PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Eigen douche voor Britse moslimscholier'



Mark
22-02-07, 13:30
'Eigen douche voor Britse moslimscholier'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: donderdag 22 februari 2007 @ 13:51
De Engelse Moslimraad wil dat er in scholen aparte douches worden gebouwd voor islamitische schoolkinderen. De moslimleerlingen moeten verder eigen kleedruimtes krijgen, vindt de raad. Verder staan aparte klassen voor alléén jongens of meisjes en gebedsruimtes op het wensenlijstje van de Moslimraad. Bovendien moet islamitische jongens op scholen worden toegestaan een baard te laten groeien.

In Groot-Brittannië is boos gereageerd op de voorstellen. De vereniging van schoolhoofden noemt de voorstellen ''totaal onwerkbaar''.

Volgens de moslimraad, die zegt 400.000 islamitische leerlingen te vertegenwoordigen, staan veel scholen niet open voor ''redelijke verzoeken'' van islamitische ouders. ''Moslimkinderen worden te vaak gedwongen zich aan te passen'', zo zegt de raad vandaag in de Britse krant Daily Mail.

rikkie
22-02-07, 15:55
Iedere minderheidsgroep z'n eigen douche!! Misschien moeten ook homo's een eigen douche krijgen en linkshandigen.... separeren is het beste!

observer
22-02-07, 16:05
en dan natuurlijk roepen dat ze gelijk behandeld willen worden en gedisrimineerd worden

je kan dit natuurlijk op 2 manieren uitleggen

- een neiging tot zelfdiscriminatie
- een neiging tot discriminatie van anderen

Hawa
22-02-07, 16:15
Hahaha,ik laat mijn schaamhaar wel groeien,dat je door het bos de hemelniet meer ziet...
Al die baardenbroeders,wie zijn die broeders dan wel niet, die scholieren in een harnas willen steken in zogenaamde ware islam hype!..
Ik ken er wel van die ware geloof,die denken dat westerse mensen stinken,zoals de westerse mensen weer denken, dat anderen weer stinken!!
Maar het is allemaal weer zo overdreven.....
Overdrijven is toch wel een kunst,in deze zogenaamde moderne wereld,waar de boer weereens geen kaas meer lust...
Zowaar, een Pakistaanse moeder,de schoenen vol met soep deed scheppen,en die schoenen plomp,aan de gasten ging serveren..Ja! Haar zoon aanbid een goddloze hoer.....(schande,ja schande)....
Soefie muziek is ook al uitdenboze.....(schande ja het is toch een schande,hoe die blanken wel niet leven)...
\En de baarden,willen gewoon, een islam, waarvan zij nog nieteens,de intrepetatie van hebben gegeven....Douchen,apart! Krijg het gas man!
Ik bedoel die moslimraden,die balken als ezels van de kanzel,wat ware islam inhoudt.....Hahahaha.....
Neem er nog een vrfouw bij, dat is sharia wet, dat willen jullie graag die wet, voor jullie eigen gehijg en gestijg, en maar de vrouw is heilig, ligt aan voeten aan paradijs van verheerlijking van de man met de baard.....
Maar, wees gerust, minig moslim, gaat zijn eigen weegs, kinderen en vooral meisjes gaan voetballen, lopen wel in sluier, maar voor Oma, en niet in die coma die die baardmannen verspreiden....
Maar geloof mij, als christenen zelfde doen, mag baardmannetje ook zo bekrompen en hypocriet zijn, dus.....De pot verwijt de ketel zoals hij zwart ziet(weer een spreekwoord,waar zwart, hoofdmoot is)..Is zwarediscriminatie zowel voor christenen en islamieten. Dezwarte mens is de slaaf van.......(Ja baarden, alleen maar baarden)...
Ik walg van baarden,ik vind vies,ze verschuilen zich in de baard,en bemoeien zich met aardse zaken,Mohammed vzmh, mogen wij niet eens zien,is verboden, maar die vergulde kippen koppen van baarden zetten tot mij gevoel tot een onverdraagzame hinderlijke eigenzinnige domme en weldoordachte islamitische koers strekking,de baard is meer waard,schalla! :fuckit2:

Mark
22-02-07, 16:31
Wel fijn voor die Engelse kinderen dat ze weer rustig zonder moslims kunnen douchen.

