PDA

Bekijk Volledige Versie : Het is Harry Potter, Nee het is je minister president



azulay
21-02-07, 22:44
Bij P&W was vanavond een zogenaamde Muhandiz te gast. Zij hebben aan het begin een paar carnaval fotos van kabinetsleden aan de gasten laten zien en zij moesten raden wie ze waren. Schaamteloos en kinderachtig had ze het over Harry Potter, waarop witteman haar even op haar plaats wees door te zeggen: Het is je minister president.

Deze vrouw was te gast omdat ze zogenaamd mij vertegenwoordigt om bruggen te bouwen tussen moslims en niet moslims. Ik heb tot heden nooit van haar gehoord en ik wens niet door haar vertegenwoordigt te worden.

Een beetje respect tegen de minister president van het land is op zijn plaats. IK heb niets te maken met JP en ik heb totaal andere opvattingen dan hij, maar daarom hoef ik me niet als een kindje te gedragen. We hebben juist als Marokkanen altijd geleerd respect te hebben voor ouderen.

Ik weet zeker dat als het ging om M6 dat zowel haar maar ook bijvoorbeeld Ali B heel anders geregeerd zouden hebben. Dat heeft niets met loyaliteit te maken maar meer met LAFHEID EN ACHTERLIJKHEID.

StevieK
22-02-07, 05:34
Geplaatst door azulay
Bij P&W was vanavond een zogenaamde Muhandiz te gast. Zij hebben aan het begin een paar carnaval fotos van kabinetsleden aan de gasten laten zien en zij moesten raden wie ze waren. Schaamteloos en kinderachtig had ze het over Harry Potter, waarop witteman haar even op haar plaats wees door te zeggen: Het is je minister president.

Deze vrouw was te gast omdat ze zogenaamd mij vertegenwoordigt om bruggen te bouwen tussen moslims en niet moslims. Ik heb tot heden nooit van haar gehoord en ik wens niet door haar vertegenwoordigt te worden.

Een beetje respect tegen de minister president van het land is op zijn plaats. IK heb niets te maken met JP en ik heb totaal andere opvattingen dan hij, maar daarom hoef ik me niet als een kindje te gedragen. We hebben juist als Marokkanen altijd geleerd respect te hebben voor ouderen.

Ik weet zeker dat als het ging om M6 dat zowel haar maar ook bijvoorbeeld Ali B heel anders geregeerd zouden hebben. Dat heeft niets met loyaliteit te maken maar meer met LAFHEID EN ACHTERLIJKHEID.

Ja, Nu PJ b beledigt word moeten we boos worden en trouwens de gehele bevolking moet de straat opgaan want ze hebben JP beledigt. Dus ik roep op kom naar de Dam in Amsterdam einde van de week,maak hele grote spandoeken, de leuzen die geroepen moeten worden zullen we voor de demonstratie bekend maken. Neem de vlaggen me en verbrandt ze, en trap erop zo kan de gehele wereld bevolking kan zien dat ze onze JP beledigt hebben. Ja oproepen tot massahysterie, Z moet openlijk excuus aanbieden van ze heeft onze JP beledigt.

Denk men nu echt dat er maar 1 inwoner van Nederland zich opwind, we zijn hier niet in het Midden Oosten, wij kunnen de humor er nog van in zien, hoewel deze mevrouw met haar banale grappen jaren lang achter loopt. Die mop is al zo oud. En op deze weg wilt ze bruggen bouwen, nou dit herensenloze figuur breekt op deze wijze inderdaad bruggen af, respect zoals je al aanhaalde is het belangrijkste. Maar dat is in de Marokaanse cultuur heel belangrijk, maar helaas is dat alleen in de familie kringen en in hun eigen cultuur, Helaas maak vaak mee dat jonge Marokaanse kids zeer respectloos zijn tegen de hollandse ouderen. Wil je met respect behandeld worden dan zal je eerst respectvol met andere personen moeten omgaan. Helaas dat de liegende kids nog teveel door de ouder geloofd worden.

Maar ik vind toch heel belangrijk en getuigt van goede normen en waarden dat deze topic door iemand van Marokaanse afkomt begonnen en goed verwoord heeft. Dit heeft mijn respect.