PDA

Bekijk Volledige Versie : humorloos? snel op de tenen getrapt?



rikkie
19-02-07, 07:05
Vroeger had je van die militante feministes (minderheidsgroep) in Nederland. Die bij het horen van het woord 'man' al agressief werden.

Tegenwoordig herken ik dat agressieve militante in sommige Marokkanen (minderheidsgroep). Het lijkt alsof ze zich bij alles op de tenen voelen getrapt. Snappen ironie en humor vaak niet, zijn snel beledigd.

Neem een voorbeeld aan homo's (minderheidsgroep), die zijn nooit echt zuur, wel bitshy onderling, maar nooit echt sjacherijnig, agressief en militant. Het woord 'gay' betekent dan ook vrolijk :)

Wizdom
19-02-07, 11:33
Geplaatst door rikkie
Vroeger had je van die militante feministes (minderheidsgroep) in Nederland. Die bij het horen van het woord 'man' al agressief werden.

Tegenwoordig herken ik dat agressieve militante in sommige Marokkanen (minderheidsgroep). Het lijkt alsof ze zich bij alles op de tenen voelen getrapt. Snappen ironie en humor vaak niet, zijn snel beledigd.

Neem een voorbeeld aan homo's (minderheidsgroep), die zijn nooit echt zuur, wel bitshy onderling, maar nooit echt sjacherijnig, agressief en militant. Het woord 'gay' betekent dan ook vrolijk :)

Ooh jah... Hoe vrolijk zijn ze als je zegt dat HOMIFILIE niet mag van de SCHEPPER!

mulan
19-02-07, 12:00
Geplaatst door rikkie
Vroeger had je van die militante feministes (minderheidsgroep) in Nederland. Die bij het horen van het woord 'man' al agressief werden.

Tegenwoordig herken ik dat agressieve militante in sommige Marokkanen (minderheidsgroep). Het lijkt alsof ze zich bij alles op de tenen voelen getrapt. Snappen ironie en humor vaak niet, zijn snel beledigd.

Neem een voorbeeld aan homo's (minderheidsgroep), die zijn nooit echt zuur, wel bitshy onderling, maar nooit echt sjacherijnig, agressief en militant. Het woord 'gay' betekent dan ook vrolijk :)

Het wordt iedere dag gekker op dit forum :haha:

observer
19-02-07, 12:11
Geplaatst door Wizdom
Ooh jah... Hoe vrolijk zijn ze als je zegt dat HOMIFILIE niet mag van de SCHEPPER! en gek genoeg heb ik ze daarop nog nooit met geweld zien reageren

Wizdom
19-02-07, 12:22
Geplaatst door observer
en gek genoeg heb ik ze daarop nog nooit met geweld zien reageren

Nee, want ze krijgen juridisch wel hun zin... Gek he...

Invidia
19-02-07, 12:38
:haha: Stelletje teringlijers, verstik me gewoon in mijn cola...

Mark
19-02-07, 13:01
Sorry, ik ben alleen maar lid van meerderheidsgroepen :)

observer
19-02-07, 13:21
Geplaatst door Wizdom
Nee, want ze krijgen juridisch wel hun zin... Gek he... valt wel mee diverse christen en moslim geestelijken zijn tenslotte vrijgesproken

maar desondanks zit er een les in waar moslims iets van kunnen leren

niemand legt een link tussen homo's en geweld of intollerant gedrag

Don Vito
19-02-07, 13:27
homo's heten ook niet voor niets mietjes

het zijn maar een paar genetisch mislukte vrouwen met een zeer scheve kronkel in onder hun pan

ze zijn daarom ook wars van normaal menselijk activiteit en zijn meer bezig met zich zelf en andermans penis dan met de rest van de wereld


we kunnen ze ook niet zo serieus nemen die homo's

prikkerd
19-02-07, 15:21
Geplaatst door Don Vito
homo's heten ook niet voor niets mietjes

het zijn maar een paar genetisch mislukte vrouwen met een zeer scheve kronkel in onder hun pan

ze zijn daarom ook wars van normaal menselijk activiteit en zijn meer bezig met zich zelf en andermans penis dan met de rest van de wereld


we kunnen ze ook niet zo serieus nemen die homo's


hahahahh goeie

p.s ik zou dezelfde kantekening maken voor de AIVD als bij de topic van wilders :roken:

Sallahddin
19-02-07, 19:03
Geplaatst door rikkie
Vroeger had je van die militante feministes (minderheidsgroep) in Nederland. Die bij het horen van het woord 'man' al agressief werden.

