil geven. Bot liet vrijdag nog weten dat hij de uitspraken van Wilders over de islam en de profeet Mohammed betreurt.

De uitlatingen zijn in Marokkaanse en Pakistaanse media overgenomen en dat is volgens de bewindsman niet erg bevorderlijk voor het aanzien van Nederland in het buitenland. Wilders, die benadrukt dat Bot het niet met hem eens hoeft te zijn, zal hem ook op dit punt om tekst en uitleg vragen en hem oproepen op te komen voor de vrijheid van meningsuiting.

(ANP) ad.nl

Wilders is echt een clown. Er ontbreekt alleen een fopneusje. Het zou me trouwens niet verbazen als Wilders in zn uppie de hele midden-oosten tegen zijn scheen krijgt. Ik vraag me af waarom hij niet pleit om alle contacten te verbreken met de o slechte, ondemocratische Arabische landen.

IbnRushd
18-02-07, 14:21
Geplaatst door Julien
Hoewel ik ook vind dat Wilders te ver is gegaan en de moslims in Nederland excuses moet aanbieden, vind ik deze oproep van soedie Arabie erg hypocriet.
Laat de Saoediërs ook maar excuses aanbieden aan de christenen voor alle bijbels die ze verbranden, evangelisten die ze oppakken, bekeerde christenen die ze executeren en christelijke kerkdiensten die ze verbieden!

Kun je me een aantal datums noemen van de laatste paar geëxecuteerde (bekeerde) christenen?

Soldim
18-02-07, 14:22
Geplaatst door Victory
Moslims die zeggen wat ze willen in jouw democratie worden meteen gearresteerd. Laat staan als je over de hollekast en joden begint.

Hoeveel moslims zijn er precies gearresteerd om wat ze zeiden?

Slinger
18-02-07, 14:25
Geplaatst door IbnRushd
Wilders: geen excuus aan Saudi-Arabië

,,Zijn ze hartstikke gek geworden? Het is schandalig dat een land dat geen vrijheid van meningsuiting kent, mij de les leest. Ze moeten maar eens leren dat je als parlementariër hier mag zeggen wat je wilt.''

[/I]

Je kunt vraagtekens zetten bij de wijsheid van Wilders' uitlatingen.
Maar matuurlijk heeft hij wat dit betreft gelijk. Het enige dat de Saoedi's bereiken is dat iedereen zich nog eens realiseert wat voor een ongelooflijk hypocriet regime dit is.

Julien
18-02-07, 14:30
Geplaatst door IbnRushd
Kun je me een aantal datums noemen van de laatste paar geëxecuteerde (bekeerde) christenen?

"In Saoedi-Arabië staat op afvalligheid de doodstraf. In het openbaar een ander geloof dan de islam uitoefenen, is verboden."

http://www.opendoors.nl/htm/?p=sa

S-A staat op plek 2 (na Noord-Korea) in het rijtje landen die het meest christenen vervolgd.
Daarom vind ik deze oproep van S-Arabië erggg hypocriet.

IbnRushd
18-02-07, 14:46
Geplaatst door Julien
"In Saoedi-Arabië staat op afvalligheid de doodstraf. In het openbaar een ander geloof dan de islam uitoefenen, is verboden."

http://www.opendoors.nl/htm/?p=sa

S-A staat op plek 2 (na Noord-Korea) in het rijtje landen die het meest christenen vervolgd.
Daarom vind ik deze oproep van S-Arabië erggg hypocriet.

Ja, dat is bekend. Maar je hebt geen datums waarop afvalligen geëxecuteerd worden? Praktijk en theorie is een nogal verschil.

azulay
18-02-07, 14:52
Geplaatst door IbnRushd
Kun je me een aantal datums noemen van de laatste paar geëxecuteerde (bekeerde) christenen?

Het is wel zo dat je in SA als niet moslim geen rechten hebt. Het bezit van een bijbel is een misdrijf en er zijn degelijk in het (recente) verleden mensen opgepakt en opgesloten vanwege hun religieuze overtuiging.

IbnRushd
18-02-07, 15:01
Geplaatst door azulay
Het is wel zo dat je in SA als niet moslim geen rechten hebt. Het bezit van een bijbel is een misdrijf en er zijn degelijk in het (recente) verleden mensen opgepakt en opgesloten vanwege hun religieuze overtuiging.

In het bezit hebben van een bijbel of het uitdelen/verkopen ervan? En hoe bedoel je met geen rechten?

En waarom werden ze opgepakt? Is dat omdat ze niet aan de wet hielden? Zeg het maar, want je doet er wel wat makkelijk over. We moeten wel beseffen dat SA geen seculiere staat is en dat is gewoon te respecteren waard. SA heeft andere soort wetten, net als in NL waar de meningsvrijheid een groot goed is.

Julien
18-02-07, 15:10
Geplaatst door IbnRushd
We moeten wel beseffen dat SA geen seculiere staat is en dat is gewoon te respecteren waard. SA heeft andere soort wetten, net als in NL waar de meningsvrijheid een groot goed is.

Mee eens. Dus je vindt het ook onterecht dat Saoedie-Arabië excuses eist aan Wilders?
Wilders gebruikt namelijk de 'vrijheid van meningsuiting' om moslims te discrimineren, en Saoedie-Arabië gebruikt de shari'a om christenen te discrimineren.

IbnRushd
18-02-07, 15:19
Geplaatst door Julien
Mee eens. Dus je vindt het ook onterecht dat Saoedie-Arabië excuses eist aan Wilders?
Wilders gebruikt namelijk de 'vrijheid van meningsuiting' om moslims te discrimineren, en Saoedie-Arabië gebruikt de shari'a om christenen te discrimineren.

