PDA

Bekijk Volledige Versie : onafhankelijke moslima

Farida9
25-02-07, 18:33
als je een schijnhuwelijk zit zitten met een marokkaanse moslima kun je mailen naar [email protected] :blij:

ik verwacht niets van je alleen een huwelijks contract en samenleven onder 1 dak met ieder een eigen levensweg.

Serendipity29
04-03-07, 18:46
Hallo,

Ik vroeg me alleen af waarom je een schijnhuwelijk wilt?

Niet aanvallend bedoeld of wat dan ook maar puur uit nieuwsgierigheid. je bent natuurlijk niet tot antwoorden verplicht of wat dan.

Groetjes,

Nieuwsgierigaagje ;)

Farida9
04-03-07, 21:10
Hoi,
het is een huwelijk voor een jaar of drie,
ik verzoek studenten te reageren die krap bij kas zitten,
ik verwacht namelijk niets van mijn toekomstige en kan je
juist een handje helpen in jouw onkosten, door een appartement te delen. mijn enige voorwaarde is dat we elkaar vrij laten.

888
05-03-07, 19:05
Voor een jaar of 3 ? Waarom niet voor eeuwig?

Farida9
08-03-07, 13:16
:zegniets: :kotsen: :kotsen2: :rambo: :fuckit2: :boeps: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :gechoquee

888
13-03-07, 19:54
Geplaatst door Farida9
:zegniets: :kotsen: :kotsen2: :rambo: :fuckit2: :boeps: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :gechoquee

Dus dit is geen echte liefde. Als er een liefde uitrolt in die 3 jaar? Is het dan vast huwelijk?

rachidon
30-10-11, 00:29
salam zuster.....
ik ben al een tijdje op zoek naar iemand voor mijn maatje ( maskin ) die zijn leer visum bijna verlopen is en op zoek is naar iemand die hem daar bij kan helpen.
het is een hele aardige jongen van 27 en verlegen
dus graag zou ik je hulp erg op prijs stellen met de hulp van alah inchalah
graag tot heel snel ...wasalam olijkom

mijster
17-06-12, 13:22
ik geef je een zoen. Om in een doosje te doen ... Vreugde, geluk en.liefde Blijheid en een lach ... Ik wens je een wereld vol bloemen. Ik wens je een wereld vol liefde:

undercoverboy
17-06-12, 22:39
Farida je noemt jezelf moslima, maar je wilt fraude plegen, schaam je diep zuster.
Lees surah Furqaan de laaste gedeelte aub.
er zal geen baraka zijn voor fraudeurs en nood breekt geen wet in de islam

abder1978
19-06-12, 19:25
salam farida hoe is het vader met je? heb je nog het zelfde email adres di hier boven stond.