Tegenwoordig herken ik dat agressieve militante in sommige Marokkanen (minderheidsgroep). Het lijkt alsof ze zich bij alles op de tenen voelen getrapt. Snappen ironie en humor vaak niet, zijn snel beledigd.

Neem een voorbeeld aan homo's (minderheidsgroep), die zijn nooit echt zuur, wel bitshy onderling, maar nooit echt sjacherijnig, agressief en militant. Het woord 'gay' betekent dan ook vrolijk :)

Hangt af van wat je onder het woord "humor" verstaat :

Humor of kunst in het algemeen kennen geen "moraal" ,in de zin van : erkennen geen "system of values" of erkennen de mainstream moraal of heersende moraal niet ,tenminste(hebben toch eigen "moraal" =anti_moraal is ook een soort moraal ...) ...en wat belangrijker...kunst in het algemeen hoort niet het spreekbuis van een Ideologie (politiek, religieus, ...) te wezen : anders is die niet meer dan een "propaganda tool", en die kun je geen kunst noemen , en dit is allemaal ,onder ander ...uit DE HEERSENDE(niet gelijk aan DE BESTE ...) westerse perspectief & visie van de wereld(de Islamitish definitie v. kunst is wel wat anders natuurlijk!) : maar hoe kan je deze twee aspecten(vrij kunst=anti-moraal & anti-propaganda,onder ander natuurlijk!...want "anti_propaganda" is ook een moreel oordeel=jugement de valeur.... ) ,o.a., verenigen is mij een raadsel!

Vervolgens , als je de "kunst" of humor gaat gebruiken om andere bevolkingsgroepen , rassen, godsdiensten...te beledigen , te demoniseren ,te discrimineren ... in het "voordeel" of conform de "standpunten" van je eigen geloof (politiek, religieus, ...), of eigen interpretatie van die geloof ,beter gezegd,,dan ben je niet meer dan een miserabel haatzaaier ...of propaganda maker!

Anderzijds , "gewoon" demoniserend humor van alledaags betreffend bepaalde doelgroepen , tussen de mensen is wat anders ...kent meestaal geen of weinig repercussies op de doelwit groep! ...maar als je een politicus bijv. bent (voorbeeld-functie...blablabla..) , je bent gemediatiseerd , dus kan je veel mensen kwetsen ,beledigen ...met je debiele ,demoniserend ,discriminerend ...uitspraken ...eigenlijk ,vind ik het woord "UITLATINGEN" meer passen (net als een scheet uitlaten ,maar die kwestst of beledigt niemand!), en dan moet je veraatwoordelijk er voor gesteld worden!!!

Bovendien , humor of kunst in het algemeen valt ook onder het concept van vrijheid van meninsuiting ,dus nogmaals:
Deze vrijheid is niet absoluut , niet selectief en hoort gekoppeld te worden aan het gevoel van veraantwoordelijkheid & respect!

P.S.: valt ook PESTEN bijv.onder jouw debiel definitie van humor soms?
Al word je niet altijd ALLEEN (af te keuren natuurlijk!)gepest vanwege "tekortkomingen" , "handicaps"...maar meestaal ook vanwege "verschillen" (ook af te keuren natuurlijk!),bijv. uiterlijke kenmerken als huids kleur ...vroeger rood haar bijv....
en nu weer ook vanwege je geloof als moslim bijv.....uit onwetendheid ,namelijk , onder ander ....

Die UITLATINGEN van die debiel Wilders & co. bijv. & vind ik meer passen bij het vakje :laag PESTEN ...zeker geen humor !

En...mensen die anderen gaan pesten doen dat SOMS (en in sommige gevallen)uit een gevoel van minderwaardigheidscomplex...dat geldt ,namelijk voor die die moslims als doelwit kiezen...omdat die dondersgoed weten dat wij,moslims, beter hebben,veel beter ...better than you ever can imagine .... : de Islam ...al betekent dat niet dat moslims altijd beter zijn...daar zit de nuance ...figure it out ...als je die snapt ,dan ben je een heel einde verder & voorop!

rikkie
20-02-07, 05:26
ik vind alle posts tot nu toe erg humorloos....

mulan
20-02-07, 10:40
Geplaatst door rikkie
ik vind alle posts tot nu toe erg humorloos....