In die zin wel, maar hier gaat 't om meer: om politieke belangen, en dat snapt Wilders niet. Als Wilders nog even zo doorgaat dan kan dat nare gevolgen hebben voor zo'n piepklein landje als NL.

Slinger
18-02-07, 15:48
Geplaatst door IbnRushd
In die zin wel, maar hier gaat 't om meer: om politieke belangen, en dat snapt Wilders niet. Als Wilders nog even zo doorgaat dan kan dat nare gevolgen hebben van zo'n piepklein landje als NL.

Dan gaat het dus niet meer om principes maar om ordinaire machtspolitiek. In dat geval heeft Wilders helemaal het morele gelijk aan zijn kant.

IbnRushd
18-02-07, 15:57
Geplaatst door Slinger
Dan gaat het dus niet meer om principes maar om ordinaire machtspolitiek. In dat geval heeft Wilders helemaal het morele gelijk aan zijn kant.

Als je belangrijke contracten met een land wilt sluiten dan zou je minstens rekening moeten houden met haar cultuur/geloof. Nu is een excuus niet zoveel gevraagd en dat mag ie best op een gepaste wijze weigeren, maar de manier hoe ie 't doet :melig: is erg grappig en dat werkt alleen averechts. Tja, Wilders brengt slechts onheil met zich mee. Hij zocht de publiciteit op en kreeg 'm en dat heeft zo zijn consequenties.

azulay
18-02-07, 16:27
Geplaatst door IbnRushd
In het bezit hebben van een bijbel of het uitdelen/verkopen ervan? En hoe bedoel je met geen rechten?

En waarom werden ze opgepakt? Is dat omdat ze niet aan de wet hielden? Zeg het maar, want je doet er wel wat makkelijk over. We moeten wel beseffen dat SA geen seculiere staat is en dat is gewoon te respecteren waard. SA heeft andere soort wetten, net als in NL waar de meningsvrijheid een groot goed is.

Zij mogen idd zelf bepalen wat ze doen, maar ik heb zeker geen respect voor een systeem die mijn persoonlijke opvatting bepaalt en mij oppakt als ik een bijbel bezit. Een Saudier die een andere overtuiging kiest dan de islam is zijn leven niet zeker, maar ook niet moslims buitenlanders worden bellemerd in he praktiseren van hun religie. Vorig jaar zijn een groep christelijke pakistaniers opgepakt die bijeen kwamen thuis om hun religie te beleven.

Geef me toch maar een seculiere land die de vrijheid van godsdienst waarborgt voor iedereen en waar ik niet ondergedoken een bezoekje aan de moskee hoef te brengen.

Ik heb nog maals geen respect voor dat soort systemen, in tegen deel ik beschouw ze als dictatuur.

Ik denk niet dat België zich druk zal maken als Prins Bin Talal had gezegd dat de helft van de bijbel discrimenerend en homo onvriendelijk is. Dat is een essentieel verschil en daar gaat het me om.

IbnRushd
18-02-07, 16:32
Geplaatst door azulay


Ik denk niet dat België zich druk zal maken als Prins Bin Talal had gezegd dat de helft van de bijbel discrimenerend en homo onvriendelijk is. Dat is een essentieel verschil en daar gaat het me om.

Belgie is een seculiere staat.

azulay
18-02-07, 16:38
Geplaatst door IbnRushd
Belgie is een seculiere staat.

Daarom is het een democratie en is SA een dictatuur.

mulan
18-02-07, 16:47
Kan SA zich erbuiten houden. Wij zitten immers vervolgens opgescheept met die racisten en worden doodgegooid met meningen van nog dommere mensen. Pure mentale mishandeling.

IbnRushd
18-02-07, 16:51
Geplaatst door azulay
Daarom is het een democratie en is SA een dictatuur.

Dus?

azulay
18-02-07, 16:58
Geplaatst door IbnRushd
Dus?

Dus heb ik liever België waar ik ongestoord mijn religie kan belijden en niet opgepakt word als ik een bezoekje breng aan de moskee, dan SA waar ik in de bak zou terecht komen als ik zou zeggen dat ik geen moslim meer wilde zijn of als ik een bijbel bij me draag.

IbnRushd
18-02-07, 17:15
Geplaatst door azulay
Dus heb ik liever België waar ik ongestoord mijn religie kan belijden en niet opgepakt word als ik een bezoekje breng aan de moskee, dan SA waar ik in de bak zou terecht komen als ik zou zeggen dat ik geen moslim meer wilde zijn of als ik een bijbel bij me draag.

Fijn voor je. Heb je nog een punt die je wilde maken? Of wilde je gewoon je mening kwijt.

azulay
18-02-07, 17:23
Geplaatst door IbnRushd
Fijn voor je. Heb je nog een punt die je wilde maken? Of wilde je gewoon je mening kwijt.

Wilders is dom en een racist, maar SA is in mijn ogen twee keer erger en heeft dus geen recht om te spreken.

IbnRushd
18-02-07, 17:38
Geplaatst door azulay
Wilders is dom en een racist, maar SA is in mijn ogen twee keer erger en heeft dus geen recht om te spreken.

SA heeft connecties met NL, dus zij hebben sowieso het recht van spreken. Nu hopen maar dat 't wel allemaal goed komt. Waar ik je wel in gelijk geef is dat SA beter geen aandacht aan hem moest geven.

Wizdom
18-02-07, 18:23
Geplaatst door Slinger
Ik zou daarin niet willen leven, als ik jou was.

Dat klopt... Ik heb mijn plan al getrokken...

ronald
18-02-07, 19:32
Geplaatst door Victory
Moslims die zeggen wat ze willen in jouw democratie worden meteen gearresteerd. Laat staan als je over de hollekast en joden begint.