ReTiCeNtt
22-02-07, 17:12
Geplaatst door Hawa
Hahaha,ik laat mijn schaamhaar wel groeien,dat je door het bos de hemelniet meer ziet...
Al die baardenbroeders,wie zijn die broeders dan wel niet, die scholieren in een harnas willen steken in zogenaamde ware islam hype!..
Ik ken er wel van die ware geloof,die denken dat westerse mensen stinken,zoals de westerse mensen weer denken, dat anderen weer stinken!!
Maar het is allemaal weer zo overdreven.....
Overdrijven is toch wel een kunst,in deze zogenaamde moderne wereld,waar de boer weereens geen kaas meer lust...
Zowaar, een Pakistaanse moeder,de schoenen vol met soep deed scheppen,en die schoenen plomp,aan de gasten ging serveren..Ja! Haar zoon aanbid een goddloze hoer.....(schande,ja schande)....
Soefie muziek is ook al uitdenboze.....(schande ja het is toch een schande,hoe die blanken wel niet leven)...
\En de baarden,willen gewoon, een islam, waarvan zij nog nieteens,de intrepetatie van hebben gegeven....Douchen,apart! Krijg het gas man!
Ik bedoel die moslimraden,die balken als ezels van de kanzel,wat ware islam inhoudt.....Hahahaha.....
Neem er nog een vrfouw bij, dat is sharia wet, dat willen jullie graag die wet, voor jullie eigen gehijg en gestijg, en maar de vrouw is heilig, ligt aan voeten aan paradijs van verheerlijking van de man met de baard.....
Maar, wees gerust, minig moslim, gaat zijn eigen weegs, kinderen en vooral meisjes gaan voetballen, lopen wel in sluier, maar voor Oma, en niet in die coma die die baardmannen verspreiden....
Maar geloof mij, als christenen zelfde doen, mag baardmannetje ook zo bekrompen en hypocriet zijn, dus.....De pot verwijt de ketel zoals hij zwart ziet(weer een spreekwoord,waar zwart, hoofdmoot is)..Is zwarediscriminatie zowel voor christenen en islamieten. Dezwarte mens is de slaaf van.......(Ja baarden, alleen maar baarden)...
Ik walg van baarden,ik vind vies,ze verschuilen zich in de baard,en bemoeien zich met aardse zaken,Mohammed vzmh, mogen wij niet eens zien,is verboden, maar die vergulde kippen koppen van baarden zetten tot mij gevoel tot een onverdraagzame hinderlijke eigenzinnige domme en weldoordachte islamitische koers strekking,de baard is meer waard,schalla! :fuckit2:

OMG, mongool van de eeuw :moe:. Volgens mij zit er ook nog iets van anitsemitisme in je post. :moe::moe:

ReTiCeNtt
22-02-07, 17:13
Maar de aparte douches en kleedkamers is wel te doen. "Totaal onwerkbaar." Lawah.

Ze hebben toch ook aparte douches voor jongens en meisjes.

mulan
22-02-07, 18:11
Waarom zijn er uberhaupt douches op school?

rikkie
22-02-07, 18:16
Geplaatst door mulan
Waarom zijn er uberhaupt douches op school?

djezus....... om te douchen na de gymles!!!!!!!

mulan
22-02-07, 18:40
Geplaatst door rikkie
djezus....... om te douchen na de gymles!!!!!!!