Niet waar man! Jouw eerste post is hilaaaaaaaaaaaarisch. :haha:

rikkie
20-02-07, 10:47
Geplaatst door mulan
Niet waar man! Jouw eerste post is hilaaaaaaaaaaaarisch. :haha:

Dat vond ik nu ook, maar ja, er wordt zo gortdroog op gereageerd, wat meteen wel weer een bewijs is dat de oorspronkelijk hilarische opmerking blijkbaar op waarheid berust.

:lole:

Repentance
20-02-07, 11:56
Humor wordt overschat.

Joesoef
20-02-07, 12:06
Rukken is slecht voor je hersens Rikkie.

observer
20-02-07, 12:19
Geplaatst door Joesoef
Rukken is slecht voor je hersens Rikkie. dacht dat je er alleen blind van werd?

ach als de diverse opgefokte types op deze planeet het wat vaker zouden doen zou mischien de wereld een betere plaats zijn

rikkie
20-02-07, 13:12
Geplaatst door Joesoef
Rukken is slecht voor je hersens Rikkie.

en pijpen?

rikkie
20-02-07, 13:13
Geplaatst door rikkie
en pijpen?

en kom nu niet met het antwoord dat het enkel slecht is als ze heeeeeel erg doorstoten.... :D

duende
20-02-07, 14:31
Geplaatst door Sallahddin
Hangt af van wat je onder het woord "humor" verstaat :

Humor of kunst in het algemeen kennen geen "moraal" ,in de zin van : erkennen geen "system of values" of erkennen de mainstream moraal of heersende moraal niet ,tenminste(hebben toch eigen "moraal" =anti_moraal is ook een soort moraal ...) ...en wat belangrijker...kunst in het algemeen hoort niet het spreekbuis van een Ideologie (politiek, religieus, ...) te wezen : anders is die niet meer dan een "propaganda tool", en die kun je geen kunst noemen , en dit is allemaal ,onder ander ...uit DE HEERSENDE(niet gelijk aan DE BESTE ...) westerse perspectief & visie van de wereld(de Islamitish definitie v. kunst is wel wat anders natuurlijk!) : maar hoe kan je deze twee aspecten(vrij kunst=anti-moraal & anti-propaganda,onder ander natuurlijk!...want "anti_propaganda" is ook een moreel oordeel=jugement de valeur.... ) ,o.a., verenigen is mij een raadsel!

Vervolgens , als je de "kunst" of humor gaat gebruiken om andere bevolkingsgroepen , rassen, godsdiensten...te beledigen , te demoniseren ,te discrimineren ... in het "voordeel" of conform de "standpunten" van je eigen geloof (politiek, religieus, ...), of eigen interpretatie van die geloof ,beter gezegd,,dan ben je niet meer dan een miserabel haatzaaier ...of propaganda maker!

Anderzijds , "gewoon" demoniserend humor van alledaags betreffend bepaalde doelgroepen , tussen de mensen is wat anders ...kent meestaal geen of weinig repercussies op de doelwit groep! ...maar als je een politicus bijv. bent (voorbeeld-functie...blablabla..) , je bent gemediatiseerd , dus kan je veel mensen kwetsen ,beledigen ...met je debiele ,demoniserend ,discriminerend ...uitspraken ...eigenlijk ,vind ik het woord "UITLATINGEN" meer passen (net als een scheet uitlaten ,maar die kwestst of beledigt niemand!), en dan moet je veraatwoordelijk er voor gesteld worden!!!

Bovendien , humor of kunst in het algemeen valt ook onder het concept van vrijheid van meninsuiting ,dus nogmaals:
Deze vrijheid is niet absoluut , niet selectief en hoort gekoppeld te worden aan het gevoel van veraantwoordelijkheid & respect!

P.S.: valt ook PESTEN bijv.onder jouw debiel definitie van humor soms?
Al word je niet altijd ALLEEN (af te keuren natuurlijk!)gepest vanwege "tekortkomingen" , "handicaps"...maar meestaal ook vanwege "verschillen" (ook af te keuren natuurlijk!),bijv. uiterlijke kenmerken als huids kleur ...vroeger rood haar bijv....
en nu weer ook vanwege je geloof als moslim bijv.....uit onwetendheid ,namelijk , onder ander ....

Die UITLATINGEN van die debiel Wilders & co. bijv. & vind ik meer passen bij het vakje :laag PESTEN ...zeker geen humor !