Moeilijke he...de nuances te kunnen zien?

Wizdom
18-02-07, 20:42
Geplaatst door Julien
Mee eens. Dus je vindt het ook onterecht dat Saoedie-Arabië excuses eist aan Wilders?
Wilders gebruikt namelijk de 'vrijheid van meningsuiting' om moslims te discrimineren, en Saoedie-Arabië gebruikt de shari'a om christenen te discrimineren.

Saudi Arabie is wat het Vaticaan is voor het Christendom... Ik ken geen Moslims die aspiraties hebben om zich in het Pausdom van de Vaticaan te vestigen... Andersom geloof ik ook niet...

Wilder is een gevaarlijke gek die beter door de politiek geboycott kan worden anders kan hij Nederland nog veel schade berokkenen...

Er kan hem veel worden verweten... Zoals het het polariseren en terrorisen van Nederlanders die Moslim zijn.... Hij moet maar eens keer ophouden met zijn GAL te SPUIEN over mensen die zijn OVERTUIGING niet DELEN...

Hij is niet beter dan een IDEOLOGISCHE EXTREMISTISCHE TERRORIST die de Nederlandse Samenleving probeert op te blazen...

Ik walg van zulke lui...

Julien
18-02-07, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Saudi Arabie is wat het Vaticaan is voor het Christendom... Ik ken geen Moslims die aspiraties hebben om zich in het Pausdom van de Vaticaan te vestigen... Andersom geloof ik ook niet...
Het Vaticaan kun je niet vergelijken met een immens land als Saoedie Arabië. Vaticaanstad is net zo groot als een tiental voetbalvelden en er wonen nauwelijks mensen. Als je het al met iets wil vergelijken, dan kun je het met Mekka vergelijken. Wat Mekka is voor de moslims is Vaticaanstad voor de christenen. En nou is het een feit dat moslims meer dan welkom zijn in Vaticaanstad, christenen mogen echter Mekka NIET betreden. Over discriminatie gesproken..
Vaticaanstad ligt in Italië en Mekka in S-Arabië. Nergens staat in de Quraan geschreven dat S-Arabië een heilig land is, het is dus te vergelijken met het land Italië. En hoewel Italië het belangrijkste christelijke land ter wereld is, kun je er heel veel moskeeën vinden (o.a. in Rome), wordt de islaam daar verspreid (met succes) en lopen christenen die zich bekeren tot de islaam geen enkel gevaar.
Dat dit allemaal niet kan in Saoedie arabië toont aan dat dit land een discriminerend land is en z'n mond moet houden over Wilders.


Hij is niet beter dan een IDEOLOGISCHE EXTREMISTISCHE TERRORIST die de Nederlandse Samenleving probeert op te blazen...

Ik walg van zulke lui...
Ik walg ook van Wilders, maar je kunt hem niet vergelijken met terroristen die zichzelf opblazen. Wilders is een extremist in woorden, maar terrristen die onschuldige burgers doden vind ik echt een graadje afschruwelijker.

Wizdom
18-02-07, 22:49
Geplaatst door Julien
Het Vaticaan kun je niet vergelijken met een immens land als Saoedie Arabië. Vaticaanstad is net zo groot als een tiental voetbalvelden en er wonen nauwelijks mensen. Als je het al met iets wil vergelijken, dan kun je het met Mekka vergelijken. Wat Mekka is voor de moslims is Vaticaanstad voor de christenen. En nou is het een feit dat moslims meer dan welkom zijn in Vaticaanstad, christenen mogen echter Mekka NIET betreden. Over discriminatie gesproken..
Vaticaanstad ligt in Italië en Mekka in S-Arabië. Nergens staat in de Quraan geschreven dat S-Arabië een heilig land is, het is dus te vergelijken met het land Italië. En hoewel Italië het belangrijkste christelijke land ter wereld is, kun je er heel veel moskeeën vinden (o.a. in Rome), wordt de islaam daar verspreid (met succes) en lopen christenen die zich bekeren tot de islaam geen enkel gevaar.
Dat dit allemaal niet kan in Saoedie arabië toont aan dat dit land een discriminerend land is en z'n mond moet houden over Wilders.


Ik walg ook van Wilders, maar je kunt hem niet vergelijken met terroristen die zichzelf opblazen. Wilders is een extremist in woorden, maar terrristen die onschuldige burgers doden vind ik echt een graadje afschruwelijker.

De Profeet Mohamed (VZMH) heeft Saudi Arabie als Heilig Grond verklaart... Derhalve is geheel Saudi Arabie Heilig grondgebied voor Moslims en gaat mijn parallel wel op... Dat heeft niets met oppervlakte te maken maar met de status...

Een ideologische terrorist is erger dan een terrorist omdat een ideologische terrorist net zoals Hitler een compleet volk kan hersenspoelen zodat deze dingen gaan doen die ze normaal niet zouden doen...


Milosevic was een Ideologische Terrorist, Karadzic was een Ideologische Terrorist, Hitler was een Ideologische Terrorist...

