PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Wilders kan Pakistan beter mijden'



Mark
19-02-07, 12:48
'Wilders kan Pakistan beter mijden'

Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Limburger / BN/DeStem
Gepubliceerd: maandag 19 februari 2007 @ 11:09
Binnenkort reist een delegatie van de Tweede Kamer af naar Pakistan en Afghanistan voor een werkbezoek. Eén van de parlementariërs die in de delegatie zit, is PVV-leider Geert Wilders. Hij zou er goed aan doen om niet naar Pakistan af te reizen, want in dat land lusten ze het Nederlandse Kamerlid inmiddels rauw.

De recente uitspraken van Wilders over onder meer het verscheuren van de helft van Koran, zijn daar in slechte aarde gevallen. De Pakistaan Maulana Hafiz Hussain Ahmed, parlementslid en de tweede man binnen de invloedrijke religieuze partij Jamat-e-Islami, zegt: ''Deze man is niet welkom in Pakistan, hij mag hier nooit toegelaten worden. Zijn opmerkingen zijn grievend voor miljoenen moslims. Deze man is radicaler in zijn denkbeelden dan de zogenaamde terroristen.'' De wereldwijde anti-Mohammed en islam-opmerkingen van de laatste tijd noemt hij ''een complot tegen de islam dat wordt geleid door de joden.''

Talat Masood, een ex-generaal uit het Pakistaanse leger en een vooraanstaand gematigd Pakistaanse analist, adviseert Wilders niet naar Pakistan te komen: ''Zijn leven zou in zo'n geval extreem veel gevaar lopen. Maar ik denk dat Wilders na zijn uitlatingen hoe dan ook geen visum meer krijgt.''

In Pakistan staat overigens de doodstraf op het moedwillig verscheuren van een Koran. Een eigenaar van een telefoonwinkel in Islamabad verwoordt de woede die op straat heerst over Wilders' uitlatingen: ''Deze man moet publiekelijk opgehangen worden.''

Twijfels
Zaterdag liet Wilders zelf al weten dat hij twijfelt of hij naar Pakistan zal afreizen. In Pakistan staat niet alleen de doodstraf op het vernielen van de Koran, maar ook op het beledigen van de profeet. Aan dat laatste heeft Wilders zich ook 'schuldig' gemaakt door te stellen dat als Mohammed vandaag in Nederland zou leven, hij voor zou stellen ''hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen''.

Delegatieleider Hans van Baalen (VVD) zei het zaterdag te betreuren als Wilders besluit niet mee te gaan. ''Geert levert als criticus op zulke reizen altijd een goede bijdrage. Hij is welkom. De delegatie wordt bovendien zwaar beveiligd. We gaan natuurlijk niet naar België.

observer
19-02-07, 13:10
nu hoeft hij niet bang te zijn gearresteerd te worden tenslotte heeft zo'n delegatie diplomatieke paspoorten


De wereldwijde anti-Mohammed en islam-opmerkingen van de laatste tijd noemt hij ''een complot tegen de islam dat wordt geleid door de joden.'' deze zwakzinnige oneliner wordt vermoeiend

overigens vind ik dat als er zodanige dreiging is/of een lid van de delegatie niet welkom is de hele reis moet worden afgezegd

mulan
19-02-07, 13:12
Volgens mij is het enige wat Wilders opvallend maakt daar is zijn overdreven foute blonde/witte haar.(Ja meneer Wilders dat past niet in het straatbeeld,kappe dus daarmee,it hurts my eyes) Voor de rest kent waarschijnlijk niemand hem. Ja behalve dan de mensen die door overijverige journalisten worden geconfronteerd met zijn uitspraken.

prikkerd
19-02-07, 13:18
Geplaatst door Mark
'Wilders kan Pakistan beter mijden'

Delegatieleider Hans van Baalen (VVD) zei het zaterdag te betreuren als Wilders besluit niet mee te gaan. ''Geert levert als criticus op zulke reizen altijd een goede bijdrage. Hij is welkom. De delegatie wordt bovendien zwaar beveiligd. We gaan natuurlijk niet naar België.

Hahaha volgen mij heeft Hans van Baalen een hekel aan Wilders en wil snel van hem af

Vanun
19-02-07, 14:13
Geplaatst door observer

deze zwakzinnige oneliner wordt vermoeiend

http://www.smh.com.au/news/national/limit-muslim-migration-australia-warned/2007/02/15/1171405374552.html

illmatik
19-02-07, 14:16
Geplaatst door prikkerd
Hahaha volgen mij heeft Hans van Baalen een hekel aan Wilders en wil snel van hem af

Dat dacht ik dus ook. :hihi:

Shemharosh
19-02-07, 14:31
nouuuuu....Pakistaan kennede-ben er zelf geweest- loopt de hele delegatie daar gevaar.Als de pakistaanse president zelf niet in het openbaar kan dan weet je hoe laat het is....ik raad het ten zeerste af:vooral met van Baalen als delegatieleider...laat me niet lachen....ik hou mijn adem in als ze ze maar niet te pakken krijgen proberen zullen ze het zeker doen.

Maarten
20-02-07, 18:33
Geplaatst door illmatik
Dat dacht ik dus ook. :hihi:
En ik dus ook. :D

Kan er niet iemand in een burqa met een bord naar het Binnenhof, om te eisen dat Wilders gaat?

Maarten
20-02-07, 18:45
Geplaatst door Don Vito

maar ik zou er niet om rouwen als zij hem een kopje kleienr maken


Dat zou ook niet overeenkomstig de Nederlandse normen en waarden zijn.
De man is al geestelijk dood. Daar wordt al voldoende om gerouwd in moslimkringen.
Opnieuw rouwen, waneer ook de rest in staat van ontbinding gaat verkeren, hoeft niet.

@ moslims: doet hem alstublieft niets, want ik zou niet kunnen hebben dat de schilderijtjes van "het jongetje met de traan" langzaam vervangen gingen worden door portretten van Wilders.