En...mensen die anderen gaan pesten doen dat SOMS (en in sommige gevallen)uit een gevoel van minderwaardigheidscomplex...dat geldt ,namelijk voor die die moslims als doelwit kiezen...omdat die dondersgoed weten dat wij,moslims, beter hebben,veel beter ...better than you ever can imagine .... : de Islam ...al betekent dat niet dat moslims altijd beter zijn...daar zit de nuance ...figure it out ...als je die snapt ,dan ben je een heel einde verder & voorop!

Humor hoeft niet per sé leuk te zijn.

Witte78
20-02-07, 15:28
Geplaatst door Mark
Sorry, ik ben alleen maar lid van meerderheidsgroepen :)

Iedereen hoort wel bij een minderheidsgroep. Naja, op een paar mensen na dan. Maar die groep is dan weer zo klein...

(ps Herman Finkers :p)

Invidia
20-02-07, 16:16
Geplaatst door duende
Humor hoeft niet per sé leuk te zijn.

:wtf:

Zoveel wijsheid...

Maarten
20-02-07, 19:14
Geplaatst door rikkie
en pijpen?

Vermoedelijk slecht voor háar hersens..

Maar wie heft er nou lange tenen?
Roep het woord Imam, en 9/150 ste van Nederland gaat spontaan Holland Uber Alles zingen.
Roep Sharia, en moeders beginnen hun kinderen binnen te halen..

rikkie
20-02-07, 19:37
Geplaatst door Maarten
Vermoedelijk slecht voor háar hersens..

haar???

ik ben er ook niet vies van hoor :D

Maarten
20-02-07, 19:52
Geplaatst door rikkie

ik ben er ook niet vies van hoor :D

Geef mij maar een "goed gesprek"..
Die hersenen kunnen gewoon niet genoeg gemasturbeerd worden.
Op jouw manier kom je er toch niet goed bij.

rikkie
20-02-07, 19:55
Geplaatst door Maarten
Geef mij maar een "goed gesprek"..
Die hersenen kunnen gewoon niet genoeg gemasturbeerd worden.
Op jouw manier kom je er toch niet goed bij.

ik kom er altijd goed bij hoor, vlgs mijn menneke...

Maarten
20-02-07, 20:14
Geplaatst door rikkie
ik kom er altijd goed bij hoor, vlgs mijn menneke...

We moeten het toch eens gaan hebben over wat jij nou eigenlijk onder "hersenstam" verstaat...

rikkie
20-02-07, 20:18
Geplaatst door Maarten
We moeten het toch eens gaan hebben over wat jij nou eigenlijk onder "hersenstam" verstaat...

vlgs mij lullen we langs elkaar heen... :S

StevieK
20-02-07, 20:21
Geplaatst door Don Vito
homo's heten ook niet voor niets mietjes

het zijn maar een paar genetisch mislukte vrouwen met een zeer scheve kronkel in onder hun pan

ze zijn daarom ook wars van normaal menselijk activiteit en zijn meer bezig met zich zelf en andermans penis dan met de rest van de wereld


we kunnen ze ook niet zo serieus nemen die homo's

Ik kan wel zien met deze opmerking dat we JOUW helemaal niet serieus hoeven te nemen. Zulke opmerkingen naar Homo's gericht komen vaak van personen die zelf homo - gevoelens hebben en daar tegen verchten om de omgeving maar te overtuigen dat ze geen homo zijn, kom op ,ben jezelf en kom uit de kast.
Weet je dat bewezen is dat ook veel 'potenrammer' zelf homo;s zijn, ook hier personen die niet voor een gevoelens willen uitkomen.

Maar ik zie wel je snapt er ook niets van, want als je een beetje onderzoek pleegt dan zie je dat veel homo's op heel hoog geplaatste posities zitten. Deze homo's worden dan wel serieus genomen.

Maarten
20-02-07, 20:39
Ik vind het trouwens wel een echte homo-vraag ja:
Wat is er nou de lol van om lange-tenen-marokkaan te zijn?

Maar vind ik homo-humor eigenlijk leuk? Eigenlijk alleen als ik met iemand te maken heb, en me op de normale manier inleef. Maar ik herken mezelf er niet vaak in.

Met muziek heb ik ook zoiets: muziek waar ik niet van hou, of waar ik niks in zie, maar die wel gewaardeerd wordt, die luister ik samen met iemand die er wél van houdt. En dan snap ik vaak ineens wat de lol ervan is.

rikkie
20-02-07, 20:42
homo's rule the world :)

op alle terreinen, zitten we op belangrijke spil-functies :)

Mark
20-02-07, 20:50
Geplaatst door rikkie
homo's rule the world :)

op alle terreinen, zitten we op belangrijke spil-functies :)

Jullie hebben de kapsalons, modewereld, royalty watching en andere kritische industrieen inderdaad redelijk gecoverd.