En nu heeft Nederland notabene schuldig aan Srebrenica zijn eigen Ideologische Terrorist Wilders...

observer
18-02-07, 23:01
Geplaatst door IbnRushd
Als je belangrijke contracten met een land wilt sluiten dan zou je minstens rekening moeten houden met haar cultuur/geloof. de cultuur/geloof en de manier waarop ze het uitdragen vind ik persoon soms al twijfelachtig, ik denk dat de wahabi meer gedaan hebben om het beeld van de islam te vormen (en te beschadigen) dan wilders of wie dan ook maar goed

hun cultuur mij best, moment dat wij onze cultuur gaan aanpassen om de saudi tevreden te houden mag wilders voor mij premier worden. Velen onder wie jijzelf hebben altijd de mond vol over hoe het westen zich bemoeit en hoe verwerpelijk dat wel niet is

ga dan niet propageren dat andersom wel goed is

hoe pijn me ook doet, wilders heeft gelijk hij is niet alleen de saudi niets verschuldigd

de saudi die zich bemoeien met vrijheid is ongeveer het zelfde als de ss die een yomkipoer feestje geeft

Wizdom
18-02-07, 23:07
Geplaatst door observer
de cultuur/geloof en de manier waarop ze het uitdragen vind ik persoon soms al twijfelachtig, ik denk dat de wahabi meer gedaan hebben om het beeld van de islam te vormen (en te beschadigen) dan wilders of wie dan ook maar goed

hun cultuur mij best, moment dat wij onze cultuur gaan aanpassen om de saudi tevreden te houden mag wilders voor mij premier worden. Velen onder wie jijzelf hebben altijd de mond vol over hoe het westen zich bemoeit en hoe verwerpelijk dat wel niet is

ga dan niet propageren dat andersom wel goed is

hoe pijn me ook doet, wilders heeft gelijk hij is niet alleen de saudi niets verschuldigd

de saudi die zich bemoeien met vrijheid is ongeveer het zelfde als de ss die een yomkipoer feestje geeft

Wilders zoekt de confrontatie op met de Islam... Dat weet je heel goed... Dat heeft niets te maken met Vrijheid van Meningsuiting...

Wilders bemoeit zich met de Islam... Hij heeft niet het recht om zich te bemoeien met andermans geloof... Als hij dat doet HEEFT SAUDI ARABIE het recht OM WILDERS OP TE VOEDEN IN ETHIEK!!!


Als je dat niet toegeeft zitten we binnenkort in een GODSDIENST OORLOG....

Want ik geloof niet dat iemand ook maar een millimeter zal opgeven met betrekking tot zijn overtuiging...

observer
18-02-07, 23:52
Geplaatst door Wizdom

Want ik geloof niet dat iemand ook maar een millimeter zal opgeven met betrekking tot zijn overtuiging... waarom verwacht je het dan wel van wilders?

Wizdom
18-02-07, 23:55
Geplaatst door observer
waarom verwacht je het dan wel van wilders?

Wilders is de provocateur... Zonder enige reden overigens... Ik verwacht overigens niets van de provocateur maar wel wat van de Nederlandse regering... Zij dienen Wilders in het Nederlandse belang in de gaten te houden omdat hij aanzet tot haat... Men moet op zijn minst proberen de SCHADE die deze man aanricht te beperken tot zijn eigen RACISTISCHE PARTIJ...

Julien
19-02-07, 00:13
Geplaatst door Wizdom
De Profeet Mohamed (VZMH) heeft Saudi Arabie als Heilig Grond verklaart... Derhalve is geheel Saudi Arabie Heilig grondgebied voor Moslims en gaat mijn parallel wel op... Dat heeft niets met oppervlakte te maken maar met de status...
Dit geloof ik niet. Kun je mij dat aantonen met de Quraan? Mij is juist verteld dat alleen maar Mekka en Medina heilig grondgebied is. En dan nog, heb je dan het recht om andere gelovigen te discimineren? Zolang Saoedie-Arabië dit doet zijn ze hypocriet als ze Wilders wel bekritiseren.


Een ideologische terrorist is erger dan een terrorist omdat een ideologische terrorist net zoals Hitler een compleet volk kan hersenspoelen zodat deze dingen gaan doen die ze normaal niet zouden doen...
Milosevic was een Ideologische Terrorist, Karadzic was een Ideologische Terrorist, Hitler was een Ideologische Terrorist...
En nu heeft Nederland notabene schuldig aan Srebrenica zijn eigen Ideologische Terrorist Wilders...

Hitler en Karadzic zijn juist NIET te vergelijken met Wilders en juist WEL met Osama Bin Laden, aangezien Wilders nooit heeft opgeroepen om geweld te gebruiken i.t.t. al die anderen. Zelfmoord-martelaren zijn juist de grootste ideologische terroristen, en dat ze daar ook nog geweld bij onschuldige burgers bij gebruiken maakt hen tot de ergsten van allemaal.

Wizdom
19-02-07, 06:18
Geplaatst door Julien
Dit geloof ik niet. Kun je mij dat aantonen met de Quraan? Mij is juist verteld dat alleen maar Mekka en Medina heilig grondgebied is. En dan nog, heb je dan het recht om andere gelovigen te discimineren? Zolang Saoedie-Arabië dit doet zijn ze hypocriet als ze Wilders wel bekritiseren.


Vergeet je de HADITH niet...? Dat is overigens geen discriminatie... Dat heb ik net uitgelegd... Het is het uitvoeren van de WIL van de SCHEPPER.... Het is een beetje onzinnig om in herhaling te treden...



Hitler en Karadzic zijn juist NIET te vergelijken met Wilders en juist WEL met Osama Bin Laden, aangezien Wilders nooit heeft opgeroepen om geweld te gebruiken i.t.t. al die anderen. Zelfmoord-martelaren zijn juist de grootste ideologische terroristen, en dat ze daar ook nog geweld bij onschuldige burgers bij gebruiken maakt hen tot de ergsten van allemaal. [/B]

Twijfel je nog aan WILDERS intenties...? Ik geloof dat Milosevic, Karadzic, Hitler en Wilders heel veel gemeen hebben. Ze RUIEN mensen op door bevolkingsgroepen met negatieve stereotypen te overladen om vervolgens de mensen voor de slacht rijp te maken....

