PDA

Bekijk Volledige Versie : Tiener-terrorist opgepakt in Alphen a/d Rijn



Mark
01-03-07, 14:51
Tiener-terrorist opgepakt in Alphen a/d Rijn

Uitgegeven: 1 maart 2007 13:58
Laatst gewijzigd: 1 maart 2007 13:58

AMSTERDAM - Een 14-jarige jongen uit Alphen aan den Rijn is aangehouden voor het bedreigen en beledigen van zeker zeven mensen. De jongen dreigde onder meer een steen in de kinderwagen van een 24-jarige moeder te gooien.

Ook dreigde hij een 74-jarige plaatsgenoot in elkaar te slaan. Hij toonde daarbij een boksbeugel, meldt de politie. De 14-jarige heeft bekend en verklaarde te hebben gehandeld uit verveling.


De jongen werd maandag in zijn ouderlijke woning aangehouden nadat er in de afgelopen weken elf meldingen en zes aangiften waren gedaan door verontruste inwoners van Alphen aan den Rijn. De eerste aangifte werd gedaan door twee 17-jarige meisjes wier fietsen hij had vernield. Ook gooide de jongen een flesje naar het tweetal dat hen net miste.

Pistool

De jongen bedreigde en beledigde verder een 53-jarige vrouw waarbij hij simuleerde dat hij een pistool onder zijn jas had verstopt. Een 67-jarige vrouw die haar hond uitliet, werd door de jongen uitgescholden en met een mes bedreigd.

Vriend
01-03-07, 15:30
Ahhhh.....Doet me denken aan mijn eigen jeugd......good times.....good times..

Mark
01-03-07, 15:41
De ouders van deze jongeman mogen wat mij betreft de cel in wegens medeplichtigheid aan zijn misdaden. Immers als ze hem wel hadden opgevoed was dit niet gebeurd. In feite moeten ze in alle gevallen van minderjarige misdaad de ouders de straf laten uitzitten tot de jongeren 18 zijn en dan kunnen ze wisselen van plek in de cel.

Vriend
01-03-07, 16:47
Ik vind dat de ouders van deze kind zouden moeten worden opgehangen in een tank boven haaien met laserpistolen op hun kop..........ik bedoel...zelfs een haai verdient een warm maaltijd...

Mark
01-03-07, 16:54
Geplaatst door Vriend
Ik vind dat de ouders van deze kind zouden moeten worden opgehangen in een tank boven haaien met laserpistolen op hun kop..........ik bedoel...zelfs een haai verdient een warm maaltijd...

moest je je doodstraf weer stelen van dr. evil? :hihi:

Spoetnik
01-03-07, 16:55
Ik vind dat de volledig familie, inclusief ooms, tantes, groot-ouders etc. moet worden vernietigd, om herhaling te verkomen.

Vriend
01-03-07, 16:58
Geplaatst door Mark
moest je je doodstraf weer stelen van dr. evil? :hihi:

Dr Evil......Leider der leiders....wat een man...Good times....good times.....

Mark
01-03-07, 16:58
Geplaatst door Spoetnik
Ik vind dat de volledig familie, inclusief ooms, tantes, groot-ouders etc. moet worden vernietigd, om herhaling te verkomen.

dat is nu ook weer niet nodig, steriliseren en hun benen amputeren is voldoende.

Mark
01-03-07, 17:00
Geplaatst door Vriend
Dr Evil......Leider der leiders....wat een man...Good times....good times.....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/7/74/Dr_Evil.jpg/800px-Dr_Evil.jpg

Vriend
01-03-07, 17:01
LOL!