David
20-02-07, 20:54
Geplaatst door Mark
Jullie hebben de kapsalons, modewereld, royalty watching en andere kritische industrieen inderdaad redelijk gecoverd.


:haha:

rikkie
20-02-07, 20:58
Geplaatst door Mark
Jullie hebben de kapsalons, modewereld, royalty watching en andere kritische industrieen inderdaad redelijk gecoverd.

naast art en mode e.d. ook bijvoorbeeld: Dr. Herman Tjeenk Willink, Nederlandse vice-president van de Raad van State (vanaf 1 juli 1997).


http://gayinfo.tripod.com/index2.html

Mark
20-02-07, 21:21
Geplaatst door rikkie
naast art en mode e.d. ook bijvoorbeeld: Dr. Herman Tjeenk Willink, Nederlandse vice-president van de Raad van State (vanaf 1 juli 1997).


http://gayinfo.tripod.com/index2.html

Nou wij heteros hebben ook redelijk wat mensen op belangrijke functies ;) Je moest eens weten waar we allemaal zitten!

rikkie
20-02-07, 21:23
Geplaatst door Mark
Nou wij heteros hebben ook redelijk wat mensen op belangrijke functies ;) Je moest eens weten waar we allemaal zitten!

maar hetero's zijn bang van homo's dus wij hebben de macht!! :D

Mark
20-02-07, 21:27
Geplaatst door rikkie
maar hetero's zijn bang van homo's dus wij hebben de macht!! :D

ik ga tegen die angst anti-homo kuisheidsgordels op de markt brengen voor hetero mannen zodat hun kont veilig is ten alle tijde :D

Maarten
20-02-07, 21:52
Geplaatst door rikkie
vlgs mij lullen we langs elkaar heen... :S
Grinnik.. zie je wel? Humor is nogal cultuurafhankelijk. Je snapt m'n grapje ook niet.

ik hou me liever met hersens dan met seks bezig.. Dus maak ik de grap, dat je met gepijp nooit dichter bij de hersens komt, dan tot een paar centimeter. (de schedelbasis zit er altijd tussen) (begreep je waarschijnlijk niet op die manier)
Dus je reageerde met, dat je er wél goed bij kon. (bij die hersens dus)
Dus bedacht ik een nieuwe grap.

Ik refereerde aan "hersenstam", omdat er wel eens aangetoond zou zijn, dat de hersenstam van homo's aparte structuren vertoonde. Zo'n 20 jaar geleden of zo gold dat als eerste bewijs, dat homo-zijn niet enkel iets psychisch was, maar iets aangeborens. Dat was belangrijk in de homostrijd. Die speelde zich toen nog af rond het gedoe rond prof Kuijper, over de vraag of homo'zijn nou een psychiatrische afwijking was, of gewoon een (te accepteren) verschijnsel op zich.
Later zijn er geloof ik weer twijfels gerezen rond dat hersenstamonderzoek, maar goed. Ik gokte er een beetje op, dat het woord Hersenstam misschien een belletje bij je zou doen rinkelen.

De grap was dus, dat als jij het had over de hersens die bereikbaar zouden zijn via pijpen, dat je dan misschien bedoelde, dat de "hersenstam" dat ding aan de onderkant zou zijn.. :D

Maar ja.. :droef: humor bij homo's? :rolleyes: Mwah... :D (grapje..)

Maarten
20-02-07, 21:55
Geplaatst door Mark
Je moest eens weten waar we allemaal zitten!
.. en waar we allemaal áan zitten..

Maarten
20-02-07, 21:58
Geplaatst door Mark
ik ga tegen die angst anti-homo kuisheidsgordels op de markt brengen
Ouderwets. Het moet iets nieuws worden. Humorgordels of zo.
Het is de vraag wie die dan aan wíl, en wie die dan aan móet..

kalu
20-02-07, 23:09
ik zoek een klein ziek nonnetje

Maarten
21-02-07, 03:33
Geplaatst door kalu
ik zoek een klein ziek nonnetje

Hoeveel bolletjes moet die kunnen slikken?
Of handel je in restanten maagdelijkheid, tegen dumpprijzen?

Joesoef
21-02-07, 06:34
Geplaatst door rikkie
maar hetero's zijn bang van homo's dus wij hebben de macht!! :D


Ik hou het op een psychose waarin je zit.