Dat is wat WILDERS doet... En als je WILDERS verdedigt ben je geen haar beter... Want WILDERS is een gevaar voor het Democratisch Nederlands Bestel...

Osama zit ergens heel ver in de bergen waar we geen last van hebben... Van WILDERS wel die zit in het Nederlandse Parlement... Ik denk dat je je daar veel beter druk om kunt maken... Hij draagt overigens FASCISTISCHE ideeen... Hij heeft het over deportaties...Hij isoleert groepen mensen... Allerlei zaken die we uit de recente geschiedenis maar al te goed kennen...

Shemharosh
19-02-07, 06:50
Geplaatst door IbnRushd
In het bezit hebben van een bijbel of het uitdelen/verkopen ervan? En hoe bedoel je met geen rechten?

En waarom werden ze opgepakt? Is dat omdat ze niet aan de wet hielden? Zeg het maar, want je doet er wel wat makkelijk over. We moeten wel beseffen dat SA geen seculiere staat is en dat is gewoon te respecteren waard. SA heeft andere soort wetten, net als in NL waar de meningsvrijheid een groot goed is.


SA is toch geen land joh...het zijn en paar olieputten waar een paar decadente luie nomaden om heen wonen die niet weten wat ze met hun geld moeten doen....als ze excuses willen mogen ze die hebben maar wel betalen eerst...hahhahha....k#tpenguins!!!!

Shemharosh
19-02-07, 06:58
Wilders is helemaal geen provocateur of fascist.Hij is geen moslim,en als je ergens niet bijhoort dan verplicht het je ook niet.Moslims vervloeken dagelijks joden,christenen,hindoes,chinezen zonder enkele probleem,is gewoon normaal.
Daarom begrijp ik dat kinderachtigheid van veel moslims niet:geloof je ergens in of niet??!!als dat het geval is,kan je het nou wat schelen wat andere mensen er van zeggen of denken!!!achterlijke tuig!!!
WIE IN EEN GLAZEN HUIS WOONT MOET NIET MET STENEN NAAR DE BUREN GOOIEN.

observer
19-02-07, 09:40
Vergeet je de HADITH niet...? Dat is overigens geen discriminatie... Dat heb ik net uitgelegd... Het is het uitvoeren van de WIL van de SCHEPPER.... Het is een beetje onzinnig om in herhaling te treden... het is dan ook lichtjes onzinnig

wat je dus feitelijk zegt dat wilders zijn probleem is dat hij geen oud boek heeft wat nederland tot heilig en ontoegankelijk voor moslims maakt?

alhoewel hoeft niet oud te zijn natuurlijk

mulan
19-02-07, 10:25
Geplaatst door Shemharosh
Wilders is helemaal geen provocateur of fascist.

Steek jij je hand daar maar voor in het vuur. :gniffel: Maar je hebt gelijk ..geen fascist ..hij is meer een racist met speciale haat of moet ik zeggen specifieke haat voor moslims.

Bar
19-02-07, 11:15
Geplaatst door Wizdom
Het is het uitvoeren van de WIL van de SCHEPPER....

Ha, we zijn er weer...

Als putjesschepper zijnde ben ik niet zo blij met dit soort aanhangers.

Sallahddin
19-02-07, 18:10
Geplaatst door Slinger
De Saoedi's snappen weer niet dat Nederland een democratie is, waarin iedereen kan zeggen wat hij wil. Ik denk dat ze lang kunnen wachten op Wilders' excuses in deze zaak.

In de NLse democratie ,en namelijk in de NLse grondwet staat ook in een artikel vermeld dat je respect voor de vrijheid van godsdienst moet hebben ,ook bij "force of the law", die Wilders moet juridish aangepakt worden binnen de NLse wetgeving ...of gaan wij weer meten met twee maten???: niet selectief mee omgaan : antisemitisme bijv. wordt meteen veroordeeld !

Bovendien ,en voor de zoveelste keer en nogmaals: vrijheid van meninsuiting kent grenzen (die is dus niet absoluut ,anders krijg je chaos en anarchie...) , en moet namelijk niet leiden tot belediging , haat ,demonisering , discriminatie ...van de ander !!!

Vrijheid v. meninsuiting moet gekoppeld worden aan het gevoel van veraantwoordelijkheid & respect... !!!

P.S.: leert de mens nooit???...

Sallahddin
19-02-07, 20:10
Geplaatst door Shemharosh
Wilders is helemaal geen provocateur of fascist.Hij is geen moslim,en als je ergens niet bijhoort dan verplicht het je ook niet.Moslims vervloeken dagelijks joden,christenen,hindoes,chinezen zonder enkele probleem,is gewoon normaal.
Daarom begrijp ik dat kinderachtigheid van veel moslims niet:geloof je ergens in of niet??!!als dat het geval is,kan je het nou wat schelen wat andere mensen er van zeggen of denken!!!achterlijke tuig!!!
WIE IN EEN GLAZEN HUIS WOONT MOET NIET MET STENEN NAAR DE BUREN GOOIEN.


Dus, volgens je debiel & crimineel logica , kan ik je integriteit & waarde als persoon omzeep helpen ,zonder impuniteit of repercussies ,bijv:
zeggen dat je Mr.Moran van maroc.nl bent , dat je waardeloos bent en dat ,dus...mensen als jij ,met een laag I.Q. waarschijnlijk ,...niet het verdienen om ...te bestaan ...of om te leven ...zoals de Nazi's het deden met namelijk de ,joden , homo's , gypsies, gehandicapten ...en ,letterlijk, idioten (mentally retarded !) ...en die om zeep hielpen???...de manier waarop is irrelevant!

Maar ,dat doe ik niet ,ik laat je wel in je waarde & wijs je op je "errors of judgement"!

P.S.: zelfafschuw is je waarschijnlijk niet vreemd, schizofrenie ook niet ,misschien ...net als je sis Hirsi Ali !...laat je beiden nakijken:

Psychoanalyse & psychotherapy zijn meer van toepassing op jullie, denk ik!

Nadenken voor dat je onzin uitkraamt!...

Slinger
19-02-07, 20:18
Geplaatst door Sallahddin
In de NLse democratie ,en namelijk in de NLse grondwet staat ook in een artikel vermeld dat je respect voor de vrijheid van godsdienst moet hebben ,ook bij "force of the law", die Wilders moet juridish aangepakt worden binnen de NLse wetgeving ...of gaan wij weer meten met twee maten???: niet selectief mee omgaan : antisemitisme bijv. wordt meteen veroordeeld !

Bovendien ,en voor de zoveelste keer en nogmaals: vrijheid van meninsuiting kent grenzen (die is dus niet absoluut ,anders krijg je chaos en anarchie...) , en moet namelijk niet leiden tot belediging , haat ,demonisering , discriminatie ...van de ander !!!

Vrijheid v. meninsuiting moet gekoppeld worden aan het gevoel van veraantwoordelijkheid & respect... !!!

P.S.: leert de mens nooit???...

Vrijheid van meningsuitng is een grondrecht. Ik kan me voorstellen dat dit grondrecht in strijd komt met een ander grondrecht, bijvoorbeeld de vrijheid van godsdienst. In dat geval moet de rechter er aan te pas komen. Maar dat lijkt me in dit geval niet van toepassing. Wilders geeft zijn mening en beperkt niemand in de uitoefening van zijn recht op vrijheid van godsdienst. Hij beledigt of discrimineert ook niemand. Dat mensen zich al gauw beledigd voelen als het over de koran gaat is iets anders.

Sallahddin
19-02-07, 20:46
Geplaatst door Slinger
Vrijheid van meningsuitng is een grondrecht. Ik kan me voorstellen dat dit grondrecht in strijd komt met een ander grondrecht, bijvoorbeeld de vrijheid van godsdienst. In dat geval moet de rechter er aan te pas komen. Maar dat lijkt me in dit geval niet van toepassing. Wilders geeft zijn mening en beperkt niemand in de uitoefening van zijn recht op vrijheid van godsdienst. Hij beledigt of discrimineert ook niemand. Dat mensen zich al gauw beledigd voelen als het over de koran gaat is iets anders.

Tegenstrijdig als wat:
aan de een kant zeg je dat de rechter moet bepalen of er sprake is van belediging en ...aan de ander kant , speel je zelf voor rechter door te beweren dat de uitlatingen van die Wilders ...niet beledigend kunnen worden geacht maar meer als zodanig GEVOELD worden door de moslims dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bovendien, je vergeet dat er sprake is van TWEE "system of values",TWEE visies van de wereld ,niet alleen die van het westen, alsof deze laatse de monoplie van de "waarheid" bezit : ik ben het spuugzat ,eerlijk gezegd,met die superieur & paternalistish houding :
die eventueel rechter van je ( westerse visie & ogen !) komt uit & representeert alleen 1 van de 2 referenties, moeilijk voor die om zich ONPARTIJDIG &objectief te functionneren , een derde NEUTRAAL partij is nodig (theoretish gezien!)om de "geschillen" tussen de 2 systemen , te "beoordeen" , maar die bestaat er niet ...of nog beter uit te vinden concepten en wetgeving!!!

De Islamitish perspectief wordt niet in acht genomen , niemand houdt er rekening mee met wat de Koran voor de moslims betekent , of kijkt met moslim ogen naar de problematiek : er zijn twee versies van het verhaal ,jongen (twee "verhalen" uit twee referenties !)!

P.S. : misleidend &....zeker BELEDIGEND(dubbel belediging dus ,twee in 1 :twee halen en 1 betalen !!!!!) ook is het feit dat mensen als jij beweren dat er geen sprake is van belediging ,maar ...dat de tegenpartij het het alleen maar als zodanig ervaart ,alsof wij , "minderwaardig wezens" zijn die nog niet mentaal & intelectueel opgegroeid zijn (net als kinderen , maar ik vind de kinderen zeker geen minderwaardig wezens!) , maar die worden nog steeds slechts geleid door hun gevoel,gevoelens & emoties: deze accusatie=discriminatie bovendien !!!!!!!

Slinger
19-02-07, 21:06
Geplaatst door Sallahddin
Tegenstrijdig als wat:
aan de een kant zeg je dat de rechter moet bepalen of er sprake is van belediging en ...aan de ander kant , speel je zelf voor rechter door te beweren dat de uitlatingen van die Wilders ...niet beledigend kunnen worden geacht maar meer als zodanig GEVOELD worden door de moslims dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bovendien, je vergeet dat er sprake is van TWEE "system of values",TWEE visies van de wereld ,niet alleen die van het westen, alsof deze laatse de monoplie van de "waarheid" bezit : ik ben het spuugzat ,eerlijk gezegd,met die superieur & paternalistish houding :
die eventueel rechter van je ( westerse visie & ogen !) komt uit & representeert alleen 1 van de 2 referenties, moeilijk voor die om zich ONPARTIJDIG &objectief te functionneren , een derde NEUTRAAL partij is nodig (theoretish gezien!)om de "geschillen" tussen de 2 systemen , te "beoordeen" , maar die bestaat er niet ...of nog beter uit te vinden concepten en wetgeving!!!

De Islamitish perspectief wordt niet in acht genomen , niemand houdt er rekening mee met wat de Koran voor de moslims betekent , of kijkt met moslim ogen naar de problematiek : er zijn twee versies van het verhaal ,jongen (twee "verhalen" uit twee referenties !)!

P.S. : misleidend &....zeker BELEDIGEND(dubbel belediging dus ,twee in 1 :twee halen en 1 betalen !!!!!) ook is het feit dat mensen als jij beweren dat er geen sprake is van belediging ,maar ...dat de tegenpartij het het alleen maar als zodanig ervaart ,alsof wij , "minderwaardig wezens" zijn die nog niet mentaal & intelectueel opgegroeid zijn (net als kinderen , maar ik vind de kinderen zeker geen minderwaardig wezens!) , maar die worden nog steeds slechts geleid door hun gevoel,gevoelens & emoties: deze accusatie=discriminatie bovendien !!!!!!!

Werp dat minderwaardigheidscomplex af. Het heeft helemaal niets met paternalisme te maken, maar gewoon met de manier waarop wij westerlingen tegen de wereld aankijken en de ontwikkelingsgang die wij de afgelopen 500 à 600 jaar (sinds de middeleeuwen) hebben doorgemaakt. Wat de koran voor moslims betekent, dat is prima, maar daar hoeven we in onze uitingen echt geen rekening mee te houden, dat doet ook niemand met de bijbel. Jullie moeten er maar wennen. Het heeft in elk geval tot gevolg dat in elke moslim in het westen in vrijheid zijn godsdienst kan belijden, iets wat in de meeste islamitische landen niet mogelijk is.

Wizdom
19-02-07, 21:15
Geplaatst door Slinger
Werp dat minderwaardigheidscomplex af. Het heeft helemaal niets met paternalisme te maken, maar gewoon met de manier waarop wij westerlingen tegen de wereld aankijken en de ontwikkelingsgang die wij de afgelopen 500 à 600 jaar (sinds de middeleeuwen) hebben doorgemaakt. Wat de koran voor moslims betekent, dat is prima, maar daar hoeven we in onze uitingen echt geen rekening mee te houden, dat doet ook niemand met de bijbel. Jullie moeten er maar wennen. Het heeft in elk geval tot gevolg dat in elke moslim in het westen in vrijheid zijn godsdienst kan belijden, iets wat in de meeste islamitische landen niet mogelijk is.

Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...

Nadat iedereen de WAARHEID heeft erkend en herkent... Zal zoals de wereldse geschiedenis weer zijn gang gaan.... De WAARHEID zal verloren gaan.... De WAARHEID zal VERLOREN GAAN... De MENSHEID zal zichzelf vernietigen... DE DAG DES OORDEELS ZAL KORT DAARNA AANBREKEN...

Het is allemaal al bekend.... Alleen de ontkenners komen er met vallen en opstaan achter... Zoals de domme zich door het leven moet worstelen...

Slinger
19-02-07, 21:27
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...

Nadat iedereen de WAARHEID heeft erkend en herkent... Zal zoals de wereldse geschiedenis weer zijn gang gaan.... De WAARHEID zal verloren gaan.... De WAARHEID zal VERLOREN GAAN... De MENSHEID zal zichzelf vernietigen... DE DAG DES OORDEELS ZAL KORT DAARNA AANBREKEN...

Het is allemaal al bekend.... Alleen de ontkenners komen er met vallen en opstaan achter... Zoals de domme zich door het leven moet worstelen...

Ga spelen, jochie

Wizdom
19-02-07, 21:57
Geplaatst door Slinger
Ga spelen, jochie

We zullen nog wel zien wie het jochie is...

Olive Yao
19-02-07, 22:36
Uit de aard van godgeloof volgt:
De inhoud van godgeloof ligt niet vast. In godgeloof is geen andere menselijke autoriteit dan jijzelf. Om een geloofsartikel terzijde te stellen is het voldoende om er niet in te geloven.

Slechte bepalingen in een godsboek hoef je dus niet te geloven. Je kunt ze weglaten uit het godsboek. Dat verdient aanbeveling.

Daarmee rijst een centrale vraag: staan er slechte verzen, bepalingen, ideeën enz. in de godsboeken?

Een andere centrale vraag is: hoe praten we daarover met elkaar?

eTrex
19-02-07, 22:58
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...



Dit is nou waarom normaal denkende mensen zo'n gruwelijke pest hebben aan de islam. :kotsen:

observer
19-02-07, 23:00
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...
de islam die ons iets geleerd heeft is allang dood, de ontdekkers, artiesten, wetenschappers verzopen in zwaarden en bloed

je statement zegt het al "het westen zal op zijn plaats gezegd" dat je jezelf durft te noemen in dezelfde tekst als deze mensen geeft al aan dat je buiten een gebrek aan historisch besef ook aan een gigantische overschatting van zowel je belang als je capaciteiten lijdt

wizdom, de speelplaatsbully die denkt dat hij een profeet is.

Slinger
20-02-07, 09:58
Geplaatst door eTrex
Dit is nou waarom normaal denkende mensen zo'n gruwelijke pest hebben aan de islam. :kotsen:

Dat is de islam van Al Kaida en Amedinejad. Maar het is niet dé islam. Gelukkig is er ook een andere kant.

pyrrho
20-02-07, 10:15
Geplaatst door IbnRushd
In het bezit hebben van een bijbel of het uitdelen/verkopen ervan? En hoe bedoel je met geen rechten?

We moeten wel beseffen dat SA geen seculiere staat is en dat is gewoon te respecteren waard. SA heeft andere soort wetten, net als in NL waar de meningsvrijheid een groot goed is.


