PDA

Bekijk Volledige Versie : (Westerse) Broer en zus willen incest legaliseren



Qaiys
21-02-07, 20:11
Broer en zus willen incest legaliseren


HAMBURG - Een Duitse broer en zus die samen vier kinderen hebben, stappen naar de hoogste rechterlijke instantie om het verbod op incest aan te vechten. Dat berichtte de krant Bild woensdag.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00105/Getrouwd_broer_en_z_105586h.jpg
Broer Patrick en zus Susan. FOTO BILD.DE

Nog deze maand wil de advocaat van het paar een klacht bij het federale constitutionele hof indienen. De 30-jarige Patrick S. kreeg begin deze maand van de rechter te horen dat hij 2,5 jaar de cel in moet, zijn 22-jarige zus Susan K. wordt een jaar onder toezicht geplaatst.

De broer en zus uit de Oost-Duitse deelstaat Saksen komen uit een probleemgezin en groeiden gescheiden van elkaar op. Ze leerden elkaar in 2000 kennen en werden verliefd. Hun raadslieden noemen het verbod op incest een schending van hun fundamentele rechten en een historisch relict.

(ANP)

http://www.ad.nl/buitenland/article1109764.ece

illmatik
21-02-07, 20:44
:verward: !

Shemharosh
21-02-07, 21:09
als ze maar gelukkig zijn
hahhaha

ReTiCeNtt
22-02-07, 17:17
Wisten ze van elkaar dat ze broer en zus waren toen ze elkaar weer in 2000 ontmoetten? Zo ja, gross. Zo niet, gross.

Man_Ray
22-02-07, 17:47
Als ze elkaar niet kenden als broer en zus moet het kunnen vind ik.

Man_Ray
22-02-07, 22:16
Suggestieve topictitel trouwens.

Deze mensen, die al 4 kinderen hebben, willen gewoon het recht om ook voor de wet een koppel te zijn.

Heeft niks met legalisatie van incest te maken.

En als het dan nog tussen 2 welwillende volwassenen is, who cares?

Is het in de islam / arabische wereld ook geen gewoonte dat er in de familie getrouwd wordt? Neefjes, nichtjes etc?

Mark
23-02-07, 08:39
zolang ik maar niet hoef mee te betalen aan de opvang van hun gehandicapte kinderen... geldt ook voor neef/nicht huwelijken.

hey hoe deden de kinderen van adam en eva dat? zijn we allemaal door incest ontstaan?

duende
23-02-07, 10:13
Geplaatst door Mark
zolang ik maar niet hoef mee te betalen aan de opvang van hun gehandicapte kinderen... geldt ook voor neef/nicht huwelijken.

hey hoe deden de kinderen van adam en eva dat? zijn we allemaal door incest ontstaan?

zo is het...Incest, zeker in de eerste graad is niet zonder gevolgen.

Het ene kind van adam en eva sloeg het andere dood.

Man_Ray
23-02-07, 22:24
Geplaatst door Mark
zolang ik maar niet hoef mee te betalen aan de opvang van hun gehandicapte kinderen... geldt ook voor neef/nicht huwelijken.

hey hoe deden de kinderen van adam en eva dat? zijn we allemaal door incest ontstaan?

Interessante visie.

Mensen met een hogere kans op een gehandicapt kind moeten het ook maar laten tenzij ze het kunnen betalen.

Omdat jij daarvoor niet wil betalen.