Zo'n vermoeden had ik al ja. Alleen sinds wanneer wordt er nog gedoucht na de gym? Nu is het alweer 5 jaar geleden dat ik op de middelbare school zat maar ik heb nog nooit iemand zien douchen. Daarbij was er niet eens tijd om snel om te kleden laat staan douchen. Overbodig naar mijn idee.

rikkie
22-02-07, 18:44
Geplaatst door mulan
Zo'n vermoeden had ik al ja. Alleen sinds wanneer wordt er nog gedoucht na de gym? Nu is het alweer 5 jaar geleden dat ik op de middelbare school zat maar ik heb nog nooit iemand zien douchen. Daarbij was er niet eens tijd om snel om te kleden laat staan douchen. Overbodig naar mijn idee.

getver!!!! Niet douchen na de gymles? Vanwege tijdgebrek? dan moet de docent daar tijd voor maken!!!

mulan
22-02-07, 19:10
Geplaatst door rikkie
getver!!!! Niet douchen na de gymles? Vanwege tijdgebrek? dan moet de docent daar tijd voor maken!!!

Jij was een fervent doucher op school zie ik :hihi:

observer
22-02-07, 19:35
Geplaatst door BiL@L
Het is voor moslim mannen niet toegestaan om hun aura te ontbloten tegenover andere mannen.
euh er staat nergens 1 persoons alleen apart

StevieK
22-02-07, 19:35
Geplaatst door BiL@L
Het is voor moslim mannen niet toegestaan om hun aura te ontbloten tegenover andere mannen.



Dan snap ik niet waarom ze niet met een broek aan geboren zijn..
Dom voorschrift)
Wat bedoel je met aura, is dat het geslachtsgedeel, ik weet niet, ik kom pas nat kijen, want onder aura verstaan we normaal iets anders.

Weer een bladzijde

Man_Ray
22-02-07, 22:37
Geplaatst door mulan
Zo'n vermoeden had ik al ja. Alleen sinds wanneer wordt er nog gedoucht na de gym? Nu is het alweer 5 jaar geleden dat ik op de middelbare school zat maar ik heb nog nooit iemand zien douchen. Daarbij was er niet eens tijd om snel om te kleden laat staan douchen. Overbodig naar mijn idee.

Ik zag al wel dat veel Marokkaanse jongens / mannen zich 'schamen' om na een voetbalmatch te douchen. Ook als het een 'enkel mannen' douche is. (en dat was niet op school) Alsof ze zich schamen voor hun lichaam.

Die kerels gingen nog liever compleet bezweet opnieuw hun normale kleren in.

Iglo
22-02-07, 23:10
Geplaatst door BiL@L
................ Toen kwam die gymlerares naar mij toe, ja je leest het goed, een gymlerares en die vroeg waarom ik niet douchte. ................ Als dit op de basisschool was, dan is er een hele goede reden voor om hier naar te vragen. Een heleboel kinderen die mishandeld worden thuis durven nl niet gezamenlijk te douchen omdat andere kinderen anders de plekken zien. Dit zijn de signalen die docenten op moeten merken om dat soort gevallen op te sporen. Verder is het de normale gang van zaken om gezamenlijk te douchen. Dus vind ik het helemaal niet vreemd dat een docent hier naar vraagt. (verder zijn gymleraren ook nog eens per definitie klootzakken ;))

Olive Yao
23-02-07, 13:48
Wat zijn “moslimkinderen” eigenlijk? Kinderen van moslimse ouders. Die kinderen zelf zijn (nog) geen moslims. Ik denk niet dat een kind een levensbeschouwing heeft. Ouders leggen de levensbeschouwing van hun kinderen niet vast. Naarmate de kinderen volwassen worden bepalen ze dat zelf.

Shemharosh
23-02-07, 14:08
een aparte planeet voor moslims

Olive Yao
23-02-07, 14:13
Geplaatst door Shemharosh
een aparte planeet voor moslims
Ja. Maar wat doen we zolang we maar één planeet hebben?