Mja, en Nederland is wel een seculiere staat en bovendien een multi-religieuze staat. Vandaar dat de ene levensovertuiging niet meer respect verdient dan de andere.

Kun je mij overigens aangeven of de rechten van christenen en ongelovigen in SA even goed gewaarborgd zijn als de rechten van moslims in Nederland? Worden zij ook in de praktijk gelijk behandeld?

mulan
20-02-07, 10:38
Geplaatst door eTrex
Dit is nou waarom normaal denkende mensen zo'n gruwelijke pest hebben aan de islam. :kotsen:

Normaal denkende.. :rolleyes:

Mark
20-02-07, 11:38
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...

Nadat iedereen de WAARHEID heeft erkend en herkent... Zal zoals de wereldse geschiedenis weer zijn gang gaan.... De WAARHEID zal verloren gaan.... De WAARHEID zal VERLOREN GAAN... De MENSHEID zal zichzelf vernietigen... DE DAG DES OORDEELS ZAL KORT DAARNA AANBREKEN...



:haha:

fantastisch, zo mooi zie je ze niet meer vaak op maroc.nl

thanks! :fpetaf:

observer
20-02-07, 12:17
Geplaatst door Mark
:haha:

fantastisch, zo mooi zie je ze niet meer vaak op maroc.nl

thanks! :fpetaf: lijkt me wel lullig wil je net je overwinning gaan vieren is het het ineens oordeeltijd

:verward:

pyrrho
20-02-07, 12:50
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam


Nederland heeft zijn vooruitgang te danken aan:

-de geo-politieke situatie

-de Gouden Eeuw, de zeevaart en de Verenigde Oost-Indische Compagnie, kortom de handelsgeest

-Het aardgas

-De Renaissance en De Verlichting

-het meritocratische democratisch bestel

duende
20-02-07, 12:52
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...

Nadat iedereen de WAARHEID heeft erkend en herkent... Zal zoals de wereldse geschiedenis weer zijn gang gaan.... De WAARHEID zal verloren gaan.... De WAARHEID zal VERLOREN GAAN... De MENSHEID zal zichzelf vernietigen... DE DAG DES OORDEELS ZAL KORT DAARNA AANBREKEN...

Het is allemaal al bekend.... Alleen de ontkenners komen er met vallen en opstaan achter... Zoals de domme zich door het leven moet worstelen...
sieg heil?

observer
20-02-07, 13:55
Geplaatst door duende
sieg heil? nee die wilde nog 1000 jaar regeren wizdom wil meteen een dag des oordeels

observer
20-02-07, 14:00
Geplaatst door pyrrho
Nederland heeft zijn vooruitgang te danken aan:

-de geo-politieke situatie

-de Gouden Eeuw, de zeevaart en de Verenigde Oost-Indische Compagnie, kortom de handelsgeest

-Het aardgas

-De Renaissance en De Verlichting

-het meritocratische democratisch bestel er zijn een aantal technolgieen die via die kant deze kant op zijn gekomen en van belang zijn geweest de windmolen bv heeft het mogelijk gemaakt voor het eerst polders aan te leggen

maar dat zijn op zijn best arabische uitvindingen of dingen die via de arabische wereld hierheen zijn gekomen, niet zozeer islamitisch

mischien nog wle het opmerkelijkst is dat als al die kennis dan al daar vandaan zou zijn gekomen zoals wiz-dom stelt dat blijkbaar de westerse wereld volop ervan heeft geprofiteerd en de arabische wereld er geen ruk mee heeft gedaan

dat zegt mischien nog wel meer

duende
20-02-07, 14:18
Geplaatst door observer
er zijn een aantal technolgieen die via die kant deze kant op zijn gekomen en van belang zijn geweest de windmolen bv heeft het mogelijk gemaakt voor het eerst polders aan te leggen

maar dat zijn op zijn best arabische uitvindingen of dingen die via de arabische wereld hierheen zijn gekomen, niet zozeer islamitisch

mischien nog wle het opmerkelijkst is dat als al die kennis dan al daar vandaan zou zijn gekomen zoals wiz-dom stelt dat blijkbaar de westerse wereld volop ervan heeft geprofiteerd en de arabische wereld er geen ruk mee heeft gedaan

dat zegt mischien nog wel meer

:) juist op zijn best de Arabische wereld.

David
20-02-07, 20:36
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...

Nadat iedereen de WAARHEID heeft erkend en herkent... Zal zoals de wereldse geschiedenis weer zijn gang gaan.... De WAARHEID zal verloren gaan.... De WAARHEID zal VERLOREN GAAN... De MENSHEID zal zichzelf vernietigen... DE DAG DES OORDEELS ZAL KORT DAARNA AANBREKEN...

Het is allemaal al bekend.... Alleen de ontkenners komen er met vallen en opstaan achter... Zoals de domme zich door het leven moet worstelen...



:haha:


Soms mis ik maroc.nl wel. Geweldig, Wiz, ouwe beer!

StevieK
20-02-07, 21:08
Geplaatst door Wizdom
Het WESTEN heeft haar kennis en vooruitgang aan niemand anders te danken dan aan de Islam... Het WESTEN zal zonder de Islam ten onder gaan door zelfvernietiging... Dat zal echter niet gebeuren voordat nog eenmaal het WESTEN op haar plaats is gezet en de ISLAMITISCHE VLAG over de hele WERELD heeft gewapperd...



Zie je nu wel , je zegt hetzelf , de Islam wilt de gehele wereld veroveroveren,dan moet iedereen die negatieve opmerking heeft over de Islam maar geilimineerd worden. Dus ik geloof dat de Islam dan een dictaturiele godsdienst is.