IbnRushd
23-02-07, 14:23
Geplaatst door Shemharosh
een aparte planeet voor moslims

Gelukkig hoor jij daar niet bij. :)

Shemharosh
23-02-07, 14:24
Geplaatst door Olive Yao
Ja. Maar wat doen we zolang we maar één planeet hebben?

nou...ergens in het helaal is er een plannet genaamd hallalium en je kan er naar toe reizen door je zelf op te blazen..hahhaha

853
23-02-07, 14:28
Jullie moeten je geen zorgen maken. Het aantal moslims groeit met de dag, en op een gegeven moment zullen we dit kleine blauwe planeetje gewoon overnemen, en dan hoeft niemand naar een ander planeetje. ;)

Olive Yao
23-02-07, 14:41
Geplaatst door 853
Jullie moeten je geen zorgen maken. Het aantal moslims groeit met de dag, en op een gegeven moment zullen we dit kleine blauwe planeetje gewoon overnemen, en dan hoeft niemand naar een ander planeetje. ;)
Je maakt me nieuwsgierig naar de geest van mijn moslimse medemens. Is die zodanig dat het onmogelijk is om anders te denken? Zodat een "moslimse planeet" ook altijd moslims blijft?

Als je niet anders kunt denken ... kun je dan wel denken?

Shemharosh
23-02-07, 14:50
Geplaatst door IbnRushd
Gelukkig hoor jij daar niet bij. :)

heo zo?...ben je een takfiri schat?

IbnRushd
23-02-07, 14:57
Geplaatst door Shemharosh
heo zo?...ben je een takfiri schat?

Oh, je wilt verhuizen naar een verlaten planeet? Zeg dat dan!

Olive Yao
23-02-07, 14:57
Geplaatst door BiL@L
Voor het denkgedeelte hebben wij onze eigen intelligentsia, (...)
Daar twijfel ik natuurlijk niet aan, ik zette alleen Shemharosh' en 853's gedachte-experiment voort.


(...) die huizen voornamelijk in het Arabisch schiereiland en omstreken. Dat weet je toch zo onderhand wel?
Ja, maar daar kunnen mensen dus wel verschillend denken, dat weten we ook allemaal.

Mark
23-02-07, 15:33
Geplaatst door BiL@L
Voor het denkgedeelte hebben wij onze eigen intelligentsia, die huizen voornamelijk in het Arabisch schiereiland en omstreken. Dat weet je toch zo onderhand wel?

En hierdoor ervaar ik de islam itt zoveel anderen absoluut niet als een bedreiging.

Shemharosh
23-02-07, 16:23
Geplaatst door BiL@L
Voor het denkgedeelte hebben wij onze eigen intelligentsia, die huizen voornamelijk in het Arabisch schiereiland en omstreken. Dat weet je toch zo onderhand wel?

wat een onzin zeg.Die penguins daar spreken niet eens behoorlijk hun eigen taal.Zelfs een TV kanaal als Aljazeera waar elke ararbier mee weg loopt,snap niet waarom,moet Marokannen en Libanezen importeren want zij zelf kunnen noch lezen of schrijven!!!

Olive Yao
24-02-07, 02:39
Geplaatst door Hawa
Hahaha, ik laat mijn schaamhaar wel groeien, dat je door het bos de hemel niet meer ziet ...
:haha:

En ik heb een ladder in mijn kous ... stairway to heaven.

Hawa
24-02-07, 13:56
OMG, mongool van de eeuw . Volgens mij zit er ook nog iets van anitsemitisme in je post

Je raaskalft maar wat. Je zegt mij niks,je veroordeeld mijn post in anti semitische post en veroordeeld mij tot een mongool...
Wie discrimineert wie hier eigenlijk en waar gaat het eigenlijk om?
We mogen elkaar dooodslaan, we mogen elkaar opsluiten en slaan en mishandelen,en discrimineren en xenofribreren, maar bloot, maar bloot...
Hahaha het vijgenblad, die Adam en Eva....... :rotpc: